سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

اتاق بازی گربه

اتاق بازی گربه سایمون کت

اتاق بازی گربه در سایمون کت اگر دلتون میخواد یه پیشی ملوس و دوست داشتنی و بغلتون بگیرید و باهاش بازی کنید عکس بگیرید و موهای نرمشو لمس کنید اتاق بازی گربه سایمون کت بهترین گزینه برای شماست.

شما میتونید حداکثر با دو نفر از دوستاتون به اتاق بازی سایمون کت بیاید و با سه تا پیشی ملوس، اصیل و دوست داشتنی و البته شناسنامه دار و واکسینه شده بازی کنید .

پیشی های اتاق بازی بزرگتر از ۶ ماه هستند در مورد ارتباط با انسانها آموزش دیدن و البته آرام و باوقار هستند نگران نباشید همکاران سایمون کت در همان ابتدا راه های ارتباطی با گربه ها رو بهتون آموزش میدن و به سئوالات شما پاسخ میدن.

در سایت سایمون کت خرید گربه و فروش گربه نیز انجام می گردد مشاوران سایمون کت به سوالات شما در مورد نحو مراقبت و نگهداری از گربه پاسخ می دهند.

بهتر است بدانید: پانسیون گربه


بازی با اشیا

ضربه زدن و پرت کردن اشیای کوچک، روش هایی هستند که به وسیله ی آن بچه گربه ها، دست و پنجه نرم کردن با شکار را یاد می گیرند.

در طول چنین بازی هایی، آن ها مهارت هایی که ممکن است در آینده به درد آن ها بخورد را یاد می گیرند. شما ممکن است بچه گربه های خود را در حال لگد زدن به اسباب بازی های خود، پشتک زدن سریع و چرخاندن آن ها ببینید که همه ی این حرکات، تقلیدهایی از حرکات پیروز شدن به شکار و کشتن آن برای غذاست.

بازی با اشیاء در اتاق بازی گربه به او آموزش می دهد که زندگی در دنیا چه احساسی دارد، چه چیزی جاندار و زنده و چه چیزهایی بی جان است.

آن ها ممکن است بطور ناگهانی از روی اسباب بازی خود بپرند به گونه ای که انگار یک اشعه ی مهلک نامرئی از آن ساطع می شود و سپس در احساس خوشی خالص غرق شوند.

بیشتر بدانید:نگهداری گربه

بازی گربه با اشیا

بازی های حرکتی و پر تحرک

یک گربه ی فعال، یک گربه ی با اعتماد به نفس است.

پرش و دو در بازی های حرکتی به بچه گربه ها در افزایش قدرت، حس همکاری و انعطاف پذیری کمک میکند. این بازی ها در اتاق بازی گربه همچنین اشتهای گربه را تحریک کرده و او را متناسب و خوش فرم نگه می دارد.

علاوه بر این، به کاهش حس کسالت کمک می کند. یک جلسه بازی پر تحرک در شب، باعث کاهش بازرسی های شبانه ی گربه می شود، که به صاحب گربه اجازه می دهد شب مجبور به بیدار ماندن نباشد.

علاوه بر آموزش های فیزیکی، بازی با گربه و بچه گربه ها، آموزش های عاطفی هم می دهد. بچه گربه ها یاد میگیرند که بازی یک تفریح ساده است و اینکه دویدن، پریدن و جست وخیز کردن با گربه ها و حیوانات و همچنین انسان ها، به آن ها حس خوبی می دهد.

بیشتر بدانید:راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه

مهم ترین وسایل برای بازی گربه ها

بازی با درهای رنگی بطری

گربه ها با درهای رنگی مانند توپ بازی می کنند. درپوش های رنگی مانند بطری های شیر، دارو، نوشابه و … را قبل از اینکه در اختیار گربه خود قرار دهید بشویید و از تمیزی آن اطمینان حاصل کنید.  

بازی گربه

نخ های بافتنی و بند کفش

باور کنید تمامی گربه ها از بدو تولد عاشق بازی با نخ های بافتنی و رنگی هستند. گوله نخ کاموایی می تواند تا ساعت ها گربه شما را سرگرم کند. شما نیز می توانید به منظور بازی با گربه خود با کمک این نخ ها بازی کنید و از حرکت های جالب و خنده دار او لذت ببرید.

کاغذ های باطله و روزنامه

گربه ها علاقه دارند کاغذ های روزنامه را با خود حمل کنند. آنها زمان زیادی را صرف می کنند تا روزنامه را با پنچه ها و دندان هایشان تکه تکه کنند. البته شاید کمی خانه را کثیف کنند اما ارزش دارد که گربه تان را ببینید که چه لذتی از این بازی می برند.

دستمال توالت

مقداری دستمال توالت تمیز را جدا کنید و آن را به شکل توپ در بیاورید و ببینید گربه هایتان چگونه آنها را از هم جدا می کنند. البته بعدا آماده جمع کردن تکه های دستمال باشید. این یکی از ساده ترین و کاربردی ترین اسباب بازی های گربه تان خواهد بود.

کمربند و تمرین شکار برای گربه ها

گربه های ما دوست دارند زیر تخت پنهان شوند و ناگهان برای گرفتن کمربندی که ما برایشان از بالا آویزان کرده ایم بیرون بپرند. کمین کردن و شکار وسایل مختلف از محبوب ترین بازی با گربه ها است. با این کار هم غریزه شکار گربه خود را سیراب می کنید و هم بازی خیلی جذابی با او انجام می دهید.  

بهتر است بدانید:راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه

 

بازی با گربه

توپ بازی با توپ های فومی

توب بازی یکی از سرگرمی های مورد علاقه بسیاری از گربه هاست. برای بازی با گربه چند بار توپ را به زمین بزنید تا گربه شاهد برگشت توپ پس از برخورد با زمین باشد، بعد خواهید دید گربه هم این کار را امتحان خواهد کرد.

پنهان کردن اسباب بازی ها

یک نکته قابل توجه دیگر در مورد اسباب بازی گربه ها که گاهی ما را شگفت زده میکند این است که بعد از مدتی همه اسباب بازی هایی که با گربه داده ایم ناپدید شده اند. می دانیم که توپ های کاموایی و درهای بطری زیادی در اختیار گربه گذاشته ایم اما اثری از آنها نیست. پس شروع به جستجو میکنیم و در اوج نا باوری در می یابیم که گربه آنها را در کشوی میز آشپرخانه یا زیر مبل پنهان کرده است. گربه ها علاقه زیادی به پنهان کردن اسباب بازی های خود دارند. 

  • زمانیه که دلت گرفته میخوای تنهایی بیای جایی و انرژی بگیری
  • میخوای با گربه ها آشنا بشی شاید یدونه بعدا بیاری خونه
  • دوست داری کودکت رو با گربه ها اشنا کنی
  • دوست داری بهترین لحظه رو برای دوستات ایجاد کنی
  • مامان و بابات در انتخاب گربه خانگی تردید دارند
  • خودت بین انتخاب سگ و گربه موندی
  • دوست داری بیای عاشق بشی و برگردی

آشنایی با اتاق های گربه سایمون کت

پرداخت

جزئیات صورتحساب نام * نام خانوادگی * نام شرکت (اختیاری) کشور / منطقه *ایران آدرس خیابان * آپارتمان، مجتمع، واحد و… (اختیاری) شهر * استان *یک گزینه انتخاب نمائید…البرزاردبیلآذربایجان شرقیآذربایجان غربیبوشهرچهارمحال و بختیاریفارسگیلانگلستانهمدانهرمزگانایلاماصفهانکرمانکرمانشاهخراسان

بهتر است بدانید »

سبد خرید

محصولات انتخاب شده شما حذف آیتم تصویر بند انگشتی محصول قیمت تعداد جمع جزء پوچ گربه رویال کنین کیتن تومان۸۷,۵۰۰ پوچ گربه رویال کنین کیتن عدد

بهتر است بدانید »

اتاقهای کلاس B

ویژگی اتاقهای کلاس B مناسب گربه های لوکسفضایی بزرگ نور کافی و مناسبدارای تخت و جای خواب دیواریظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پتاسباب بازی

بهتر است بدانید »

پانسیون گربه

صمیمیترین و ارزانترین پانسیون گربه در تهران پانسیون گربه سایمون کت اگر برای مدت زمانی فرصت نگهداری از گربه عزیزتان را ندارید، پانسیون گربه سایمون

بهتر است بدانید »