سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

مرگ گربه و اتانازی

بیماری حیوان

تصمیم گیری برای مرگ یک حیوان خانگی

تصمیم گیری برای کشتن حیوان خانگی یکی از مشکلترین تصمیماتی است که ممکن است برای حیوان خانگی خود بگیرید.

به عنوان صاحب یک حیوان خانگی زمانی می رسید که نیاز به کمک به حیوان خود از زندگی به مرگ با کمک یک دامپزشک به ارامترین و بی دردترین روش ممکن دارید.

دانستن اینکه زمان مرگ حیوان فرا رسیده است.

__________________________________

بیشتر بدانید:

حمام گربه

خرید گربه بریتیش

فروش گربه بریتیش

__________________________________

اتانازی برای یک حیوان دوست داشتنی یک تصمیم کاملا شخصی است و معمولا بعد از درمان یک بیماری و با دانش اینکه حیوان بدجوری زجر می کشد گرفته می شود. انتخاب شما برای حیوانتان با توجه با دقت و عشقی که به حیوانتان دارید گرفته شود.

موارد مهم برای ملاحظه عبارتند از:

سطح فعالیت. ایا حیوان شما هنوز از فعالیتهای گذشته لذت می برد یا قادر به فعالیت است یا نه؟

نسبت به مراقبت واکنش نشان می دهد. ایا حیوان شما به عشق و مراقبت به روشهای معمول واکنش و پاسخ می دهد؟

مقدار درد و رنج. ایا حیوان شما درد و رنجی را تجربه می کند که لذت و خوشایندی زندگی را از او می گیرد؟

بیماری یا اسیب حیاتی. ایا بیماری یا اسیب لذت زندگی را از حیوان شما گرفته است؟ ایا حیوان شما به هر حال از این بیماری یا اسیب خواهد مرد؟

احساسات خانواده شما. ایا خانواده شما نقشی در این تصمیم گیری دارند؟ اگر نه و شما هنوز فکر می کنید که این بهترین تصمیم برای حیوانتان است می تواند با تصمیمی که گرفته اید زندگی کنید؟

حتما بخوانید: پانسیون گربه در شمال تهران

اگر واقعا تصمیم گرفته اید که پایان دادن به رنج بهترین کار برای حیوان شماست، فرایندی ایجاد کنید که برای شما، حیوانتان و خانواده تان به ارامترین شکل ممکن باشد. شما می خواهید که اخرین روز را در خانه با حیوانتان برای خداحافظی بگذرانید یا در بیمارستان حیوانات به دیدنش بروید. حتی می توانید که طی اتانازی کنار حیوان حضور داشته باشید یا از قبل خداحافظی کرده و در اتاق انتظار یا خانه بمانید. این یک تصمیم شخصی برای هر کدام از اعضای خانواده است.

حتما بخوانید: خرید بچه گربه آپارتمانی

مرگ سگ

در هنگام مرگ حیوان چه انتظاراتی باید داشت؟

با توجه به انجمن دامپزشکی امریکا، اتانازی برای یک بیمار اغلب با تزریق یک داروی منجر به مرگ به دست می اید. دامپزشک ابتدا باید یک ارامبخش برای ارام کردن حیوان شما بزند. به دنبال تزریق داروی اتانازی حیوان شما بلافاصله بی هوش می شود. مرگ سریع و بدون درد است. حیوان شما ممکن است پاهای خود را تکان دهد یا چند بار عمیقا نفس بکشد ولی به این معنی نیست که درد دارد یا عذاب می کشد.

چطور اتانازی را برای یک کودک توضیح دهید؟

صادق باشید. با توضیح اینکه حیوان مریض بود و سخت زجر می کشید شروع کنید و اینکه شما توانایی پایان دادن به این عذاب به روش خوب و انسانی داشتید. تزریق یک فرایند بدون درد و ارام برای حیوان شماست. گاهی زمانی که حیوانی را خیلی دوست دارید باید چنین تصمیمات دشواری برای رهایی حیوان درد و عذاب بیشتر بگیرید.

  • کودکان تشنه دیدن واکنش والدین هستند. اگر شما عصبی هستید یا فکر می کنید تصمیم اشتباهی است کودک شما نیز به همانصورت واکنش نشان خواهد داد. اگر ناراحت هستید و با ان ناراحتی به شکل سالمی سرو کار خواهید داشت کودک شما نیز پیروی خواهد کرد.
  • تا زمانی که حیوان به دلایل درست می میرد، به کودکانتان بگویید که احساس ناراحتی اشکالی ندارد ولی نیازی نیست احساس گناه کنند. شما باید احساس ناراحتی کنید و کودکانتان باید احساس ناراحتی کنند ولی گناه را با ناراحتی اشتباه نگیرید. یک احساس سالم ودیگری به طرز وحشتناکی سنگین است.

حتما بخوانید: قیمت گربه

خرید یک سگ یا گربه دیگر بعد از از دست دادن حیوان خانگی

دلایل خوب دیگری وجود دارد که یک بار دیگر زندگی خود را با یک حیوان همراه به اشتراک بگذارید ولی زمان انجام این کار یک تصمیم واقعا شخصی است. عجله برای پر کردن جای خالی حیوان با خرید یک حیوان دیگر ممکن است وسوسه انگیز باشد. در بسیاری از موارد، بهتر است که ابتدا برای حیوان سوگواری کرد و تا زمانی که از نظر احساسی اغوش و خانه خود را بروی یک حیوان جدید باز کنید صبر کنید. شما شاید بخواهید در یک گروه نجات یا پناه داوطلب شوید. صرف کردن زمان برای حیوانات خانگی نیازمند نه تنها برای حیوانات عالی است بلکه کمک می کند تصمیم بگیرد ایا امادگی پذیرش یک حیوان خانگی جدید هستید یا نه.

حتما بخوانید: اناق بازی گربه

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن بیماری-1024x683.jpg است

بعضی از افراد بالغ مسن که تنها زندگی می کنند ممکن است فکر کنند سختترین راه برای زندگی بدون حیوان است. اگر نگهداری از یک حیوان به شما حس هدف و ارزشمنید در کنار همنشینی می دهد. باید خرید حیوان را یک مرحله زودتر انجام دهید. البته افرادبالغ باید سلامت و امید به زندگی خود را در زمان تصمیم گیری در مورد حیوان خانگی جدید در نظر بگیرند. دوباره، دواطلب شدن برای کمک به حیوانات نیازمند می تواند یک راه خوب برای تصمیم گیری در مورد امادگی شما برای پذیرش یک حیوان جدید باشد.

مرگ گربه بسیار سخت می باشد.

بیشتر بدانید: گربه اشرافی

در سایت سایمون کت خرید گربه و فروش گربه انجام می پذیرد.

مرگ گربه یکی از مواردی است که ممکن است اتفاق بیقتد.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.