سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

پانسیون گربه در شمال تهران

پانسیون گربه در شمال تهران

گربه یکی از حیوانات خانگی پر طرفدار در دنیای امروز است. برخی با یه سرپرستی گرفتن گربه و یا حیوان خانگی دیگر، خود را از خطر افسردگی حفظ می‌کنند. امروزه ثابت شده است که ارتباط با گربه، به عبارتی نگهداری گربه به افرادی که در معرض افردگی هستند، در روند بهبودی آنها بسیار موثر است. برای کسانیکه سرپرست گربه هستند، دانستن و یافتن پانسیون گربه مناسب و کلینیک دامپزشکی مناسب از جمله مهم‌ترین نیازهای او خواهد بود. و برای یافتن بهترین پانسون گربه در تهران و یا پانسیون گربه در شمال تهران نیاز به تحقیق بسیار است.

پانسیون گربه
پانسیون گربه سایمون کت

برای كسانی كه در جستجوی بهترین پانسیون گربه در شمال تهران هستند، می‌تواند پانسیون گربه سایمون کت بهترین گزینه باشد. و برای آنکه بتوانید پانسیون گربه مناسب را تشخیص دهید در این محتوا به شما در تشخیص آن کمک خواهیم کرد. با ما همرا باشید تا بتوانید پاسخ سوالاتی چون اما پانسیون گربه سایمون کت كجاست و مشخصات یک پانسیون گربه خوب چیست؟ در این محتوا علاوه بر پاسخ به این سوالات، به معرفی پانسیون گربه در منزل، نکاتی برای انتخاب هتل پانسیون گربه در تهران، قیمت پانسیون گربه در تهران و ویژگی های خاص پانسیون گربه سایمون کت پرداخته شده است. در دیگر مطالب سایمون به موضوعات پانسیون گربه در شرق تهران و پانسیون گربه در غرب تهران نیز پرداخته‌ایم.

تصویر پانسیون گربه در شمال تهران
تصویر پانسیون گربه در شمال تهران

پانسیون گربه چیست

قبل از هر چیزی باید معنای لغوی پانسیون گربه را بدانید. به عبارت دیگر پاسخ این سوال مهم که پانسیون گربه چیست می‌تواند به شما در تشخیص و انتخاب بهترین پانسیون گربه کمک کند هرگاه شما به عنوان سرپرست گربه توانایی نگهداری از پت خود را در مدت کوتاهی (مانند مسافرت) نذاشتبد، می‌توانید نگهداری از گربه خود را مراکز نگهداری از گربه به نام پانسیون گربه بسپارید. این مراکز در بسیاری از نقاط ایران و تهران وجود دارد. برای مثال پانسیون گربه در شمال تهران، می‌توان به پانسیون گربه سایمون کت اشاره کرد.

پانسیون گربه
پانسیون گربه

مشخصات یک پانسیون گربه خوب

باید قبل از انتخاب پانسیون گربه، نسبت به مشخصات یک پانسیون گربه خوب آگاهی داشته باشید. زیرا همین مشخصات به شما در یافتن وارزیابی یک پانسیون گربه مناسب کمک می‌کند. در ابتدای امر باید بدانید که پانسیون گربه با مهد گربه متفاوت است. اصلی‌ترین تفاوت آنها، در مدت زمانی است که گربه در آنها زمان خود را سپری می‌کند. در مهد گربه مدت زمان نگهداری از او کمتر از یک روز و تنها برای چند ساعت خواهد بود. در حالیکه در پانسیون گربه شما می‌توانید گربه خود را برای یک روز کامل تا چندین روز به آنها بسپارید.

اتاق بیزنس کلاس سایمون کت
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

مشخصه‌های بعدی که در مورد انتخاب پانسیون گربه باید ان را مد نظر قرار دارد، کفیت مراقبت، محیط نگهداری پت، کادر دامپزشکی، پرستاران و افرادی که از گربه‌ها مراقبت می‌کنند و تغذیه گربه است. شاید بتوان گفت این نکات در بین همه پانسیون‌های گربه چه پانسیون گربه در شمال تهران و چه دیگر نقاط ایران مشترک است.

انتخاب پانسیون گربه

تغذیه‌ای که در پانسیون به گربه ارائه می‌شود، یک معیار انتخاب بسیار مهم برای پانسیون گربه است. اکثرا پانسیون‌ها، غذای مناسب گربه را ارائه می‌دهند. با این حال غذای ارائه شده بایستی باکیفیت و مغذی باشد و هیچ خطری برای گربه‌ها ایجاد نكند. رژیم غذایی نامناسب می‌تواند باعث استفراغ یا حتی اسهال در گربه‌ها ‌شود. یکی از بهترین پانسیون‌های تهران، پانسیون گربه سایمون کت است که با تکیه بر تجربه طولانی که در پانسیون گربه دارد، تمام نکات بالا را برای نگهداری از گربه‌ها فراهم کرده است. در این مجموعه امكان طبخ و فریز غذای تر گربه به سلیقه و خواسته صاحبان امکان پذیر است.

غذا دادن به گربه
غذا دادن به گربه

اتاق‌هایی که برای گربه‌ها در نظر گرفته شده است بایستی کاشی کاری شده باشند تا بهداشت بهتر رعایت شود. تاسیسات خاصی نظیر وسایل خراش، درخت گربه، اسباب بازی و غیره بایستی متعدد و در شرایط خوب باشد.

پانسیون گربه در منزل

با توجه به اینکه عموما گربه‌ها نسبت به تغییر محیط زندگی خود حساس هستند گاهی نگهداری آنها در پانسیون‌ها کمی مشکل باشد. به همین دلیل سرپرستان را بابت این موضوع نگران می‌کنند. شاید واژه پانسیون گربه در منزل برایتان کمی عجیب باشد اما راه دیگری برای نگهداری گربه‌ها است. در این نوع پانسیون، شخصی به خانه شما می‌آید تا از پت‌تان نگهداری و مراقبت کند.

مزیت پانسیون گربه در منزل این است كه پت‌تان محیط آشنای خودش را ترک نمی‌کند. این عمل بیشتر توسط یک پرستار حیوان خانگی و یا متخصص مراقبت از حیوانات خانگی انجام می‌شود. این فرد معمولا در پانسیون گربه‌ها کار می‌کند. برای براورده شدن این خواسته باید به مراکز و پانسیون‌های گربه‌ای که این خدمات را ارئه می‌دهند مراجعه فرمایید.

نکاتی برای انتخاب هتل پانسیون گربه در تهران

اگر در تهران ساکن هستید و برای گربه خانگی خود دنبال بهترین پانسیون گربه در تهران هستید به مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم دقت کنید. نکته اول برای انتخاب هتل پانسیون گربه در تهران این است كه انتخاب را عجولانه و در آخرین لحظه انجام ندهید. به محض اینکه فهمیدید قصد مسافرت یا دور شدن از خانه را دارید، به فکر یافتن پانسیون گربه خوب باشید. برای کسانی که در شمال تهران ساکن هستند پانسیون گربه در شمال تهران مانند سایمون کت در تعطیلات به خصوص عید نوروز به‌ سرعت پر می‌شوند. برای بازدید و بررسی از پانسیون گربه مورد نظرتان وقت بگذارید. از گذاشتن شئ با عطر خودتان برای پت‌تان دریغ نکنید. این شئ می‌تواند یک لباس، کوسن، پتو وغیره باشد. این اشیا در ساعات اول حضور او در پانسیون به گربه آرامش می‌دهد.

يكي جاي دنج برای گربه در پانسيون
يكي جاي دنج برای گربه در پانسيون

راحتی گربه در پانسیون

به امکانات ارائه شده در آن پانسیون و مرکز توجه کنید. زیرا رفاه و آرامش گربه شما در طول مدت اقامتش در آن پانسیون بسیار مهم است. برخورد کارکنان و پرستاران گربه را بررسی کنید. زیرا اگر آنها به گربه و حیوانات علاقه نداشته باشند، نمی‌توانند به درستی از گربه شما مراقبت کنند. یک پانسیون گربه خوب باید مانند پانسیون گربه سایمون کت دارای دامپزشک پشتیبان در ذول ۲۴ ساعت روز باشد. برخی از پانسیون‌های گربه در تهران از جمله پانسیون گربه سایمون کت سیستم نظارت تصویری در اتاق‌های ویژه را ارائه می‌دهند. سیستم نظارت تصویری یک راه حل خوب برای صاحبان پر استرس است.

آنها با مشاهده پت‌شان به صورت زنده اطمینان حاصل می‌كنند که اقامت پت‌شان تا حد امکان راحت پیش می‌رود. در آخر اگر به دنبال پانسیون گربه در شمال تهران هستید کافی است به موارد گفته شده در بالا دقت کنید. رعایت نکاتی برای انتخاب هتل پانسیون گربه در تهران شما را در جهت انتخاب بهتر کمک می‌کند.

قیمت پانسیون گربه در تهران

قیمت پانسیون گربه در تهران بسته به خدمات ارائه شده، منطقه، مدت اقامت یا حتی سن حیوان متفاوت است. هزینه‌های براورد شده توسط پانسیون‌ها بابت خدمات استاندارد اقامت گربه شامل غذا، مسواک زدن، بازی و نوازش، پیاده روی و غیره را پوشش می‌دهد. برخی پانسیون‌ها مانند پانسیون گربه سایمون کت با ارائه خدمات متنوع از جمله پانسیون‌های گربه با قیمت مناسب در شمال تهران است. در واقع تعهد پانسیون گربه سایمون کت ابتدا شادی و امنیت گربه‌ها است تا هزینه و قیمت.

عکس پانسیون گربه در شمال تهران
عکس پانسیون گربه در شمال تهران

نکاتی برای پیدا کردن پانسیون گربه ایده آل

پیدا کردن پانسیون گربه ایده آل کار آسانی نیست. با این حال، چند نکته وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا پانسیون خوبی را انتخاب کنید. تحقیق در اینترنت بدون شک یکی از بهترین راه‌های انتخاب پانسیون گربه در شمال تهران است. همچنین می‌توانید از دوستانی كه قبلاً پانسیون گربه را امتحان کرده‌اند، در مورد بهترین پانسیون گربه در تهران اطلاعاتی كسب كنيد. برخی پانسیون‌های گربه دارای قواعد و قوانین خاصی است. بهتر است قبل از واگذاری موقت گربه خود چند روز قبل از شرایط آن مجموعه آگاهی یابید.

انتخاب پانسیون گربه
انتخاب پانسیون گربه

پانسیون گربه سایمون کت

 پانسیون گربه سایمون کت مرکز مراقبتی است که به طور خاص برای نگهداری از گربه‌ها طراحی شده است و توسط خدمات دامپزشکی تایید شده است. در این مجموعه پت شما در محیطی امن مراقبت و نگهداری می‌شود و نیازهای غذایی، بهداشتی و رفاهی او برآورده می‌شود. گربه‌ها در این پانسیون، توسط افراد آموزش دیده و حرفه‌ای نگهداری می‌شوند. پذیرش گربه‌ها در این پانسیون با كارت واکسیناسیون و آزمایشات سلامت به روز، صورت می‌گیرد. دامپزشکان مشغول به کار در این مجموعه شما را در این مورد راهنمایی می‌کنند.

اتاق بیزنس کلاس سایمون کت
پانسیون گربه سایمون کت

پانسیون گربه سایمون کت عمدتاً دو نوع مراقبت فردی و مراقبت جمعی را ارائه می‌دهند. اگر پت شما خیلی اجتماعی نیست یا ترسو است، بنابراین برای او اتاق جداگانه انتخاب كنید. اما اگر او با حیوانات دیگر راحت‌تر است و روابط اجتماعی را دوست دارد، اتاق‌های مراقبت‌های جمعی برای گربه‌تان مناسب است.

ویژگی های خاص پانسیون گربه سایمون کت

در سرتاسر ایران و تهران مراکز و مجموعه‌هایی برای نگهداری از گربه و سگ خانگی برای مدت محدود وجود دارد. اما برخی مجموعه‌ها مانند کلینیک سایمون علاوه‌بر نگهداری از حیوانات خدماتی مانند کوتاه کردن موی سگ و گربه، حمام کردن گربه و سگ، دندان پزشکی و جرم گیری دندان گربه و سگ، واکسیناسیون سگ و گربه و پانسیون ایزوله سگ و گربه برای نگهداری از حیوانات بیمار را ارائه می‌دهد. پانسیون گربه سایمون کت به عنوان یکی از بهترین پانسیون گربه در شمال تهران با ارائه اتاق‌هایی با دوربین‌های مداربسته به شما این امکان را می‌دهد گربه خود را در هر ساعت از شبانه روز با گوشی ببینید.

پانسیون گربه در تهران 

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.