سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

تفاوت انسان های دوست دار سگ و دوست دارگربه

سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان بیننده. امیدوارم هر کجا که هستید سلامت وتندرست باشید. خب موضوع مطلب ما تفاوت انسان های دوست دار سگ و دوست دار گربه هستش اگه آماده‌اید، می‌خوایم بریم باهم به مقاله امروز از دسته گربه دوست که تو سایت سایمون کت مطالبش موجوده یه نگاهی بندازیم.

بیشتر بخوانید:

 قیمت گربه اسکاتیش 

 حمام گربه 

 خرید گربه بریتیش 

فهرست عناوین این مقاله

  • خصوصیت شخصیتی عاشقین گربه
  • انسان های دوست دار سگ و دوست دارگربه باهم تفاوت بسیاری دارند
  • خصوصیت شخصیتی آدم های دوست دار سگ
  • تحصیلات
  • مکان زندگی

باید بدانید:

خرید بچه گربه معمولی ارزان 

 پانسیون گربه در شمال تهران 

خرید بچه گربه آپارتمان

شاید واسه خودتون جالب باشه انسانی هستید که با گربه ها سازش دارید, یا بیشتر, ترجیح شما اینه وقتتون رو باسگها گذارنده باشید . ولی بعضی ها دقیق نمی دانند که کدام سمت ایستاده اند و هدف ما ازتولید این مقاله کمک به این انسان هاست . بسیاری از انسان ها در خانه شان حیوان نگه داری میکنند , حالا امکان هم داره از نوع خزنده مثل مار یا اینکه سگ و گربه یا پرنده و ... باشه . ولی آمار و نتایج  نشون میده مردم ترجیحا تو خونه شون میخوان سگ  یا  گربه نگهداری کنند. البته این آمار هایی است که درایالت متحده آمریکا به دست آمده .

خصوصیت شخصیتی دوست دارگربه

در مورد خصوصیت شخصیتی عاشقان گربه باید بگم خانم ها بیشتراز آقایون به گربه علاقه دارند.

اگرشما شخصی هستید که دوست دار گربه هستید. به عنوان مثال  به احتمال زیاد زمان بسیاری  را به تنهایی صرف یاد گیری زبان جدیدی  میکنید. شبکه خبری life science  اخیرا خبری پخش کرده که میگه : به احتمال  بسیار حساسیت و درون گرایی گربه ها به خاطر وجود ۳۰۰ میلیون نورون می باشد, در قسمت دیگر تعداد نورون در سگ نیمی از این مقداراست.  این تفاوت و فاصله را ازسازگاری با محیط و توان زنده ماندن گربه توی بیابان و وجود حافظه بینایی طولانی مدت میشه دریافت .

بیشتر بخوانید:

خرید گربه هیمالین 

 خرید گربه اسکاتیش 

دوست داران گربه ۱۱ درصد بیشتر از دوست داران سگ درونگرا میباشند.دوست داران گربه به مقدار۱۱ درصدبیشتر از دوست داران سگ رفتارای غیر معمول دارند و آدم هایی خلاف جریان می باشند.

این چالش رقابتی در حال شدت گرفتن هستش , آمار اخیر بیان گر این است که تضادکمی میان ترجیحات اشخاص در نگه داشتن حیوان خانگی موجود است . اما نتیجه این آمارها نشان داد , دوست داران گربه به نوعی تیز هوش تر ازدوست داران سگ میباشند.

بهتر است بدانید :

عقیم سازی گربه 

خرید غذای گربه

گربه اشرافی 

انسان های دوست دار سگ و دوست دارگربه باهم تفاوت بسیاری دارند.

دوست داران سگ به نسبت پت (گربه)تمایل کمتری به سلطنت و دستور دادن و نهی کردن دارند. دوست داران گربه معمولا انسان های  طالب آزادی و لیبرال تری هستند.

  • حتی الامکان اینکه توی مهمانی همراه دوستان خود بمانند, دربین دوست داران سگ ۳۶ درصد بیشتر است.
  • در رابطه با موضوع عاشقان سگ و عاشقان گربه باهم تفاوت بسیاری وجود دارد , بایستی گفت که واقعا همینطور میبباشد.
  • درحدود۴۱ درصد ازاشخاص خودشان را دوست دار گربه و۷۱ درصدخود را دوست دارسگ میدونند.
  • انسان هایی که هم به گربه و هم به سگ علاقه نشان میدهند به نسبت معمول اهل کنار اومدن با سگ هستند.

شما هم خیلی شنیدید که باید تنها دوست دارسگ باشیم اما زمان گذشته با گربه به هیچ وجه تلف نمیشود. حتی گاهی  میگویند هیچ کس وفادار تر ازگربه به عنوان برترین دوست انسان نخواهد بود.

رقابت تنگا تنگی میان دوست داران گربه ودوست داران سگ از قدیم الایام وجود داشته  و همیشه یه سوال در رابطه با  اینکه شخص خود شما دوست دار سگ است یا دوست دارگربه  برای خود من هم پیش اومده . اگه بخواهیم به این سوال جواب بدیم  باید تا حدودی به واقعیت نزدیک بشیم و بگوییم دوست داران گربه اشخاصی منزوی , دارای غرور همه چیز رابه داخل خود میریزندو گاهی نیز قضاوت میکنند.

بیشتر بدانید:

 واگذاری گربه 

بهترین پانسیون گربه 

گربه بریتانیایی مو کوتاه

در این طرف دوستداران سگ اشخاصی هستند , مهربان ورزیده  و ورزشکار, بسیار پر جنب و جوش , برون گرا هستند. به بیان ساده تردوست داران سگ به صورت یک کتاب ساده و قابل فهم  برای سایر مردم و افراد جامعه می باشند. 

خصوصیت شخصیتی آدم های دوست دارسگ

در مورد خصوصیت شخصیتی آدم های دوست دار سگ آقایون بیشتر از خانم با سگ راحت‌تر و به آنان علاقه مندند. دوست داران سگ به فاصله  ۱۵درصد از دوست داران گربه  بیشتر برون گرا می‌باشند. به احتمال ۵۰ درصد بیشتر به نسبت دوست دارگربه محافظ کاری هستند. اندازه‌ی وظیفه شناسی و وجدان گرایی در حدود ۱۱ درصد بیشتراز دوست داران گربه می‌باشند.

آنان به نسبت دوست داران گربه ۱۳درصد بشاش تر و همنشینی با آنان دلپذیرتر است. کم وزیاد انسان های بااعتمادتری میباشند. همچنین زمانی که در محیط های اجتماعی ودور همی ها به دنبال جلب توجه باشند بسیار است.

تحصیلات انسان های دوست دارسگ و دوست دارگربه

در رابطه با تحصیلات نیز باید بگم دوست داران گربه چیزی حدود ۱۷ درصد بالاتراز دوست داران سگ امکان دارد, مدرک کارشناسی ارشدشان را دریافت کرده باشند. خواهان سگ ۲۸ درصد بالاتر از دوست داران گربه احتمالا هنوز دانشجو هستند.

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

 فروش گربه بریتیش

 خرید گربه 

فروش گربه

مکان زندگی انسان های دوست دارسگ و دوست دارگربه

دررابطه با مکان زندگی دوست داران گربه ۲۹درصد بالاتر احتمال می رود در شهر سکونت داشته باشند.چیزی حدود ۳۳ درصد بیشترامکان دارد که تنها زندگی کنندو دوبرابر دوست داران سگ درآپارتمان سکونت داشته باشند. 

دوست داران سگ در حد ۳۰درصد بالاتر, احتمالا در مناطق روستایی یا حومه ای زندگی کنند. شاید ازدواج کردن اونا به نسبت دوست داران گربه بیشتر است و شایدم اینکه صاحب منزلی باشند که در آن سکونت داشته باشند, ۲۸ درصد بیشتر است.بحث ما تفاوت انسان های دوست دار سگ و دوست دارگربه بود . خب حالا این خصوصیات رو در ذهن خود تکرار کنید و با خو بیاندیشید دوست دارسگ می باشید یا این که گربه را بیشتر میپسندید.

مطالب مرتبط:

قیمت گربه 

 اتاق بازی گربه 

 پانسیون گربه 

در یک گزارشی از نشست سالانه محققین علوم روانشناسی , استادیار دانشگاه , کرول دنیس گوستلو به این نتیجه رسید که تفاوت شخصی بین اشخاص دوست دارگربه و دوست دارسگ تنها راه قضاوت میان شخصیت انسان ها نیستش . گوستلو نیزتایید کردصاحبان و دوست دارسگ سرزنده تروشادترهستند, زیرا که زمان بسیاری در فضای خارج از محل زندگی با سگ خودشان سپری می کنند. از طرف دیگه اشخاص درون گرا و حساس تو خونه می مانند,کتاب مطالعه میکنند , لزومی به بیرون بردن گربه شان ندارند.
  • گربه ها مخلوقاتی باهوش , زرنگ , مرموز و دانا هستند که با گذشت زمان زبان های ارتباطی خودشان را با انسان ها تا حدودی میزان وتنظیم کرده اند. اونا میتونند صاحبین خودشان را هنگامی که در حال استراحت هستند بیدارکنند. ودرخواست غذا داشته باشند , این در حالیه که سگ ها از رسم ورفتار زندگی صاحب خود پیروی می کنند. قدرت تشخیص سگ برای تشخیص تومور و سرطان  و بسیاری از بیماری ها و یافتن مواد مخدرصنعتی و سنتی ثابت شده است.

اما گربه ها نیزدرحس کردن و تشخیص صداها پیشرفته و با مهارت بیشتری عمل میکنند. به طوری که یه گربه جنگی با داشتن قدرت تصور صدای تماس طعمه میتونه سریع محل کمین و خفا رو تغییر بده .

در کل سگ ها به نوعی بسیار بیشتراز گربه ها به صاحبان خود وابستگی ایجاد میکنند.احتمال میره که دلیل رعایت دستورات اینه که حدود ۲۰ هزار سال قبل تر از گربه اهلی شدند, مستقل و وابسته نبودن گربه ها از نشونه های هوش و موفقیت اوناست  .

موضوع دیگه اینه که به چی تمایل داری ؟ و ترجیح میدی با سگ خودتون به پیاده روی برید, یا درصورتی که گربه روی پای شما خواب رفته مشغول  مطالعه  باشید , نشون میده  یه انسان درون گرا یا برون گرا یا شخصی میان این دو هستید.
  • نکته آخر که غیر قابل انکار هم هست اینه : قلب تمام ما آدم ها در بحث با حیوانات قابل قضاوت شده .
پانوشت: 
خرید گربه – فروش گربه – پانسیون گربه – خرید گربه پرشین – فروش گربه پرشین – خرید گربه اسکاتیش – فروش گربه اسکاتیش – خرید گربه بریتیش – فروش گربه بریتیش – پانسیون گربه در تهران – بهترین پانسیون گربه – قیمت گربه پرشین – قیمت گربه اسکاتیش – خرید گربه هیمالین – فروش گربه هیمالین – قیمت گربه هیمالین – واگذاری گربه – قیمت گربه – پانسیون سگ – هزینه پانسیون سگ – پانسیون سگ در تهران – قیمت پانسیون سگ در تهران – پانسیون سگ کرج – بهترین پانسیون سگ تهران – پانسیون حیوانات – پانسیون حیوانات در تهران – لیست قیمت پانسیون حیوانات – پانسیون نگهداری سگ ارزان – پانسیون سگ ارزان در تهران – پانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

2 دیدگاه دربارهٔ «تفاوت انسان های دوست دار سگ و دوست دارگربه»

  1. مقاله تفاوت انسان های دوست دار سگ و دوست دارگربه در سایت سایمون کت خیلی جالب بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.