سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

گربه پرشین طوسی

گربه پرشین طوسی

گربه پرشین طوسی یکی از بهترین نژادهای گربه است که امروزه می‌توانید از آن نگهداری کنید. همانطور که می‌دانید گربه‌های پرشین امروزه دارای محبوبیت زیادی هستند. آنها از جمله جذاب‌ترین و زیباترین گربه‌های دنیا به شمار می‌آیند. در میان رنگ‌های مختلفی که این گربه‌ها دارند رنگ طوسی محبوبیت زیادی دارد. به همین علت است که در حال حاضر افراد زیادی تقاضای خرید گربه ایرانی طوسی را دارند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این گربه‌ها صحبت کنیم. از جمله مواردی که در این مطلب پوشش می‌دهیم می‌توان به مواردی همچون قیمت گربه پرشین طوسی، قیمت گربه پرشین فلت طوسی، گربه طوسی اسکاتیش، گربه پرشین مشکی طوسی، گربه پرشین سفید طوسی قیمت، خرید گربه پرشین طوسی و گربه پرشین عروسکی طوسی اشاره کرد.

تصویر گربه پرشین طوسی
تصویر گربه پرشین طوسی

قیمت گربه پرشین طوسی

پرشین کت طوسی یکی از گربه‌های جذاب خانگی است که شما می‌توانید آن را امروزه خریداری کنید. این گربه‌ها ویژگی‌های زیادی دارند که باعث محبوبیت هرچه بیشتر آنها می‌شود. از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به خلق و خوی خاص و آرام آنها اشاره کرد. این آرامش و البته شیطنت خاصی که این گربه‌ها دارند باعث می‌شود تا گزینه مناسبی برای نگهداری در محیط‌های آپارتمانی باشند. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها به منظور خرید گربه پرشین طوسی مسئله قیمت آن است. وسایل مورد نیاز گربه پرشین را نیز بررسی نمودیم.

عکس زیبای پرشین کت طوسی
عکس زیبای پرشین کت طوسی

اگر شما هم در خصوص قیمت این گربه‌ها چالش‌هایی دارید باید بدانید که فاکتورهای مختلفی روی قیمت آنها تاثیرگذار هستند. از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت گربه پرشین طوسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سن گربه‌ای که شما انتخاب کرده‌اید: هرچه گربه‌ای که انتخاب کرده‌اید جوان‌تر باشد به همان میزان می‌توانید انتظار قیمت بالاتری را نیز برای آن داشته باشید. از طرف دیگر باید توجه داشته باشید که هرچه سن گربه شما بیشتر شود نیز به همان نسبت شما با قیمت مناسب‌تری می‌توانید آن گربه ایرانی طوسی را خریداری کنید.
  • میزان سلامت جسمی گربه: گربه‌های سالم‌تر امروزه دارای قیمت بالاتری برای خرید هستند. به همین علت نیز وقتی قصد خرید آنها را دارید حتما باید به این موضوع توجه کنید. بهتر است پیش از این‌که یک گربه پرشین را خریداری کنید نسبت به سلامت جسمی آن مطمئن شوید. برای این کار می‌توانید کارت بهداشتی مخصوص گربه‌ها را مشاهده کنید یا این‌که از یک دامپزشک در این زمینه کمک بگیرید.
  • پت شاپی که قصد خرید از آن را دارید: بسیاری از پت شاپ‌هایی که امروزه در این زمینه فعالیت دارند معمولا قیمت‌های بالایی را برای پرشین کت طوسی در نظر می‌گیرند. این در حالی است که شما با خرید یک پت شاپ معتبر می‌توانید با کمترین هزینه نیز این گربه‌ها را خریداری کنید.
تصویر پرشین کت طوسی
تصویر پرشین کت طوسی

قیمت گربه پرشین فلت طوسی

وقتی که صحبت از گربه پرشین طوسی می‌شود حتما باید به این موضوع دقت داشته باشید که گربه‌های پرشین فلت از جمله جذاب‌ترین و زیباترین انواع گربه‌های پرشین به شمار می‌آیند. رنگ طوسی این گربه‌ها بسیار کم‌یاب است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا تقاضای زیادی برای خرید این گربه‌های خانگی وجود داشته باشد. وقتی که قصد خرید گربه‌های پرشین فلت را دارید نیز مسئله قیمت احتمالا برای شما حائز اهمیت خواهد بود. تمامی عواملی که در بخش قبلی بیان کردیم می‌توانند روی قیمت گربه پرشین فلت طوسی نیز تاثیرگذار باشند.

عکس گربه پرشین طوسی
عکس گربه پرشین طوسی

اگر شما هم به دنبال مناسب‌ترین قیمت این گربه‌ها هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما از خدمات مجموعه سایمون کت نیز بهره‌مند شوید. در این مجموعه می‌توانید انواع گربه‌های پرشین را مشاهده کنید. شما می‌توانید اطلاعات کاملی را درباره ویژگی‌های مهم هریک از این گربه‌ها به دست بیاورید. در ادامه می‌توانید با مناسب‌ترین هزینه ممکن هریک از آنها را نیز تهیه کنید. به همین علت است که استفاده از خدمات سایمون کت می‌تواند یک گزینه جذاب برای شما باشد.

گربه طوسی اسکاتیش

اگر بخواهیم زیباترین گربه‌های جهان را به ترتیب نام ببریم بدون شک در این لیست حتما باید از گربه طوسی اسکاتیش نیز نام ببریم. این گربه یکی از جذاب‌ترین گربه‌های دنیا به شمار می‌آید. تعداد کمی که از این گربه‌ها وجود دارد باعث می‌شود تا تقاضا برای خرید آنها هرروزه افزایش پیدا کند. به طور کلی گربه‌های اسکاتیش دارای ویژگی‌های متعددی هستند که باعث می‌شود تا خرید آنها یک گزینه مناسب باشد. با این حال گربه‌های طوسی اسکاتیش خود جذابیت ظاهری بسیار بیشتری نسبت به سایر رنگ‌های این گربه‌ها دارند.

عکس پرشین کت طوسی
عکس پرشین کت طوسی

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این گربه‌ها که حتما باید به آنها دقت کنید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این گربه‌ها دارای سرعت بالایی هستند و بازیگوشی مخصوص به خود را نیز دارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا افراد زیادی تمایل به زندگی کردن در کنار آنها داشته باشند.
  • گوش‌های آنها به‌صورت خمیده بوده و بدن کوچکی نیز دارند. به همین علت نیز بدن آنها نسبت به گربه‌های دیگر چابک‌تر است.
  • این گربه‌ها دارای پوستی نرم و لطیف هستند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا دقیقا مانند گربه پرشین طوسی نوازش کردن آنها لذت زیادی برای شما داشته باشد.
  • این گربه‌ها بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند. آنها رفتاری کاملا دوستانه دارند و برای محیط‌های خانوادگی یک گزینه مناسب هستند.
  • باهوش بودن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گربه‌ها به شمار می‌آید. آنها دقیقا مانند گربه ایرانی طوسی بهره هوشی بالایی دارند. به همین علت نیز شما خیلی راحت می‌توانید موارد مختلف را به آنها آموزش دهید.
  • فعالیت بالا از دیگر ویژگی‌های مهم گربه‌های اسکاتیش به شمار می‌آید. پس اگر شما هم قصد خرید گربه‌های خاکستری اسکاتیش را دارید باید انتظار فعالیت زیادی را از آنها داشته باشید.

گربه پرشین مشکی طوسی

آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک گربه پرشین خاص هستید؟ آیا پرشین کت طوسی را مشاهده کرده‌اید و از رنگ آن خوشتان نیامده است؟ در این صورت پیشنهاد ما این است که حتما سعی کنید رنگ طوسی مشکی این گربه‌ها را نیز مشاهده کنید. گربه‌های پرشین طوسی مشکی بدون شک از زیباترین انواع گربه‌ها در سراسر دنیا به شمار می‌آیند. رنگ این گربه‌ها کمی به تیره مایل است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا جذابیت‌های ظاهری آنها چند برابر شود.

پرشین کت طوسی
پرشین کت طوسی

در واقع اگر بخواهیم شکل ظاهری این گربه‌ها را توصیف کنیم می‌توان گفت که آنها دارای بدنی طوسی رنگ هستند. این در حالی است که شما می‌توانید رگه‌هایی از رنگ مشکی را نیز در گربه پرشین مشکی طوسی مشاهده کنید. مجموعه سایمون کت امروزه امکان تهیه و نگهداری از این گربه‌های زیبا و جذاب را برای شما فراهم کرده است. پس اگر شما هم به دنبال تهیه و نگهداری از آنها هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مجموعه سایمون کت نیز بهره‌مند شوید.

گربه پرشین سفید طوسی قیمت

یکی دیگر از ترکیب رنگی‌های بسیار جذاب گربه پرشین طوسی ترکیب سفید و طوسی است. این رنگ بسیار مایل به رنگ‌های روشن است و همین موضوع نیز از جمله دلایل جذابیت آن به شمار می‌آید. اگر شما هم به دنبال گربه پرشینی هستید که رنگ روشنی داشته باشد ترتیب سفید طوسی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ترکیب سفید طوسی در این گربه‌ها بسیار نادر است. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا قیمت این گربه‌ها کمی بالا باشد. با این حال شما می‌توانید هنوز هم با قیمتی مناسب اقدام به خرید این گربه‌های پرشین کنید.

گربه پرشین سفید طوسی قیمت بالایی دارد؛ ولی بدون شک خرید آن می‌تواند برای شما گزینه‌ای جذاب باشد. این گربه‌ها معمولا بسیار زیبا و باهوش هستند. به همین علت نیز خیلی ارتباط خوبی را با اعضای خانواده برقرار می‌کنند. از طرف دیگر اگر شما می‌خواهید که یک حیوان خانگی منحصربه‌فرد داشته باشید قطعا این محصولات گزینه‌ای جذاب برای شما خواهند بود. در مجموعه سایمون کت می‌توانید این رنگ گربه پرشین را با مناسب‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

گربه ایرانی طوسی
گربه ایرانی طوسی

راهنمای خرید گربه پرشین طوسی

در بخش‌های قبلی درباره مزایا و ویژگی‌های مهم گربه پرشین طوسی صحبت کردیم. احتمالا با آشنایی بیشتر با این محصولات شما هم علاقه‌مند شده‌اید تا آنها را تهیه کنید. امروزه پت شاپ‌های بسیار کمی هستند که امکان خرید این گربه‌های خاص را برای شما فراهم کرده باشند. پت شاپ سایمون کت یکی از معدود مجموعه‌هایی است که امروزه این امکان را برای شما فراهم کرده است. اگر شما هم قصد خرید گربه پرشین طوسی را دارید باید برای خرید آنها به نکات متعددی دقت داشته باشید. در ادامه توضیحات کاملی را درباره این نکات ارائه خواهیم داد.

  • در اولین قدم شما باید سعی کنید این گربه‌ها را در سن مناسبی تهیه کنید. هرچه سن گربه ایرانی طوسی مدنظر شما پایین‌تر باشد می‌تواند گزینه بهتری برای نگهداری باشد. البته نباید فراموش کنید که این گربه‌ها با داشتن سن پایین معمولا قیمت بالایی نیز دارند. پس در زمان خرید حتما باید به این موضوع دقت داشته باشید.
  • در مرحله بعدی شما باید به سلامت جسمی گربه‌ای که خریداری می‌کنید دقت داشته باشید. سعی کنید گربه‌هایی را خریداری کنید که سلامت جسمی مناسبی دارند. فراموش نکنید که گربه‌هایی که مشکلات جسمی دارند معمولا در آینده هزینه‌های زیادی را برای شما به وجود می‌آورند. پس بهتر است از همین ابتدا سعی کنید پرشین کت طوسی سالمی را برای خرید انتخاب کنید.
  • در گام آخر سعی کنید حتما از یک پت شاپ معتبر خرید خود را انجام دهید. به این ترتیب می‌توانید نسبت به قیمت و همینطور سلامت جسمی گربه‌ای که خریداری می‌کنید اطمینان خوبی داشته باشید.
تصویر یک گربه پرشین طوسی
تصویر یک گربه پرشین طوسی

گربه پرشین عروسکی طوسی

اگر با گربه‌های عروسکی آشنایی کاملی داشته باشید حتما می‌دانید که این گربه‌ها از محبوب‌ترین و زیباترین گربه‌های موجود در دنیا به شمار می‌آیند. این گربه‌ها در ابعاد بسیار کوچکی هستند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا هر رفتار آنها جذابیت‌های زیادی را برای شما داشته باشد. برای خرید گربه پرشین عروسکی طوسی نیز می‌توانید همین حالا از خدمات سایت سایمون کت بهره‌مند شوید. فراموش نکنید که در این مجموعه می‌توانید گربه عروسکی مدنظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید. از طرف دیگر فراموش نکنید که شما می‌توانید پیش از خرید یک مشاوره کامل را نیز دریافت کنید.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.