سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

راهنمای خرید توله گربه

راهنمای خرید توله گربه

خانواده‌های ایرانی امروزه علاقه زیادی به حیوانات خانگی و مخصوصا انواع گربه‌ها پیدا کرده‌اند. به همین علت نیز اکثر آنها به دنبال خرید توله گربه خوب و سالم هستند. وقتی که قصد خرید یک توله گربه را دارید باید به فاکتورهای مختلفی دقت داشته باشید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کرده و مواردی همچون خرید بچه گربه، قیمت گربه پرشین، قیمت گربه پرشین کلاسیک، قیمت گربه پرشین عروسکی، قیمت گربه خانگی و  قیمت گربه فنجانی را پوشش دهیم. در مورد بچه گربه، واکسن گربه را فراموش نکنید. شناخت بیماری گربه برای شما کارساز خواهد بود.

عکس توله گربه
عکس توله گربه

در مطلبی دیگر به موضوع نکاتی قبل از خرید توله گربه پرداختیم.

راهنمای خرید توله گربه

زمانی که قصد خرید توله گربه را دارید باید به نکات متعددی دقت داشته باشید. اولین ویژگی که باید در بچه گربه‌ها به آن دقت داشته باشید مسئله نژاد بچه گربه است. همانطور که می‌دانید گربه‌ها در نژادهای مختلفی وجود دارند. هر نژاد از گربه دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است. شما با بررسی ویژگی‌های هر نژاد می‌توانید خیلی ساده و راحت یک گزینه مناسب را برای خرید انتخاب کنید. از جمله دیگر فاکتورهایی که باید برای خرید بچه گربه به آنها دقت داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گربه اسکاتیش دبل فولد
گربه اسکاتیش دبل فولد

سالم بودن توله گربه

پس از انتخاب یک نژاد مناسب برای خرید شما باید به دنبال بچه گربه‌ای باشید که سالم باشد. در بسیاری از موارد بچه گربه‌هایی که تازه به دنیا آمده‌اند اصلا گزینه مناسبی برای خرید نیستند. این بچه گربه‌ها معمولا به شیر مادر نیاز دارند و از طرف دیگر شرایط سلامت جسمی مناسبی نیز ندارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا نگهداری از آنها بسیار سخت و دشوار باشد. پس برای خرید توله گربه حتما باید مطمئن شوید که بچه گربه خریداری شده سالم است.

بررسی رژیم‌ها و شرایط نگهداری از توله گربه

برخی از بچه گربه‌ها دارای رژیم‌های خاصی بوده یا این‌که نیازمند شرایط خاصی برای نگهداری هستند. در چنین مواردی شما باید مطمئن شوید که امکانات لازم را می‌توانید برای آنها فراهم کنید. به منظور انجام این کار نیز باید پیش از خرید مشاوره کاملی را در این زمینه دریافت کرده باشید. با این کار می‌توانید به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید توله گربه کنید.

تصویر توله گربه
تصویر توله گربه

در زمان خرید بچه گربه به تجهیزات و غذای گربه نیز فکر کنید

وقتی که قصد دارید یک توله گربه را خریداری کنید حتما باید به لوازم نگهداری از آنها نیز توجه کنید. ظروفی که برای آب و غذای آن بچه گربه استفاده می‌شوند، اسباب بازی‌هایی که بچه گربه نیاز دارد و … از جمله مواردی هستند که شما حتما باید آنها را تهیه کنید. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که شما باید غذای مناسبی را نیز برای بچه گربه‌های خود تهیه کنید.

قیمت گربه پرشین

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم برای خرید توله گربه تعیین نژاد بسیار مهم است. امروزه نژادهای مختلفی از گربه‌های خانگی وجود دارد که هریک ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. نژاد پرشین یکی از محبوب‌ترین انواع نژادهای گربه به شمار می‌آید. این گربه‌ها دارای اصالتی ایرانی هستند و به همین علت نیز از زیبایی خاصی برخوردار هستند. بچه گربه‌های پرشین بچه گربه‌هایی با شیطنت بسیار زیاد و البته آرام و مهربان هستند.

این بچه گربه‌ها خیلی راحت می‌توانند با کودکان ارتباط بگیرند و محیطی امن را برای آنها فراهم کنند. از طرف دیگر آنها دارای زیبایی ظاهری بی‌نظیری نیز هستند. موهای بلند و صورت گرد و تپلی که این بچه گربه‌ها دارند آنها را به یک حیوان خانگی بی‌نظیر تبدیل می‌کند. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که آنها گربه‌هایی بسیار باهوش هستند و به همین علت نیز برای خرید توله گربه گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آیند.

پرشین سفید
پرشین چشم عسلی

در صورتی که شما هم قصد خرید این توله‌ها را دارید احتمالا سوالاتی در خصوص قیمت گربه پرشین نیز برایتان به وجود آمده است. قیمت این بچه گربه‌ها کمی بالاتر از سایر گربه‌هاست؛ ولی با توجه به شرایط سلامت جسمی آنها نگهداری از این بچه گربه‌ها هزینه کمی برای شما خواهد داشت. پس می‌توانید با خیالی راحت اقدام به خرید آنها کنید. از طرف دیگر برای خرید این بچه گربه‌ها با قیمت مناسب می‌توانید از خدمات مجموعه ما نیز در این زمینه استفاده کنید.

قیمت گربه پرشین کلاسیک

نژاد پرشین در گربه‌های خانگی خود به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. از جمله این گربه‌ها می‌توان به گربه‌های پرشین کلاسیک و فلت اشاره کرد. گربه‌های پرشین کلاسیک گربه‌هایی با صورت گردتر هستند و معمولا وزن بیشتری نیز دارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا شیطنت آنها کمی کمتر باشد، چراکه این گربه‌ها معمولا تحرک چندانی ندارند. قیمت گربه پرشین کلاسیک از گربه‌های پرشین فلت پایین‌تر است و به همین علت نیز گزینه بهتری برای خرید است.

در سایت مجموعه ما می‌توانید به قیمت دقیق این بچه گربه‌ها دسترسی داشته باشید. پس اگر شما هم قصد خرید توله گربه را دارید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا از خدمات ما بهره‌مند شوید.

قیمت گربه پرشین عروسکی

گربه‌های پرشین عروسکی از دیگر گربه‌های محبوبی هستند که در حال حاضر برای خرید موجود هستند. بچه گربه‌های پرشین عروسکی و بسیار زیبا با چشم‌های درشت که به شما زل می‌زنند شما را وادار به خرید خواهند کرد. این بچه گربه‌ها معمولا در رنگ سفید و خاکستری در دسترس هستند. آنها دارای موهایی بلند، صورتی تپل و ابعادی بسیار کوچک هستند. قدم‌های کوچکی که این بچه گربه‌ها برمی‌دارند دل هرکسی را آب می‌کند. به همین علت نیز آنها یک گزینه ایده‌آل برای خرید توله گربه به شمار می‌آیند.

شاید نگهداری از این بچه گربه‌های عروسکی کمی سخت و دشوار باشد، ولی قطعا جذابیت‌های مخصوص به خودش را نیز دارد. این بچه گربه‌ها اگر سالم خریداری شوند و به‌درستی از آنها نگهداری شود عمر بالایی دارند. از طرف دیگر آنها معمولا شیطنت و آرامش را در کنار هم دارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا در محیط‌های آپارتمانی مشکلی را به وجود نیاورند. قیمت گربه پرشین عروسکی در حال حاضر در سایت ما موجود است که می‌توانید قیمت آنها را مشاهده کنید.

قیمت گربه خانگی به چه عواملی بستگی دارد؟

اکثر افرادی که قصد خرید توله گربه را دارند معمولا با این سوال مواجه می‌شوند که قیمت این گربه‌ها به چه عواملی بستگی دارد؟ در این بخش قصد داریم توضیحاتی درباره عوامل تاثیرگذار روی قیمت این گربه‌ها به شما ارائه دهیم. از جمله این پارامترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توله گربه های دوست داشتنی
توله گربه های دوست داشتنی

نژاد گربه:

اولین عامل تاثیرگذار روی قیمت گربه خانگی نژاد گربه‌ای است که شما برای خرید خود انتخاب کرده‌اید. برخی از نژادها نسبت به سایرین قیمت بالاتری دارند. برای مثال گربه پرشین یکی از گربه‌هایی است که قیمت بالایی دارد.

سن گربه:

هرچه سن گربه بالاتر باشد به همان میزان می‌توانید انتظار قیمت پایین‌تری برای آن داشته باشید. سن گربه فاکتوری است که به طور مستقیم روی قیمت آن تاثیرگذار است. به همین علت خرید توله گربه معمولا هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

میزان سلامت جسمی و روحی گربه:

فاکتور مهم دیگری که می‌تواند روی قیمت یک گربه تاثیرگذار باشد مسئله سلامت اوست. گربه‌ای که شرایط سلامتی خوبی دارد معمولا از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

توله گربه زیبا
توله گربه زیبا

مجموعه‌ای که گربه خود را از آن می‌خرید:

شما برای خرید توله گربه باید یک مجموعه معتبر را انتخاب کنید. مجموعه‌ای که بچه گربه را به شما میفروشد معمولا قیمت آنها را تعیین می‌کند. به همین علت با خرید از مجموعه‌های معتبر می‌توانید این بچه گربه‌ها را با قیمت مناسب بخرید.

اگر شما هم به دنبال یک مجموعه معتبر برای خرید بچه گربه‌های مدنظر خود هستید حتما باید مجموعه ما را انتخاب کنید. ما در مجموعه خود بهترین و سالم‌ترین بچه گربه‌ها را در نژادهای مختلف به شما ارائه می‌دهیم. از طرف دیگر باید توجه کنید که قیمت این توله گربه‌ها بسیار مناسب است. ما در زمان خرید خدمات مشاوره خود برای نگهداری از این بچه گربه‌ها را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد.

قیمت گربه فنجانی چقدر است؟

گربه‌های فنجانی نیز امروزه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید توله گربه هستند. این بچه گربه‌ها دارای ابعاد بسیار کوچکی هستند و همین نقلی بودن آنهاست که باعث جذابیت این بچه گربه‌ها شده است. امروزه بسیاری از خانواده‌ها به دنبال این بچه گربه‌ها هستند. دلیل اصلی این موضوع نیز عدم آزار آنها به کودکان، جذابیت و شیطنت بسیار زیادی که دارند و بسیاری از موارد دیگر است. البته یک موضوع مهم در خرید گربه‌های فنجانی شرایط سلامتی آنهاست. البته یک نکته بسیار حائز اهمیت است. این هم که ما گربه فنجانی که کوچک بماند، نداریم. بلکه بچه گربه ها را به نام گربه فنجانی می‌شناسند.

توله گربه فنجانی
توله گربه فنجانی

اگر وضعیت سلامتی این بچه گربه‌ها در زمان خرید بررسی نشده باشد نگهداری از آنها سخت خواهد بود. دلیل این موضوع نیز بیماری‌ها و مشکلات جسمی زیادی است که ممکن است شامل حال آنها شود. پس بهتر است سعی کنید گربه‌های فنجانی را از مراکز معتبر خریداری کنید. به این ترتیب می‌توانید نسبت به شرایط جسمی آنها اطمینان کاملی داشته باشید. قیمت گربه فنجانی در حال حاضر در مجموعه ما نسبت به سایر مجموعه‌های فعال در این حوزه مناسب‌تر است.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.