سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

خرید گربه پرشین سفید چشم آبی

خرید گربه پرشین سفید چشم آبی را در سایت سایمون کت به تحلیل آن می‌پردازیم. در مطلبی دیگر به معرفی گربه پرشین اسکاتیش پرداختیم.

گربه پرشین

گربه پرشین یک حیوان خانگی جذاب و گران بها می‌باشد. در مورد پیدایش آن باید به صورت مختصر بگوییم در مناطق ایران باستان بوده است. در سرتاسر دنیا گربه پرشین را یک نژاد گربه ایرانی می‌دانند، وحتی به خاطر زادگاهش به آن گربه شیرازی نیز گفته می‌شود.

بر اساس بررسی‌ها و نظر سنجی‌ها، گربه پرشین دومین گربه محبوب در کل دنیا معرفی شده است. به طور کلی باید گفت که این نژاد از گربه ها، آرام و مودب می‌باشند و نگهداری از آنها کمی سخت می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و مشخصات این گربه جهت خرید گربه پرشین سفید چشم آبی به ادامه مطلب نوجه فرمایید.

تاریخچه گربه پرشین

گربه پرشین سفید چشم آبی یا رنگ‌های دیگر از این گربه، از جمله گربه‌هایی می‌باشد که تمدن و تاریخچه‌ای طولانی دارند. محبوبیت بیش از حد این گربه نیز جای تعجب ندارد، زیرا فرم بدنی و موهای بدن این گربه منحصر به فرد است. تاریخچه اصلی و اولیه این گربه به بین النهرین که در آن زمان ها در دست ایرانیان بوده برمی‌گردد.

همین امر سبب نامیدن این نژاد از گربه ها به پرشین شده. گویا گربه پرشین طی مدتی دچار افزایش اندازه موهای بدن خود میشود که همین امر به زیبایی منحصر به فرد او می‌افزاید. محققان علت این قضیه را جهش طبیعی می‌دانند که سبب افزایش زیبایی این گربه شده است.

خصوصیات ظاهری پرشین کت سفید

گربه پرشین انواع مختلفی دارد، که با همه آن‌ها در این مقاله به‌خوبی آشنا شدید. همه آن‌ها دارای ویژگی‌های ظاهری مشترکی هستند. البته انواع متفاوت آن تفاوت‌های اندکی ازلحاظ رنگ مو، چشم و اندازه با یکدیگر دارند. در این قسمت سعی کرده‌ایم تا ویژگی‌های ظاهری معمول پرشین کت‌ها را معرفی کنیم. گربه پرشین دارای انواع مختلفی می‌باشد و همه آنها در خصوص ویژگی‌های ظاهری مشترک هستند.

ویژگی‌های ظاهری آن عبارتند از:

  • رنگ چشم: در این نژاد از گربه رنگ چشم با رنگ بدن ان ارتباط دارد، که به طور اصلی چشم های آن شامل رنگ های آبی، سبز، فندقی و مسی است.
  • فیزیک بدنی: این گربه ها دارای سری گرد و چشمانی درست هستند. گردن و دم آنها نیز کوتاه و پر مو می‌باشد.
  • جثه : بیشتر این نزاد از گربه ها دارای بدنی متوسط رو به بزرگ هستند، که وزن آن در گربه های نر تقریبا ۵ کیلوگرم و در گربه‌های ماده تقریبا ۴ کیلوگرم می‌باشد.
  • طول عمر: طول عمر این گربه ها با هم فرق دارد، به طوری که شاید به ۲۰ سال نیز در برخی از انواع برسد و طول عمر اینها به شیوه نگهداری از این ها بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت و خرید گربه پرشین سفید چشم آبی به ادامه مطلب توجه فرمایید.

مطالب مرتبط :

خرید گربه سیبرین

خرید گربه مانچکین

گربه بیرمن

خصوصیات رفتاری گربه ایرانی سفید

گربه پرشین یک گربه آرام و محترم می‌باشد. که از نشستن روی صندلی و نظاره کردن اطراف لذت می‌برد. این نژاد از گربه ها با اهالی خانه بسیار صمیمی برخورد می‌کند، اما در برابر افراد غریبه به این اندازه راحت نیست. اگر بخواهیم درباره صدای دلنشین این گربه صحبت کنیم باید بگوییم صدای آن مانند دیگر گربه ها آزار دهنده نمی‌باشد. نکته‌ای که در مورد پرشین کت ها باید دونست این است که این گربه‌ها عاشق استراحت کردن هستند، و زیاد اهل بازیگوشی و سر و صدا نیستند. پس اگر دنبال گربه های شیطون هستید، به سراغ این گربه نروید.

بیماری های شایع گربه سفید چشم آبی

گربه پرشین ها ممکن است دچار بیماری‌های ژنتیکی شوند که بیشتر آنها به خاطر خصوصیات صورت آنها می‌باشد. اما به هر حال همه اینها با مراقب زیاد قابل حل شدن است.

برخی بیماریهای مربوط به این گربه عبارتند از:

  • بیماری تنفسی: این گربه‌ها به خاطر شکلی بینی خود دچار این بیماری می‌شوند.
  • مشکلات چشمی
  • بیماری قلبی: در بین گربه پرشین‌ها بیماری قلبی‌ای شیوع دارد، که این بیماری با مراجعه مستمر به دامپزشک قابل جلوگیری است.

نگهداری گربه پرشین سفید چشم آبی

اگر به خرید و نگهداری از گربه پرشین علاقه دارید باید بدانید که این گربه ها دردسر زیادی در نگهداری ندارند. اما باید به این نکته توجه کرد که هر گربه ویژگی خاص خودش را در نگهداری دارد، که گربه پرشین نیز از این اصل کلی مستثنی نیست.

در نگهداری از این گربه باید به غذای آن توجه کرد که غنی از پروتئین حیوانی باشد. همان طور که در خصوصیات این گربه گفته شد، این نژاد از گربه ها دارای موهای بلند می‌باشند، پس باید موهای آنها را به طور مرتب و مستمر اصلاح کرد.

تشکر که ما را تا انتها مطلب همراهی کردید. برای اطلاع از قیمت و خرید گربه پرشین سفید چشم آبی به سایت سایمون کت مراجعه کنید.

پانوشت:
خرید گربه بریتیشفروش گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران بهترین پانسیون گربه قیمت گربه پرشینقیمت گربه اسکاتیشخرید گربه هیمالینفروش گربه هیمالینقیمت گربه هیمالینواگذاری گربه قیمت گربه پانسیون سگهزینه پانسیون سگپانسیون سگ در تهرانقیمت پانسیون سگ در تهرانپانسیون سگ کرجبهترین پانسیون سگ تهرانپانسیون حیواناتپانسیون حیوانات در تهران لیست قیمت پانسیون حیواناتپانسیون نگهداری سگ ارزانپانسیون سگ ارزان در تهرانپانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

5 دیدگاه دربارهٔ «خرید گربه پرشین سفید چشم آبی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.