سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

سوپ گربه چیست؟

سوپ گربه چیست؟

آیا گربه شما ضعیف است و نمی‌تواند هر غذایی بخورد؟ آیا یک گربه کوچولو دارید که نمی‌دانید چه چیزی برای تغذیه آن در نظر بگیرید؟ و اینکه آیا به‌دنبال یک سوپ برای سرماخوردگی گربه هستید؟ اگر یک بچه پشمالو با صدای میو میو در خانه شما می‌چرخد، وقت آن است که بدانید سوپ گربه چیست و چه کاربردی دارد. این سوپ‌ها را در پت‌ شاپ‌های مختلف خواهید دید. اما قدم اول شناسایی آن محسوب می‌شود. بنابراین، تا پایان این مقاله با مجله پت شاپ سایمون کت همراه باشید تا با انواع پوچ گربه، سوپ برای بچه گربه، قیمت سوپ گربه، طرز استفاده از پوچ گربه، طرز تهیه سوپ گربه و نکات مهم در تهیه آن آشنا شوید.

سوپ گربه چیست؟
سوپ گربه چیست

پوچ گربه چیست؟

شما به‌عنوان صاحب یک گربه قبل از اینکه بدانید سوپ گربه چیست، باید بدانید، غذای گربه به دو دسته خشک و تر تقسیم می‌شود. پوچ به نوع خاصی از غذای تر گربه گفته می‌شود که آن را به‌عنوان سوپ گربه هم می‌شناسند. این بسته‌ها حاوی سوپ‌هایی برای گربه هستند که در صورت بیماری یا در دوره‌های اولیه رشد باید مصرف کنند.

همچنین به‌عنوان یک وعده روزانه هم قابلیت استفاده دارند اما نباید به‌طور کل پوچ را به‌عنوان رژیم غذایی در نظر گرفت. بلکه باید در کنار غذای خشک از سوپ گربه هم استفاده کرد. پس در کنار آگاهی از مفهوم سوپ گربه، باید با اینکه پوچ گربه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد هم آشنا شوید. در ادامه شما را با طرز استفاده پوچ گربه هم آشنا خواهیم کرد.

طرز تهیه سوپ گربه

همانطور که گفته شد، پوچ گربه یا همان سوپ گربه به غذاهای مرطوب گفته می‌شود. این غذاهای مرطوب از طریق مخلوط کردن مواد مغذی موجود در پوچ براساس دستورالعمل روی بسته آن تهیه می‌شود. یعنی در هر یک از بسته‌های پوچ محتویات استریل شده‌ای قرار دارند که در صورت باز نشدن بسته تا پایان انقضا سالم می‌مانند. این سوپ برای بچه گربه مناسب است؛ زیرا مواد معدنی بالایی دارد که به رشد آن کمک می‌کند.

سوپ گربه
سوپ گربه

برای اینکه بدانید طرز تهیه سوپ گربه چیست باید اطلاعات روی کاغذ بسته‌بندی پوچ را به خوبی مطالعه کنید. در این بخش می‌توانید اطلاعات لازم در زمینه ارزش غذایی آن را به دست آورید. همچنین محتویات پوچ گربه آماده است و تنها باید برای مصرف در یک ظرف قرار داده شود تا گربه از محتویات آن تغذیه کند.

سوپ برای سرماخوردگی گربه

حالا که می‌دانید سوپ گربه چیست، به یاد داشته باشید که اگر گربه شما سرما خورده است، در کنار مراقبت‌هایی مثل: جلوگیری از عفونت چشم‌ها، تشویق به نوشیدن آب بیشتر و پاک کردن بینی او باید سعی کنید، سوپی مخصوص دوره سرماخوردگی برای او تهیه کنید. سوپ‌های گربه باعث می‌شوند تا این روند کنترل شده و از تاثیرات آن روی دستگاه گوارش گربه شما جلوگیری شود.

علاوه‌بر این؛ اگر به دنبال سوپ برای بچه گربه با مشکلات گوارشی هستید، بهتر است تا مدتی فقط سوپ بخورد تا وضعیت گوارش او بهتر شود. سوپ برای سرماخوردگی گربه حاوی مواد مغذی پخته شده‌ای است که هضم آن برای گربه آسان‌تر خواهد بود. همچنین می‌توانید از غذای خشک و مرطوبی که برای این مواقع وجود دارد، بهره ببرید. حالا می‌دانید سوپ گربه چیست و تهیه این سوپ چقدر راحت و بی‌دردسر محسوب می‌شود.

خوردن پوچ گربه
خوردن پوچ گربه

اگر قصد دارید سوپ گربه را به روش خانگی تهیه کنید، از اضافه کردن پروتئین‌های حیوانی در آن غافل نشوید. بهترین سوپ‌هایی که برای سرماخوردگی گربه وجود دارند، عبارتند از؛

  • سوپ مرغ
  • سوپ سبزیجات
  • و سوپ جو

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سوپ گربه

حالا که وقت گذاشتید تا بدانید پوچ گریه چیست، باید با عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن هم آشنا شوید. قیمت سوپ گربه براساس پارامتر‌های مختلفی تعیین می‌شود و بازه مشخصی ندارد. عوامل موثر در قیمت‌گذاری سوپ‌های گربه را در ادامه شرح داده‌ایم.

  1. نوع بسته‌بندی در قیمت سوپ گربه نشانگر مدل و مارک آن است و در قیمت موثر خواهد بود. بسته‌بندی این محصول به‌صورت پاکت پوچ، قوطی کنسرو و مکعبیا ووم در پت شاپ‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ موجود هستند.
  2. حجم سوپ موجود در بسته بر میزان قیمت آن تاثیرگذار است. این حجم می‌تواند در مقدار متفاوتی مثل ۹۰ یا ۱۰۰ گرم باشد که بر حسب وزن گربه انتخاب می‌شوند.
  3. برند سوپ گربه مهمترین تاثیر را بر قیمت و کیفیت آن دارد. از این‌رو؛ بعضی مارک‌های موجود در بازار گران‌تر از دیگر برندها هستند. یعنی بر اساس اینکه برند پوچ گربه چیست، قیمت آن تعیین می‌شود.
  4. محتویات سوپ گربه متفاوت است. مثلا سوپ سبزیجات گربه نسبت به سوپ مرغ یا سوپ‌های گوشت قیمت بیشتری دارد که بخاطر محتویات آن است.
غذا خوردن گربه خانگی
غذا خوردن گربه خانگی

کنسرو گربه چیست؟

پس از فهمیدن اینکه سوپ گربه چیست نوبت آن رسیده تا بدانید کنسرو گربه چیست و در چه شرایطی به کار شما می‌آید کنسرو گربه به نوع دیگر غذاهای تری گفته می‌شود که برای گربه تهیه می‌شوند. این کنسروها اغلب شامل مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز گربه هستند و از این راه به تقویت او می‌پردازند. از آن‌جاییکه گربه‌ها فقط نباید غذای خشک استفاده کنند، مصرف کنسرو‌ها در وعده‌های غذایی نقش موثری بر تغذیه سالم او خواهد داشت.

مصرف غذای گربه تر در رژیم غذایی گربه باعث کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف مثل: سرماخوردگی و یبوست می‌شود. کنسرو گربه حاوی موادی مثل سبزیجات و پروتئین همراه با مقدار مشخصی از آب است. نکته حائز اهمیت پس از اینکه دانستید کنسرو گربه چیست،  در تهیه کنسرو و بررسی تاریخ انقضای آن خلاصه می‌شود. همچنین سعی کنید کنسروی را انتخاب کنید که بیشترین حجم ویتامین‌ها و مواد مغذی که برای رشد گربه موثر هستند را انتخاب کنید. همچنین کنسرو‌ ها را درون یخچال نگه دارید. اگر گربه شما بیمار است یا مشکل گوارشی دارد، بهتر است قبل خوردن آن را کمی گرم کنید تا دمای پایین آن باعث آسیب بر شرایط گوارشی گربه نشود.

طرز استفاده پوچ گربه

به‌جای اینکه تنها ذهن خود را مشغول این کنید که سوپ گربه چیست، کنسرو گربه چیست یا موضوعاتی از این قبیل، اطلاعاتی درباره انواع پوچ گربه، سوپ و کنسرو گربه و طرز استفاده از آن به دست بیاورید. در این بخش قصد داریم شما را طرز استفاده پوچ گربه آشنا کنیم. استفاده از پوچ گربه به‌شدت آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید، خالی کردن محتویات آن در یک ظرف مشخص و ترکیب مواد آن محسوب می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید پوچ را گرم کنید اما اگر آن را در یخچال قرار نداده‌اید، نیاز به این کار نیست. پس از آن ظرف حاوی پوچ را در جایی قرار دهید تا گربه شما از آن تغذیه کند.

انواع پوچ گربه

انواع پوچ گربه براساس حجم، برند و طعم آن تعیین می‌شود. اینکه از کدام نوع استفاده کنید، کاملا به انتخاب شما بستگی دارد. همچنین پوچ‌ها در دو دسته بندی کلی قرار می‌گیرند:

  1. ژله‌ای
  2. کنسروی؛ تکه‌های ریز شده سبزیجات، گوشت و مرغ به صورت آبکی

نوع ژله‌ای پوچ گربه کاربرد بیشتری در سیر کردن گربه‌ها دارد و در رژیم عادی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نوع کنسروی آن را تکه‌های مواد همراه با مقداری از مایعات نظیر آب گوشت تشکیل می‌دهد. انواع پوچ گربه به همان شیوه‌ای که گفته شد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سوپ برای بچه گربه

بچه گربه‌ها برای جایگزینی شیر مادرو تامین انرژی و ویتامین‌های موثر در رشد به سوپ‌هایی نیاز دارند که مواد مغذی بیشتری در خود دارند. علاوه‌بر این؛ چون هنوز دندان‌های گربه در نیامده است، سوپ‌های رقیق‌تر که درصد آب آن بیشتر است، پیشنهاد می‌شود. پوچ گربه در این دوره از رشد بسیار موثر خواهد بود. در نهایت شما می‌دانید پوچ گربه چیست و در چه مواقعی می‌توانید از آن برای بچه گربه‌های خود استفاده کنید.

سوپ سرماخوردگی گربه
سوپ سرماخوردگی گربه

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با مفاهیمی چون «سوپ گربه چیست» یا «پوچ گربه چیست» آشنا کنیم و طرز تهیه و انواع آن را بیان کنیم. یا مطالعه این مقاله قادر به انتخاب بهترین سوپ برای گربه خود خواهید بود. با این‌وجود، در صورت وجود سوالاتی در زمینه انتخاب بهترین پوچ گربه یا شیوه انتخاب سوپ گربه، با ما در ارتباط باشید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.