سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

وسایل اولیه مورد نیاز گربه پرشین

وسایل اولیه مورد نیاز گربه پرشین را از سایت سایمون کت بخواهید. گربه ها موجوداتی دوست داشتنی هستند که مانند عضوی از خانواده ما همواره به وسایل و امکانات مورد استفاده خود احتیاج پیدا می‌کنند در سایت سایمون کت به بررسی وسایل اولیه مورد نیاز گربه پرشین می‌پردازیم. در پت شاپ گربه سایمون شما می‌توانید وسایل مورد نیاز گربه دلبندتان را تهیه نمایید. در مطلبی دیگر به معرفی گربه پرشین اسکاتیش پرداختیم. ما در بخش راهنمای خرید وسایل گربه بطور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

خرید وسایل گربه

برای تهیه انواع لوازم و وسایل گربه می‌توانید به پت شاپ گربه سایمون مراجعه کنید. از انواع لوازم گربه می‌توانیم از باکس و کیف گربه، مولتی ویتامین گربه، اسباب بازی گربه و لوازم بهداشتی گربه نام ببریم. در صورت هرگونه سوال و نیاز به مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

باکس حمل و نگهداری گربه

باکس گربه در اندازه‌ های مختلفی وجود دارد، که با توجه به وزن و جثه گربه می‌توانید خریداری کنید. البته پیشنهاد ما این است که باکس را در سایز متوسط بگیرید که هم در زمان بچگی و هم زمان بزرگسالی بتوانید از آن استفاده کنید. علاوه بر باکس، کیف و ساک های حمل ‌و نقل هم وجود دارد که برای بچه گربه‌ها و گربه‌های کوچیک خیلی خوب و مناسب است، اما به نظر ما باکس محکم‌تر، امن‌تر و بادوام‌تراست.

همه چیز از جمله راهنمای خرید غذای گربه، واگذاری گربه و عقیم سازی گربه تان و با مشورت دامپزشکتان انجام دهید.

ظرف آب و غذای گربه

بهتر است که حیوان ظروف مخصوص به خود را داشته باشد. ظروف پلاستیکی معمولا توصیه نمی‌شوند. چرا که بعضی گربه‌ها ممکن است نسبت به آن حساسیت پوستی پیدا کنند. بهترین گزینه ظروف استیلی ضد زنگ هستند که معمولا در فروشگاه‌های حیوانات خانگی یافت می‌شوند. در صورتی که گاهی از خانه دور هستید می‌توانید از دستگاه‌های خودکار غذا و آب استفاده کنید.

غذای مخصوص گربه

انتخاب غذای و رژیم غذایی مناسب اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل در سلامت و طول عمر گربه و یکی از مهم‌ترین وسایل گربه محسوب می‌شود به همین دلیل باید با توجه به سن گربه، میزان فعالیت و نژادش مناسب‌ترین غذا را برایش تهیه کرد.

در این مورد پیشنهاد می‌کنیم حتما با دامپزشک مشورت کنید، مثلا گربه پرشین به رژیم غذایی خاصی نیاز دارد. غذای تجاری گربه به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شه: غذای خشک و غذای تر یا کنسروی. به طور خلاصه، غذای خشک ماندگاری بالاتری دارد و ارزانتر است؛ در حالیکه غذای کنسروی بسیار لذیذ و خوش خوراک بوده اما قیمت بالاتری هم دارد.

جای خواب گربه

خرید یک جای خواب نرم و گرم و راحت جزء خریدهای واجب و ضروری در لیست وسایل گربه است. البته گربه‌ها هرجا که بخواهند می‌خوابند و معمولا بهترین مبل خانه را به متعلق به خود می‌کنند! ولی به هرحال لازم است که جای خواب مخصوص برای خود را داشته باشند.

توالت گربه

در جای مخصوص و داخل خاک دستشویی کنند و در این زمینه نیاز به آموزش ندارند. توالت گربه باید متناسب با جثه گربه باشد تا گربه به راحتی در آن قرار بگیرد. انواع مختلفی از توالت گربه وجود دارد، بعضی یک ظرف ساده با دیواره‌های بلند هستند و بعضی دیگر سقف‌دار هستند تا جلوی انتشار بو رو بگیرند. برخی مدل‌های گرانتر تخلیه اتومات مدفوع و ادرار را نیز انجام می‌دهند.

برای اطلاع از قیمت گربه بریتیش، قیمت گربه هیمالین، قیمت گربه اسکاتیش، قیمت گربه پرشین و خرید غذای گربه با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

خاک مخصوص گربه

گربه‌ها در طبیعت در خاک باغچه مدفوع و ادرار می‌کنند. اما برای گربه‌های خانگی تهیه خاک طبیعی توصیه نمی‌شود، چون در خاک طبیعی انواع انگل‌ها و کر‌م وجود دارد و برای سلامت گربه و خود شما خطرناک است.

خاک طبییعی گرد زیادی دارد و محیط خونه را کثیف می‌کند. اما جز وسایل اولیه مورد نیاز گربه پرشین محسوب می‌شود خاک مخصوص گربه مانند دانه‌های شن است و به طور مصنوعی ساخته شده و قدرت جذب بالایی دارد. این خاک‌ها دور ادرار و مدفوع جمع می‌شوند و با جذب رطوبت تشکیل یک توده را می‌دهند که بعدا” به راحتی می‌تونید آن را از بقیه خاک جدا کنید و دور بیندازید.

اسکرچر گربه

گربه‌ها موجوداتی شکارچی هستند و عادت دارند با ناخن کشیدن روی سطوح زبر ناخن های خود رو همیشه تیز و مانیکور کنند. اسکرچر یه سطح زبر بوده که معمولا از طناب‌های کنفی پوشیده شده و انواع بسیار متنوعی دارد:

از یک صفحه تخت زبر یا ستون کنف پیچ شده ساده یا درخت گربه چند طبقه

انواع اسباب بازی گربه

همه گربه‌ها از بازی کردن لذت می‌برند. در واقع، یکی از راه‌های جلوگیری از اضافه وزن در گربه‌های بزرگسال این است که با آنها بازی کنید تا تحرک بیشتری داشته باشند. گربه‌ها با هر وسیله ساده‌ای مثل یک گلوله کاموایی هم سرگرم می‌شوند، اما خرید اسباب‌بازی های مخصوص گربه هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ کاربردی توصیه شده است.

برس و شانه گربه

برس کشیدن روزانه به سلامت پوست و موی گربه کمک کرده و نباید فراموش شود. مخصوصا گربه‌های موبلند مثل پرشین. انواع برس‌ها، از برسهای پهن گرفته تا شانه‌های مخصوص برای باز کردن گره مو وجود دارد و انتخاب هرکدام به کوتاه یا بلندبودن موهای گربه بستگی دارد.

لوازم بهداشتی گربه

از دیگر وسایل مورد نیاز گربه می‌توان به لوازم بهداشتی زیر اشاره کرد:

  • ناخنگیر: ناخن‌های گربه باید مرتب کوتاه بشه زیرا:

موقع بازی کردن ممکن است شما رو سهوا چنگ زده و زخمی کند.

موقع اسکرچ کردن ممکن است ناخن هایش شکسته و خون بیاید.

  • مسواک: مسواک زدن گربه اولش واقعا سخت است، اما نباید ناامید شوید . مسواک گربه در مدل‌های مختلف وجود داره: مسواک انگشتی و مسواک معمولی.
  • خمیردندان مخصوص گربه: برای مسواک زدن گربه به هیچ وجه از خمیردندان آدما استفاده نکنید و از خمیردندان مخصوص گربه استفاده کنید. خمیردندان مخصوص گربه از ایجاد پلاک و جرم دندانی و در نتیجه عفونت‌های دندان و لثه که در گربه‌های ممکنه پیش بیاد جلوگیری می‌کنه و به سلامت و طول عمر گربه کمک زیادی می‌کنه.
نکته:
  • شامپوی مخصوص گربه: گربه‌ها (برخلاف سگها) زیاد نیاز به حمام کردن ندارند؛ چون خودشان با وسواس و دقت ساعات زیادی از روز مشغول لیس زدن و تمیز کردن خود هستند. در مورد گربه‌های خانگی شاید سالی یکبار هم نیاز به حمام نداشته باشند. اما در مورد گربه‌هایی که بیرون از خونه هم میروند و گربه‌هایی مثل پرشین که هم موهای بلندی داشته و هم تنبل هستند و کمتر خودشان را لیس میزنند، گاهی بیشتر از سایر گربه ها نیاز به حمام کردن دارند.

نکته: به هیچ وجه از شامپوی انسان برای گربه استفاده نکنید؛ چون باعث خشک شدن پوست و موی گربه می‌شود و آنها را مستعد ابتلا به انواع بیماری‌ پوستی گربه مثل قارچ می‌کند. شامپوهای مخصوص گربه سطح PH متعادلی داشته و برای شستشوی گربه‌ها مناسب هستد.

قلاده و پلاک هویتی گربه

قلاده گربه کاربرد قلاده برای سگ رو نداشته و بیشتر جنبه تزیینی و زیبایی دارد و در مقایسه با سایر لوازم گربه  این مورد را می‌توانید بعدا هم خریداری کنید. به همین دلیل قلاده‌های گربه تنوع ظاهری زیادی دارند.  قلاده گربه به طور کلی در دو نوع گردنی و کتفی وجود داره که تنوع قلاده‌های گردنی فوق‌العاده بیشتر است.

تشویقی و مولتی ویتامین گربه

مولتی ویتامین ها در افزایش عملکرد سیستم ایمنی، شادابی و سلامت گربه ها تاثیر به سزایی دارد. می‌توانید پس از مشورت با دامپزشک، از مولتی ویتامین ها در کنار غذای گربه استفاده کنید

تشویقی های گربه بصورت تکه های گوچک غذا است و برای گربه ها بسیار دلپذیر و جذاب است. از تشویقی برای موارد زیر می توانید استفاده کنید:

  • آموزش و تربیت گربه
  • تامین ویتامین
  • به عنوان جایزه
  • حفظ سلامت دندان

بهتر است پیش از خریداری گربه در مورد وسایل اولیه مورد نیاز گربه پرشین تحقیق کرده و آنها را محیا کنیم


برای هرگونه 
خرید گربه، فروش گربه با سایمون کت همراه باشید.

پانوشت: 
پانسیون گربه – خرید گربه پرشینفروش گربه اسکاتیش – خرید گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران – بهترین پانسیون گربه – قیمت گربه اسکاتیش – خرید گربه هیمالینواگذاری گربه – پانسیون سگ – هزینه پانسیون سگ – پانسیون سگ در تهران – قیمت پانسیون سگ در تهران – پانسیون سگ کرج – بهترین پانسیون سگ تهران – پانسیون حیوانات – پانسیون حیوانات در تهران – لیست قیمت پانسیون حیوانات – پانسیون نگهداری سگ ارزان – پانسیون سگ ارزان در تهران – پانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

3 دیدگاه دربارهٔ «وسایل اولیه مورد نیاز گربه پرشین»

  1. ی تهکوک شیپر بدبخت

    من تازه گربه گرفتم و خب تجربه ندارم که چطوری باید ازش مراقبت کنم میتونم براش پوشک ببندم؟😂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.