سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

خرید گربه بریتیش

خرید گربه بریتیش

آیا به دنبال یک نژاد خاص از گربه‌های خانگی هستید؟ گربه‌های بریتیش از بهترین نژادهای گربه خانگی هستند که می‌توانید آنها را خریداری کنید. اگر شما هم قصد خرید گربه بریتیش دارید باید به نکات خاصی برای خرید آنها دقت داشته باشید. شما نیازمند این خواهید بود که با ویژگی‌ها، خصوصیات، قیمت و رفتار این گربه‌ها بیشتر آشنا شوید. به همین علت نیز در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم. بریتیش از انواع نژاد گربه معروف بشمار می‌رود. از جمله مواردی که در این مطلب پوشش می‌دهیم می‌توان به قیمت گربه بریتیش، مشخصات گربه بریتیش، رفتار گربه بریتیش و مقایسه گربه بریتیش با دیگر نژادها اشاره کرد.

نگاه گیرا گربه بریتیش
نگاه گیرا گربه بریتیش

در مطالب قبلی سایمون کت به موضوعاتی چون گربه بریتیش NY24، گربه بریتیش شورت هیر، قیمت گربه بریتیش و قیمت گربه بریتیش گلد پرداختیم.

قیمت گربه بریتیش

اولین دغدغه‌ای که احتمالا برای خرید گربه بریتیش برای شما هم به وجود می‌آید مربوط به قیمت این گربه‌هاست. در خصوص قیمت این گربه‌ها باید بدانید که قیمت آنها نسبت به سایر نژادها کمی گران‌تر است. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود تا این گربه‌ها جز گران‌قیمت‌ترین نژاد گربه باشند. از جمله مهم‌ترین این دلایل می‌توان به زیبایی ظاهری فوق‌العاده این گربه‌ها، اصیل بودن آنها و … اشاره کرد. البته باید توجه داشته باشید که عوامل مختلفی روی قیمت گربه بریتیش تاثیرگذار هستند. ما در مطلب دیگری آدرس مرکز فروش گربه در تهران پرداخیم.

گربه بریتیش روی اسکرچر
گربه بریتیش روی اسکرچر گربه

به همین علت نیز در زمان خرید آنها باید حتما این عوامل را مدنظر قرار دهید. از جمله مهم‌ترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سن گربه بریتیش

معمولا وقتی که قصد خرید این گربه‌ها را دارید باید سن آنها را بررسی کنید. سن یک فاکتور بسیار تاثیرگذار در تعیین قیمت این گربه‌ها خواهد بود. گربه‌های بریتیشی که سن بالاتری دارند از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. با این حال معمولا طول عمر آنها کمتر خواهد بود. از طرف دیگر گربه‌های بریتیش جوان و مخصوصا بچه گربه‌های بریتیش از قیمت بالاتری برخوردار هستند. فراموش نکنید که ترتیب کردن این گربه‌ها نیز راحت‌تر است.

چشم های درشت گربه بریتیش
چشم های درشت گربه بریتیش
  • میزان سلامت گربه

عامل مهم دیگری که در خرید گربه بریتیش باید به آن دقت داشته باشید میزان سلامت جسمی گربه است. این میزان سلامت به طور مستقیم روی قیمت گربه‌های بریتیش نیز تاثیرگذار خواهد بود. به همین علت پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از خرید وضعیت سلامت جسمی آنها را بررسی کنید. به این ترتیب می‌توانید نسبت به سلامت جسمی آنها نهایت اطمینان را داشته باشید. برای بررسی وضعیت سلامت جسمی آنها می‌توانید از یک دامپزشک حرفه‌ای نیز کمک بگیرید.

بازیگوشی گربه بریتیش جذاب
بازیگوشی گربه بریتیش جذاب
  • رنگ گربه

در نهایت باید بدانید که رنگ گربه‌های بریتیش نیز روی قیمت آنها تاثیرگذار خواهد بود. برخی از رنگ‌های این گربه‌ها رنگ‌های خاصی هستند. از جمله آنها می‌توان به رنگ‌های آبی، گلد یا طلایی و … اشاره کرد. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا گربه‌های بریتیش با این رنگ معمولا قیمت بالاتری داشته باشند.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به لیست قیمت این گربه‌ها دسترسی پیدا کنید می‌توانید از خدمات پت شاپ گربه سایمون کت استفاده کنید. با استفاده از این خدمات می‌توانید خیلی ساده و راحت قیمت گربه‌های مدنظر خود را بررسی کنید. علاوه بر این نباید فراموش کنید که با این کار شما می‌توانید خیلی راحت اطلاعات موردنیاز خود درباره گربه‌های بریتیش را نیز به دست بیاورید.

لذت داشتن گربه بریتیش
لذت داشتن گربه بریتیش

آشنایی با مشخصات گربه بریتیش

قطعا وقتی که قصد خرید گربه بریتیش را دارید به دنبال این خواهید بود که با مشخصات این گربه‌ها نیز آشنا شوید. آشنایی با این مشخصات به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک انتخاب درست و اصولی داشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند بررسی کنید که آیا این گربه‌ها متناسب با سلیقه شما هستند یا خیر؟ از طرف دیگر شما می‌توانید متوجه شوید که آیا برای نگهداری از این گربه‌ها مشکل خاصی خواهید داشت یا نه؟ در این بخش قصد داریم توضیحات کاملی را درباره مشخصات گربه بریتیش به شما ارائه دهیم.

عکس گربه بریتیش زیبا
عکس گربه بریتیش زیبا

مشخصات ظاهری مهم گربه‌های بریتیش

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری این گربه‌های خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تصویر گربه بریتیش زیبا
تصویر گربه بریتیش زیبا
  • آنها معمولا دارای موهای کوتاهی هستند که از تراکم بالایی برخوردار است. البته باید دقت داشته باشید که یکی از انواع گربه‌های بریتیش دارای موهای بلندی هستند. این گربه‌ها نه موهای خیلی ضخیم و نه خیلی نازکی دارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا رعایت نکات بهداشتی برای این گربه‌های خانگی بسیار ساده و راحت باشد. معمولا شما هفته‌ای یک‌بار یا دو هفته یک‌بار نیازمند شانه زدن موهای این گربه‌های خانگی خواهید بود.
  • رنگ این گربه‌ها: گربه‌های بریتیش در رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند که شما می‌توانید بر اساس علاقه خود هرکدام از این رنگ‌ها را تهیه کنید. از جمله محبوب‌ترین رنگ‌های این گربه‌ها می‌توان به سفید، طلایی و آبی اشاره کرد.
  • آنها معمولا دارای چشم‌های درشتی هستند که ترکیب آن با صورت کوچکشان باعث به وجود آمدن زیبایی ظاهری خیلی خوبی در این گربه‌ها می‌شود. نکته مهم دیگر این است که گوش این گربه‌ها نیز کوچک و نوک تیز است. تمامی این ویژگی‌های ظاهری در کنار یکدیگر باعث شیرین بودن صورت این گربه‌ها شده است.
  • اگر شما هم قصد خرید گربه بریتیش را دارید باید بدانید که این گربه‌ها دارای وزن مناسبی هستند. ابعاد آنها متوسط است و معمولا بیشتر از ۳۰ الی ۳۵ سانتی متر قد نمی‌کشند. به همین علت نیز این گربه‌ها به گربه‌های بغلی مشهور هستند. البته نباید فراموش کنید که آنها از نوازش شدن متنفر هستند. پس در زمان بغل کردن گربه‌های بریتیش حتما به این نکته دقت داشته باشید.
بچه گربه های بریتیش
بچه گربه های بریتیش

بررسی ظاهر گربه بریتانیایی

  • شرایط تغذیه گربه‌های بریتیش: گربه‌های بریتیش می‌توانند تنوع بالایی در غذاهای خود داشته باشند. در واقع شما می‌توانید انواع مختلف غذاها را به آنها بدهید. معمولا بهترین راهی که پیش روی شما قرار دارد این است که از غذاهای ترکیبی برای آنها استفاده کنید. استفاده از ترکیب غذاهای خشک و تر می‌تواند رژیم غذایی سالمی را برای آنها به وجود بیاورد. البته مشاوره گرفتن از یک دامپزشک متخصص نیز می‌تواند در این زمینه بسیار کمک‌کننده باشد.
  • نگهداری از گربه‌های بریتیش: برای خرید گربه بریتیش شما حتما باید به شرایط نگهداری از آنها دقت و توجه کافی را داشته باشید. آنها نیازمند مراقبت‌های بهداشتی زیادی هستند. به همین علت نیز به طور مرتب باید اقدام به تمیزکردن گوش‌های آنها کنید. از طرف دیگر کوتاه کردن ناخن‌های گربه‌های بریتیش را نیز نباید فراموش کنید. نکته مهم دیگر در نگهداری آنها این است که سعی کنید چند روز یک‌بار اقدام به تمیزکردن ترشحات چشمان آنها کنید.
  • در گام آخر نیز باید دقت داشته باشید که حتما محل زندگی آنها را تمیز نگه دارید. آنها علاقه زیادی به تمیزی محل زندگی خود دارند. پس توجه داشتن به این موضوع به شما کمک می‌کند تا به شکل بهتری بتوانید از آنها نگهداری کنید.
گربه بریتیش شورت هیر
گربه بریتیش شورت هیر

رفتار گربه بریتیش

در قدم بعدی افرادی که قصد خرید گربه بریتیش دارند معمولا نیازمند این خواهند بود که با رفتار این گربه‌ها نیز آشنا شوند. آشنایی با رفتار آنها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید ارتباط بهتری را با این گربه‌ها برقرار کنید. از طرف دیگر این موضوع به نگهداری هرچه بهتر گربه‌های بریتیش نیز کمک شایانی می‌کند. در جدول زیر توضیحات کاملی را درباره رفتار گربه‌های بریتیش در اختیار شما قرار داده‌ایم:

مقایسه گربه پرشین و گربه بریتیش
مقایسه گربه پرشین و گربه بریتیش

 

ویژگی‌های رفتاری

توضیحات

آرامش درونی

به طور کلی یک رفتار گربه بریتیش که باعث محبوبیت آن می‌شود آرامش درونی این گربه‌های خانگی است. آنها دارای رفتار آرامی هستند. برخلاف بسیاری از گربه‌های دیگر که کنجکاوی زیادی دارند این گربه‌ها آرامش خیلی خوبی دارند. به همین علت نیز نگهداری از آنها اصلا برای شما سخت نخواهد بود.

عدم علاقه به خرابکاری

خرابکاری گربه‌های خانگی همیشه برای صاحبان این گربه‌ها مشکل‌ساز بوده است. به همین علت نیز بسیاری از افراد به دنبال گربه‌هایی هستند که شیطنت کمی داشته باشند و خرابکاری نکنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بدانید که گربه‌های بریتیش از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهند بود. این گربه‌ها خیلی آرام در خانه می‌مانند. پس شما حتی می‌توانید به‌راحتی آنها را در محیط خانه تنها بگذارید.

اجتماعی بودن

در زمان خرید گربه بریتیش باید توجه کنید که این گربه‌ها بسیار اجتماعی هستند. همین اجتماعی بودن آنها نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید ارتباط خوبی را با آنها برقرار کنید. به همین علت نیز معمولا برای محیط‌های خانوادگی و شلوغ یک گزینه مناسب خواهند بود.

خوش اخلاق بودن

بسیاری از نژادهای مختلف گربه‌های خانگی معمولا بداخلاقی‌های زیادی دارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا مشکلاتی را برای صاحبان خود به وجود بیاورند. گربه‌های بریتیش برخلاف سایر نژادها معمولا بسیار خوش اخلاق هستند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا تعامل با آنها برای شما بسیار جذاب باشد.

ارتباط خوب با کودکان

از دیگر ویژگی‌های رفتاری گربه‌های بریتیش می‌توان به این موضوع اشاره کرد که آنها ارتباط خیلی خوبی را با کودکان برقرار می‌کنند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا بتوانید آنها را با کودکان تنها بگذارید. دقت داشته باشید که این گربه‌ها در واقع نوعی حس مادری نسبت به کودکان دارند.

عدم علاقه به ناز شدن

وقتی که قصد خرید گربه بریتیش و نگهداری از آنها را دارید حتما باید توجه کنید که این گربه‌ها هیچ علاقه‌ای به ناز شدن ندارند. پس به هیچ وجه سعی نکنید که به زور اقدام به نازکردن آنها کنید. فراموش نکنید که این کار باعث پرخاشگری آنها خواهد شد.

علاقه زیاد به صاحب

در نهایت باید توجه داشته باشید که گربه‌های بریتیش علاقه زیادی به صاحب خود دارند. به همین علت نیز آنها را با نام گربه‌های وفادار نیز می‌شناسند.

مقایسه گربه بریتیش با دیگر نژادها

وقتی که قصد مقایسه گربه بریتیش با دیگر نژادها را دارید باید توجه داشته باشید که شبیه‌ترین نژاد به این گربه‌ها، گربه‌های اسکاتیش هستند. به همین علت نیز در این بخش قصد داریم به مقایسه و بررسی دقیق این دو نژاد پرداخته و توضیحاتی را درباره آنها ارائه دهیم. از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های میان این دو نژاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کمین کردن گربه بریتیش
کمین کردن گربه بریتیش
  • گربه‌های اسکاتیش گربه‌هایی هستند که معمولا بسیار برون‌گرا و اجتماعی هستند. این در حالی است که گربه‌های بریتیش معمولا دارای روحیه‌ای آرام‌تر و درون‌گرا تر هستند.
  • گربه‌های بریتیش معمولا دارای بدنی بزرگ‌تر و قوی‌تر از گربه‌های اسکاتیش هستند.
  • و گربه‌های بریتیش از نظر قیمتی معمولا قیمت بالاتری نسبت به گربه‌های اسکاتیش دارند. دلیل این موضوع نیز محبوبیت بیشتر گربه‌های بریتیش است که در زمان خرید باید به این موضوع دقت کنید.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.