سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

خرید گربه بدون مو

خرید گربه بدون مو

امروزه گربه‌های بدون مو به یکی از محبوب‌ترین انواع گربه‌های خانگی تبدیل شده‌اند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا افراد زیادی تمایل به خرید گربه بدون مو داشته باشند. برای خرید این گربه‌ها باید به چند نکته کلیدی و بسیار مهم دقت داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره گربه بدون مو از انواع نژاد گربه صحبت کنیم. از جمله مطالبی که در این مطلب پوشش می‌دهیم می‌توان به قیمت گربه اسفینکس دیوار و قیمت گربه پرشین سفید چشم ابی اشاره کرد. سایمون کت در کنار پت شاپ گربه به خرید و فروش گربه نیز می‌پردازد.

خرید گربه بدون مو
خرید گربه بدون مو

بررسی انواع نژاد گربه شما را برای انتخاب درست کمک می‌کند. در دیگر مطالب سایمون کت به بررسی گربه مو بلند یا مو کوتاه و گربه بی مو  پرداختیم.

راهنمای خرید گربه بدون مو

برای این‌که بتوانید اقدام به خرید گربه بدون مو کنید باید به چند فاکتور کلیدی و بسیار مهم در این زمینه دقت داشته باشید. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که نژاد مناسبی را برای خرید گربه‌های مدنظر خود انتخاب کنید. انتخاب یک نژاد مناسب به شما کمک می‌کند تا بتوانید نسبت به وضعیت گربه مطمئن شوید. شما با انتخاب نژاد مناسب می‌توانید با وضعیت جسمی و اخلاقیات یک گربه آشنا شوید. علاوه بر این اطلاعات مفیدی را برای نگهداری از این گربه‌ها به دست می‌آورید.

راهنمای خرید گربه بدون مو
راهنمای خرید گربه بدون مو

از جمله نژادهای گربه‌های بدون مو می‌توان به مواردی همچون گربه‌های اسفینکس اشاره کرد. در قدم بعدی شما برای خرید یک گربه خانگی بدون مو حتما باید وضعیت سلامتی او را بررسی کنید. در واقع شما باید مطمئن شوید گربه‌ای که برای خرید انتخاب می‌کنید از سلامت جسمی خوبی برخوردار است. در گام بعدی بهتر است اطلاعاتی را درباره رژیم غذایی گربه خود نیز به دست بیاورید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از گربه خود نگهداری کنید.

در انتها توجه داشتن به قیمت گربه‌ای که خریداری می‌کنید نیز حائز اهمیت خواهد بود. نکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که قیمت گربه‌های بدون مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت کرده و نکات کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

قیمت گربه اسفینکس
قیمت گربه اسفینکس

قیمت گربه اسفینکس

قیمت گربه اسفینکس دیوار معمولا قیمت‌های پایین‌تری نسبت به مجموعه‌های دیگری است که در این زمینه فعالیت دارند. با این حال در بسیاری از موارد قیمت این گربه‌ها ممکن است توسط صاحبان آنها بسیار بالا در نظر گرفته شود. به همین علت نیز شما باید با عواملی که روی قیمت گربه‌های اسفینکس تاثیرگذار هستند آشنا شوید. در ادامه شما می‌توانید با در نظر گرفتن این پارامترها آنها را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. از جمله این عوامل تاثیرگذار روی قیمت و خرید گربه بدون مو  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عکس گربه بدون مو
عکس گربه بدون مو
  • سن گربه‌ای که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید: هرچه سن گربه شما بیشتر باشد به همان میزان قیمت گربه انتخابی شما نیز کاهش پیدا می‌کند. پس در زمان خرید حتما به سن گربه دقت داشته باشید. برای مثال اگر قصد خرید بچه گربه اسفینکس داشته باشید احتمالا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.
  • میزان سلامت جسمی گربه: هرچه گربه شرایط جسمی و روحی سالم‌تری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. به همین علت نیز شما باید در زمان خرید این گربه‌ها حتما دقت و توجه کافی را داشته باشید.
  • مجموعه‌ای که قصد خرید از آن را دارید: شما باید سعی کنید این گربه‌ها را از طریق مجموعه‌های معتبر در این زمینه تهیه کنید. به این ترتیب می‌توانید نسبت به قیمت و سلامت گربه‌ای که انتخاب می‌کنید اطمینان داشته باشید.
تصویر گربه بدون مو
تصویر گربه بدون مو

قیمت گربه پرشین سفید چشم ابی

شاید بگویید که گربه بدون مو کجا و پرشین پشمالو کجا! اما هردو از گربه های مورد علاقه افراد مختلف است. امروزه افراد زیادی به دنبال خرید گربه‌های پرشین سفید هستند. یکی از زیباترین مدل‌های این گربه‌های پرشین گربه‌هایی هستند که دارای چشمان آبی بوده و قیافه‌ای بسیار بانمک و زیبا دارند. این زیبایی باعث می‌شود تا افراد زیادی تمایل به خرید آنها داشته باشند. وقتی که قصد خرید این گربه‌ها را دارید احتمالا مسئله قیمت گربه پرشین سفید چشم ابی یک دغدغه بسیار مهم برای شما خواهد بود. عواملی که در بخش‌های قبلی بیان کردیم هریک به‌تنهایی می‌توانند روی قیمت این گربه‌ها نیز تاثیرگذار باشند.

با این حال نباید فراموش کنید برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت این گربه‌ها حتما باید از مجموعه‌های معتبر استعلام بگیرید. یکی از معتبرترین مجموعه‌هایی که می‌توانید از خدمات آن در این زمینه استفاده کنید مجموعه سایمون کت است. در این مجموعه شما می‌توانید به قیمت دقیق این گربه‌ها دسترسی داشته باشید. به این ترتیب این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت گربه‌های مدنظر خود را خریداری کنید.

از طرف دیگر نباید فراموش کنید که این مجموعه امکان خرید گربه بدون مو را نیز برای شما فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توانید انواع گربه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت و هزینه ممکن خریداری کنید.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.