سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

پانسیون ایزوله سگ

پانسیون ایزوله سگ

پانسیون ایزوله سگ برای نگهداری سگ‌های ناخوش و بيمار به صورت پانسیون نگهداری سگ شبانه روزي طراحی شده است. در اين پانسیون، تمام جنبه‌های رفاه سگ در نظر گرفته شده است. پانسیون بستری سگ مکان عالی برای بهبود نگهداری از سگ مریض، محافظت از سگ‌ها و يا حيوان خانگی دیگرتان در برابر ابتلا به بیماری می‌باشد. در این مقاله سعی شده به موضوعات مهم و اساسی همچون پانسیون بستری سگ، خدمات در پانسیون نگهداری از سگ مریض، نگهداری از سگ مریض و مزایای پانسیون ایزوله سگ بیشتر بپردازیم. ما در مجموعه پانسیون سگ سایمون خدمات مختلفی برای حالهای گوناگون سگ آپارتمانی شما ارائه می‌دهیم. همراه ما باشید.

در مطالب دیگری در این حوزه به موضوعاتی چون پانسیون نگهداری سگ شبانه روزی، پانسیون سگ شهرک غرب تهران، پانسیون آموزشی سگ آپارتمانی و پانسیون سگ نزدیک من در تهران پرداختیم.

پانسیون بستری سگ

سگ‌ها حیواناتی بسیار کنجکاو و اجتماعی هستند. این ویژگی حیوان را به عنوان یک پت خانگی بسیار دوست‌‌داشتنی تبدیل کرده است. اما در مقابل می‌تواند برای سگ‌ها ایجاد دردسر و مشکل کند. از جمله مشکلات می‌توان به بیماری‌های مسری در بین سگ‌ها اشاره کرد. اگر سگ در سنی باشد که واکسیناسیون سگ انجام نداده باشد و یا به بیماری خاصی مبتلا شود، نگهداری از آن در منزل ممکن است برای سلامتی آن خطرناک باشد. در این مواقع به محیطی ایمن مانند پانسیون ایزوله سگ نیاز است.

در پانسیون بستری سگ یا پانسیون ایزوله سگ تمام شرایط بهداشتی که از لحاظ روانی چه جسمانی برای سگ فراهم می‌شود. این مکان‌ها برای سگ‌هایی که بیماری‌های عفونی دارند نیز بسیار مناسب است. زیرا از انتقال این بیماری (اگر بین حیوان و انسان مشترک باشد) به سرپرست خویش جلوگیری می‌شود. در پانسون نگهداری از سگ مریض به بهترین شکل انجام می‌گیرد.

خدمات در پانسیون نگهداری از سگ مریض

در پانسیون ایزوله سگ و یا پانسیون نگهداری از سگ مریض، الزاما باید خدمات ویژه‌ای ارایه شود. این خدمات باید با پانسیون آموزشی سگ آپارتمانی و یا پانسیون نگهداری سگ شبانه روزی ساده متفاوت باشد. ازجمله خدمات در این نوع پانسیون‌ها، مراقبت حرفه‌ای از سگ بیمار، اسکان راحت و قابل قبول، براورد نیازهای رژیم غذایی سگ بیمار باتوجه به دستور دامپزشک و مدیریت دارو به سگ بیمار است. در ادامه به تمام موارد به تفصیل پرداخته ایم.

مراقبت‌هاي حرفه‌اي

در پانسیون نگهداری از سگ مریض و یا همان پانسیون ایزوله سگ، متخصصان دامپزشکی آموزش دیده مراقبت تخصصی ارائه میدهند. مراقبان سگ‌ها، سلامت حیوان را کنترل می‌کنند. داروها را به موقع به او می‌دهند. همچنين مراقبان، نیازهای پزشکی منحصر به فرد هر سگ را برآورده می‌کنند.

اسکان راحت

پانسیون ایزوله سگ، محیطی امن و راحت برای بهبودی سگ‌ها فراهم است. این امكانات شامل اتاق‌هایي با کنترل دما، تختخواب‌های ارتوپدی و دسترسی آسان به مناطقي برای ورزش است.

برآورد نیازهای رژیم غذایی

رژیم‌های غذایی تخصصی اغلب برای سگ‌هایی که دارای شرایط پزشکی خاصی هستند، ضروری است. امکانات شبانه‌روزی پانسیون ایزوله سگ برای ارائه برنامه‌های تغذیه مناسب تجهیز هستند تا اطمینان حاصل شود که سگ‌ها مواد مغذی مناسب را برای بهبودی دریافت می‌کنند.

مدیریت داروی مورد نیاز سگ

دادن داروها به صورت منظم و به موقع می‌تواند یک چالش برای صاحبان حیوانات خانگی باشد. در پانسیون ایزوله سگ، مراقبان داروها را به موقع و در دوز صحیح به سگها می‌دهند.

نگهداری از سگ مریض

نگهداری از سگ مریض حیاتی و مهم است. حيوان مريض بايستي از حیوانات خانگی سالم ديگر جداگانه نگه داشته شود تا بیماری به آنها گسترش نیابد. هنگامی که سگ‌ها بیمار می‌شوند یا به مراقبت تخصصی نیاز دارند، اين موضوع می‌تواند یک تجربه استرس‌زا برای سگ‌ها و صاحب آنها باشد. پانسیون ایزوله سگ راه حلی عالی برای صاحبان حیوانات خانگی است که با مراقبت از سگ بیمارتان كمكي شاياني به شما كنند. پانسیون بستری سگ در شرایط انسانی باعث بهبود جسمی و روحی سگتان می‌شود.

 برخی از بیماری‌هایی که سگ‌ها را مبتلا می‌کند، بسیار خطرناک و کشنده هستند. ازجمله آنها می‌توان به پاروا اشاره کرد. این بیماری ویروسی و بسیار کشنده است. اما اگر زود تشخیص داده شود و به درمان تخصصی اقدام شود، می‌توان جان سگ را در امان نگه داشت. برای نگهداری از سگ مبتلا به پاروا پانسیون ایزوله سگ بهترین گزینه برای نگهداری از سگ مریض است، در این پانسون‌ها درمان‌های تخصصی و موثر به همراه مراقبت‌های حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

در پانسیون ایزوله سگ براي جلوگیری از انتشار بیماری مسری به سایر سگ‌ها؛ اقداماتي شامل استفاده مناسب از مواد ضد عفونی کننده، دفع مناسب مواد عفونی و پوشیدن دستکش، چکمه، ماسک و روپوش یکبار مصرف در هنگام رسیدگی به سگ‌هاي مريض انجام می‌شود. حفظ بهداشت در اتاق‌ها و لانه‌ها بسیار مهم است.

لانه‌های ایزوله محیطی آرام و به دور از فعالیت‌های روزانه را براي سگ‌هاي ناخوش فراهم می‌کند. اتاق‌ها برای مراقبت از سگ‌های بیمار با دماي مناسب، گرم نگه داشته می‌شوند. در پانسیون ایزوله سگ، آنها با نیازهای پزشکی خاص تحت نظر قرار می‌گیرند. نگهداری از سگ مریض در اين پانسيون توسط افراد دلسوز و با مجرب‌ترين دامپزشكان صورت می‌گیرد.

مزایای پانسیون ایزوله سگ

براستی تنها حسن پانسیون ایزوله سگ، نگهداری از سگ مریض نخواهد بود. در حقیقت این پانسیون ها همانند پانسیون آموزشی سگ آپارتمانی مزایای بسیاری خواهند داشت. در زیر به برخی از این مزایا به تفصیل اشاره شده است.

مراقبت‌های تخصصی

در پانسیون ایزوله سگ متخصصان آموزش دیده بر وضعیت سگتان نظارت می‌کنند و در صورت نیاز، مداخله فوري را انجام می‌دهند.

آرامش ذهن

دانستن اینکه حیوان خانگی‌تان در محیطی امن و تخصصی مانند پانسیون ایزوله سگ نگهداری و درمان می‌شود، می‌تواند استرس و نگرانی را که اغلب با مراقبت از سگ بیمار به وجود می‌آید، کاهش دهد.

محیط بهداشتی

یکی از نگرانی‌هایی که سرپرستان سگ بیمار اعلب با آن سر و کار دارند، بهداشت محیط نگهداری است. پانسیون ایزوله سگ، نظافت و بهداشت را در اولویت كار خودشان قرار می‌دهند تا خطر عفونت را کاهش ‌دهند. در نتيجه منجر به بهبودی سریع سگتان می‌شوند.

اتاق پانسیون سگ سایمون
اتاق پانسیون سگ سایمون

تعامل اجتماعی

در دوران نقاهت، سگ‌ها از تعامل اجتماعی سود می‌برند. در این دوران طبق نظر دامپزشك به سگ‌ها اجازه داده می‌شود تا تحت نظارت، با سگ‌هاي ديگر تعامل داشته باشند. اینگونه در مدت زمانی که آنها در پانسیون ایزوله سگ هستند، از تنهایی و کسالت آنها جلوگیری شود.

مراقبت سفارشی

نیازهای پزشکی هر سگ منحصر به فرد است. در پانسیون ایزوله سگ، برنامه درمانی سگتان با شرایط خاص او انجام می‌شود.

زمان برای صاحبان سگ ها

پانسیون نگهداری از سگ مریض به صاحبان سگ‌ها این امکان را می‌دهد تا بدون به خطر انداختن سلامت حیوان خانگی‌شان بر تعهدات خودشان تمرکز کنند.

پانسیون سگ سایمون

سایمون کت با سابقه ۸ ساله در موضوع مراقبت و خدمات به حیوانات خانگی یک مجموعه قدیمی و قابل اعتماد است. طول عمر ما و نظرات مشتریان در پلت فرم های مختلف همچون گوگل و اینستاگرام گواه این موضوع است. ما پانسیون سگ آپارتمانی را در مجموعه خود انجام می‌دهیم. خدمات مختلف چون پانسیون ساده، پانسیون آموزشی و پانسیون ایزوله یا بستری رو برای عزیزان ارائه می‌نماییم. پذیرش فقط برای سگ های واکسن خورده و بعد از معاینه توسط دامپزشک سگ انجام می‌شود. زمان پذیرش همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب است. در صورت هرگونه سوال، ابهام یا رزرو با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۴۴۴۴۴۰۳۹ تماس بگیرید.

تصویر پانسیون سگ سایمون
تصویر پانسیون سگ سایمون

ما دارای اتاق‌های مختلف و شرایط مختلف برای موقعیت مناسب کنونی هستیم. هر اتاق دارای شرایط اختصاصی خود است. برای اطمینان شما هرروزه عکس و فیلم برای شما از سگتان ارسال خواهد شد.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.