سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

پانسیون سگ در پونک تهران

پانسیون سگ در پونک تهران

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که سرپرستان حیوانات خانگی دارند، یافتن پانسیون و کلینیک ‌دامپزشکی معتبر است. برای افرادی كه درغرب تهران زندگی می‌کنند و یا در جستجوی پانسیون سگ در پونک تهران هستند، پانسیون سگ سایمون بهترین گزینه است. برای اینکه بتوانید به یک مرکز تخصصی حیوانات اعتماد کنید، باید در مورد آن مرکز و نوع خدمات آن بررسی نمایید. یکی از باتجربه‌ترین کلینیک دامپزشکی و پانسیون سگ در پونک تهران، کلینیک و پانسیون سایمون است. در این محتوا تلاش كرده‌ایم تا به تعریف پانسیون سگ، پانسیون سگ مناسب چه ویژگی‌هایی دارد، معرفی پانسیون سگ سایمون، ویژگی های خاص پانسیون سگ سایمون و چه سگ هایی پانسیون سگ سایمون پذیرفته می‌شوند و قیمت پانسیون سگ اشاره شده است.

تصویر پانسیون سگ در پونک تهران
تصویر پانسیون سگ در پونک تهران

پانسیون سگ چیست؟

اگر بخواهیم به دنبال یک پانسیون سگ مناسب بگردیم، در ابتدا باید معنی پانسیون سگ را بدانیم تا بتوانیم بهتر در مورد آن تحقیق کنیم. همانطور که از نامش پیداست، پانسیون سگ مکانی برای نگهداری موقت سگ‌های خانگی است. به عبارتی مکانی مجهز و تخصصی برای نگهداری از سگ خانگی است. گاهی مکان‌هایی به نام پانسیون سگ دایر می‌شوند که صلاحیتی برای نگهداری از حیوانات خانگی ندارند. همین موضوع باعث ایجاد ذهنیت بدی نسبت به پانسیون‌های سگ می‌شود. کسانی که در غرب تهران به دنبال پانسیون سگ در پونک تهران هستند، پانسیون سگ سایمون یکی از بهترین پانسیون‌های تهران است. در مطالب دیگری به موضوع پانسیون سگ در سعادت آباد تهران پرداختیم.

اتاق پانسیون سگ سایمون
اتاق پانسیون سگ سایمون

مشکلاتی از قبیل موارد ذکر شده باعث می‌شود تا سرپرستان پت قبل از سپردن سگ و یا گربه خویش به پانسیون، به اندازه کافی در مورد آن مرکز تحقیق کنند. بهترین راه که بتوانید در زمان صرفه جویی کنند. مراجعه به مراکز و پانسیون‌های شناخته شده است. از جمله این مراکز و پانسیون سگ در پونک تهران می‌توان کلینیک سایمون اشاره کرد. این پانسیون به دلیل خدمات ویژه و کادر مجرب و پشتیبانی بسیار خوبی که دارند. در غرب تهران به عنوان یک مرکز شناخته شده مشهور هستند.

نبایدهای پانسیون سگ

نبایستی همه پانسیون‌ها را با خدمات عالی و امكانات متنوع یكی بدانید. پانسیون سگ سایمون در به عنوان پانسیون سگ در پونك تهران یکی از بهترین پانسیون‌های سگ و گربه در استان تهران است که در غیاب شما، سگتان اوقات بسیار خوبی را در آنجا سپری خواهد كرد. زیرا برخی از اتاق‌های این مجموعه امکان بررسی آن لاین از سگ شما را به شما می‌دهد. به عبارتی شما می‌توانید از طریق لینک دوربین مداربسته‌ای که در اتاق نصب شده، در هر لحظه از سلامت پت خویش آگاه شوید. خدمات در پانسیون سگ شامل مراقبت از حیوان خانگی، پیاده روی منظم، تنظیم زمان بازی با پت، تهیه اسباب بازی، نظافت سگ و غیره است.

عکس پانسیون سگ در پونک تهران
عکس پانسیون سگ در پونک تهران

پانسیون سگ سایمون

انتخاب پانسیون سگ برای نگهداری و جلوگیری از استرس پت بسیار مهم است. پانسیون سگ سایمون به عنوان یک مرکز تخصصی حیوانات و پانسیون سگ در پونک تهران، مجهز به فضاهای فردی تمیز، جادار و با وسایل بازی و سرگرمی کافی برای سگ و گربه می‌باشد. اولویت اول پانسیون سگ سایمون بهداشت و ایمنی می‌باشد. این مجموعه با برنامه دقیق و تخصصی برای نشاط و فعالیت حیوان خانگی شما، محیط را برای پت به دور از استرس می‌کند. برای این منظور محوطه اختصاصی بازی برای آنها در نظر گرفته شده است.

فضای پانسیون سگ سایمون
فضای پانسیون سگ سایمون

ویژگی های خاص پانسیون سگ سایمون

یکی از ویژگی های خاص پانسیون سگ سایمون تهیه غذای سگ به سلیقه و درخواست مشتریان است. با این حال، بهتر است برای جلوگیری از اختلال در سیستم گوارش حیوان، غذای معمولی پت خودتان را به همراه داشته باشید. اما اگر به هر دلیلی به همراه نداشته باشید، می‌توانید از پت شاپ سایمون غذای او را تهیه کنید.این مرکز علاوه بر اینکه به عنوان یک پانسیون سگ در پونک تهران مطرح است، یک کلینیک دامپزشکی مجهز نیز به حساب می‌آید.

از دیگر ویژگی های خاص پانسیون سگ سایمون، علاقه مندی و مسئولیت پذیری كاركنان این مجموعه به حیوانات است. این نکته بسیار اهمیت دارد. زیرا اگر کارکنان به حیوانات علاقه نداشته باشند، نمی‌توانند درست با حیوان شما ارتباط برقرار کنند و باعث استرس حیوان می‌شوند. این مجموعه با بیش از هشت سال سابقه و تجربه در امر نگهداری و دامپزشکی، باتجربه‌ترین پانسیون سگ در پونک تهران است. این مرکز خدمات رزرو و ترخیص به صورت كاملا غیر حضوری و تحویل گرفتن و بازگرداندن سگ در درب خانه‌تان را نیز ارائه می‌دهد.

پونک منطقه چند تهران است؟

پونک منطقه‌ای در شمال غرب تهران است. بخشی از این منطقه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش دیگر منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. در این منطقه افراد زیادی پت و حیوان خانگی دارند. در مسافرت و یا به دلیلی در جستجوی پانسیون مناسب هستند. پانسیون سگ سایمون مجهزترین پانسیون سگ در پونک تهران می‌باشد كه علاوه بر مراقبت و نگهداری از حیوان خانگی، خدمات دامپزشکی نظیر ایزوله سگ، واکسیناسیون، عقیم سازی، مراقبت بعد از عمل و جرم گیری دندان را نیز ارائه می‌دهد.

پونک تهران
پونک تهران

چه سگ هایی پانسیون سگ سایمون پذیرفته می شوند؟

در پانسیون سگ سایمون به عنوان یک مرکز حرفه‌ای نگهداری و پانسیون سگ در پونک تهران، سگ‌های آپارتمانی با اندازه كوچك با داشتن کارت واکسیناسیون، كارت شناسایی و با انگل تراپی پذیرفته می‌شوند. یک مکتخ در مورد پذیرش سگ‌ها، آنها نبایستی مشكل رفتاری نظیر پرخاشگری یا پارس بیش از حد داشته باشند.

پانسیون سگ مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر به دنبال یك پانسیون سگ مناسب هستید، باید به نکات مهمی در مورد ان دقت کنید. درجه حرفه‌ای بودن و مناسب بودن پانسیون سگ در پونک تهران و یا در هر منطقه‌ی دیگر را داشتن موارد زیر مشخص می‌کند. در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

تصویر پانسیون سگ در پونک تهران
تصویر پانسیون سگ در پونک تهران
  • اتاق‌ها روشن، جادار و تمیز هستند.
  • کارکنان خوش برخورد، به تعداد کافی در دسترس و با تجربه هستند.
  • فعالیت و بازی ‌برای سگ‌ها وجود دارد.
  • خواسته‌های فردی مانند ترجیحات غذایی، در نظر گرفته می‌شود.
  • بازرسی اولیه امکان پذیر باشد.
  • یک مشاوره جامع انجام می‌شود.
  • سگ به محیط جدید و کارکنان با سیگنال‌های مثبت بدن واکنش نشان می‌دهد.
محیط پانسیون سگ سایمون
محیط پانسیون سگ سایمون

پانسیون سگ سایمون تمام این ویژگی‌ها را دارد و جزو بهترین پانسیون سگ در پونک تهران است.

قیمت پانسیون سگ

قیمت پانسیون سگ به مكان پانسیون و خدمات آن بستگی دارد. به عبارتی بنا بر خدماتی که در مرکز و پانسیون ارائه می‌شود، هزینه‌ها براورد می‌گردد. در هر صورت فقط به قیمت پانسیون سگ اتکا نکنید. شما بایستی به کیفیت خدمات، بهداشت پانسیون سگ یا علاقه‌ای کارکنان به حیوانات توجه کنید.

خدمات ارائه شده كه برهزینه پانسیون تاثیر می‌‌گذارند شامل محل اقامت، تعداد و مدت پیاده روی روزانه، دفعات نظافت، حضور دامپزشکی که مسئول درمان سگ‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، به‌ویژه در صورت آسیب یا بیماری، بازی با حیوانات، مراقبت‌های ویژه مانند تعویض پانسمان، تجویز دارو یا درمان‌های تزریقی است. همچنین نرخ‌ قیمت پانسیون سگ در زمان‌های خاصی از سال به ویژه در تعطیلات آخر هفته، تعطیلات عمومی یا تعطیلات مدارس بیشتر است. پانسیون سگ سایمون با خدمات عالی، مقرون به صرفه‌ترین پانسیون سگ در پونک تهران است. سایمون در کنار سگ، پانسیون گربه را بصورت تخصصی انجام می‌دهد.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.