پانسیون رایگان گربه!

پانسیون رایگان گربه!
محتوای جدول

تاریخ انتشار:

تاریخ بروزرسانی:

تاریخ انتشار : 2024-09-09

تاریخ بروزرسانی: 2024-12-18

تاریخ انتشار: 2024-09-09

تاریخ بروزرسانی: 2024-12-18

در روزهای اخیر افراد زیادی با مجموعه سایمون کت در جستجوی پانسیون رایگان گربه هستند. یکی از پیج های شبکه‌های اجتماعی روی موضوع پانسیون رایگان گربه مانور داده‌اند و از آنجا که خداروشکر مردم گربه دوست سایمون کت را به عنوان مرجع گربه و پانسیون می‌شناسند، در تماس‌های خود موضوع پانسیون مجانی گربه را از پرس و جو کرده‌اند. به این خاطر لازم دانستیم تا در یک مطلب بصورت کامل این موضوع را برای شما شرح دهیم. هیچ وقت فراموش نکنید که پنیز مجانی فقط در تله موش است! با مطالعه ادامه مطلب کاملا این موضوع رو درک خواهید کرد. همراه ما باشید.

پانسیون مجانی گربه؟

پانسیون مجانی گربه؟

سایمون کت یک مرکز معتبر خرید و فروش گربه خدمات دیگری چون کلینیک دامپزشکی، اصلاح حیوانات خانگی، واکسیناسیون گربه، عقیم سازی گربه و پت شاپ را نیز ارائه می‌دهد.

پناهگاه های حیات وحش

همانطور که اطلاع دارید، در سالهای اخیر با توجه به علاقه و توجه مردم پناهگاه های حیات وحش بصورت خیریه و خصوصی ایجاد شده‌اند. البته بیشتر این پناهگاه ها مختص به نگهداری از سگهای بدون سرپرست و بی سرپناه هستند. در نمونه‌های اندکی بعضی از این پناهگاه‌ها گربه های دارای مشکل و بیماری را نیز نگهداری می‌کنند.

شما بهتر از ما می‌دانید که این مراکز با کمک و پولهای مردم خیرخواه و خیر مدیریت می‌شوند. بدین صورت که علاقه مندان با توجه به نیت و وسع مالی خود، غذا و هزینه های مرتبط با این مراکز را تامین می‌کنند. و به این خاطر این مراکز امکان نگهداری از حیوانات بی سرپرست را دارند.

پناهگاه های حیوانات خانگی

پناهگاه های حیوانات خانگی

چستجو میان آگهی های پانسیون مجانی گربه

چندین آگهی مختخلف در سایت‌های غیر تخصصی مرتبط با حیوانات خانگی درمورد بدون هزینه بودن نگهداری از گربه‌ها منتشر شده است. با تماس با این مجموعه‌ها و آگهی‌ها متوجه شدیم که تبلیغات زرد است. بدین صورت که می‌گویند آموزش حیوانات شما رایگان است، نه پانسیون! و یا شما باید 3 روز حداقل گربه خود را به آن مراکز بسپرید و فقط روز اول رایگان است. در مورد کیفیت و فضای اختصاص یافته هم برای حیوانات صحبتی نشده است. و هیچگونه امکان بازرسی و چک کردن وجود ندارد.

کشتن گربه با انتخاب یک پانسیون نامناسب

کشتن گربه با انتخاب یک پانسیون نامناسب

سایمون کت، بهترین پانسیون گربه ایران

سایمون کت با تجربه بیش از 7 سال در زمینه حیوانات خانگی بخصوص گربه دارای 2 شعبه جداگانه برای نگهداری از حیوان های خانگی شما است. ما بصورت هتلینگ از حیوانات نگهداری می‌کنیم. بدین صورت که یک فضای اختصاصی با نام‌های مختلف را شما رزرو می‌کنید. بدین صورت شما با توجه به روحیات و اخلاقیات گربه خودتان یک اتاق و فضای مناسب برای او را رزرو می‌کنید. وجود ظرف غذا و آب، اسباب بازی و وسایل اختصاصی، فضای جداگانه، اتاق بهداشتی و رسیدگی باعث کیفیت بالای مجموعه ما شده است.

همینطور بعضی از اتاق ها دارای دوربین مدار بسته برای رصد مداوم هستند، البته به جز این اتاق ها هم مسئول پانسیون برای شما هرروز عکس و فیلم در شبکه های مجازی ارسال می‌کند. بدین نحو شما هم خیالتان بابت سلامتی و وضع مناسب نگهداری پتتان راحت می‌شود و هم از دلتنگی در می‌آیید.

کارشناس پانسیون گربه سایمون کت

کارشناس پانسیون گربه سایمون کت

امکانات پانسیون گربه سایمون کت

در ادامه به بعضی از امکانات مجموعه سایمون کت برای نگهداری از گربه ها می‌پردازیم. همینطور در صورت هرگونه سوال و ابهام می‌توانید با کارشناسان ما با شماره تماس 02144444039 همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 10 شب تماس بگیرید. شایان ذکر است که برای رزرو پانسیون حتما باید بصورت تلفنی هماهنگی های لازم صورت بگیرد. بدین صورت هم ما آمادگی شایسته برای حضور شما را خواهیم داشت. و هم اینکه مدارک لازم و توضیحات اولیه به نحو احسنب به شما عزیزان داده می‌شود. هدف با کسب رضایت شما و پتتان خواهد بود.

راحتی گربه داخل پانسیون در وسایل خودش

راحتی گربه داخل پانسیون در وسایل خودش

  • اتاق اختصاصی و هتلینگ
  • ارسال هرروزه عکس و فیلم
  • امکان رصد آنلاین دوربین مداربسته اتاق های وی آی پی
  • ضدعفونی و بهداشت بالا
  • وجود دامپزشک مستقر
  • امکان پانسیون بعد از عقیم سازی، واکسن و جراحی ها
  • نگهداری گربه در شرایط شبیه خانه اش
پانسیون گربه بیزینس کلاس سایمون

پانسیون گربه بیزینس کلاس سایمون

مقایسه سایمون کت با دیگر مراکز مشابه

در سال اخیر با توجه به گسترش نگهداری از گربه مراکز مختلفی برای پانسیون تاسیس شده است. از نکات مثبت و مهم سایمون با این مراکز امکان پانسیون بصورت اختصاصی یا هتلینگ و پانسیون آزاد است. زیادند مراکزی که در یک اتاق کوچک تعداد بالای 20 عدد گربه را نگهداری می‌کنند. یا افرادی که در اتاق و خانه خود به این کار مشغول هستند. متاسفانه مشتریانی که بخاطر قیمت پایین تر به این مراکز مراجعه کرده‌اند. و بعد از تجربه تلخ یا بد مجدد به سایمون کت آمده‌اند، کم نیستند. ما وظیفه خود میدانیم که تفاوت‌ها و نکات روشنگرانه را بیان کنیم، حال هر فرد با توجه به شرایط و نظر خود تصمیمات لازمه را بگیرند.

بازیگوشی بچه گربه در پانسیون

بازیگوشی بچه گربه در پانسیون

گربه دوست ها بخوانند:

32 نظر در “پانسیون رایگان گربه!

  1. نسیم گفت:

    من یک گربه ۳ پا رو امداد کردم (وقتی پیداش کردم یک پای عقب از زانو قطع شده بود و استخونش بیرون زده بود که بهش اجازه نمیداد پاشو براحتی زمین بذاره یا بخواد تند راه بره یا از جایی بپره) جراحیش کرد دکتر پای عقب رو که علنا زایده شده بود رو برداشت و ۲ سال و نیم تو خونمون نگهش داشتم، ولی خیلی خیلی زیاد تمایل داره که بره بیرون… همش منتظره در باز بشه فرار کنه! یکی دوبار هم فرار کرده و من پیداش کردم. چند ماهه شروع کرده به جیش کردن با اینکه عقیمه و کاملا وضع جسمیش اوکیه خوبم غذا میخوره. تقریبا هر روز چندبار بیرون خاک توالت میکنه و تمام خانوادمو عاصی کرده! همشم جیغ میزنه و میومیو میکنه و نگاهش همش به پنجره های خونست! حس میکنم میخواد بره بیرون چون بیرون بدنیا اومده بوده و بزرگ شده بود. از طرفی هم‌نمیدونم چیکار کنم بعضیا میگن رهاش نکن ، پوشکم نمیتونم بهش ببندم چون یه پا نداره راحت درش میاره!! واقعا نیاز به همفکری دارم.. ایکاش جایی بود که میشد حیوونتو بسپاری ولی محیطش باز بود.

    1. لیلی گفت:

      سلام بااجازه از مدیریت سایت
      برحسب اتفاق وارداین سايت شدم وکامنت شمارو دیدم وواقعا ناراحت شدم.اگه تمایل داشتید بفرمایید تاببرن اژش هم نگهداری و درمانش کنندوهزینع ایی ازشماهم گرفته نمیشه.من میشناسم اشخاصی رو چون خودم حامی حیوانات هستم تاجایی ک ازدستم براومده انجام دادم و میدم.

      1. مرضیه گفت:

        سلام من دو تا گربه دارم خونگی و مهربونم به دلیل مهاجرت نمیتونم نگعشون دارم و نمیدونم دست می بدم تو‌رو‌خدا کمک کنید اگر کسیو‌میشناسید

      2. ساغری گفت:

        سلام کجا هستن این حامیان؟
        منم یه گربه تو خیابون رو امداد کردم ولی یه پاش قطع شده درمان مداره فقط نیاز به نگهداری داره

      3. گلناز گفت:

        سلام‌ من یه گربه ۴ ماهه رو امداد کردم
        قصدم نگهداری کردن بود ازش ولی متسفانه مشکوک به اف ای پی هست ولی از تظر حال عمومی خوبه
        من مشکل نگهداری دارم چوت یه گربه دارم
        یه گربه هم رو پشت بوم امدادی که اونم اف ای پی داشت و الان یک ماهه فعلا از درمانش گذشته
        جدای هزینه درمان مشکل اصلی و اساسی من اینه که جایی ندارم نگهش دارم
        فعلا تا ۷ روز پیش دوستمه اون بنده خدا هم ۱۲ تا گربه داره که جاش هم کوچیکه و فعلا تو‌یه اتاقه
        کسی هست بزرگی کنه و این بچه رو نگه داره تا درمانش رو‌شروع کنم چون واقعا هزینه پانسیون کردن ندارم و همینطوری هم هزینه دارو بالا هست اگه کسی هست با این شماره تماس بگیره
        همه هزینشم با خودم هست حالا اگه کسی هم دوست داشت مینونه کمک کنه09923244203

      4. زهرا گفت:

        کجا هارو می‌شناسید میشه بگید
        من ۸،۹ تا گربه دارم که تو یه خونه کوچیک زندگی میکنم خیلی خیلی سخته شرایطم
        بس تو خونه بازی کردن همه پشتی هامو پاره کردن
        میشه اگه جایی رو می‌شناسید که گربه تحویل میگیرن و رایگان باشه رو معرفی کنید
        خیلی خیلی ممنون میشم

      5. مهتاب نصیری گفت:

        سلام کجا نگهداری میکنن رایگان؟ من یه گربه تو خیابون پیدا کردم ناشنوا هست
        میخواستم ببینم کسی شرایط نگهداریشو،داره

      6. قویدل گفت:

        سلام ببخشید میشه معرفی کنید

      7. رضوانی گفت:

        سلام من یه گربه دارم نمیتوتم نگهش دارم گفتین شرایط داربن لطفا تماس بگیرن۰۹۰۲۳۶۴۶۵۱۶

    2. مژگان سرلک گفت:

      سلام الان که خوندم دارم گریه میکنم بخدا ما هم دم درمون یه بچه گربه ۲ ماهه بود دلمون سوخت اوردیمش داخل خونه بردیم دکتر واکسن کارت همه چی چکاپ کامل چندبار بردیم شده الان ۸ ماهشه اینقدر دوسش دارم عادت کردم بهش ولی دقیقا مث گربه شماست همش میخواد بره من خیلی دوسش دارم نمیدونم چکار کنم همه میگن بزار بره اخه خیلی سرده بیرون 🥹همش بیرون خاکش دستشویی میکنه همش صدا میده منم نمیدونم چرا الانم میگردم یجا قیمت مناسب پیدا کنم تا بتونم عقیم کنم شاید خوب بشه بقیه گیر ندن احساس میکنم بره دیوونه میشم .اگر کمک کنید جایی باقیمت پایین پیدا کنم برای عقیم سازی ممنون میشم

      1. احمد گفت:

        سلام، آقای دکتر حاجی زاده در جنت آباد گربه های حمایتی رو عقیم میکنه با قیمتی کمتر از بیرون. من دو تا از گربه هام رو بردم پیشش. 02146048802 تلفن مطب دکتر هست.

  2. تهرانی گفت:

    با عرض سلام جناب دکتر
    از شما را هنمایی میخواستم ، بنده یک گربه ۴ ساله دارم
    مدتی بود که احساس میکردم بی رمق است ولی چون غذا می‌خورد زیاد پی گیر نشدم ،
    تا اینکه هفته پیش متوجه شدم که لب به غذا نمی زند و بدنش هم احساس کردم کمبود آب پیدا کرده نگران شدم بردمش دامپزشکی
    آنجا آزمایش خون و سونوگرافی ازش کردند و دکتر شک به fip کرد
    و یک سری دارو درمانی و سرم تراپی تجویز کردند که فردا روز آخرش است ولی گربه هنوز بی حال و لب به غذا نمی زند
    دکتر گفتند برای تشخیص fip یک آزمایش جدا گانه وجود دارد که گران است و درمان آن هم هزینه بالا دارد
    ومدتش حدود ۳ماه است .
    جناب دکتر میخواستم بدانم آیا درمان حمایتی برای درمان این حیوان وجوددارد؟ که بتوانم این حیوان را درمان کنم یا اینکه باید خلاص اش کنم ؟ چون واقعا برایم مقدور نیست هزینه ان. لطفاً مرا راهنمایی کنید .
    و ضمنا آیا fip درمان می‌شود ؟
    ضمنا جواب سونو گرافی و نسخه پزشک را میتوانم از طریق واتس آپ براتون بفرستم
    ضمنا شماره من ۰۹۱۹۹۰۸۸۵۹۳ می‌باشد
    لطفاً بتمن با تلفن تماس بگیرید چون ایمیل من مشگل دارد
    مجددا فرستادم چون موبایل را اشتباه وارد کرده بودم
    با تشکر و احترام

    با احترام

    1. shiva گفت:

      سلام وقت بخیر، بله حتما تماس میگیریم خدمتتون. این بیماری درمان خاصی دارد که خدمت شما توضیح خواهیم داد.

    2. sasanfar گفت:

      سلام وقتتون بخیر باشه. در بیماری fip برای تشخیص نیاز به تعدادی ازمایش هست که به تشخیص قطعی رسید . درمان به صورت حمایتی برای این بیماری بدون درمان تخصصی کارساز نیست و در نهایت باعث بهبود بیماری نمیشود . درمان اخصصی ان هم هزینه زیادی دارد و زمان بر است و پس از ان در صورتی بهبودی کامل هم در مواردی امکان برگشت بیماری تحت شرایطی وجود دارد.
      با این وجود برای پاسخگویی بیشتر خدمتتون تماس گرفته شد

    3. پریسا نعمتی گفت:

      سلام خدمت عزیزان من غذارسانم و عاشق بینهایت حیوانات مخصوصا گربه ها در روز حدود ۶۰ گربه غذارسانی میکنم و پیج دارمو خودم ۴تا گربه دارم که حمایتی،و امدادی خودم بودن گربه اخریم حدود ۳ سالشه و نره در کل سه تا گربه نر و یک ماده دارم که یک سال اخیر گربه اخرم با گربه مادم به شدت دعوا میکنن جوریکه دعواشون به ما کشیده شده و مارم میزنن جوریکه یکبار من بخاطر گاز گرفتگی شدید و عفونت زیر سرم رفتم از،درد و همین الان دست مادرم از بالا تا پایین گاز و چنگای وحشتناک داره که پانسمانه مدام استرس دارم دعوا نشه پدرمم بیماره این وسط،موندم مدام از خدا میخوام یه راه برام بزاره الانم نمیدونم اصلا کسی اینو میخونه یادنه …..فقط،درد دلمه.کجا گربمو بسپارم کجا ببرم که این دعواها تموم شه تمام تنمون استرسه و زخم و خونی وحشتناک که باورتون نمیشه هر کی جای من بود دیگه نگهش نمیداشت ولی دلم نمیزاره تروخدا بگین من چه خاکی بریزم تو سرم واقعا عاجزانه خواهش میکنم ۰۹۱۹۰۱۸۵۵۱۵

      1. آزاده گفت:

        سلام من یه گربه حمایتی دارم همسرم با آب پاشیدن اونو تنبیه میکرد همسرم وحشیه
        چندبار به این بچه لگد زد طفلک بالا آورد امروز همسرم پرتش کرد اونم برای دفاع دست و پای همسرمو خونین کردگفت باید گربه بره تو کوچه این بچه تا بحال بیرون نرفته ازادما می‌ترسه حالا بردیمش اتاق دختر م بااب و غذا کمکم کنید بچه گناه داره نمی‌دونم چیکار کنم این شماره کنه 09912364923

  3. مهدیه گفت:

    سلام من به گریبه پیدا کردم فکنم ۱ ماهشه شرایط نگهداری ندارم خودم میتونم ب پانسیون شما واگذار کنم

    1. sasanfar گفت:

      سلام. وقت بخیر
      در مطلب بالا درج شده که پانسیون رایگان گربه نداریم و معمولا پانسیون رایگان دارای مشکلات عدیده ای است. برای مورد شما میتوانید داخل پیج واگذاری گربه سایمون کت، گربه خود را واگذار کنید

      1. الناز گفت:

        سلام،منم یه گربه ماده دارم ک از دست توله کش نجاتش دادم،الان حدودا سه سالشه و سوپر فلت هست اسمش هم لوسی 😍من عاشق گربه هام اما همسرم چندماهیه داره بهونه میگیره که لوسی رو بدیم بره و همش دعوامون میشه سر اینکه اون میخواد لوسی رو بده به یکی دیگه و من قلبا دوست دارم لوسی پیشمون بمونه،از طرفی میترسم شوهرم گربه رو اشتباهی بده به کسی ک حیوون آزاره و اونوقت من عذاب وجدان میگیرم،کاش آدم مطمئن داشتم میدادم بهش و میتونستم برم ببینمش بعضی وقتا😔

  4. پریسا نعمتی گفت:

    در ضمن همه گربه های من در ۶ ماهگی عقیم شدند و مشکل جفتگیری ندارن حالشونم خوبه بیماری ندارن کلا سلامتن و واکسن خوردن جاشون عوض نشده ادما عوض نشدن غذاشون تغییر نکرده فقط ققط،مشکل نساختن این دوتا با هم که باعث،دعواهای وحشیانه و بری میشه که اسیبش به ماست گربه نر اولم هم به قدری حساسه که از صدای دعوای اینا و جدا کردن ما فک میکنه ما مشکل درست کردیم و از اونم کتک میخوریم شاید به نظرتون خنده دار باشه ولی نخندین که تا همچین بلای وحشتناکی سرتون نیاد نمیفهمید من و خانوادم اللن چقدر در عذابیم اخه کجا رهاش کنم تو این مملکت چیکارش کنم کی واگذاری میگیره گربه ۳ ساله ی قد بلند منو با گربه های دیگم مشکلی ندارن جفتشون ولی با هم به شدت لجن فقط بگین چه جوری میتونم این بچرو جای امنی بزارم که هم خودش راحت باشه هم ما و بقیه و اینم بگم این بچه اصلا خونگی بودنو دوست تداره مدام میخواد بره از درو پنجره اما میدونمم بیرون دوامی نداره چیکار کنم من؟!

    1. آوا گفت:

      سلام. به نظر من یه پارک یا جای مطمئنی که غذارسانی میشه رهاش کنید (با توجه به اینکه خودش هم دوست نداره توی خونه باشه مطمئنا بیرون از خونه هم از پس زندگی خودش برمیاد) میتونید خودتون هم هر روز برید اونجایی که رهاش کردید بهش غذا بدید و سر بزنید

  5. محمدی گفت:

    سلام یک گربه کوچولوی دو هفته ای پیدا کردم از سرما میلرزید و بسیار گرسنه بود بخاطر خدا اوردمش خونه و ترو خشکش کردم بعداز دوهفته متاسفانه بخاطر بازی با گربه بزرگترم دچار اسیب شد دامپزشک بردم و عکس هم انداختم گفتند مشکل نخاعی داره و باید جراحی بشه ولی متاسفانه هزینه عملش ندارم و بسیار ناراحتم از این وضعیت حیون معصوم عاجزاااانه طلب کمک دارم چون واقعا با زجرش زحر میکشم

  6. الناز گفت:

    سایمون کت عزیز این هزینه ای ک شما میگید پانسیونتون برا نگهداری از گربه ها میگیره چقده؟میشه هزینه شو بگید؟من حقیقتش زیاد نمیتونم هزینه کنم اما میتونم یارانه هرماهم رو بدم تا لوسی خانوم اونجا حالش خوب بشه و لهش رسبدگی بشه و رفیق گربه پیدا کنه و کیف کنه،چون لوسی من اصلا اهل بیرون رفتن نیس از فضای بیرون میترسه،یه بار با ماشین بردیمش هواخوری ولی کلا رفت زیر داشبورد قایم شد و دیگه زود برگشتیم خونه،کاملا خونگیه و خیلی مهربون و بانمکه ،هیچ مشکلی هم نداره واس همون دوست دارم پیشم بمونه ،یکی بگه چیکار کنم بالاخره،گربه من نباید دست حیوون آزار بیفته😔

    1. sasanfar گفت:

      سلام. وقت بخیر سرکار خانم الناز
      هزینه اتاق ها با توجه به زمان رزرو، نوع اتاق ها و امکانات متفاوت و بصورت روزانه محاسبه میشود. شما میتونید با شماره تماس 02144444039 تماس بگیرید و قیمت های دقیق رو مطلع بشید. با توجه به شرایطتتون میتونید هم گربه رو واگذار کنید. توی روند واگذاری با توجه به صلاحدید خودتون لوسی دوست داشتنی رو به یه خانواده خوب مثل خودتون واگذار نمایید.

  7. Mohamadreza گفت:

    سلام .چندروزپیش ی بچه گربه وسط خیابون کم مونده بود باماشین برم روش.
    برداشتمش .جفت چشماش عفونت شدیدکرده بودبسته شده بود.
    بردمش دکتر بادارو وقطره یکی ازچشماش خوب شده یکیش ازبین رفته.
    خیلی شیطونه.فکرکنم دوماهه باشه.ولی واقعاجایی ندارم و هزینه ندارم که بدم پاسیون.اگه کسی هست بتونه نگهداریشو کنه ممنون میشم.
    09355547747
    09190276921

  8. N. N گفت:

    واقعا دوتا بچه خدمتتون عقیم کردم از فردای اون روز شروع به دویدن و بازیکردن شدن. الان هردوتاشون 6/7 ماهه هستن.. دوسنان من یک حامی هستم واز نظر مالی خیلی ضعیف ولی کاردرمانی هم از دستم بر میاد.. متاسفانه ی پسر مهربون پنچ شش ساله مبتلا به fip خشک رو که فقط سرش رو تکون میده با کمک دوستان درمان میکنم ی مامان پیشی که 6 تا فسقلی 2 ماهه داره و اونم بعد از شیر دادن عقیم میکنم و 6 تا گربه دیگه. تو این چن ماهه دست تنها 30 کیلو کم کردم خواهشن تو هر کدوم از این موارد میتونید همراهیم کنید چه واگذاری. چه مخارج واقعا دیگه توانشو ندارم

  9. نسرین نجفی گفت:

    بسیار کانال خوبیه.. واقعا باید گفت پنچه طلا.. خدا قوت دکتر جان

  10. امیر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    یه گربه ماده حدود 18 ماه تو ساختمون و زندگی کرد خیلی بچه خوب و مهربون ارومی بود ، چند تا توله آورد ساختمون و کثیف کردن یسری از همسایه ها شاکی شدن تصمیم بر بیرون کردن گربه کردن الان گربه تو پارکه حالش خوبه آیا مرکزی هست برای عقیم سازی رایگان این بچرو عقیم کنیم پیش خودمون نگهش داریم
    اگه اطلاعاتی دارید به تلفنم پیام بدید ممنون
    09365040453

  11. حیدری گفت:

    درود
    یه گربه نارنجی نر توی کوچه ی ما هستش که کلسی داره من نمیتونم بگیرمش . لطفا اگه کسی رو میشناسید که بتونه به این بچه کمک کنه بهم پیام بده لطفااااا🙏🥺
    09380503684

  12. حسین گفت:

    خدا را شکر توجه به حیوانات دراین سال ها بهتر شده از طرفی هم یک عده سودجو وفرصت طلب در کلینیک ها و پانسیون ها فقط فکر پول هستن حامی حیوانات این روزها زیاد شدند اما باید دقت کنیم و حداقل چندماه یکبار به جای که کمک میکنیم سر بزنیم تا بهترین شخص پیدا کنیم که دلش برای حیوانات به تپش میفته کشور ما نژادهای بی نظیر سگ های محلی و گربه داره وندیدم جای به درستی ازشون حمایت وشناسایی بشند یک سخن هم با اون دسته از انسان نما ها که کمکی نمیکنند و ظرف غذا واب این مظلوم ها را تخریب میکنند ایا اونا میدونند که درجه انسان از حیوانات و گیاهان وحتی سنگ بالاتر نیست اگر تونستی حمایت کنی واحترام بزاری تازه وارد آدم شدن پا میزاری رحیمیت به امید روزی که حداقل مثل کشورهمسایه ترکیه درحمایت حیوانات بشیم

  13. اوا گفت:

    سلام دوستان من یه بچه گربه رو از توی کیسه سیمان پیدا کردم خیلی کوچیکه برای اینکه سیمان رفته بود تو چشمش نمیتونست اصلا چشمشو باز کنه بردمش دامپزشکی و اونا شستنش و تمیزش کردن برای چشمش قطره دادن الان حالش خوبه یه بچه گربه طوسی و کرمه من دلم نمیاد رهاش کنم تو خیابان دنبال مادرش گشتم ولی پیدا نشد خودم هم شرایط نگهداریشو ندارم اگر کسی شرایط نگهداری داره به این آیدی پیام بده
    Ggdhvsbkz
    آیدی روبیکا

  14. رخساره گفت:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید،من دوتا بچه گربه نرو‌ماده پارسال پیدا کردم پتوی بالکن نگهداری کردم روزهای سرد زمستان داخل خونه توی جعبه میزاشتم بمونن ،نر دستش مشکل پیدا کرد ‌مجبور شدم یک ماه بیشتر توی خونه نگهش دارم ‌بیچاره خیلی اذیت شد همش صدا میکرد بره بیرون روزی که پانسمان و الیزابتش برداشتم از خوشحالی نمیدونست کجا بره،در همین حین ماده بیرون باردارشد و ۴تا بچه آورد من واقعا شرایط نگهداریشون ندارم الانم صدای همسایه ها در اومده و بچه هاش ۲ماهم ندارن دلمم نمیاد توی خیابون رهاشون کنم چون اینا عادت کردن روزی چند بار میان داخل خونه و….دوستان لطفا اگه جایی میشناسید فضای باز وامن داشته باشه برای این گربه ها ممنون میشم راهنمایی کنید
    ساکن کرج هستم ۰۹۳۵۴۱۹۰۲۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه ارتباطی با کارشناسان