سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

خرید موزر گربه برند وال

خرید موزر وال

خرید موزر گربه برند وال در سایت سایمون کت به تحلیل آن می پردازیم. در این مقاله سعی داریم که به شما اطلاعاتی در مورد نحوه اصلاح گربه در خانه و خرید موزر گربه برند وال بدهیم و امیدواریم تا آخر مقاله همراه ما باشید. زمانیکه موهای گربه شما مات شده باشد مات شده است . هنگامی که گربه شما موهای بلندی دارد و نیاز به نظافت دارد تراشیدن موهای گربه ممکن است یک گزینه مناسب باشد. اگر چه بهتر است برای اصلاح مو گربه پیش آرایشگر های حرفه ای بروید اما خودتان هم میتوانید گربه خود را در خانه اصلاح کنید.اما اول به شما پیشنهاد میشود که ابتدا با دامپزشک خود صحبت کنید. همچنین فقط از ابزار و روش های مناسب استفاده کنید که ما در ادامه در مورد خرید موزر گربه برند وال و نحوه ی اصلاح صحبت خواهیم کرد.

عکس خرید موزر وال
عکس خرید موزر وال

آیا گربه خود را اصلاح کنم یا خیر

تصمیم بگیرید که گربه خود را اصلاح کنید یا خیر؟! وقتی موهای گربه شما مات هست ، تراشیدن موی او بسار مناسب است. مات شدن شدید موها میتواند باعث تغییر رنگ و زخم رویپوست گربه شما شود. اگر این طور بود بهتر است که گربه خود را با یک برنامه منظم نظافت کنید.دلایل دیگر برای اصلاح موی گربه عبارتند از:

خرید موزر گربه برند وال

 

  • آلرژی به موی گربه
  • گلوله شدن موی گربه
  • کثیفی و ریزش زیاد

در موارد بالا با اصلاح کردن میتوانید ضخامت موی گربه خود را کاهش دهید. اما به طور کلی بهتر است که از اصلاح غیر ضروری خودداری کنید. طراحی موی گربه طوری است که اورا در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می‌دارد. اگر پیش از حد مو های گربه خود را بتراشید در تنظیم دمای گربه خود اختلال ایجاد خواهید کرد.

بخوانید:

حمام گربه

بازدید از آرایشگر های حیوانات خانگی

اگر موی گربه شما مناسب است به شما پیشنهاد می‌شود که فقط آنرا با شانه مخصوص گربه شانه کنید. و این نکته را در نظر بگیرید که همه ی گربه‌ها را نباید در خانه اصلاح کنید. زیرا گربه های بیمار و خشن در حین اصلاح ممکن است حمله کنند و شما به آن با ماشین اصلاح صدمه برسانید.

برای اصلاح گربه ابتدا به آرایشگر‌های مخصوص گربه مراجعه کنید و قیمت‌ها را بررسی کنید زیرا آنها آموزش دیده هستند و تجربه بالایی نیز نسبت به شما دارند. اگر چه اصلاح گربه در دامپزشکی‌ها گران تر از تراشیدن در خانه است. اما ممکن است ارزشش را داشته باشد. زیرا آنها کمتر به پوست گربه شما صدمه نمی‌رسانند و همچنین می‌دانند که چگونه حیوانات را در طول فرایند نظافت آرام نگه دارند.

توجه کنید که قیمت‌ها نسبت خدماتی که به شما می‌دهند متفاوت است. وگربه ها پوست نازک و ظریفی دارند که می‌تواند به راحتی آن را با قیچی برش دهید، پس بهتر است افراد حرفه ای آنها را بتراشند.

خرید موزر گربه برند وال

آماده کردن خود برای اصلاح گربه

وسایل مورد نیاز را جمع آوری کنید. اگر تصمیم دارید گربه خود را در خانه اصلاح کنید حتما باید وسایل اولیه را فراهم کنید تا این روند را آسان تر کند.دستکش پلاستیکی برای محافظت از دست خود، حوله، تشویقی، برس، قیچی مناسب و شانه شماره ۱۰ را جمع آوری کنید. توجه کنید که نباید از تیغ استفاده کنید.

یک همیار برای خود پیدا کنید

اصلاح کردن گربه به تنهایی برای شما بسیار دشوار خواهد بود. بهترین کار این است که فردی را پیدا کنید تا گربه را نگه دارد. سعی کنید کسی را پیدا کنید که از قبل گربه شما را میشناسد مانند همسر، فرزند، یا همسایه نزدیک شما.

توجه کنید که گربه خود را با دادن تشویقی مورد علاقه آن در زمان اصلاح تحسینش کنید تا دیگر نترسد. و سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که مو های تراشیده شده باعث کثییفی خانه شما نشود. پس بهترین مکان از نظر ما حمام خواهد بود.و برای اصلاح میزی را پیدا کنید تا بتوانید گربه را روی ان بگذارید.

موهای  گربه خود را شانه کنید

بهتر است قبل از اصلاح، مو های گربه خود را شانه کنید. چون شانه کردن مو های گربه باعث می‌شود تا کثیفی ها ازبین برود و روغن‌های طبیعی در سراسر موها پخش شود. و از گره خوردن مو جلو گیری شود تا پوست او تمیز و بدون تحریک بماند.

دستور العمل های عمومی اصلاح مو گربه

  1. ماشین اصلاح خود را خنک نگه دارید : از استفاده کردن ماشین اصلاح در طولانی مدت خودداری کنید زیرا ماشین اصلاح داغ خواهد شد و به پوست گربه شما آسیب خواهد زد پس استراحت های مکرر داشته باشید تا خنک شوند.
  2. پوست را محکم بکشید : هنگام اصلاح گربه حتما پوست را به صورت کامل بکشید تا ماشین اصلاح پوست گربه شما را گاز نگیردو قبل از اینکار مطمئن شوید تا گربه خود به اندازه کافی آرام باشد.
  3. ماشین اصلاح را هم ئجهت با رویش مو ها حرکت دهید: دقت کنید که اگر بر خلاف رویش مو حرکت دهید ممکن است باعث سایسیدگی شود که گربه شما برای رفع التهاب آن را لیس بزند که معمولا باعث عفونت میشود.
  4. از زیاد کوتاه کردن مو خودداری کنید : براغی محافظت در برابر آفتاب و شب های سرد سعی کنید ۲٫۵ سانتی متر مو بگذارید بماند.
  5. از مناطق پر خطر دوری کنید : از اصلاح کردن مو های نزدیک پاها ، پنجه ها ،پوست ، رباطو تاندون ها خودداری نمایید . همچنین هیچ سیبیلی را نتراشید از جمله پوزه بالای چشم و پشت پنجه های جلو.
خرید موزر گربه برند وال

انجام مراقبت های پس از اصلاح

  1. گربه خود را حمام کنید
  2. گربه ی خود را با حوله و سپس با سشوار خشک کنید
  3. از ضد آفتاب مخصوص گربه استفاده نمایید

حال توصیه ما به شما خرید موزر گربه برند وال میباشد زیرا شما با خرید موزر گربه برند وال هم در زمان و هم در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. موزر گربه برند وال به شما کمک خواهد کرد تا حیوان خانگی شما ظاهری مرتب داشته باشد.

خرید موزر گربه برند وال ،ایده آل برای انواع مدل های مو از جمله کوتاه ، بلند و غیره میباشد واصلاح سریع ، موثر و بی خطری را برای شما فراهم میکند.

از شما ممنونیم تا آخر مقاله خرید موزر گربه برند وال همراه ما بودید امید واریم مطالب مفیدی را برای شما تهیه کرده باشیم.

پانوشت: 
فروش گربه – پانسیون گربهخرید گربه اسکاتیشخرید گربه بریتیش  – پانسیون گربه در تهران – بهترین پانسیون گربه  – قیمت گربه اسکاتیش – خرید گربه هیمالینواگذاری گربه  – پانسیون سگ – هزینه پانسیون سگ – پانسیون سگ در تهران – قیمت پانسیون سگ در تهران – پانسیون سگ کرج – بهترین پانسیون سگ تهران – پانسیون حیوانات – پانسیون حیوانات در تهران – لیست قیمت پانسیون حیوانات – پانسیون نگهداری سگ ارزان – پانسیون سگ ارزان در تهران – پانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید موزر گربه برند وال»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.