سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

خرید وسایل گربه

خرید وسایل گربه در سایت سایمون کت به بررسی آن می‌پردازیم. در بخش راهنمای خرید وسایل گربه به مقالات بیشتر در مورد این موضوع می‌پردازیم.

خرید وسایل و لوازم گربه

گربه ها حیواناتی دوست داشتنی و بازیگوش هستند، که آنها نیز مانند هر حیوان خانگی دیگری به لوازم و وسایلی احتیاج دارند. اگر قصد خرید یک گربه را دارید باید نسبت به تهیه وسایل مورد نیاز گربه خود اقدام کنید. شما می‌توانید برای خرید وسایل گربه همچون غذا، پوشاک، وسایل بازی، لوازم بهداشتی و غیره را از فروشگاه سایمون کت استفاده کنید.

گربه ها چه وسایلی نیاز دارند؟

در ادامه به لیست وسایل مورد نیاز گربه ها می‌پردازیم.

غذای گربه

تهیه غذای مناسب گربه یکی از موارد مهم نگهداری گربه است. و خرید غذای با کیفیت در سلامت گربه نقش مهمی دارد. با توجه به سن گربه انواع غذاهای مختلفی وجود دارد. غذای گربه در به نوع خشک و تر (کنسروی) تقسیم میشه که ماندگاری غذای خشک بیشتر و قیمت پایین‌تری نسبت به غذای تر داره و از غذاهای خشک به عنوان تشویقی هم استفاده میشه. اما توصیه میشه که از غذای خشک و تر در کنار هم استفاده کنید. شما باید با توجه به نژاد گربه خود، از برند غذایی مرتبط با آن استفاده کنید.

غذای گربه
غذای گربه

نمونه هایی از برند های غذای گربه:

  1. برند غذای خشک مفید(mofeed): یکی از برند های معروف ایرانی که از سال ۱۳۹۷ در اصفهان تاسیس شد. و محصولات غذای خشک برند مفید غذایی کامل برای گربه شماست که حاوی مواد مورد نیاز بدن گربه مثل مواد معدنی، ویتامین ها و غیره هستند.
  2. برند نوتری: یکی دیگر از برند های ایرانی که در سال ۱۳۷۹ با مجوز دامپزشکی کشور تاسیس شده
  3. برند رویال کنین: یک برند معروف فرانسوی است که در سال ۱۹۶۸ میلادی تاسیس شده است که این برند بسیار پرطرفدار است.
  4. برند جوسرا: این برند یک برند آلمانی است که تنوع بسیاری دارد.
  5. برند لئوناردو: یکی دیگر از برند های آلمانی است که تنوع طعم بسیاری دارد و برای انواع گربه ها مناسب است.

باکس حمل و نقل گربه

برای حمل و نقل گربه به مکان های مختلف لازم است که یک باکس گربه بخرید. گربه ها در محیط های جدید ترسو هستند و رفتارهای متفاوتی از خود نشان می‌دهند. پس داشتن یک باکس حمل و نقل گربه برای جلوگیری از اتفاقات غیر منتظره و حمل و نقل آسان گربه شما لازم است.

باکس حمل و نقل گربه
باکس حمل و نقل گربه

جای خواب گربه

گربه ها علاقه‌ی زیادی به چرت زدن در طی روز دارند! پس تهیه یک جای خواب گرم و نرم برای گربه‌ی شما ضروریه. اما گربه‌ها فقط به جای خواب اکتفا نمی‌کنند و هر جای گرم و نرمی که پیدا کنند براشون مکان مناسبی برای چرت زدن میشه. جای خواب گربه تنوع بسیار زیادی داره و بیشتر بستگی به سلیقه شما داره. جای خواب در انواع مختلفی مثل لانه، تشک و غیره موجوده.

جای خواب گربه
جای خواب گربه

خاک گربه

گربه ها حیواناتی تمیز هستند که در خاک مدفوع و ادرار می‌کنند، اما برای محیط خانگی باید خاک مخصوص گربه خانگی تهیه کنید. استفاده از خاک طبیعی مناسب نیست چون خاک طبیعی محیط رو کثیف میکنه و برای خانه توصیه نمیشه و همچنین خاک‌های طبیعی حاوی بسیاری از میکروب ها و انگل ها هستند و حساسیت و آلرژی ایجاد می‌کنند. پس اگه سلامت گربتون برای شما مهمه بهتره که خاک مخصوص گربه داشته باشید.

خاک گربه

انواع برند خاک گربه:

  1. برند خاک گربه ون کت(VAN CAT): برند ون کت ساخت کشور ترکیه است. از ویژگی های خوب این برند قدرت جذب بالا، لطیف بودن و تنوع داشتن در رایحه رو می‌تونیم ذکر کنیم. البته باید توجه داشت که رایحه مناسب گربه رو انتخاب کنید چون ممکنه گربه شما به خاک های رایحه دار حساسیت داشته باشه یا دوست نداشته باشه که البته این برند خاک های بدون رایحه هم تولید میکنه.
  2. برند خاک گربه پی سی ال(PCL): برند پی سی ال ساخت کشور ایران است که قیمت مناسبی هم داره و یکی از پرطرفدار ترین خاک ها در ایرانه.خاک های ساخت این برند قابلیت جذب بالایی داره و درکل یک محصول محبوب و با کیفیت ایرانیه.
  3. برند خاک گربه کتیس(CATTIES): یکی دیگر از برند های خاک گربه ساخت ایران برند کتیس است .از ویژگی های این محصول قابلیت جذب و گلوله شوندگی اون رو میتونیم ذکر کنیم. خاک های این برند بدون بو هستند و باعث ایجاد حساسیت نمی شوند پس اگه گربه شما با خاک های رایحه دار مشکل داره میتونید خاک های این برند رو برای گربتون تهیه کنید.خاک های این برند قیمت مناسبی دارند و نسبت به قیمت آن از کیفیت بالایی برخوردارند.

ادامه برندهای خاک گربه

  1. برند خاک گربه لیو پت(Lio pet): برند خاک لیو پت ساخت کشور ایران است. که قابلیت جذب بالایی دارد و ترکیبات این خاک باعث از بین بردن بوی بد میشه و رایحه های خاک این برند بوی ملایمی داره.
  2. برند خاک گربه کت مت(CAT MAT): برند کت مت هم ساخت کشور ایرانه که قیمت مناسبی داره. خاک های این برند در دو نوع بدون رایحه و با رایحه موجوده.
  3. برند خاک گربه سیلور کت(Silver Cat): برند سیلور کت یکی دیگر از برند های خاک ساخت ایران است که جزء محصولات پرفروش ایرانیه و قیمت مناسبی داره. از دیگر ویژگی های این برند دانه های درشت این محصوله که آلودگی ایجاد نمیکنه و سطح جذب بالایی داره.
  4. برند خاک گربه کیوت کت(Cute Cat): برند خاک گربه کیوت کت ساخت کشور ایران است و در دسته خاک های پرطرفدار ایرانی قرار میگیرد و قیمت مناسبی دارد.

جعبه و ظرف خاک گربه

جعبه یا ظرف خاک گربه به ظرفی گفته میشه که برای توالت گربه استفاده می شود. توالت های گربه دیواره های بلندی داره که از پخش شدن خاک،ادرار و مدفوع گربه در محیط جلوگیری میکنه.توصیه میشه که خاک گربه رو بصورت دوره ای در بازه زمانی کوتاه عوض کنید چون گربه ها تحمل آلودگی طولانی رو ندارند و همچنین عوض کردن خاک باعث میشه که از آلودگی محیط،بیماری های مختلف و غیره جلوگیری کنید.

ظرف خاک گربه

ظروف آب و غذای گربه

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز گربه ها ظرف آب و غذای آنهاست.از نظر بهداشتی لازمه که گربه ی شما ظرف آب و غذای جداگانه داشته باشه. داشتن ظرف غذا و آب جداگانه دوست کوچک شما رو از حساسیت های پوستی و بیماری های مختلف در امان نگه می‌دارد. معمولا برای حیوانات خانگی از ظروف استیل استفاده میشه که شکستنی نیستند و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شوند.

ظرف آب و غذای گربه
ظرف آب و غذای گربه

اسکرچر گربه

یکی از وسایل ضروری برای گربه اسکرچره!حالا چرا باید اسکرچر تهیه کنید؟چون گربه ها شکارچی هستند و لازمه ناخن های خودشون رو تیز نگه دارند و ناخن کشیدن به وسایل رو بطور غریزی انجام میدن! اسکرچر هم سطحی زبره مخصوص این کار.پس اگه میخواین وسایل خونه شما در امان باشن خرید این وسیله برای گربه شما ضروریه.

اسکرچر

اسباب بازی گربه

گربه ها عاشق بازی کردن و بازیگوشی هستن ! مهم نیست چه سن و سالی داشته باشند و همیشه از بازی لذت میبرند.انواع متنوعی اسباب بازی گربه وجود داره. پازل چوبی، عروسک موشی، تونل گربه، انواع توپ و چوب های پردار نمونه هایی از اسباب بازی گربه هستند.

اسباب بازی های گربه
اسباب بازی گربه

لوازم بهداشتی گربه

وسایل و لوازم بهداشتی گربه یکی از مهمترین وسایل هستند که برای نظافت،حفظ بهداشت و سلامتی گربه باید تهیه شوند.ناخنگیر گربه،مسواک و خمیر دندان گربه، برس و شانه گربه،شامپوی مخصوص گربه نمونه هایی از این نوع وسایل گربه هستند.

  1. ناخنگیر گربه: در هنگام بازی با گربه احتمال زخمی شدن شما توسط گربتون زیاده پس باید یک ناخنگیر برای کوتاهی ناخن های گربتون داشته باشید. دو نوع ناخنگیر انبری و قیچی وجود داره که استفاده از ناخنگیر مدل قیچی ساده تر از مدل انبری است.
  2. مسواک گربه: این وسیله برای بهداشت دندان گربه لازمه که در دو نوع انگشتی و معمولی در بازار وجود داره. مدل انگشتی برای بچه گربه ها استفاده میشه اما انتخاب و خرید مسواک هم بستگی به راحتی شما و گربه شما داره.
  3. خمیردندان گربه: برای دندان گربه ها نباید از خمیر دندان خودتان استفاده کنید! چرا؟ چون خمیردندان شما باعث عفونت و ایجاد پلاک دندان های گربتون میشه پس برای بهداشت و سلامت دندان گربتون باید خمیردندان مخصوص گربه بخرید.
  4. برس و شانه گربه: شانه و برس گربه برای سلامت پوست و مو گربه شما لازمه و اگه نژاد گربه شما موی بلندی داره مثلا گربه نژاد پرشین تهیه این وسیله گربه برای شما ضروری تره. برس ها انواع مختلفی دارن که با توجه به حجم موهای گربتون باید نسبت به خرید آنها اقدام کنید.
  5. شامپوی گربه: گربه ها حیواناتی هستند که برای نظافت اهمیت خاصی قائل می‌شوند و با لیس زدن بدن خودشون رو تمیز می‌کنند. اما به صورت دوره‌ای لازمه که حمام بشن اما نباید از شامپوی خودتون برای گربتون استفاده کنید چون ممکنه باعث به وجود اومدن انواع بیماری پوستی بشه و یا موهای گربتون خشک بشه پس باید از شامپوی مخصوص گربه ها استفاده کنید.
لوازم بهداشتی

قلاده و پلاک هویتی گربه

قلاده و پلاک هویتی برای موارد مختلفی از جمله زیبایی استفاده میشه.بعضی افراد ترجیح میدن هنگام پیاده روی روزانه گربشون رو هم با خودشون همراه کنند. اگه شما از این دسته افراد هستید حتما باید یک قلاده و پلاک هویتی تهیه کنید. قلاده ها در دو نوع گردنی و کتفی مجود هستند که تنوع ظاهری بسیاری دارند.اگه گربه شما علاقه به پیاده روی داره و شما هم ترجیح میدید که هنگام بیرون رفتن گربتون رو همراه خودتون ببرید باید قلاده از نوع کتفی تهیه کنید.

اما از اونجایی که گربه های خانگی بیشتر داخل خانه هستند شاید بگید خرید این محصول چه لزومی داره؟ وجود پلاک هویتی گربه باعث میشه که اگه گربه شما گم بشه با استفاده از پلاک هویتی شناسایی بشه. و راحت تر بتونید اون رو پیدا کنید چون معمولا روی پلاک های هویتی نام گربه و نام صاحب و آدرس یا شماره تلفن شما درج میشه.

قلاده و پلاک هویتی

ممنون که مقاله خرید وسایل گربه در سایمون کت رو مطالعه کردید. اگه قصد خرید یک گربه رو دارید برای آشنایی بیشتر با نژاد گربه ها و نگهداری از اونها میتونید مقاله ” سایت خرید گربه-سایت فروش گربه ” رو مطالعه کنید.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

3 دیدگاه دربارهٔ «خرید وسایل گربه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.