سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

ریزش مو گربه

ریزش مو گربه

ریزش موی گربه یکی از مشکلات افرادی می باشد که پت دارند. ریزش موی گربه را میتوان کنترل کرد ولی به هیچ وجه نمیتوان آنرا حذف یا کاملا متوقف نمود برای کنترل آن مقاله زیر را بخوانید.

انتخاب گربه و ریزش مو

در انتخاب گربه تان دقت کنید قاعدتا گربه های موکوتاه ریزش مو قابل مشاهده کمتری دارند، گربه های مو کوتاه درگیری های پوستی و مویی کمتری خواهند داشت. در واقع ریزش موی گربه پرشین بیشتر است و بیشتر به دید می‌آید، این انتخاب شماست که گربه پرشین پشمالو ملوسی را انتخاب کنید که روزانه برس بکشید و یا گربه مو کوتاه جذابی که هر از چند وقت یکبار به برس کشیدن نیاز داشته باشد و موهایش کمتر می‌ریزد، حال چه گربه مو کوتاه و یا چه گربه مو بلند انتخاب کنید برای کنترل ریزش مو گربه تان به نکات زیر توجه کنید. و در مطلبی دیگر به موضوع ریزش موی گربه مرتبط با سرطان پرداختیم.

تغذیه مناسب گربه

اصولا تغذیه مناسب تاثیر بسزایی بروی درخشندگی قوام و شادابی پوست و مو گربه دارد، قبل از خرید غذای گربه از معتبر بودن آن آگاه شوید و ویتامینهای ضروری و مواد داخل آن را از روی جعبه مطالعه بفرمایید. با دامپزشک مشورت کنید و مجموعه ای از غذای خشک و تر را دراختیار گربه تان قرار دهید.

بعضی از غذاهای خشک گربه حاوی ویتامین ها پوست و مو هستند، که اگرحال گربه تان با این غذا ها خوب میشود چرا که نه میتوانید از غذاهای خشک حاوی ویتامین پوست و مو استفاده کنید، گربه های پرشین نیز غذاهای مخصوص به خودشان را دارند شما میتوانید غذای مخصوص ریزش مو پرشین و یا غذای مخصوص نژاد گربه پرشین را در پت شاپ ها پیدا کنید. در مطلبی دیرگر به موضوع ریزش مو گربه پرداختیم.

مولتی ویتامین های گربه

مصرف ویتامین‌ها در گربه ها مانند ما انسان‌ها ضروری است، غذای خشک و تر مخصوص گربه ها که از پت شاپ خریداری میکنید ویتامینهای ضروری بدن را دارد. ولی برای تامین ویتامین‌های پوست و مو مصرف مکملها پیشنهاد می‌شود.

شما می‌توانید مکلمل های پوست و مو گربه تان را به صورت قرص، پودر، قطره و یا خمیری از پت شاپ تهیه کنید. تداوم در مصرف و صبر و حوصله نتیجه مورد نظر شما را ایجاد می‌کند. به هیچ وجه با یکماه مصرف ویتامین ها نمیتوانید درخشندگی و شادابی پوست و مو را در گربه خود مشاهده کنید صبور باشید.

برس روزانه برای گربه

چه گربه مو بلند چه گربه مو کوتاه هر دو نیازمند رسیدگی و مراقبت و برس روزانه هستند. حالا که یک کوچولوی دوست داشتنی در خانه خود دارید تنها پانزده دقیقه در روز خودتان را به برس کشیدن اختصاص دهید. با برس کشیدن موهای کرکی ومرده داخل برس جمع می‌شوند و ریزش مو قابل مشاهده کمتری خواهید داشت.

اصلاح موی گربه

بد نیست که گربه تان مثل خودتان هر چند وقت یکبار به آرایشگاه سری بزند موهایش را صفا بدهد و از شر موهای مرده و خراب خلاص شود. این انتخاب شماست که موهای گربه تان را کم کوتاه کنید. یا با اصلاح لاین کات مدت کوتاهی به گربه تان استراحت بدهید تا پوستش نفسی بکشد.

حمام گربه

شاید گربه تان همیشه تر و تمیز و مرتب به نظر برسد ولی نیاز دارد که موهایش با شامپو مخصوص و نرم کننده و ماسک مخصوص مرتب شود، این اتفاق را می‌توان حداقل سه ماه یکبار انجام داد. می‌توانید خودتان شامپو و نرم کننده را بخرید و در خانه استفاده کنید، یا گربه تان را به سایمون کت بیاورید، با این حال حمام گربه خود به تنهایی بیشتر موهای کرکی و مرده را جمع می کند.

فرمیناتور

فرمیناتور وسیله ی همانند برس است که به وسیله ایجاد بار الکتریکی موهای کرکی و مرده گربه را جمع می‌کند شما می‌توانید فرمیناتور را از پت شاپ‌ها خریداری کنید و خودتان در خانه برای گربه‌تان وقت بگذارید و یا به متخصص گربه ها در سایمون کت بسپارید تا به طور کامل تمام بدن گربه تان فرمیناتور شود.

ویدیو درمان ریزش مو گربه

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

31 دیدگاه دربارهٔ «ریزش مو گربه»

  1. یکی از مشکلات کسانی که گربه دارن همین ریزش مو گربه هستش که باید کنترل بشه حتما

  2. زهره بنایی

    محتوای خوبی در مورد ریزش موی گربه دارین. استفاده بردم. موفق باشید

  3. سلام یه مدل دستکش هایی هستن که باهاش بدن گربه رو ماساژ میدن و موهای اضافه رو میگیره شما از اونا دارید ؟

  4. من گربم دچار ریزش‌مو بود و با اصلاح مو این مشکل رفع شد مرسی از سایت خوبتون

  5. ریزش مو گربه واقعا یه مشکل هست کا با خوندن این مقاله کمک زیادی من کرد تشکر.

  6. می شه در مورد عواقبی که ریزش مو گربه برای انسان داره هم مطلبی رو بذارین. با تشکر از شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.