سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

خرید برس گربه

خرید برس گربه

خرید برس گربه در سایت سایمون کت به تحلیل آن می‌پردازیم ابزار های مختلفی برای نظافت موی گربه وجود دارد و انتخاب برس مناسب برای گربه شما می‌تواند گیج کننده باشد. برای خرید برس گربهبهترین برس گربه یا شانه گربه آنی است که متناسب با بافت و طول موی گربه شما باشد . برای حل مشکل ریزش مو ممکن است به یک ابزار شستشوی موی گربه  یا دارو نیاز داشته باشید، اما اگر می‌خواهید از گره خوردن موی گربه جلوگیری کنید، ممکن است یک شانه همان چیزی باشد که نیاز دارید. در ادامه به شما در خرید برس گربه کمک خواهیم کرد.

عکس خرید برس گربه
عکس خرید برس گربه

اگر چه گربه ها زمان زیادی را صرف آراستن خود می‌کنند، اما هر از گاهی به کمک نیاز دارند . بیشتر گربه ها از برس کشیدنشان بدشان نمی‌آید، به علاوه از گلوله شدن موی ناشی از بلع آن کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

قیمت گربه اسکاتیش

خرید گربه بریتیش

خرید برس گربه

برس نرم برای گربه ها

یک برس نرم و لطیف برای گربه ها یک ابزار اساسی برای نظافت گربه است . این برس گربه برای انواع مو مناسب است ، اما باید مراقب باشید که پوست گربه خود را با تارهای فلزی خراش ندهید . همچنین عاقلانه است که با گربه های مو بلند ملایم باشید زیرا شانه کردن شدید میتواند باعث شکستگی مو شود.

این برس گره هارا از بین میبرد ، خز را صاف میکند و روغن های طبیعی را در مو پخش میکند و درخشندگی ایجاد میکند.

خرید برس گربه

ییشتر بدانید:

حمام گربه

خرید گربه بریتیش

فروش گربه بریتیش

شانه پوست اندازی یا مو ریزی برای گربه ها

شانه پوست اندازی برای گربه ها را میتوان روی هر نوع مویی استفاده کرد، اما برای گربه های مو بلند بسیار مفید تر است .

استفاده منظم از این برس گربه مو را باز میکند و از پراکندگی مو در روی لباس جلوگیری میکند . این نوع شانه دارای دو طول متفاوت در یک ردیف است .

دندانه های بلند تر از لایه بالایی عبور میکنند تا گره هارا باز کنند ، در حالی که دندانه های کوتاه تر به جمع کردن خز های شل کمک میکنند.

خرید برس گربه

برس مویی برای گربه

گربه هایی با موهای کوتاه و براق را اغلب میتوان تنها با یک برس مویی مرتب کرد ، در حالی که برای بچه گربه ها با مو های بلندتر و ضخیم تر ، این برس عالی است . موهای نرم این برس گربه ، مو ها را صاف میکند و آن را زیبا و براق می کند .

خرید برس گربه

برس لاستیکی یا دستکشی برای گربه ها

به نظر میرسد برخی از گربه ها از دیدن یک برس یا شانه متنفرند. اگر یکی از این گربه هارا دارید ، یک برس لاستیکی ممکن است برای شما مناسب باشد . این برس ها در مقایسه با برس های دیگر کاملا متفاوت هستند .

نوک های لاستیکی به ماساژ پوست و پخش روغن های سالم برای یک پوشش براق کمک میکند . همچنین به از بین بردن مو های شل گربه که در حال ریختن هستند کمک میکند زیرا بافت این برس به آرامی خز را از بین میبرد . این نوع برس به طور کامل در دست شما قرار میگیرد بنابر این گربه شما حتی از وجود آن با خبر دار نخواهد شد .

خرید برس گربه

باید بدانید:

خرید بچه گربه معمولی ارزان

پانسیون گربه در شمال تهران

خرید بچه گربه آپارتمان

شانه کک برای گربه ها

دندانه های شانه کک‌ گربه بسیار نزدیک به هم هستند و این امر باعث میشود کک ها ، کنه ها و تخم های آنها از پوست گربه شما پاک شوند . این شانه کک را میتوان برای همه گربه ها استفاده کرد ، اما باید مراقب باشید که باعث شکستگی موهای بلند نشود .
هنگام استفاده از شانه کک به عنوان درمانگر طبیعی کک ، شانه را در آب گرم و صابون بچرخانید تا کک ها از گربه شما فرار کنند و دوباره آنها را آلوده نکنند.

خرید برس گربه

برس سنجاق دار یا میخی برای گربه ها

برس سنجاق دار گربه ها به از بین بردن گره ها کمک میکند تا از مات شدن جلوگیری شود . سنجاق ها به راحتی از خز بلند عبور میکنند تا مو را با دقت شانه و مرتب کنند . این یک برس روزانه خوب برای استفاده تمام موها ، به خصوص مو های متوسط و بلند است .

خرید برس گربه

برس دو طرفه برای گربه ها

دو طرفه بودن این برس گربه برای انواع گربه ها مفید میباشد .اگر چندین گربه دارید ، این برس گربه بسیار مفید است . یک برس دو طرفه دارای یک طرف برس سنجاق دار برای گره زدایی مو و طرف دیگر دارای برس مویی برای صاف کردن مو و افزایش درخشندگی است .

خرید برس گربه

شانه نظافت گربه

یک شانه نظافت میتواند به شما کمک کند تا گره های موهای بلندت را با ظرافت باز کنید بدون اینکه باعث شکستگی بیش از حد مو شود . دندانه های این شانه فاصله بیشتری نسبت به دندانه های شانه ی کک  دارند تا براحتی مو ها از بین بروند .

برای موهای بلند و ضخیم به دنبال شانه ای با دندانه های بزرگ و برای مو های کوتاه دنبال شانه ای با دندانه های باریک تر باشید .

مو های انواع نژاد گربه

نژاد گربه های مو بلند:

  • Persian
  • Maine coons
  • Siberians

گربه های مو کوتاه :

  • American short hair
  • Bengal
  • Russian blue

آن دسته از گربه های مو فر :

  • Devon Rex
  • La perm
  • Selkirk Rex

برای حفظ یک تجربه مثبت ، مهم است که ابزاری مطابق با نیاز خود انتخاب کنید . این باعث میشود جلسات نظافت گربه، برای شما به یک تجربه لذت بخش تر تبدیل شود . پس از همه این نکات شانه کردن گربه با برس گربه مناسب میتواند یک فرصت عالی برای پیوند با حیوان خانگی خود و حفظ موی او باشد

ممنون از شما که تا پایان این مقاله همراه سایت سایمون کت بودید. امیدواریم که مطالب مناسبی درباره خرید برس گربه برای شما ارائه داده باشیم.

بهتر است بدانید :

عقیم سازی گربه 

خرید غذای گربه

گربه اشرافی

در سایت سایمون کت همچنین شما می توانید به خرید گربه یا فروش گربه و خرید گربه در تهران بپردازید

پانوشت: 
خرید گربه  – پانسیون گربه – فروش گربه پرشین – خرید گربه اسکاتیش – فروش گربه اسکاتیش – خرید گربه بریتیش – فروش گربه بریتیش – پانسیون گربه در تهران – بهترین پانسیون گربه – قیمت گربه پرشین – قیمت گربه اسکاتیش – خرید گربه هیمالین – فروش گربه هیمالین – قیمت گربه هیمالین – واگذاری گربه – قیمت گربه – پانسیون سگ – هزینه پانسیون سگ – پانسیون سگ در تهران – قیمت پانسیون سگ در تهران – پانسیون سگ کرج – بهترین پانسیون سگ تهران – پانسیون حیوانات – پانسیون حیوانات در تهران – لیست قیمت پانسیون حیوانات – پانسیون نگهداری سگ ارزان – پانسیون سگ ارزان در تهران – پانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

4 دیدگاه دربارهٔ «خرید برس گربه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.