سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه

در این مقاله، راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه را در اختیار تان می گذاریم؛ در ادامه با سایمون کت همراه باشید.

اگر از گربه نگهداری می کنید، باید علاوه بر غذا و جای خواب، به بازی و سرگرمی او هم توجه کنید و محیط و ابزار مناسب را برای این امر تهیه کنید. گربه ها حیواناتی شکارچی هستند اما در خانه نمی توانند این غریزه شان را پرورش دهند. در واقع اسباب بازی های گربه کمک می کنند که گربه با بازی کردن، هم غریزه خود را تقویت کند و هم شاداب تر و سالم تر باشد. آن دسته از گربه هایی که در خانه وسیله ای برای بازی ندارند، ممکن است حوصله شان سر برود و افسرده شوند. پس توجه به این موضوع که ابزار و وسایل سرگرمی مناسب برای گربه خود تهیه کنید، بسیار مهم است.در دیگر مطالب سایمون کت به مباحثی چون لوازم ضروری برای نگهداری گربه در منزل، لوازم مورد نیاز گربه، انواع مدل تونل بازی گربه، چگونه جای خواب گربه درست کنیم، ۵ نکته قبل از ورود گربه به خانه، اسکرچر گربه چیست و لیست وسایل گربه پرداختیم.

ویژگی های اسباب بازی خوب برای گربه

یک اسباب بازی خوب  مناسب، باید یک سری از ویژگی ها را داشته باشد تا یک انتخاب مناسب برای گربه شما باشد. در ادامه برخی از این ویژگی ها را بررسی می کنیم:

  • گربه ها حیوانات بازیگوشی هستند و تمایل به یاد گرفتن چیز های جدید دارند. از این بهتر است اسباب بازی که برای گربه خود تهیه می کنید، جذابیت کافی را داشته باشد و گربه را به خود جذب کند.
  • همانطور که قبلا گفتیم، گربه ها حیواناتی شکارچی هستند. هب همین دلیل باید اسباب بازی را برای آنها تهیه کنید که غریزه شکار آنها را پرورش دهد.
  • از آنجایی که شما همیشه در خانه حضور ندارید، باید تعدادی اسباب بازی تهیه کنید که قابلیت این را داشته باشند که وقتی گربه تنها است، او را سرگرم کنند.
  • در هنگام خریداری اسباب بازی، ین نکته را نیز در نظر بگیرید که اسباب بازی بیش از حد معمول کوچک نباشد. ممکن است گربه تان هنگام بازی با اسباب بازی های بسیار کوچک، آن ها را ببلعد.
  • علاوه بر خیلی کوچک نبودن اسباب بازی، باید حواستان باشد که اندازه آن بیش از حد بزرگ نباشد. گربه ها معمولا حیوان کوچک تر از خودشان را شکار می کنند. بزرگ بودن اسباب بازی، حس طعمه بودن را به گربه می دهد و این حس برای او خوشایند نیست.
  • به نوع و صدای اسباب بازی هنگام خرید دقت کنید؛ این ویژگی ها نباید به گونه ای باشند که گربه را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

مشورت با پزشک ما در کلینیک سایمون کت نیز به شما در یادگیری رفتار و همچنین چگونگی خرید گربه ، فروش گربه  کمک زیادی می کند.

باید بدانید:

خرید بچه گربه معمولی ارزان 

 پانسیون گربه در شمال تهران 

خرید بچه گربه آپارتمان

ساختن اسباب بازی برای گربه در خانه

در این بخش از مقاله راهنمای کامل خرید اسباب بازی برای گربه، می خواهیم یک قدم قبل از خرید را بررسی کنیم و به ساخت اسباب بازی برای گربه بپردازیم.

ساختن اسباب بازی برای گربه ها، کاری بسیار ساده است و تنها به خلاقیت شما نیاز دارد. شما می توانید برای هز نژاد از گربه ای که نگهداری می کنید، اسباب بازی های سرگرم کننده بسازید. فقط باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اسباب بازی که می سازید، برای گربه سرگرم کننده باشد. برای مثال شما می توانید با وسایلی مثل قرقره نخ، یک کیسه کاغذی، ظروف پلاستیکی و … یک اسباب بازی جذاب و بامزه برای گربه خود بسازید. علاوه بر این ها می توانید با توجه به خلاقیت خود از وسایل دور ریختنی دیگری مثل قوطی خالی دستمال توالت یا هر وسیله دیگری برای ساخت یک اسباب بازی هیجان انگیز برای گربه خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید گربه هیمالین 

 خرید گربه اسکاتیش 

فروش گربه اسکاتیش 

در انتخاب اسباب بازی، گربه جوان و بالغ سخت پسند تر از بچه گربه ها هستند؛ بچه گربه ها با هر وسیله ای می توانند به راحتی ذوق کنند. به همین دلیل اگر در خانه بچه گربه دارید، کارتان برای ساخت اسباب بازی، بسیار ساده تر است و هر چیزی که بسازید می تواند باعث ذوق کردن بچه گربه تان شود و حس بازیگوشی او را فعال کند. اگر با ساخت اسباب بازی آشنایی ندارید و مهارتی هم در این زمینه ندارید، می توانید با مراجعه به اینترنت یا یوتیوب، کلیپ های آموزنده در این زمینه را مشاهده کنید و سپس اقدام به ساخت یک وسیله بازی هیجان انگیز کنید و آن را به گربه دوست داشتنی خود هدیه دهید.

برای اطلاع از قیمت گربه بریتیش، قیمت گربه هیمالین، قیمت گربه اسکاتیش، قیمت گربه پرشین و خرید غذای گربه با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

بهتر است بدانید :

عقیم سازی گربه 

خرید غذای گربه

گربه اشرافی  

بهترین اسباب بازی برای گربه

هنگام خرید اسباب بازی برای گربه تان، این نکته را در نظر داشته باشید که بهترین اسباب بازی، اسباب بازی است که هوش و کنجکاوی گربه را به چالش بکشد و غریزه شکار او را تقویت کند. یک اسباب بازی با این ویژگی ها، به راحتی می تواند گربه را جذب خود کند و در طول روز او را سرگرم کند.

انواع اسباب بازی گربه

اسباب بازی ها در سایز ها و رنگ های متفاوت، دارای انواع مختلفی هستند. در این بخش از راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه، شما را با برخی از اسباب بازی های مورد علاقه گربه ها آشنا می کنیم تا در موقع خرید، انتخاب بهتری داشته باشید.

بیشتر بدانید:

 واگذاری گربه 

بهترین پانسیون گربه 

گربه بریتانیایی مو کوتاه

اسباب بازی ماهی

حتما می دانید که گربه ها به شکار ماهی ها بسیار علاقه مندند؛ به همین دلیل اسباب بازی ماهی می تواند برای آنها تا حد زیادی هیجان انگیز باشد و آنها را سرگرم کند. شما می توانید این اسباب بازی را در سایز ها و رنگ های مختلف تهیه کنید و غریزه شکار گربه تان را به وسیله آن تقویت کنید.

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

 فروش گربه بریتیش

 خرید گربه 

فروش گربه

 

پروانه

در واقع اسباب بازی پروانه به دلیل ترکیب رنگی که دارد هر گربه ای را به خود جذب می کند. اگر قصد دارید گربه تان را در طول روز به خوبی سرگرم کنید، اسباب بازی پروانه یکی از پیشنهاد هایی است که می توانید در نظر داشته باشید.

توپ

از آنجایی که گربه ها علاقه زیادی به شکار کردن دارند، دنبال کردن توپ می تواند برای آنها جذاب و هیجان انگیز باشد. یکی از موارد مهم در تهیه اسباب بازی، توجه به غریزه شکار گربه است. به همین دلیل، تهیه یک توپ برای بازی کردن گربه، می تواند انتخاب عالی و هوشمندانه ای باشد.

خرید اسکرچر گربه

اگر در خانه گربه داشته باشید، حتما تا الان متوجه شده اید که گربه ها علاقه دارند که پنجه هایشان را به سطوح بکشند. شما می توانید برای جلوگیری از اذیت شدن پنجه های گربه خود در اثر خراشیدن سطوح، برای او اسکرچر تهیه کنید.

تونل گربه

تونل گربه از جمله اسباب بازی هایی است که تا حد زیادی غریزه شکار گربه را تقویت می کند. گربه ها با حس بازیگوشی و کنجکاوی که دارند، از تونل به اندازه کافی لذت خواهند برد. آنها می توانند حتی تمام روز را در تونل سپری کنند و همان جا خودشان را سرگرم کنند و علاوه بر آن، از تونل به عنوان مخفی گاه یا مکانی برای استراحت استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

قیمت گربه 

 اتاق بازی گربه 

 پانسیون گربه 

 لیزر

گربه ها علاقه زیادی دارند که نور لیزر را بگیرند و شکارش کنند. لیزر اسباب بازی ارزان است که به راحتی می توان آن را برای گربه تهیه کرد و به دلیل غریزه شکار، گربه از بازی کردن با آن بسیار لذت خواهد برد.

ریسمان

گربه ها نمی توانند در مقابل ریسمانی که بر روی زمین کشیده می شود مقاومت کنند و دنبالش ندوند. در واقع ریسمان یک وسیله بازی بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده برای آن ها است. اگر قصد خرید یک وسیله بازی ارزان و کاربردی را دارید، ریسمان را به شما پیشنهاد می دهیم.

در ضمن میتوانید سرپرستی و واگذاری گربه و یا خرید گربه اسکاتیش، گربه های پرشین، خرید گربه های هیمالین و خرید گربه بریتیش را به پناهگاه و کلینیک سایمون کت بسپارید.

چوب پر

چوب پر می تواند یک طعمه عالی برای گربه باشد. مطمئن باشید که گربه ها هنگام بازی با آن اشتیاق نشان خواهند داد و از بازی با آن لذت خواهند برد. در واقع این اسباب بازی هم حس شکار گربه را تقویت می کند و گربه تلاش می کند تا آن را شکار کند. شما می توانید با استفاده یک تکه چوب و چند عدد پر، خودتان این اسباب بازی را بسازید و با گربه تان بازی کنید.

امیدواریم راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه برایتان مفید بوده باشد و موقع خرید اسباب بازی، بهترین انتخاب را داشته باشید. ممنون از اینکه با سایمون کت همراه بودید.


برای هرگونه خرید گربه ، فروش گربه با 
سایمون کت همراه باشید.

پانوشت: 
خرید گربه – فروش گربه – پانسیون گربه – خرید گربه پرشین – فروش گربه پرشین – خرید گربه اسکاتیش – فروش گربه اسکاتیش – خرید گربه بریتیش – فروش گربه بریتیش – پانسیون گربه در تهران – بهترین پانسیون گربه – قیمت گربه پرشین – قیمت گربه اسکاتیش – خرید گربه هیمالین – فروش گربه هیمالین – قیمت گربه هیمالین – واگذاری گربه – قیمت گربه – پانسیون سگ – هزینه پانسیون سگ – پانسیون سگ در تهران – قیمت پانسیون سگ در تهران – پانسیون سگ کرج – بهترین پانسیون سگ تهران – پانسیون حیوانات – پانسیون حیوانات در تهران – لیست قیمت پانسیون حیوانات – پانسیون نگهداری سگ ارزان – پانسیون سگ ارزان در تهران – پانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

7 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه»

  1. ممنون از سایتتون
    با رهنمایی انتخاب وسیله بازی گربه تونستم اسباب بازی خوبی رو برای گربم فراهم کنم

  2. خرید اسباب بازی گربه در سایت سایمون کت استفاده کردم وخیلی مفید و کاربردی بود

  3. راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه مطلب و مقاله جالبي بود برام تشکر از سایت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.