سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

سلامت پوست گربه

شاید شما هم از اون دسته افرادی باشید که به سلامت پوست  گربه خود اهمیت زیادی در زمینه تندرستی قائل هستید وحتما این را هم میدانید که باید اطلاعات  کافی در این زمینه بدست آورید. خوشحال میشیم در سایت سایمون کت با ما همراه باشید….

بیشتر بخوانید:

خرید گربه هیمالین 

 خرید گربه اسکاتیش 

فروش گربه اسکاتیش 

ما قصد داریم درمورد مشکلات سلامت پوست گربه  اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم وبلاشک اغلب این نَشانه ها بیان گر موضوعی مهم است .

بطور مثال : اگر گربه شما موهایش می ریزد یا به زورصورت وشانه های خود را می خراشد و  ممکن است این موضوع

به خاطر انگل یا حساسیت باشد . تشخیص ودرمان سلامت پوست گربه  باید به عهده دامپزشک باشد. گاهی هم با استفاده روشهای ساده و طبیعی میتوان سلامت پوست گربه را بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید:

 قیمت گربه اسکاتیش 

 حمام گربه 

 خرید گربه بریتیش 

با خوراکی و ترکیبات مغذی کلیدی به او غذا بدهید :

  •  یک رژیم غذایی کافی و کامل  و مناسب (متعادل)  برای سلامت کلی گربه لازم است اما مواد مغذی و بسیاری وجود دارد که نقش بسیار مهمی درسلامت پوست و موی گربه ایفا میکند.
  • اسید چرب امگا ۳ و اسید چرب امگا ۶ برای سلامت پوست گربه مهم و واجب هستند  . گربه ها به دو نوع  از اسید چرب امگا ۶ نیاز دارند. موادی به نام لینوئیک اسید که در روغن های گیاهی نیز یافت میشود . اسید چرب امگا۶ و اسید های چرب امگاه ۳ نیز به سلامت و یکپارچگی بافت پوستی کمک میکند .  استفاده از مکمل های استاندارد را نیز در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

 ماساژ گربه 

 آرایشگاه گربه در شهران 

خدمات شستشو گربه

سعی کنید از مشکلات سلامت پوست گربه پیشگیری کنید:

                               

  بیشتر گربه هایی که به کلینیک ها می آورند . اکثرا پوستشان خارش دار است . برای این که گربه از این شرایط  رهایی پیدا کند. شروع به لیسیدن ویا خارش خود میکند.

همین موضوع باعث توسعه و بیشتر شدن زخم و ریختن جزئی مو می شود به عنوان مثال : استفاده از داروی  پیشگیری از کک‌ گربه که برای سگ ها درست شده برای گربه ها ممنوع می باشد و این حرکت اشتباه میتواند خیلی خطرناک باشد چون گربه نیز به برخی از داروها واکنش بلعکس و حساسیت دارند. در این مورد توصیه میشود از درمان خانگی برای کنترل کردن کک بلاشک دوری کنید. زیرا این نوع درمان هیچ گونه سودی ندارد.

باید بدانید:

خرید بچه گربه معمولی ارزان 

 پانسیون گربه در شمال تهران 

خرید بچه گربه آپارتمان

عادت های اصلاح درستی داشته باشید :

  • شانه کردن واصلاح و مرتب کردن موی گربه در رابطه با سلامت پوست و موی گربه نیز تاثیر دارد.
  • ممکن است از به وجود آمدن اشکالاتی همچون ناراحتی گربه و عفونت های پوستی و گاهی نیز از موقعیت های حاد ریزش موی گربه جلو گیری کند.
  • هچنین به درخشندگی موی گربه نیز کمک میکند بدین صورت که هنگام شانه کردن موی گربه  روغن طبیعی موهایش در تمام نقاط پوست منتشر میشود. حتما موهای اضافه روی تن گربه را تمیز و اصلاح کنید.

مطالب مرتبط:

قیمت گربه 

 اتاق بازی گربه 

 پانسیون گربه 

بیشتر بخوانید:

 ماساژ گربه 

 آرایشگاه گربه در شهران 

خدمات شستشو گربه

برای شرایط و موقعیت  خاص پوستی ازحمام استفاده  کنید:

  1. کم پیش میاد به در حمام شامپو زدن موی گربه تان  نیاز پیدا کنید. گربه معمولا به حمام نیازی ندارند و تمایلی هم به حمام کردن ندارندهمین مورد گاهی برای گربه وصاحبش استرس آور است .
  2. حمام دادن گربه را تنها زمانی انجام دهید که چاره ای ندارید مانند زمانی که گربه شما دچار خارش شده یا این که بسیار کثیف است .
  3. حتما از شامپوهای برچسب دار برای گربه استفاده کنیدتا اطمینان پیدا کنید که اورا به خوبی شسته شو  میدهید. وهمچنین از استفاده کردن شامپوی دارای روغن درخت چای خودداری نمائید. زیرا که این نوع روغن  در غلظت بالا گاهی ممکن است سمی باشد. اگر حمام  کردن بسیار دشوارواسترس زا شد میشه پوست او را با پارچه ای نرم و نسبتا مرطوب تمیز کنید.

بهتر است بدانید :

عقیم سازی گربه 

خرید غذای گربه

گربه اشرافی  

با این کار موادهای که باعث بروز حساسیت بر روی سلامت پوست گربه میشود را بر داشته اید . این مواد حساسیت زا شامل : گرده گل ها گرد وخاک و نیز موارد حاصل از انواع چوب و چمن است .

دراین مواقع  دامپزشک توصیه میکند از شامپوی مخصوصی برای حل مشکل سلامت پوست گربه خود استفاده کنید که قطعا پیشنهاد درستی را به شما می دهد .

  • اگه که گربه تان بسیار خودش را لیس میزند احتمالا منجربه ریزش مویی به نام اختلال بیماری آلوپسی شود. هنگامی که دامپزشک علت این حرکت را مشکلات روحی روانی بداند حتما از او می بایست از گربه تان مراقبت به عمل آورید.
  • گرچه امکان دارد گربه رفتار وسواسی و استرسی  بسیاری داشته باشند و این شرایط نشانه ی  مرحله ی بسیار بالایی از اضطراب وتنش  است . در این شرایط باید نگران بود زیرا نه تنها چنین مواردی موجب ریزش میشود بلکه اضطراب و استرس بیش ازحد خطربروز بیماری مجرای ادراری را افزایش میدهد .

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

 فروش گربه بریتیش

 خرید گربه 

فروش گربه

مطالب مرتبط:

قیمت گربه 

 اتاق بازی گربه 

 پانسیون گربه 

بیشتر بخوانید:

 ماساژ گربه 

 آرایشگاه گربه در شهران 

خدمات شستشو گربه

  •  به همین منظور کم کردن میزان اضطراب واسترس  همانند فضای ساکت و آرام و مطئن میتواند مفید باشد. متخصصین دامپزشک توصیه کرده اند که تا جایی که میتوانید با او در رابطه باشید و همراه با گربه تان از وسایل بازی استفاده کنید .
  • حتی هنگامی که گربه تنهاست از خوراک توپ ( توپ غذایی) استفاده کنید. اگر گربه تان  بیماری آلوپسی شدید در ارتباط با مشکلات روحی روانی دارد شاید بهترباشد ازداروهای تسکین دهنده اضطراب و استرسبرای درمان استفاده کنید.
پانوشت: 
خرید گربه – فروش گربه – پانسیون گربه – خرید گربه پرشین – فروش گربه پرشین – خرید گربه اسکاتیش – فروش گربه اسکاتیش – خرید گربه بریتیش – فروش گربه بریتیش – پانسیون گربه در تهران – بهترین پانسیون گربه – قیمت گربه پرشین – قیمت گربه اسکاتیش – خرید گربه هیمالین – فروش گربه هیمالین – قیمت گربه هیمالین – واگذاری گربه – قیمت گربه – پانسیون سگ – هزینه پانسیون سگ – پانسیون سگ در تهران – قیمت پانسیون سگ در تهران – پانسیون سگ کرج – بهترین پانسیون سگ تهران – پانسیون حیوانات – پانسیون حیوانات در تهران – لیست قیمت پانسیون حیوانات – پانسیون نگهداری سگ ارزان – پانسیون سگ ارزان در تهران – پانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

11 دیدگاه دربارهٔ «سلامت پوست گربه»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.