سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

پروبیوتیک دایراکر چیست؟

پروبیوتیک دایراکر چیست؟

امروزه پروبیوتیک‌ها یکی از اصولی‌ترین و موثرترین روش‌های حفظ سلامت دستگاه گوارش حیوانات خانگی، از جمله سگ‌ها و گربه‌ها، شناخته می‌شوند. با رشد علم پزشکی و دامپزشکی، آگاهی از اهمیت میکروب‌های مفید برای سلامت دستگاه گوارش و ایمنی حیوانات افزایش یافت. در این مقاله، به بررسی اهمیت و فواید پروبیوتیک دایراکر برای حیوانات می‌پردازیم. همچنین روش‌های مختلف مصرف پروبیوتیک دایراکر برای حیوانات، از جمله سگ‌ها و گربه‌ها، و مقادیر مصرف مناسب برای هر دسته حیوان، مورد بررسی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در پت شاپ گربه سایمون اقدام به خرید پودر روزانه پروبیوتیک گربه دایراکر نمایید.

پروبیوتیک دایراکر چیست

پروبیوتیک‌هایی که برای حیوانات طراحی شده‌اند، همانند پروبیوتیک‌هایی که برای انسان‌ها استفاده می‌شود، حاوی میکروارگانیسم‌های زنده، طبیعی و مفید هستند. میکروارگانیسم‌ها معمولا از گونه‌های خاصی از باکتری‌ها و یا مخمرها هستند که به عنوان “میکروب‌های خوب و مفید” شناخته می‌شوند.

استفاده از پروبیوتیک‌ دایراکر برای حیوانات می‌تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش، درمان مشکلات گوارشی مانند اسهال یا یبوست، حفظ سلامت روده و تقویت سیستم ایمنی آن‌ها کمک کند. علاوه بر این، برخی از پروبیوتیک‌ها به همراه فیبر رژیمی ترکیب می‌شوند. این فیبرها مواد غذایی هستند که تغذیه میکروب‌های مفید روده را افزایش داده و سبب بهبود و افزایش اثرات مثبت پروبیوتیک‌ها می‌شوند.

چرا مصرف پروبیوتیک برای سگ و گربه‌ها ضروری است؟

پروبیوتیک‌ها برای حیوانات خانگی، به ویژه گربه‌ها و سگ‌ها، فواید متعددی دارند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. تقویت وضعیت روده: پروبیوتیک‌ها می‌توانند فلور میکروبی سالم روده را تقویت کرده و در پیشگیری از بیماری‌های روده‌ای مانند سندرم روده و التهاب روده کمک کنند.
  2. کاهش اضطراب و استرس: به دلیل ارتباط مستقیم بین دستگاه گوارشی و مغز، پروبیوتیک‌ها می‌توانند در کاهش اضطراب و استرس نیز نقش پررنگی داشته باشند.
  3. کاهش مشکلات گوارشی: پروبیوتیک‌ها می‌توانند در کاهش مشکلات گوارشی مانند اسهال یا یبوست، و بهبود سلامت ادرار و مدفوع کمک کنند.
  4. حل مشکلات گلوله‌ مویی در دستگاه گوارش: مصرف پروبیوتیک‌ها می‌تواند به تقویت سلامت کلی سیستم گوارشی گربه کمک کند و در نتیجه مشکلات مربوط به گره مویی در دستگاه گوارش را خنثی می‌کند.
  5. بهبود سیستم ایمنی: پروبیوتیک‌ها می‌توانند سیستم ایمنی حیوان خانگی را تقویت کرده و عمل بازیابی میکروب‌های مفیدی که به علت مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها از بین رفته‌اند را آسان کنند.
  6. کاهش آلرژی: برخی تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف پروبیوتیک‌ها می‌تواند به کاهش علائم آلرژیک در حیوانات خانگی کمک کند.
ساشه پودر روزانه پروبیوتیک گربه و سگ دی پلاس دایراکر
ساشه پودر روزانه پروبیوتیک گربه و سگ دی پلاس دایراکر

استفاده از پروبیوتیک‌ها می‌تواند به طور کلی به بهبود کیفیت زندگی حیوان خانگی شما کمک کند، اما جهت اطمینان بیشتر پیشنهاد می‌شود قبل از استفاده از هر نوع مکمل یا پروبیوتیک، دامپزشک مراجعه کنید.

طریقه مصرف پودر پروبیوتیک برای گربه‌ها به چه صورت است؟

برای اضافه کردن پودر پروبیوتیک به رژیم غذایی گربه خود، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. مخلوط کردن پودر پروبیوتیک با غذا: پودر پروبیوتیک را به مقدار مورد نیاز به غذای گربه اضافه کنید و مخلوط کنید تا همگی با هم ترکیب شود. سپس غذای حاوی پروبیوتیک را به گربه بدهید.
  2. حل کردن پودر پروبیوتیک در آب: اگر گربه شما غذای خشک مصرف می‌کند و نمی‌توانید پودر پروبیوتیک را با غذا مخلوط کنید، پودر پروبیوتیک را در آب حل کرده و سپس مخلوط را به گربه بدهید.

طریقه مصرف پودر پروبیوتیک برای سگ‌ها به چه صورت است؟

مصرف پروبیوتیک برای حیوانات خانگی، از جمله سگ‌ها و گربه‌ها، بستگی به سن، اندازه و وضعیت سلامتی آن‌ها دارد. در زیر توضیحاتی برای مقدار و روش مصرف پروبیوتیک برای سگ‌ها آورده شده است:

  • برای سگ‌های بالغ و نژاد بزرگ: روزانه ۲ گرم در آب آشامیدنی یا به صورت مخلوط با انواع غذاها مصرف می‌شود.
  • برای سگ‌های بالغ و نژاد کوچک: روزانه ۱ گرم در آب آشامیدنی یا به صورت مخلوط با انواع غذاها مصرف می‌شود.
  • برای توله‌های کوچک و شیرخوار: روزانه ۰٫۵ تا ۱ گرم در آب آشامیدنی یا شیر مصرف می‌شود.

لازم به ذکر است که پیشنهاد می‌شود در شرایط خاصی مثل واکسیناسیون، رشد کم و بیماری، میزان مصرف پودر پروبیوتیک دو برابر شود.

سخن پایانی

پروبیوتیک‌ها مکمل‌های غذایی برای حیوانات، از جمله سگ‌ها و گربه‌ها، با مزایای بسیاری همراه هستند. این مواد حاوی میکروارگانیسم‌های مفیدی مانند باکتری‌ها و مخمرها هستند که به حفظ تعادل دستگاه گوارش، کاهش مشکلات گوارشی، تقویت سیستم ایمنی و کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کنند. همچنین، مصرف پروبیوتیک‌ها می‌تواند در کاهش علائم آلرژیک و بهبود سلامت روانی و رفتاری حیوانات نیز موثر باشد. اما برخی معایب نیز وجود دارد که شامل مواردی از جمله احتمال تداخل با داروهای دیگر، احتمال تحریک برخی از حیوانات و هزینه بالای تهیه محصولات با کیفیت بالا می‌شود. انتخاب پروبیوتیک مناسب و توجه به مقدار مناسب مصرف از اهمیت بالایی برخوردار است تا به بهترین نتایج برای سلامت حیوانات دست یابیم.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.