سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه

سایت خرید گربه و سایت فروش گربه در سایمون کت

گربه ها موجوداتی بامزه و بازیگوش هستند. خرید و نگهداری از یکی از این حیوانات دوست داشتنی خیلی حس خوب و قشنگی داره.اگه قصد خرید و نگهداری از این موجود بازیگوش رو دارید سایت خرید گربه و سایت فروش گریه سایمون کت میتونه بهتون کمک کنه.

انواع نژاد گربه

گربه ها نژاد های مختلفی دارند. که اگه قصد خرید یکی از اونها رو دارید بهتره با نژاد های مختلف گربه ها آشنا بشید.و از سایت خرید گربه و سایت فروش گربه | سایمون کت استفاده کنید.

گربه اگزوتیک مو کوتاه(Exotic Shorthair):

نژاد اگزوتیک حاصل جفت گیری نژاد گربه پرشین(ایرانی) با نژاد آمریکایی مو کوتاه است. که در واقع نوع مو کوتاه گربه پرشین است!اگزوتیک ها بسیار مهربان ، بیشتر مواقع آرام و بی سر و صدا هستند.این گربه ها دوست دارند به آنها توجه کنید و از کم محلی خوششان نمی آید.به دلیل کم سر و صدا بودن این نژاد گربه برای نگهداری در آپارتمان بسیار مناسب است.قد این گربه ها بین ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر است و وزن آنها ۳٫۵ تا ۶ کیلوگرم است.گربه های اگزوتیک بین ۸ تا ۱۵ سال عمر میکنند.

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه
اگزوتیک

گربه رگدال(Ragdoll):

نژاد گربه رگدال یک گربه آمریکایی است که در انگلستان و آمریکا محبوب است.این گربه ها بر خلاف جثه ی بزرگشان بسیار آرام و مطیع،عاشق محبت،بسیار احساسی هستند.همچنین در مقابل کودکان صبر بالایی دارند و بسیار با خانواده سازگارند.گربه های نر این نژاد بین ۴۰ تا ۶۶ سانتی متر است. و گربه های ماده بین ۳۸ تا ۵۸ سانتی متر هستند. و وزن این نژاد گربه ها بین ۱۰ تا ۲۰ پوند متغیر است و ۱۲ تا ۱۵ سال عمر میکنند.

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه
رگدال

بریتیش مو کوتاه یا بریتیش شورت هیر(British Shorthair):

گربه های این نژاد اصالتا اهل انگستان و همراهان خوب و آرامی هستند.این نژاد گربه ها حیوانات خانگی دیگر را به خوبی تحمل میکنند. و برخلاف برخی دیگر از گربه ها علاقه ی چندانی به پریدن به اطراف ندارند.طول این گربه ها ۵۶ تا ۶۳ سانتی متر است. و وزن گربه نر آنها ۵ تا ۹ کیلوگرم و گربه ماده آن ۳ تا ۶ کیلوگرم است و طول عمرشان بین ۱۲ تا ۱۷ سال است.

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه
بریتیش شورت هیر

گربه پرشین(Persian):

گربه های ایرانی یا گربه پرشین یک نژاد گربه با موهای بلند است و پوزه ای کوتاه دارد.این گربه ها در سده ی ۱۶ میلادی وارد اروپا شدند. و در سال ۲۰۲۱ گربه پرشین یا گربه ایرانی در لیست محبوب ترین گربه ها رتبه چهارم را کسب کرد.گربه های نژاد پرشین وزنی حدود ۳ تا ۵٫۵ کیلوگرم داره. و گربه های پرشین ساکت و گوشه گیر هستند که محیط آروم رو به شلوغ ترجیح میدن.

پرشین
پرشین

گربه مین کون(Maine coon):

نژاد گربه های مین کون اهل امریکا هستند که موهای بلند و پرپشتی دارند. این گربه ها جثه ی بزرگی دارند و حدودا ۱۳ سال عمر میکنند.وزن مین کون نر ۶ تا ۸٫۲ کیلوگرم و مین کون ماده بین ۳٫۶ تا ۵٫۴ کیلوگرم است.این گربه ها بر خلاف ظاهر و جثشون خیلی آرام و مهربان هستن. و خودشون رو با هر شرایطی سازگار میکنند.این گربه باهوش و عاشق فضای باز هستند.اگه قصد خرید یکی از این گربه ها رو دارید بهتره فضای بزرگی داشته باشید. چون از اونجایی که این نژاد جثه بزرگی داره لازمه فضای بزرگی برای بازی و دویدن داشته باشه.

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه
مین کون

گربه آمریکایی مو کوتاه(American Shorthair):

گربه آمریکایی مو کوتاه گربه هایی سازگار،مهربان و بازیگوش هستند.که بین ۱۵ تا ۲۰ سال عمر میکنند و وزنی حدود ۳ تا ۵ کیلوگرم دارند.قد این نژاد گربه ها ۳۵ تا ۴۵ سانتی متر است.از اونجایی که گربه آمریکایی مو کوتاه بسیار سازگارند مناسب خرید و نگهداری در خانه های دارای فرزند و سگ هستند.

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه
امریکایی مو کوتاه

گربه اسکاتیش فولد یا فولد اسکاتلندی(Scottish Fold):

نژاد گربه های اسکاتیش فولد همانطور که از نام آنها مشخص است اهل اسکاتلند هستند. که بخاطر گوش های تاخورده ای که دارند به این نام مشهور شدند.این گربه ها بسیار فعال،برونگرا،خانواده دوست،پر اشتیاق و عاشق بازی کردن هستند. و دوست دارند که یک همراه داشته باشند پس برای تنها موندن توی خونتون اصلا مناسب نیستند.این گربه ها از بازی هایی مثل پازل لذت میبرند.طول این گربه ها ۲۵ تا ۳۰ سانتی متر،وزن آنها بین ۳ تا ۶ کیلوگرم است. و بین ۱۱ تا ۱۴ سال عمر میکنند.

خرید گربه اسکاتیش
اسکاتیش فولد

 گربه اسفینکس(Sphynx):

اسفینکس ها گربه های اجتماعی،پر انرژی،کنجکاو،پر جنب و جوش و عاشق بازی کردن هستند. که برای نگهداری در کنار سگ و گربه های دیگر مناسبند.این نوع گربه بخاطر نداشتن مو معروف هستند.این نژاد اهل کانادا هستند ، در سال ۱۹۶۰ به وجود آمدند و از حیوانات خانگی فرعون بودند.اسفینکس ها بین ۹ تا ۱۵ سال عمر میکنند،قد آنها بین ۳۵ تا ۴۵ سانتی متر است و ۲٫۷ تا ۵٫۴ کیلوگرم وزن دارند.برای جلوگیری از بروز بیماری های پوستی در این نژاد باید مرتبا حمام شوند.

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه
اسفینکس

گربه سیامی(Siamese):

گربه های سیامی بسیار فعال و پر انرژی،عاشق بازی کردن و کنجکاو هستند که وزنی حدود ۴ تا ۵ کیلوگرم دارند و سیامی ماده کمتر از ۴ کیلوگرم است،قد این نژاد ۳۰ تا ۳۸ سانتی متر است و بین ۸ تا ۱۲ سال عمر میکنند.گربه های سیامی موهای کوتاهی دارند و نقاط تیره ای در برخی از نواحی بدنشان وجود دارد.خواستگاه این نژاد تایلند است که با گذشت زمان این گربه ها لاغر تر شدند. اما با این حال بدن قوی ای دارند که علاقه ی زیادی به بالا رفتن از وسایل دارند.همچنین نژاد سیامی به بازی های معمایی و ذهنی هم علاقه زیادی دارند.

سیامی

گربه بنگال(Bengal):

گربه بنگال یک نژاد دورگه است که از جفت گیری گربه اهلی و گربه پلنگی آسیایی ایجاد شده.این نژاد بسیار فعال،باهوش،پر انرژی،بازیگوش و کنجکاو هستش که علاقه زیادی به بالا رفتن از وسایل و ارتفاع دارد و بر خلاف ظاهر وحشی ای که دارند بسیار دوست داشتنی و مهربانند، با افراد ارتباط خوبی برقرار میکنند،معاشرت با انسان ها را دوست دارند و هوش بالایی دارند.طول عمر این نژاد ۱۰ تا ۱۶ سال،وزن این گربه ها ۳٫۶ تا ۶٫۸ کیلوگرم و قد این نژاد ۴۳ تا ۵۶ سانتی متر است.

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه
بنگال

گربه نروژین فارست(Norwegian Forest):

گربه های نروژین فارست همانطور که از نامشان مشخص است اهل نروژ اند.گربه های این نژاد بسیار آرام،سازگار و بی صدا هستند که فقط هنگام گشنگی صدایشان به گوش می رسد!این گربه ها می توانند به سادگی با حیوانات دیگر ارتباط برقرار کنند و با خانواده مهربان هستند پس پیشنهاد مناسبی برای نگهداری در خانه اند.جالب است بدانید که این گربه ها پوشش ضد آبی دارند و اغلب نیاز به حمام کردن ندارند!طول عمر نروژین فارست بین ۱۲ تا ۱۶ سال،وزن آنها ۴٫۵ تا ۶٫۸ کیلوگرم و قد آنها حدود ۳۵ تا ۴۵ سانتی متر است.

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه
نروژین فارست

گربه ترکیش آنگورا(Turkish Angora):

نژاد گربه ی ترکیش آنگورا بسیار مهربان بوده و رفتار دوستانه ای دارند.این نژاد گربه ها بسیار جذاب هستند، موهای کوتاهی دارند که در ناحیه گردن مقداری پرپشت تر است،دارای دمی بلند،بدنی عضلانی،پنجه های گرد و گوشی بزرگ هستند .باهوش و بازیگوش بودن از دیگر ویژگی های این نژاد است.عمر این گربه ها بین ۱۲ تا ۱۸ سال است،وزن آنها ۲ تا ۴ کیلوگرم و قدشان بین ۲۶ تا ۳۸ سانتی متر است.

سایت خرید گربه-سایت فروش گربه - خرید و فروش
ترکیش آنگورا

وسایل مورد نیاز گربه

گربه ها حیواناتی بسیار شیرین و بازیگوش هستند اما باید بدونید که برای نگهداری از اونا باید وسایل و لوازمی رو تهیه کنید تا بتونید از اونها بهتر نگهداری کنید وسایلی مثل غذا،خاک،لوازم بهداشتی،باکس حمل و نقل،ظرف آب و غذا و غیره … برای اینکه بدونید گربه ها چه وسایلی نیاز دارند و اطلاعات بیشتری بدست بیارید میتونید مقاله خرید وسایل گربه رو مطالعه کنید.

سلامتی گربه

  • غذای گربه :

 برای نگهداری از یک گربه شما باید اطلاعات صحیح و معتبری درباره ی نگهداری از او داشته باشید.یکی از فاکتور های مهم در نگهداری از یک گربه رژیم غذایی مناسب هست پس باید برای گربتون از برند های معتبر و مطمئن غذا تهیه کنید. برای اون همیشه آب تازه بگذارید،ترکیبی از غذای خشک و تر(کنسروی) در برنامه غذایی اون داشته باشید چون گربه ها بیشتر آب بدنشون رو از غذاشون دریافت میکنند و اگه فقط از غذای خشک استفاده کنید ممکنه گربتون دچار کم آبی بشه.

  • بهداشت گربه:

برای رعایت بهداشت گربه چندین فاکتور باید در نظر گرفته بشه مثلا ظرف غذا و آب اون رو تمیز نگه دارید،با توجه به نژاد گربتون و بلندی یا کوتاهی اون موهای گربه رو شانه کنید.مثلا نژاد پرشین چون موهای بلندی داره باید روزی دوبار موهاش رو شانه کنید. اما برای گربه هایی با موهای کمتر مثلا اسکاتیش یا آمریکایی مو کوتاه و هر گربه ی مو کوتاه دیگری لازم نیست وقت زیادی رو صرف شانه زدن بکنید و دو روز در میون کفایت میکنه.از اونجایی که گربه ها با لیس زدن بدن خودشون رو تمیز میکنند زیاد لازم نیست حمام بشن.برای رعایت بهداشت گربتون بصورت روزانه ظرف خاک اون رو تمیز کنید.

  • مراجعه به دامپزشک و کلینیک:

گربه ها از دو ماهگی باید واکسن انگل رو بزنند و همینطور واکسن هاری و… که با مراجعه به دامپزشک بصورت دوره ای باید زده بشه.همینطور برای چکاپ دوره ای باید به دامپزشک مراجعه کنید حتی اگه به نظر شما گربتون کاملا سالم باشه. چکاپ دوره ای باعث میشه از اینکه گربتون بیماری خاصی نداره مطمئن بشید پس حداقل سالی دو بار اون رو برای چکاپ ببرید.

ممنون که مقاله سایت خرید گربه و سایت فروش گربه رو در سایت سایمون کت مطالعه کردید.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

4 دیدگاه دربارهٔ «سایت خرید گربه-سایت فروش گربه»

  1. ممنون که انواع نژاد گربه را توضیح دادین اطلاعات خوبی بهمون دادین.ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.