سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

اسکرچر گربه ارزان

اسکرچر گربه ارزان

از این  که گربه‌تان وسایل گران بهای شما و هر چیز دیگری را که می‌تواند برای تیز کردن چنگال‌هایش پیدا کند خراب می‌کند خسته شده‌اید؟ گربه‌ها با غریزه خراشیدن به دنیا می‌آیند، پس چگونه می‌توانید با دوست گربه سان بسیار دوست داشتنی خود زندگی کنید. اما اثاثیه و وسایل مورد علاقه خود را نجات دهید؟ پاسخ ساده است، این مطلب در دسته راهنما خرید اسکرچر گربه منتشر شده است. یک اسکرچر گربه ارزان ممکن است درخت گربه ارزان به نظر شما بی‌فایده برسد، اما دلایل زیادی وجود دارد که چرا این وسیله بسیار ساده برای گربه شما و آرامش شما ضروری است. وجود یک درخت گربه ارزان باعث بروز سالم تر غرایز گربه های شما می‌شود و وسیله هایی همچون مبل و پرده شما کاملا سالم می‌ماند. شما در پت شاپ گربه سایمون می‌توانید اقدام به خرید درخت گربه بنمایید.

اسکرچر گربه کروی
اسکرچر گربه کروی

برای داشتن یک اسکرچر گربه ارزان شما یا می توانید یک اسکرچر ساده گربه را از به صورت مستقیم از تولید کننده در خت گربه خریداری کنید یا در صورت داشتن وسیله‌های لازم به ساخت اسکرچر گربه در خانه بپردازید. بنابراین اگر سلامت روحی و نشاط گربه تان برایتان مهم است. و در عین حال بر روی وسایل خانه حساس هستید، به هیچ عنوان غریزه گربه خود را سرکوب نکنید. و نشاط و هیجانی را که چنگ زدن در آن ها ایجاد می‌کند و را از وجودشان دریغ نکنید. بلکه با استفاده از یک درخت گربه ارزان آرامش را به خود و گربه دلبندتان هدیه دهید. در دیگر مطالب در سایمون کت به موضوع اسکرچر گربه دست دوم پرداختیم.

خرید اسکرچر گربه ارزان

در ادامه چندین درخت گربه ارزان را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید با کلیک یا لمس روی هر عکس به صفحه مشخصات، قیمت و خرید درخت گربه ارزان بروید.

اسکرچر ساده گربه

در بازار انواع مختلفی از اسکرچرها وجود دارد، اسکرچر گربه ارزان، اسکرچر گربه درختی، اسکرچر گربه لوکس، اسکرچر گربه ساده با وجود این تنوع بسیار زیاد اسکرچر برای والدان گربه انتخاب سخت و دشوار می‌باشد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اولین خرید شما اسکرچر ساده گربه می‌باشد. گربه‌ها از لحاظ خلق و خو تفاوت‌هایی با هم دارند. برخی پر از شیطنت و زرنگی بوده برخی آرام و صلح طلب، این تفاوت در خرید وسیله های بازی و ضروری گربه ها نیز تاثیر می‌گذارد. گربه های پرجنب و جوش به اسکرچرهای درختی و بزرگ نیاز دارند. در حالی که گربه‌های، درونگرا و کم تحرک با اسکرچر ساده راحت‌تر هستند.

اسکرچر گربه دیواری
اسکرچر گربه دیواری

اسکرچر ساده پیچیدگی از اسکرچر های دیگر دارد و برای شروع خرید جز بهترین انتخاب ها می باشند، و با گذر زمان شما می توانید اسکرچر های متفاوتی را خریداری کنید، زیرا برای شروع استفاده از وسیله های ساده تر باعث آشنایی گربه شما با آن وسیله می شود و گربه شما درباره ماهیت وسیله و کارایی آن بهتر اطلاع کسب می کند. قیمت اسکرچر ساده یکی از مزیت های دیگری است برای کسانی که نمی‌خواهند مبِلغ زیادی را برای خرید اسکرچر صرف کنند. و این محصول ساده یک درخت گربه ارزان در میان اسکرچر های دیگر به شمار می رود.

تولید کننده درخت گربه

درخت گربه یا همان اسکرچر یکی از محصولات بی‌نظیر و پرفایده بوده که در میان والدان و سرپرستان گربه محبوب می‌باشد. و افراد زیادی به خرید آن می‌پردازند، به دلیل این حجم از محبوبیت افرادی به عنوان تولید کننده درخت گربه مشغول به کار شده اند و به صورت حرفه‌ای این محصول را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. یک تولید کننده درخت گربه، به خوبی از نیازهای مشتریان خود خبر دارد. و بهترین و به روزترین‌ها را برای تولید آماده می‌کند. و برای خریداران اسکرچر گربه ارزان خرید از تولید کننده بسیار مطلوب تر می‌باشد. زیرا در زمان خرید از تولید کننده دیگر خبری از واسطه و قیمت‌های گزاف نمی‌باشد.

درخت گربه ارزان
درخت گربه ارزان

با وجود محبوبیتی که درخت گربه در کشور ما دارد، همواره مشکلاتی برای تولید در دست تولید کننده می باشد، یک تولید کننده درخت گربه، باید همواره به دنبال بهترین و با کیفیت ترین متریال ها برای تولید محصول خود باشد، زیرا کیفیت تمام شده کار نهایی تاثیر زیادی بر رضایت مشتری دارد و در برخی از زمان ها پیدا کردن متریال با کیفیت در بازار برای تولید دشوار می شود و تمامی این سختی ها بر دوش تولید کننده می باشد. در نهایت باید گفت تولید کردن درخت گربه شغلی سخت و اما لذت بخش می‌باشد. و تمام عزیزانی که کار خود را به عنوان تولید کننده درخت گربه شروع کرده‌اند. سعی در ارائه اسکرچر گربه ارزان به مشتری ها دارند.

ساخت اسکرچر گربه

ساخت اسکرچر گربه یک کار لذت بخش و مفرح می‌باشد. و با چند وسیله ساده و کمی خلاقیت می‌توان یک درخت گربه ارزان را در خانه با بهترین کیفیت ساخت. ما می‌خواهیم نحوه ساخت یک اسکرچر راحت ولی بسیار مقاوم را به شما آموزش دهیم. مواد مورد نیاز شما برای ساخت اسکرچر، نخ کنفی، خز، میز چوبی، سمباده و چسب می باشد.

اسکرچر گربه تخت
اسکرچر گربه تخت

شما می‌توانید از تخته‌های چوبی و میخ برای ساخت اسکرچر استفاده کنید. اما بهترین پیشنهاد و ساده‌ترین راه حل استفاده از سه میز چوبی از سایز کوچک به بزرگ می‌باشد. قبل از هر چیزی شما میزها را سمباده می‌کشید تا خز بهتر بر روی سطح چوب بچسبد. بعد از سمباده کشی نوبت به روی هم قرار دادن میزها می‌باشد.

شما با چسب چوب می‌توانید میزها را روی هم فیکس کنید. و بچسبانید سپس با قیچی خز را متناسب با قسمت رویی میزها برش می‌دهید. و با چسب به خوبی آن ها روی میز می‌چسبانید، سپس نوبت پایه‌های میز می‌رسد، سطح پایه ها را چسب آغشته می‌کنید و نخ‌های کنفی را دور آن‌ها می پیچید و به خوبی فیکسشان می‌کنید، در نهایت چند ساعتی منتظر می‌مانید که چسب‌ها کاملا خشک شوند و با یک اسکرچر چند طبقه با کیفیت روبرو شوید. این روش ساخت اسکرچر گربه یکی از آسان‌ترین روش‌ها می‌باشد و نیازی به تجربه و تبحر خاصی ندارد. پس اگر قصد خرید اسکرچر ندارید. و می خواهید خودتان دست به کار شوید هر چه زودتر با این روش به ساخت اسکرچر گربه مشغول شوید.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.