سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

سوالات رایج فروش

بهتر است قبل از خرید گربه تمامی سوالات رایج مرتبط با فروش گربه را مطالعه فرمایید در نظر بگیرید خرید گربه و نگهداری از آن مسئولیت سنگینی است شما باید قبل از ورود گربه به خانه تان تمامی جوانب را بسنجید مسائل را بررسی کنید و پس از آن برای خرید گربه اقدام کنید .

همچنین اگر سوال دیگری ذهنتان را درگیر کرده میتوانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما به شما پاسخگو باشند .

شما نیز میتوانید عکس و فیلم های بیشتر از گربه های آماده فروش سایمون کت در اینستاگرام سایمون کت دنبال کنید. .

فروش گربه و سگ

 اگر عاشق گربه باشی اصلا .. چون گربه ها موجوداتی مستقل هستند از پس کارهای شخصی خودشون برمیان و نیازی به رسیدگی آنچنانی ندارند..

 خیر گربه ها دستشویی رفتن در خاک مخصوص خودشان و پنهان کردن آنرا از مادر یاد میگیرند.

 خیر به هیچ وجه ، دستشویی در خاک و پنهان کردن آن کاری کاملا غریزی است ولی محیط نگهداری نیز درین مسئله بی تاثیر نیست تمامی بچه گربه های سایمون کت از همان کودکی با ظرف خاک و دستشویی کردن در ظرف خاک مسقف آشنا میشوند.

 تغذیه گربه های نژاد دار مجموعه ای از غذای خشک ( که در پت شاپ بفروش میرسد ) و غذای تر است .غذای تر گربه میتواند غذای خانگی و یا غذای پت شاپی باشد .

 بله گربه ها از ۷۵ روزگی به بعد میتوانند بتنهایی غذا بخورند دستشویی بروند و بازی کنند نگران نباشید.

 همه چیز بستگی به وضعیت ارز در کشور دارد چون بیشتر وسایل گربه ها وارداتی است ولی در حال حاضر میتوانید هزینه حداقل ۱۵۰ هزار تومان برای یک گربه کیتن در نظر بگیرید.

 گربه ها بعد از ۶۰ روزگی به مدت سه ماه متوالی نیاز به واکسیناسیون دارند و سپس سالی یکبار واکسن و هر سه ماه یکبار انگل تراپی دارند ویزیت دامپزشک به صورت سالیانه و یا هر ۶ ماه یکبار توصیه میشود. هزینه واکسیناسیون در حال حاضر از ۱۲۰ هزار تومان به بالا و انگل تراپی از ۱۵ هزار تومان بسته به کلینیک متغیر است.

 متوسط عمر گربه ها ۱۰ سال است با اینحال طول عمر گربه به نژاد، محل زندگی ، میزان رسیدگی و سلامت فیزیکی گربه ها بستگی دارد .

گربه ها موجوداتی تمیزی هستند ولی گربه ها ی مو بلند دو ماه یکبار نیازمند استحمام و مو کوتاه سه ماه یکبار هستند البته که تعداد حمام ماساژ و حتی مانیکور پدیکور گربه به سلیقه شما بستگی دارد .

 این مسئله کاملا شخصی هست و بهتره بدونید که گربه ها هر چه تعدادشون بیشتر لذتشون بیشتر زحمتشون هم بیشتر هست.

 بله سیستم ایمنی بچه گربه ها هنوز کامل نشده و مستعد بیماریهای مختلف هستند بهتره حواستون به سلامت و شیطونی گربه کوچولوتون باشه.

بیحالی استفراغ اسهال و از همه مهمتر بی اشتهایی از معمولترین علائم بیماری در گربه ها بشمار میرود گربه ایی که قبلا بسیار پر جنب و جوش بوده ولی الان بی حوصله و خوابالو شده بهتر است توسط دامپزشک ویزیت شود.

 غذا و خاک از واجبترین وسیله های گربه به حساب می آید غذا و خاک مخصوص را باید از پت شاپها خریداری کنید.

 نه اصلا بدین گونه نیست ولی وفق پذیری گربه با خانه جدید نیازمند زمان و حوصله است بچه گربه ها خیلی زودتر به محیط جدید عادت میکنند.

 باید یادتون باشه گربه تیشرت نیست حتما قبل از خرید تمامی جوانب سرپرستی را بسنجید در غیر اینصورت اصلا گربه نخرید.

 اگر بدنبال بازی و ناز کردن گربه ها هستید اتاق بازی سایمون کت بهترین گزینه برای شماست شما با خرید نسنجیده تجربه بدی برای خود و گربه رقم میزنید.

 بله هر جا مو باشه ریزش هم هست ولی میتوانید با رسیدگی مناسب از ریزش موی گربه خودتان بکاهید.

 گربه های سایمون کت همگی خانگی هستند و به محیط خانه عادت دارند دوست دارند بدوند و بازی کنند محصور کردن آنها در فضایی کوچک مغایر حقوق حیوانات است.

اگر در مورد حساسیت های جسمانی خودتان نگران هستید بهترین گزینه اتاق بازی سایمون کت هست شما میتونید ساعاتی را در اتاق بازی سپری کنید و قبل از خرید تمامی جوانب را بسنجید.

 بله چرا که نه شما میتوانید از همان ابتدا فرزندتان را با حیوانات آشنا کنید تمامی گربه های سایمون کت از لحاظ سلامت کاملا چک شده اند البته بسته به اخلاق فرزندتان در انتخاب بچه گربه یا گربه بزرگسال دقت فرمایید.

 بهترین گزینه نگهداری دو گربه از همان ابتدا میباشد بچه گربه ها خیلی زودتر با هم دوست میشوند .

 بله چرا که نه فقط در جایگاه گیاه و نوع گیاه دقت کنید.

 بله این امکان وجود دارد ولی بهتر است از همان ابتدا و در بچگی این رویارویی انجام شود.

گربه مینیاتوری اصلا وجود ندارد گربه ها براساس نژاد رشد میکنند به طور مثال در نژاد مینکون جثه گربه بسیار بزرگتر از نژاد پرشین است .اگر بدنبال نگهداری از گربه نژاد دار برای زندگی آپارتمانی هستید گربه نژاد پرشین اسکاتیش بریتیش پیشنهاد میشود