سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

سوالات رایج پانسیون

پانسیون گربه

پانسیون سایمون کت تنها گربه های شناسنامه دار واکسینه شده و خانگی را پذیرش میکند  

داشتن آزمایش خون نرمال در سه ماه اخیر واجب است 

برای ورود به بخش هتلینگ ویزیت اولیه توسط دامپزشک الزامی است

 اگر اقامت گربه تان زیر سه شب هست پانسیون را برای نگهداری انتخاب نکنید در نظر داشته باشید جا به جایی قلمرو برای گربه استرس زاست و سایمون کت با تکیه بر شعار رضایت گربه ها از صاحبانشان مهمتر است با اینحال مجموعه سایمون کت برای اقامتهای کوتاه تر از سه شب نیز امکان خدمت رسانی را دارد 

 بسته به اخلاق و رفتار گربه تان تصمیم بگیرید در نظر داشته باشید حتما آب تازه و غذای تازه در اختیار گربه تان باشد و وسایل خطرناک در دسترسش نباشد شما تصمیم گیرنده هستید که گربه تان به پانسیون بیاید و یا در خانه تنها بماند با اینحال این نکته همیشه بر سر زبان تک تک اعضای تیم سایمون کت هست پانسیون گربه آخرین گزینه هست حتی پانسیون سایمون کت .

 پانسیون آزاد و پانسیون اختصاصی پانسیون آزاد گربه ها با هم در تماس هستند و از غذای مشترک جای خواب مشترک و دستشویی مشترک استفاده میکنند در پانسیون اختصاصی تمامی وسیله ها اختصاصی و مخصوص گربه ی شماست.

 تمامی وسایل هر اتاق بعد از خروج هر گربه حتما کاملا ضدعفونی میشود مواد ضدعفونی کننده مناسب برای محیطهای نگهداری از حیوانات است و ضرری برای آنها ندارد .

 پانسیون سایمون کت آزاد و خانگی است یعنی پیشی کوچولوی شما در محیطی خانگی و آزاد اقامت خود را سپری میکند گربه ها میتوانند راحت بازی کنند بدوند میو کنند و به زندگی معمول خود ادامه دهند تا شما از سفر یا ماموریت کاریتان باز گردید مطمئن باشید به گربه ها خوش می گذرد و این رو هم بدونید که پانسیون سایمون کت فقط و فقط مخصوص گربه هست.

در پانسیون آزاد به جهت پیشگیری از نزاع بین گربه ها به هیج وجه گربه نر عقیم نشده پذیرش نمیشود و تمامی گربه ها براساس سن و جنس و اخلاق تفکیک میشوند.
درپانسیون آزاد سایمون کت تنها گربه های بالاتر از ۶ ماه عقیم شده و فقط برای اقامتهای طولانی (بالاتر از ۲۰ شب ) پذیرش انجام میشود.

 بهتر است برای گربه های منزوی ، بسیار پرخاشگر و غیر اجتماعی پانسیون اختصاصی سایمون کت را انتخاب کنید تا راحتر باشند و زودتر با محیط جدید خو بگیرند.

 در پانسیون سایمون تامین غذای خشک و تر گربه در اختیار صاحب گربه است در نتیجه بهتر است از قبل غذای مورد علاقه گربه تان را تهیه کنید و یا از پت شاپ سایمون کت خریداری نمایید و حتما برای گربه تان از اتاقهای اختصاصی استفاده کنید.

 در پانسیون سایمون کت یخچال فریزر و اجاق گاز برای غذای گربه تان وجود دارد میتوانید غذای خانگی گربه تان را درست کنید و ما برای گربه تان اینجا گرم میکنیم.

 حتما برای گربه تان از اتاقهای اختصاصی سایمون کت استفاده کنید.

چه پانسیون آزاد را انتخاب کنید وچه پانسیون اختصاصی سایمون کت حتما سه مورد باید همراه گربه تان باشد
اول از همه شناسنامه گربه
دوم کارت شناسایی صاحب گربه که در پانسیون تا زمان خروج گربه امانت باقی میماند
سوم غذای خشک و یا تر گربه

در صورت انتخاب فضای اختصاصی میتوانید وسیله بازی اسکرچر توپ و یا ظرف غذای گربه تان را خودتان بیاورید ولی حتما قبل از آن به فضای اختصاصی و اندازه اتاق دقت کنید لازم به ذکر است در بعضی از زمانهای بخصوص مثل عید نوروز و تعطیلات رسمی پانسیون سایمون کت به علت پیک کاری ازقبول امانت وسایل اختیاری معذور است بهتر است حتما قبل از پذیرش موارد را با مسئول پانسیون در میان بگذارید.

 انشالله با شروع زمستان ۱۴۰۰ و افزایش واکسیناسیون امکان بازدید از مجموعه میسر خواهد شد.

 بله این اتفاقی غیر قابل پیشگیری است در واقع همه موارد به گربه ی شما بستگی دارد پانسیون محلی استرس زا برای گربه است ممکن است گربه براثر استرس، جابه جایی دچار بی اشتهایی شده و چیزی نخورد با اینحال اگر گربه تان بعد از ۳ شب اقامت اصلا غذا نخورد حتما با دکتر دامپزشک مشورت شده و نتیجه را به شما اعلام خواهیم کرد

هر چه باشد پانسیون با خانه بسیار فرق دارد گربه ها به تغییر قلمروشان بسیار حساس هستند و ممکن است دچار اضطراب و استرس شوند بدین جهت رعایت چند نکته تاثیر گذار است
۱٫ اول از همه ترجیحا یک وسیله ی متعلق به گربه را بهمراه داشته باشید باکس و یا جای خواب یا دستشویی از بهترین گزینه ها هستند
۲٫ حتما غذای گربه و تشویقی مورد علاقه اش را بهمراه داشته باشید
۳٫ بهتر است اگر در تهران حضور دارید در ساعات بازدید به دیدار گربه تان بیایید.

 بله این اتفاق غیر قابل پیشگیری است وظیفه ما نگهداری از گربه در بهترین شرایط و پیشگیری از بیماریهای قابل انتقال است ولی با اینحال موجود زنده غیر قابل پیش بینی است و ممکن است گربه تان با بیماریهای مختلف درگیر شود با اینحال از مسئول پانسیون پروتکل بهداشتی پانسیون را بخواهید تا بیشتر با راه های پیشگیری و کنترل بیماری پانسیون سایمون کت آشنا شوید . این ویژگی جدید پانسیون سایمون کت می‌تواند تا حدی از نگرانی های شما بکاهد: اگر گربه تان در زمان اقامت درگیر بیماری شود که مرتبط با پانسیون باشد مجموعه سایمون کت هزینه ویزیت درمان و اقامت آنرا به صورت کاملا رایگان برعهده می‌گیرد .

 بله گربه ها موجوداتی حساسی هستند ولی نگران نباشید آنها به سرعت با شما خو خواهند گرفت 

 این احتمال در پانسیون آزاد بیشتر است در صورت رفتار متفاوت حتما آنرا با ما درمیان بگذارید تمام سعی ما بر ایجاد محیطی امن برای گربه تان است البته در آن شکی نیست که نمیتوان از بعضی از شیطنتهای گربه ییشگیری کرد.

 به هیچ وجه سایمون کت گربه مریض و نیاز به معالجه را در پانسیون نگهداری نمیکند.

در صورت عدم صحت آزمایش خون cbc گرفته شده از گربه امکان بستری عفونی و غیر عفونی در پانسیون سایمون کت میسر است.

 ما فعلا در غرب تهران هستیم و برای آدرس دقیق میتوانید با مجموعه سایمون کت در ارتباط باشید.

 شماره تلفن ثابت مجموعه ۴۴۴۴۴۰۳۹ میباشد در صورت تمایل نیز میتوانید از طریق واتس اپ  با مسئولان هر بخش از سایمون کت در ارتباط باشید.

 بله کار ما شبانه روزی و مراقبت از گربه هاست ولی ساعات پاسخگویی و ارتباط با مشتری ، پذیرش ورود و خروج گربه ها همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ میباشد.

آشنایی با اتاق های گربه سایمون کت

پرداخت

جزئیات صورتحساب نام * نام خانوادگی * نام شرکت (اختیاری) کشور / منطقه *ایران آدرس خیابان * آپارتمان، مجتمع، واحد و… (اختیاری) شهر * استان *یک گزینه انتخاب نمائید…البرزاردبیلآذربایجان شرقیآذربایجان غربیبوشهرچهارمحال و بختیاریفارسگیلانگلستانهمدانهرمزگانایلاماصفهانکرمانکرمانشاهخراسان

بهتر است بدانید »

سبد خرید

محصولات انتخاب شده شما حذف آیتم تصویر بند انگشتی محصول قیمت تعداد جمع جزء پوچ گربه رویال کنین کیتن تومان۸۷,۵۰۰ پوچ گربه رویال کنین کیتن عدد

بهتر است بدانید »

اتاقهای کلاس B

ویژگی اتاقهای کلاس B مناسب گربه های لوکسفضایی بزرگ نور کافی و مناسبدارای تخت و جای خواب دیواریظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پتاسباب بازی

بهتر است بدانید »

پانسیون گربه

صمیمیترین و ارزانترین پانسیون گربه در تهران پانسیون گربه سایمون کت اگر برای مدت زمانی فرصت نگهداری از گربه عزیزتان را ندارید، پانسیون گربه سایمون

بهتر است بدانید »

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.