سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

خرید گربه در تهران

اگر گربه یا حیوان خانگی می‌خرید، مهم است که چک کنید تا به مبارزه با تجارت غیرقانونی حیوانات خانگی کمک کنید. برخی از گربه ها برای فروش درتهران به طور غیرقانونی از خارج وارد شده‌اند. این امر سلامت و رفاه حیوانات و عموم مردم را در معرض خطر قرار می‌دهد. گربه‌هایی که به‌طور غیرقانونی برای فروش یا نگهداری مجدد وارد می‌شوند ممکن است، حامل بیماری های جدی است که می تواند به سایر حیوانات خانگی یا افراد سرایت کند.

خرید گربه در تهران 

برای واردات خیلی جوان است. در شرایط نامناسب حمل می‌شود. در معرض خطر مسائل رفتاری و رفاهی به دلیل پرورش و اسکان ضعیف بدون تمهیدات بهداشتی لازم برای واردات به گونه‌ای تبلیغ می‌شود که خریدار را در مورد تاریخچه، نژاد یا شجره حیوان گمراه کند.

دستورالعمل خرید گربه در تهران

این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید اگر قصد خرید گربه در تهران را دارید:

خرید گربه خود را از یک تامین کننده مانند کلینیک دامپزشکی معتبر و مطمئن بخرید – مشاوره از شورای مشورتی سایمون کت دردسترس است. قبل از خرید گربه در تهران مدارک آن را مشاهده کنید اگر خارج از تهران به دنیا آمده باشد، باید پاسپورت حیوان خانگی یا گواهی دامپزشکی داشته باشد. پرورش دهندگان گربه دارای مجوز باید گربه ها را با مادرشان به خریداران گربه نشان دهند، اگر در مورد خرید گربه شک دارید با دامپزشک خود صحبت کنید.

خرید بچه گربه

اگر قصد خرید بچه گربه دارید:

  • همیشه بچه گربه را با مادرش و هر بستری و در صورت امکان در محل تولدش ببینید
  • هرگز یک بچه گربه کوچکتر از ۸ هفته نخرید.
  • افزایش نگرانی ها

از کجا گربه بخریم

هر خانه ای متفاوت است و هر کسی سبک زندگی خود را دارد. بنابراین مهم است که بچه گربه ای را انتخاب کنید که به راحتی با روال های زندگی شما سازگار باشد. به این ترتیب، آنها در دراز مدت خوشحال خواهند شد و شما هم همینطور!

نظافت گربه 

گربه های مو بلند نیاز به نظافت روزانه دارند. اگر به دنبال گربه ای با نگهداری کمتر هستید، می خواهید گربه‌ای با موهای کوتاه تر داشته باشید. نکته مهم در مورد گربه های مو کوتاه این است که خود را اصلاح می‌کنند. با این حال، شما همچنین می‌توانید به آنها کمک کنید تا اصلاح شوند. زیرا این روش خوبی برای پیوند با آنها و همچنین دور نگه داشتن گلوله‌های مو است! در مورد نظافت گربه بیشتر یاد بگیرید و به گربه خود نزدیک شوید.

خرید گربه نر یا ماده؟

این واقعاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد. عقیم کردن برای اکثر بچه گربه ها قبل از بلوغ توصیه می‌شود و گربه های نر عقیم شده و ماده عقیم شده معمولاً ویژگی‌های شخصیتی مشابهی دارند.  اگر دو بچه گربه را از یک بستر بزرگ می‌کنید، بهتر است دو بچه گربه از همجنس خود را بگیرید، اگرچه عقیم سازی زودهنگام باعث می شود این مشکل کمتر شود.

خرید چند گربه در تهران؟

به طور کلی، گربه ها دوست دارند، تنها گربه سانان در خانه باشند. اما اگر فضای کافی دارید، بزرگ کردن دو بچه گربه با هم می‌تواند بسیار مفید باشد. آنها نه تنها در زمانی که شما بیرون هستید، یکدیگر را سرگرم می‌کنند، بلکه لذت مضاعف را خواهید برد! 

اگر دو بچه گربه بزرگ می‌کنید، ایده خوبی است که آنها را از یک بستر بگیرید. به این ترتیب آنها قبلاً یکدیگر را می‌شناسند و به احتمال زیاد شخصیت‌های مشابهی خواهند داشت. معرفی یک بچه گربه جوان به یک گربه بالغ نیز نیاز به رسیدگی دقیق دارد. وقت خود را صرف کنید، صبور باشید و مطمئن شوید که هر گربه فضای جداگانه، غذا و محل خواب دارد. جزئیات بیشتری را در مقاله خرید گربه در تهران در سایت سایمون کت بخوانید.

خرید گربه با فرزند خردسال در خانه

برخی از نژادهای گربه دوست ندارند در کنار کودکان باشند. همین امر ممکن است در مورد یک بچه گربه با نیازهای ویژه یا که شروعی دشوار در زندگی داشته است، صادق باشد. بنابراین مهم است که پیشینه و خصوصیات نژادی بچه گربه را قبل از بردن به خانه بررسی کنید.

 بهترین کار این است که فرزندتان را برای دیدن با بچه گربه خود به کلینیک ببرید. واکنش بچه گربه چگونه است؟ آیا آنها اجتماعی و پرانرژی هستند، یا از ملاقات با افراد جدید یا برخورد با آنها عصبی هستند؟ هنگامی که بچه گربه خود را به خانه رساندید، فراموش نکنید که دسته کوچک خز دارای چنگال‌های تیز و دندان‌هایی مانند سوزن است! گاز گرفتن و خراشیدن بخشی طبیعی از بازی پر جنب و جوش بچه گربه است، حتی اگر آنها احساس خطر کنند. کودکان خردسال ممکن است به کمک نیاز داشته باشند تا بفهمند که بچه گربه جدید شما یک اسباب بازی نوازشگر نیست، بلکه یک حیوان زنده است که می تواند به راحتی آسیب ببیند یا ناراحت شود. کارها را به آرامی انجام دهید و بر فرزندانتان نظارت کنید تا زمانی که یاد بگیرند چگونه با بچه گربه شما به طور ایمن رفتار کنند.

بچه گربه ها

در این شکی نیست – بچه گربه کوچک شما بسیار دوست داشتنی است. اگر بچه دارید، آنها به سرعت عاشق دوست پشمالوی جدید خانواده می‌شوند. با این حال، اگر فرزندان شما پر سر و صدا هستند، به طور ناگهانی حرکت می‌کنند یا بچه گربه شما را بیش از حد نوازش می‌کنند، ممکن است بترسند. بنابراین ایده خوبی است که قوانین اساسی را از همان ابتدا ایجاد کنید و به فرزندان خود یاد دهید که چگونه با تازه واردان به درستی بازی کنند.

بازی بچه گربه

بازی بچه گربه” راهی عالی برای کودکان شما است، تا دنیا را از چشمان بچه گربه شما ببینند.  آنها را وادار کنید تا روی دست‌ها و زانوهای خود خم شوند، در حالی که صورت خود را به زمین نزدیک کرده و تظاهر به یک بچه گربه کنند! اگر بیش از یک فرزند دارید، به یکی بگویید روی زمین بماند در حالی که بقیه می‌دوند و می‌پرند. سپس آنها را وادار به تعویض کنید. به این ترتیب، همه آنها می‌توانند ببینند که جهان برای دوست کوچک و نوازششان چقدر بزرگ به نظر می‌رسد.

بازی با اسباب بازی گربه

در اینجا یک راه عالی برای نشان دادن نحوه نوازش یک بچه گربه به فرزندانتان وجود دارد، به آنها یک گربه اسباب بازی بدهید! آنها را تشویق کنید که به آرامی با اسباب بازی برخورد کنند و تفاوت بین نوازش، نوازش و ضربه زدن را نشان دهند.  در عین حال، می توانید به فرزندان خود نشان دهید که بچه گربه شما دقیقاً کجا دوست دارد نوازش شود. برای شروع، به فرزندان خود بگویید فقط بچه گربه جدید شما را به آرامی نوازش کنند. همیشه به آنها یادآوری کنید که بسیار آرام، نرم و ملایم باشند. 

همیشه در حالی که بچه ها در حال نوازش دوست پشمالوی کوچک خود هستند، در کنار آنها بمانید و به یاد داشته باشید که جلسات را کوتاه و سرگرم کننده نگه دارید.

قشنگ بازی کردن‌

همانطور که بچه گربه شما مستقر می‌شود، می‌توانید شروع به نشان دادن کودکان خود کنید که چگونه با آنها بازی کنند.  استفاده از اسباب بازی‌ها به جای دست ایده خوبی است، فقط در صورتی که زمان بازی کمی شلوغ شود! همیشه به بچه گربه‌تان اجازه دهید وقتی سیر شد، آنجا را ترک کند – درست مثل بچه‌های نوپا، بچه گربه ها هم به راحتی خسته می‌شوند و به چرت‌های زیادی نیاز دارند.

قبل از خرید بچه گربه در تهران تحقیق کنید

گربه‌های مختلف نیازهای فردی متفاوتی دارند، که ممکن است بسته به سن، خلق و خو و نژاد آنها بسیار متفاوت باشد. مطمئن شوید که گربه مورد علاقه شما با سبک زندگی و محیط شما مناسب است. اگر تصمیم به پذیرش گربه دارید، هزینه‌های فرزندخواندگی می‌تواند شامل ارزیابی کامل دامپزشکی و رفتاری، واکسیناسیون اولیه، برچسب شناسایی و یک بسته اولیه غذا باشد. در بیشتر موارد گربه شما عقیم شده است یا قرار ملاقاتی برای انجام این کار تعیین شده است. 

این هزینه ها نشان دهنده صرفه جویی قابل توجهی در هزینه هایی است که می توانید در صورت خرید گربه از جای دیگر بپردازید. اگر تصمیم به خرید یک بچه گربه یا گربه دارید، لطفاً https://simoncat.ir/contact تماس بگیرید. مطمئن شوید که یک گربه سالم دارید همیشه یک کپی از سوابق پزشکی آن شامل گواهی واکسیناسیون و سوابق درمان کرم و کک بخواهید.

خرید یک بچه گربه

اگر گربه بیش از ۴ ماه سن دارد، بررسی کنید که آیا عقیم شده است یا خیر؟ بچه گربه‌ها از ۴ ماهگی می توانند باردار شوند. گربه‌های مرتبط اگر عقیم نشوند جفت می‌شوند. عقیم کردن می‌تواند تمایل گربه‌ها به جنگیدن و پرسه زدن را کاهش دهد. همچنین می‌تواند به کاهش برخی از رفتارهای نه چندان مطلوب مانند سمپاشی بدبو کمک کند. 

در مناطق مسکونی، تعداد زیادی گربه ممکن است وجود داشته باشد، که هرکدام دارای قلمرو رو به کاهش هستند و بسیاری از مردم ترجیح می دهند گربه‌های خود را در داخل خانه نگه دارند. اگر در حال حاضر یک یا چند گربه دارید قبل از گرفتن گربه به دقت فکر کنید. گربه‌ها به طور طبیعی حیواناتی منفرد هستند، به این معنی که معمولا ترجیح می‌دهند تنها زندگی کنند.

 اگر یکی از گربه‌های شما اخیراً مرده است، دست‌کم تا زمانی که گربه‌ی فعلی‌تان سازگار شود، از گرفتن یکی دیگر به عنوان «دوست» خودداری کنید، زیرا ممکن است به تنهایی خود خوشحال‌تر باشد. اگر تصمیم دارید یک گربه جدید را به دیگری معرفی کنید، از دامپزشک رفاه حیوانات در مورد چگونگی انجام تدریجی این کار به گونه‌ای که خطر ابتلا هر یک از گربه‌ها از بیماری‌های مرتبط با استرس/استرس را به حداقل می‌رساند، راهنمایی بخواهید.

پانوشت:
خرید گربه بریتیشفروش گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران بهترین پانسیون گربه قیمت گربه پرشینقیمت گربه اسکاتیشخرید گربه هیمالینفروش گربه هیمالینقیمت گربه هیمالینواگذاری گربه قیمت گربه پانسیون سگهزینه پانسیون سگپانسیون سگ در تهرانقیمت پانسیون سگ در تهرانپانسیون سگ کرجبهترین پانسیون سگ تهرانپانسیون حیواناتپانسیون حیوانات در تهران لیست قیمت پانسیون حیواناتپانسیون نگهداری سگ ارزانپانسیون سگ ارزان در تهرانپانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید گربه در تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.