سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

 تشویقی گربه خوشمزه

تشویقی گربه خوشمزه

تشویقی گربه خوشمزه یک هدیه هیجان‌انگیز برای گربه دوست داشتنی شما است. همه مردم دوست دارند که حیوانات خانگی خود را نوازش کنند و آن‌ها را به دلیل رفتار‌های درست تحسین کنند. اگر به تازگی صاحب یک گربه کوچک شده‌اید باید در مورد انواع تشویقی گربه و قیمت تشویقی گربه سؤالاتی داشته باشید. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم درک کنید تشویقی گربه چیست و طرز تهیه تشویقی برای گربه‌ها چگونه است. بنابراین با ما همراه باشید تا بیشتر درباره تشویقی گربه وینستون، بستنی تشویقی گربه و تشویقی گربه مدادی اطلاعات کسب کنید.

تشویقی گربه
تشویقی گربه

تشویقی گربه چیست؟

در پاسخ به سوال رایج تشویقی گربه چیست و چه کاربردی دارد باید بدانید که؛ تشویقی‌ها خوراکی‌های کوچک و خوشمزه‌ای هستند که گربه‌ها به شدت به آن‌ها علاقه دارند. شما می‌توانید از تشویقی در حین آموزش ترفند‌های جدید به گربه‌تان استفاده کنید. توصیه می‌شود به جای اینکه خوراکی را در کاسه بگذارید تا خودش بخورد کاری کنید که برای آن تلاش کند.

تصویر تشویقی گربه خوش مزه
تصویر تشویقی گربه خوش مزه

از آنجایی که گربه‌ها معمولاً انگیزه زیادی برای غذا‌های خوشمزه دارند تشویقی‌های گربه می‌توانند برای آموزش نحوه نشستن، ماندن، بازی با توپ یا پازل مورد استفاده قرار بگیرند. غذای مورد علاقه گربه می‌تواند باعث آرامش و کاهش اضطراب آن شود. بنابراین استفاده از تشویقی گربه پس از کوتاه کردن پنجه، مسواک یا مصرف دارو می‌تواند حال ناخوشایند گربه شما را تسکین دهد. به علاوه اسنک‌های تشویقی می‌تواند گربه شما را در موقعیت‌های استرس‌زا آرام کند.

انواع تشویقی گربه

تشویقی‌ها به عنوان پاداش برای تقویت رفتار‌های مثبت گربه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از همین رو معمولاً به طور منظم مصرف نمی‌شوند. تشویقی گربه خوشمزه در طعم‌ها و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد. گاهی همین تنوع می‌تواند صاحبان گربه را سردرگم کند. اگر به تازگی صاحب گربه شده‌اید ممکن است در مورد اینکه چه تشویقی برای گربه شما مناسب است دچار شک شده باشید. اکثر تشویقی‌های موجود دارای کیفیت و طعم خوبی هستند و می‌توانند برای گربه شما مناسب باشند.

طرز استفاده از تشویقی گربه
طرز استفاده از تشویقی گربه

گزینه‌های بسیاری به عنوان تشویقی گربه وجود دارد با این حال نباید به این بهانه در مصرف آن‌ها زیاده روی کنید. تشویقی‌های مختلف از مشتقات گوشت و غلات تهیه می‌شوند. انواع تشویقی گربه راهی فوق‌العاده برای تلاش‌های آموزشی و افزایش سطح فعالیت گربه شما است. همیشه بهترین گزینه به نیاز‌ها و ترجیحات گربه شما بستگی دارد، مگر اینکه دامپزشک گربه شما توصیه خاصی در این مورد داشته باشد.

طرز تهیه تشویقی برای گربه

در صورتی که دوست دارید غذای طبیعی برای گربه خود تهیه کنید، می‌توانید با پختن تکه‌های کوچک جگر، ماهی یا تخم مرغ شروع کنید. با امتحان کردن طرز تهیه تشویقی برای گربه به مرور زمان متوجه خواهید شد که گربه شما به چه غذایی بیشتر علاقه دارد.  توجه داشته باشید که اسنک هایی که در خانه تهیه می کنید ماندگاری بالایی ندارند.

اگر ترجیح می‌دهد که به گربه‌های خود تشویقی فراوری شده ندهید، اسنک‌های ساده از گوشت تازه و سالم تهیه کنید. برخی از تشویقی‌ها کالری بالایی دارند و می‌توانند باعث اضافه وزن شوند. بنابراین اگر نگران اضافه وزن گربه خود هستید می‌توانید به جای آن از ماهی خشک یا سینه مرغ پخته شده استفاده کنید. میوه و غلات نیز می توانند برای تهیه تشویقی های خانگی مناسب باشند.

تشویقی گربه وینستون

بهترین خوراکی برای گربه شما باید سالم و باکیفیت باشد. تشویقی گربه وینستون یک برند معتبر است که انواع تشویقی‌های خوشمزه گربه در طعم‌های مختلف ارائه می‌دهد. تشویقی‌های این برند از نظر طعم و مزه بی‌نظیر هستند به طوری که دوست پشمالوی شما عاشق آن‌ها خواهد شد. سالهاست تشویقی گربه وینستون در بین صاحبان گربه محبوبیت بالایی دارد؛ زیرا از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود که برای گربه‌ها ایمن هستند. همچنین این اسنک های گربه بافت و طعم فوق‌العاده‌ای دارند که گربه‌ها عاشق آن هستند.

تشویقی گربه وینستون
تشویقی گربه وینستون

قطعاً شما نیز می‌خواهید به تغذیه گربه‌تان توجه داشته باشید و با کیفیت‌ترین خوراکی را برای گربه دوست داشتنی‌تان انتخاب کنید بنابراین باید به برند و نوع تشویقی گربه خود اهمیت بدهید. با در نظر گرفتن تنوع بالای تشویقی‌های موجود در بازار، امتحان کردن طعم های مختلف می‌تواند کمک خوبی باشد. آزمون و خطا بهترین راه است تا بفهمید که گربه شما کدام یک را ترجیح می‌دهد.

بستنی تشویقی گربه

 بستنی تشویقی گربه از خوراکی‌های مورد علاقه بچه گربه‌ها است. این نوع از تشویقی‌های گربه در بسته‌بندی‌های باریک پلاستیکی قرار دارند و شما باید بسته را در حالی که گربه آن را لیس می‌زند، نگهدارید. این تشویقی‌های لیسیدنی می‌توانند باعث ایجاد اعتماد بیشتر گربه جدید شما شوند. لازم به ذکر است در صورتی که بسته‌بندی تشویقی باز شود باید درون یخچال نگهداری شود.

این تشویقی‌های مرطوب می‌توانند آب بیشتری به رژیم غذایی گربه شما اضافه کنند. تشویقی بستنی گربه در طعم‌های مختلف موجود است و می‌توانید برای گربه خود تهیه کنید. فراموش نکنید که گربه‌ها را نباید با بسته‌بندی‌های پلاستیکی تنها بگذارید. میزان مصرف این تشویقی‌ها به وزن گربه شما بستگی دارد. برچسب روی بسته راهنمایی‌های لازم برای میزان و نحوه مصرف را ارائه می‌دهد. استفاده از تشویقی بعد از واکسن گربه معمولا استفاده می‌شود.

تشویقی گربه مدادی

 یکی از محبوب‌ترین انواع تشویقی موجود در بازار، تشویقی گربه مدادی است. این تشویقی‌ها معمولاً به صورت بسته‌های ۶ عددی عرضه می‌شوند و نرم و جویدنی هستند. تشویقی گربه مدادی حاوی گوشت و پروتئین هستند و می‌تواند رژیم غذایی گربه شما را کامل‌تر کند. گربه‌ها نیز از جویدن این مداد‌های گوشتی لذت می‌برند. شما می‌توانید با توجه به وزن گربه خود از یک تا سه عدد تشویقی گربه مدادی در روز استفاده کنید.

تشویقی گربه مدادی
تشویقی گربه مدادی

در صورت لزوم می‌توانید این اسنک‌ها را به تکه‌های لقمه‌ای تقسیم کنید و باقیمانده را در بسته‌بندی قرار دهید تا خشک نشود. یکی از اصلی‌ترین نکات در انتخاب تشویقی این است که از تازگی و سلامت آن اطمینان حاصل کنید. اهمیت آموزش در هنگام بیماری گربه بیشتر خود را نشان می‌دهد.

قیمت تشویقی گربه

 تشویقی گربه خوشمزه در مدل‌ها و طعم‌های مختلفی تولید می‌شود. قیمت تشویقی گربه به کیفیت، نوع و اندازه هر بسته مربوط است. دامنه قیمت هر بسته تشویقی خوشمزه گربه در حال حاضر بین ۶۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. با توجه به نوسانات قیمت‌ها این بازه قیمت ثابت نیست و برای اطلاع از قیمت به روز می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت تشویقی گربه
قیمت تشویقی گربه
کلام آخر

 همه ما عاشق دوستان پشمالوی خود هستیم. بنابراین اگر رفتار خوبی داشتند می‌توانید با تشویقی گربه از آن‌ها قدردانی کنید یا به ان‌ها جایزه بدهید. فراموش نکنید که خوراکی‌های تشویقی ممکن است پرکالری باشند بنابراین در حد اعتدال استفاده کنید تا منجر به چاقی یا اختلال در رژیم غذایی گربه شما نشود.  امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.