سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

سن عمر

طول عمر گربه در سایت سایمون کت به تحلیل آن می‌پردازیم.

گربه ها یکی از حیوانات دوست داشتنی می باشند که امروزه برخی از خانوارها از این حیوان در خانه هایشان نگهداری می کنند. گربه ها ممکن است به اندازه بعضی از آدم‌ها عمر نکنند، با این حال می‌توانند به مدت زیادی زنده بمانند و گاهی دهه دوم یا سوم زندگی خود را نیز ببینند. میانگین عمر یک گربه ۱۵ سال است و معمولا عمر طولانی‌تری نسبت به سگ‌ها دارند. دیدن یک گربه با حدود سن ۲۰ سال موضوع غیر عادی نیست، با این حال باید توجه داشت که فاکتورهای زیادی در طول عمر گربه تاثیر خواهند گذاشت.

با اینکه نمیتوان طول عمر دقیقی برای یک گربه مشخص کرد، اما معمولا بعضی نژادها نسبت به دیگر نژادها عمر طولانی‌تری دارند. گربه‌های دو نژاد سیامی (Siamese) و منکس (Manx) معمولا با سنین ۲۰ یا ۳۰ طولانی ترین عمر را دارند. نژادهای دورگه نیز مانند نژاد گربه های اصیل دارای پتانسیل زندگی بیشتر از مقدارهای میانگین ثبت شده هستند.

گربه‌های خیابانی معمولا عمر کوتاه‌تری دارند. شرایط زندگی آن‌ها به سبکی است، که بیشتر از گربه‌های خانگی با عوامل خطرآفرین مواجه می‌شوند. اغلب گربه‌های خیابانی تنها ۲ تا ۵ سال عمر می‌کنند.

همه چیز از جمله خرید گربه ، فروش گربه ، خرید غذای گربه ، واگذاری گربه و عقیم سازی گربه تان را با پانسیون سایمون کت و با مشورت دامپزشکتان انجام دهید.

__________________________________

حتما بخوانید:

واگذاری گربه

قیمت گربه

اتاق بازی گربه

__________________________________

افزایش عمر گربه

جالب است بدانید، که برای طولانی‌تر شدن عمر گربه‌های عزیزتان، تنها لازم است موارد آسانی را رعایت کنید. با رعایت این کارها می‌توانید به سال‌های عمر گربه‌ خود اضافه کنید.

برنامه غذایی گربه خود را تنظیم کنید

معمولا استفاده از غذاها و خوراکی‌های تولید شده توسط کارخانه‌ها، بهترین، امن‌ترین و مناسب‌ترین نوع برای پت‌های خانگی شما به حساب می‌آیند. پروتئین‌ها بسیار برای گربه‌ها حائز اهمیت هستند چرا که گربه ها به دلیل سیستم گوارشی منحصر به فردشان در مقایسه با سگ‌ها، به پروتئین بیشتری نیاز دارند.

آمینواسیدهای ضروری نیز بسیار برای گربه ها مهم است. تائورین (Taurine)، متیونین (Methionine) و سیستئین (Cysteine) از این قبیل آمینو اسیدهای ضروری‌اند که بدون آنها ممکن است ویتامین های مهم و مقدار مورد نیاز پروتئین، کاهش و در نتیجه سلامت گربه افت پیدا کند.

از چاقی گربۀ خود جلوگیری کنید

بهتر است مطمئن شوید، که گربه‌تان روزانه بیش از ۵ تا ۱۰ کالری اضافه‌تر از برنامه تغذیه‌ای خود استفاده نمی‌کند. چاقی حقیقتا باعث کاهش طول عمر گربه‌ها می‌شود.

برای اطلاع از قیمت گربه بریتیش، قیمت گربه هیمالین، قیمت گربه اسکاتیش، قیمت گربه پرشین و خرید غذای گربه با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

__________________________________

مطالعه بیشتر:

خرید گربه اسکاتیش

فروش گربه اسکاتیش

قیمت گربه اسکاتیش

__________________________________

باید آب کافی به گربه برسد

کمبود آب باعث می‌شود که گربه‌ها به بیماری‌های ادراری دچار شوند. باید آب کافی برای گربه خود فراهم کنید و در صورتی که خودش برای نوشیدن آب اقدام نمی‌کرد، آب را به او بنوشانید. برای این کار بیشتر از ظرف‌هایی استفاده کنید، که گربه‌ها به آن‌ها علاقمند هستند. رفع کمبود آب باعث افزایش طول عمر گربه ها می‌شود.

برنامه واکسیناسیون را به طور مرتب اجرا کنید

گربه خانگی شما باید همه واکسن‌های لازم را دریافت کند. برخی واکسن‌ها نیز هر چند وقت یک بار باید به طور مجدد به گربه‌ها زده شود. واکسن‌هایی نیز وجود دارد که دامپزشکان براساس نیاز گربه و با توجه به شرایط زندگی‌، برایش تجویز می‌کنند. توجه به برنامه واکسن‌های گربه باعث سلامت‌تر ماندن و طولانی‌تر شدن عمر او خواهد شد.

به سلامت دندان‌های گربه خود توجه داشته باشید

رسیدگی به دندان‌ها نیز بخشی از سلامت عمومی آن‌ها به حساب می‌آید. لثه‌ گربه‌ها، یکی از اعضای حساس بدن آن‌ها به حساب می‌آید. بنابراین عدم رسیدگی به دندان‌های آن‌ها باعث می‌شود که دچار بیماری‌ها و عفونت‌های لثه شوند و طول عمر گربه افزایش یابد.

ویتامین‌های لازم را در برنامۀ غذایی آن‌ها قرار دهید

مصرف ویتامین‌های مختلف برای گربه‌ها ضروری است. اگر حیوان خانگی شما دچار کمبود ویتامین A یا D باشد، حتما باید از مکمل‌های مخصوص گربه برای تامین کمبود پت خانگی خود استفاده کنید. نداشتن کمبود ویتامین و بهره‌گیری بیشتر از منابع سرشار از ویتامین، به گربه‌ها کمک می‌کند که طول عمر طولانی‌تری را تجربه کنند.

هماهنگی هرگونه خرید گربه، فروش گربه، واگذاری گربه، عقیم سازی گربه، خرید گربه اسکاتیش، گربه های پرشین، خرید گربه های هیمالین و خرید گربه بریتیش با پانسیون سایمون کت .

__________________________________

گربه اشرافی

آرایشگاه گربه در شهران

خدمات شستشو گربه

__________________________________

طول عمر گربه
طول عمر گربه

به گربه توجه کرده و عشق بورزید

گربه هایی که تحت مراقبت و حفاظت صاحبین خود قرار می گیرند،می توانند عمری طولانی تر نسبت به سایر گربه ها داشته باشند.همچنین عدم توجه به گربه می تواند باعث عصبانیت و کاهش طول عمر گربه شود که با محبت بیشتر و عشق ورزید این موضوع کاملا دگرگون خواهد شد.به یاد داشته باشید که عمر گربه های خانگی،تنها به خود شما بستگی دارد.پس به آن عشق بورزید و مراقبت نمایید تا سال های زیادی در کنار شما زنده باشد و زندگی کند.

برای فعالیت گربه ها،برخی وسائل مناسب بازی فراهم سازید

فعالیت و بازی کردن گربه ها می توانند در افزایش طول عمر گربه ها موثر واقع شوند و در صورت وجود این وسایل،دیگر گربه شما در یک گوشه از خانه نخواهد نشست و به مرور زمان با افزایش وزن روبرو شود.بنابراین اگر خواستار این هستید که حیوان خانگی شما سالم بماند،بهتر است که برای آنها وسایل بازی فراهم سازید.

همچنین اگر دیگر قادر به نگهداری گربه نیستید، سرپرستی گربه اشرافی و واگذاری گربه و یا خرید گربه اسکاتیش، گربه های پرشین، خرید گربه های هیمالین و خرید گربه بریتیش را به پناهگاه و کلینیک سایمون کت بسپارید.

__________________________________

بهتر است بدانید :

ماساژ گربه

عقیم سازی گربه

خرید غذای گربه

__________________________________


برای هرگونه 
خرید گربه ، فروش گربه با سایمون کت همراه باشید.

پانوشت:
خرید گربه -فروش گربه – پانسیون گربه – خرید گربه پرشین -فروش گربه پرشین -خرید گربه اسکاتیش -فروش گربه اسکاتیش خرید گربه بریتیشفروش گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران بهترین پانسیون گربه قیمت گربه پرشینقیمت گربه اسکاتیشخرید گربه هیمالینفروش گربه هیمالینقیمت گربه هیمالینواگذاری گربه قیمت گربه پانسیون سگهزینه پانسیون سگپانسیون سگ در تهرانقیمت پانسیون سگ در تهرانپانسیون سگ کرجبهترین پانسیون سگ تهرانپانسیون حیواناتپانسیون حیوانات در تهران لیست قیمت پانسیون حیواناتپانسیون نگهداری سگ ارزانپانسیون سگ ارزان در تهرانپانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

2 دیدگاه دربارهٔ «سن عمر»

  1. مقاله شما درمورد سن عمر گربه ها و اقدامات لازم آن به من خیلی کمک کرد
    تشکر فراوان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.