سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

قیمت گربه بریتیش

قیمت گربه بریتیش

آیا شما هم به دنبال خرید یک گربه بریتیش هستید؟ معمولا اولین عاملی که شما را در این زمینه درگیر می‌کند مسئله قیمت گربه بریتیش است. به طور کلی باید دقت داشته باشید که قیمت این گربه‌ها کمی بالاست. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا بسیاری از افراد توانایی خرید آنها را نداشته باشند. با این حال اگر خرید خود را از مجموعه‌های معتبر انجام دهید می‌توانید با بهترین قیمت این گربه‌ها را بخرید. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره قیمت این گربه‌ها صحبت کنیم. از جمله مواردی که در این مطلب پوشش خواهیم داد می‌توان به مواردی همچون قیمت گربه بریتیش سفید، قیمت گربه بریتیش گلد، قیمت گربه فنجونی، قیمت گربه بریتیش بلو، قیمت گربه اسکاتیش، رفتار گربه بریتیش و مشخصات گربه بریتیش اشاره کرد.

قیمت گربه بریتیش سفید

گربه‌های بریتیش معمولا در رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند که شما می‌توانید بر حسب علاقه خود هرکدام از آنها را برای خرید انتخاب کنید. معمولا زمانی که صحبت از رنگ این گربه‌ها می‌شود رنگ سفید محبوبیت بالایی دارد. به همین علت نیز آنها دارای فروش بیشتری نسبت به سایر انواع گربه‌های بیرتیش هستند. همین موضوع نیز روی قیمت آنها تاثیرگذار بوده است. قیمت گربه بریتیش سفید به نسبت سایر رنگ‌های این گربه کمی بالاتر است.

قیمت گربه بریتیش سفید
قیمت گربه بریتیش سفید

با این حال در سایت سایمون کت شما می‌توانید این گربه‌ها را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. همین موضوع نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید هزینه‌های خود را به میزان زیادی کاهش دهید. از طرف دیگر با خرید این گربه‌ها در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانید آنها را تحویل بگیرید. در واقع هیچ محدودیتی برای خرید این گربه‌ها وجود ندارد.

قیمت گربه بریتیش گلد

قیمت گربه بریتیش گلد نیز قیمت تقریبا بالایی خواهد بود. گربه‌های بریتیش گلد نیز از جمله گربه‌هایی هستند که امروزه محبوبیت زیادی دارند. این گربه‌ها به رنگ طلایی هستند که رنگ خاصی در میان گربه‌های خانگی به شمار می‌آید. همین موضوع نیز باعث افزایش قیمت آنها نسبت به سایر گربه‌های بریتیش شده است. البته باید بدانید که قیمت گربه بریتیش خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله مهم‌ترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت گربه بریتیش گلد
قیمت گربه بریتیش گلد
  • سن گربه: معمولا هرچه سن گربه‌های بریتیش بالاتر باشد به همان میزان می‌توانید انتظار قیمت پایین‌تری را از آنها داشته باشید. سن پایین این گربه‌ها به این منزله است که آنها قیمت بالاتری خواهند داشت.
  • وضعیت سلامتی: عامل بسیار مهم دیگری که می‌تواند به طور مستقیم روی قیمت این گربه‌ها تاثیرگذار باشد وضعیت سلامتی آنهاست. هرچه این گربه‌ها در وضعیت سلامت جسمی بهتری قرار داشته باشند قیمت آنها نیز بیشتر خواهد شد. معمولا وقتی که قصد دارید این گربه‌ها را با قیمتی خیلی پایین‌تر از قیمت واقعی خریداری کنید باید به وضعیت سلامتی آنها دقت داشته باشید.
  • رنگ گربه: در نهایت رنگ گربه‌ای که انتخاب می‌کنید نیز به طور مستقیم می‌تواند روی قیمت گربه بریتیش تاثیرگذار باشد. برای مثال رنگ‌های سفید و گلد این گربه‌ها معمولا دارای قیمت بالاتری در مقایسه با سایر رنگ‌ها هستند.

اگر قصد دارید به لیست قیمت دقیق این گربه‌ها دسترسی پیدا کنید حتما از خدمات سایمون کت نیز بهره‌مند شوید. در سایت سایمون توضیحات کاملی درباره هریک از این گربه‌ها به شما ارائه شده و البته می‌توانید قیمت دقیق آنها را نیز بررسی کنید.

قیمت گربه فنجونی

گربه‌های فنجونی از جمله محبوب‌ترین گربه‌های بریتیش هستند. این گربه‌ها معمولا گربه‌هایی هستند که رشد نمی‌کنند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا در ابعاد بسیار کوچکی در دسترس باشند. رفتارهای بامزه و شیرینی که این گربه‌ها دارند از جمله مهم‌ترین دلایل خرید آنها به شمار می‌آید. نگهداری از این گربه‌ها قطعا می‌تواند جذابیت‌های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. قیمت گربه فنجونی معمولا بالاست؛ ولی برخی از مجموعه‌ها هستند که امکان خرید آنها با قیمت مناسب را فراهم کرده‌اند.

مجموعه سایمون کت یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که امروزه این امکان را برای شما فراهم کرده است. با استفاده از خدمات سایمون کت می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت این گربه‌ها را خریداری کنید. از طرف دیگر تمامی نکات برای نگهداری از گربه‌های فنجونی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همین موضوع نیز به شما کمک می‌کند تا مشکلی برای نگهداری از این گربه‌ها نداشته باشید.

قیمت گربه بریتیش بلو

آیا به دنبال یک رنگ فانتزی برای گربه بریتیش خود هستید؟ گربه‌های بریتیش بلو قطعا می‌توانند بهترین گزینه در این زمینه برای شما باشند. این گربه‌ها ویژگی‌های متنوعی دارند که باعث می‌شود تا خرید آنها برای شما گزینه خوبی باشد. یکی از دلایل مهم این خرید این گربه‌ها زیبایی ظاهری خاص آنهاست. این زیبایی ظاهری به حدی است که قطعا اگر گربه خود را بیرون ببرید تمام توجه‌ها به آن جلب می‌شود. از طرف دیگر این گربه‌ها مانند سایر گربه‌های بریتیش دارای رفتارهای بامزه و شیرینی هستند.

قیمت گربه بریتیش بلو
قیمت گربه بریتیش بلو

به همین علت نیز نگهداری از آنها یک تجربه جدید و بسیار جذاب برای شما خواهد بود. با این حال قیمت گربه بریتیش بلو نیز معمولا کمی بالاست. زمانی که قصد خرید این گربه‌ها را دارید باید حتما توجه کنید که خرید خود را از مجموعه‌های معتبر انجام دهید. دلیل این موضوع این است که بسیاری از مجموعه‌ها معمولا قیمت‌های نجومی را برای این گربه‌ها در نظر می‌گیرند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا در نهایت خرید آنها برای شما مشکل‌ساز شود.

یکی از بهترین مجموعه‌هایی که برای این کار وجود دارد پت شاپ گربه سایمون کت است. در این پت شاپ می‌توانید گربه‌های بریتیش بلو را خریداری کنید. قیمت گربه بریتیش رنگ آبی در این مجموعه بسیار مناسب است. به همین علت با خرید از آن می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

قیمت گربه اسکاتیش

آیا جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید گربه‌های اسکاتیش را دارید؟ گربه‌های اسکاتیش از جمله محبوب‌ترین انواع گربه‌های خانگی به شمار می‌آیند که امروزه افراد زیادی تمایل به خرید آنها دارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا سوالات زیادی درباره قیمت گربه اسکاتیش برای افراد به وجود بیاید. اگر شما هم این سوال را دارید باید به چند نکته زیر توجه داشته باشید:

قیمت گربه اسکاتیش
قیمت گربه اسکاتیش
  • نژاد اسکاتیش از جمله گران‌قیمت‌ترین نژادهای گربه خانگی به شمار می‌آید. به همین علت نیز خرید آن ممکن است برای برخی از افراد چالش‌برانگیز باشد.
  • در زمان خرید این گربه‌ها حتما به ویژگی‌های ظاهری و وضعیت سلامتی گربه مدنظر خود دقت داشته باشید. معمولا دلیل پایین‌بودن بیش از اندازه قیمت این گربه‌ها مشکلاتی در سلامتی آنهاست.
  • سعی کنید خرید خود را از مجموعه‌های معتبر انجام دهید. به این ترتیب می‌توانید مطمئن شوید که گربه‌های اسکاتیش را با قیمتی مناسب تهیه کرده‌اید.

رفتار گربه بریتیش

بعد از این‌که درباره قیمت گربه بریتیش صحبت کرده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم احتمالا به دنبال اطلاعات بیشتری درباره این نژاد خواهید بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید نژاد بریتیش رفتارهای خاصی را به شما ارائه می‌دهد. به همین علت نیز آنها را می‌توان جز محبوب‌ترین نژادهای گربه خانگی برای خرید دانست. در این بخش قصد داریم توضیحات کاملی را درباره رفتار گربه بریتیش به شما ارائه دهیم. از جمله ویژگی‌های رفتاری این گربه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازیگوشی گربه بریتیش
بازیگوشی گربه بریتیش
  • به طور کلی باید توجه داشته باشید که نژاد بریتیش یکی از آرام‌ترین نژادهای گربه خانگی به شمار می‌آید. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا نگهداری از آنها اصلا کار سخت و دشواری برای شما نباشد. در واقع شما می‌توانید خیلی ساده و راحت از آنها نگهداری کنید. آنها نیازمند مراقبت‌های اولیه خاصی هستند.
  • خوش اخلاق بودن ویژگی مهم دیگر گربه‌های بریتیش است. معمولا کمتر پیش می‌آید که شما رفتارهای پرخاشگرانه‌ای را از این گربه‌ها مشاهده کنید. البته این موضوع کاملا به نحوه تربیت شما نیز بستگی خواهد داشت. با این حال اگر به دنبال یک گربه خوش اخلاق هستید قطعا گربه‌های بریتیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهند بود.
  • دقت داشته باشید که این گربه‌ها فعالیت آنچنانی ندارند. معمولا آنها علاقه زیادی دارند که مدت زمان طولانی را در یک محیط بنشینند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا بتوانید نسبت به تنها گذاشتن آنها حساسیت نداشته باشید. از طرف دیگر آنها معمولا گربه‌های بازیگوشی نیستند. پس نیازی نیست که نسبت به کنجکاوی‌های زیادی این گربه‌ها نگران باشید.

رفتارهای نژاد گربه بریتیش

  • این نژاد از گربه‌ها معمولا علاقه زیادی به نازکردن و نوازش ندارند. پس وقتی که قصد خرید آنها را دارید حتما باید این موضوع را مدنظر قرار دهید.
  • از طرف دیگر نباید فراموش کنید که آنها معمولا حیوانات اجتماعی هستند. پس شما می‌توانید با خیالی راحت از این گربه‌ها در محیط‌های خانوادگی نگهداری کنید. اجتماعی بودن این گربه‌های خانگی باعث می‌شود تا آنها ارتباط خوبی با کودکان و سایر حیوانات خانگی نیز داشته باشند.
  • ویژگی رفتاری مهم دیگری که این گربه‌ها دارند این است که به تنهایی عادت دارند. در واقع آنها عاشق تنهایی هستند. به همین علت نیز در طول روز خیلی راحت می‌توانید آنها را تنها بگذارید. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا نگهداری از آنها برای شما ساده‌تر شود.
  • این گربه‌های خانگی اصلا اهل سروصدا کردن نیستند. برخلاف بسیاری از نژادهای دیگر که معمولا سروصدای زیادی تولید می‌کنند این گربه‌ها بسیار آرام هستند. پس وقتی که از آنها در محیط آپارتمانی استفاده می‌کنید باعث اذیت شدن همسایه‌های شما نخواهند شد.
  • گربه‌های بریتیش معمولا بسیار صبور هستند. به همین علت شما خیلی راحت می‌توانید از آنها در خانواده‌های شلوغ نگهداری کنید. نکته مهم دیگر این است که آنها برای کودکان و بچه‌های کوچک نیز مناسب هستند. صبر بالای آنها اجازه می‌دهد تا ارتباط خوبی را با کودکان برقرار کنند.
  • در نهایت باید دقت داشته باشید که گربه‌های بریتیش معمولا خیلی سریع به یک محیط جدید خو می‌کنند.
رفتارهای نژاد گربه بریتیش
رفتارهای نژاد گربه بریتیش

وقتی که با قیمت گربه بریتیش آشنا شدید احتمالا این سوال برای شما پیش آمد که این گربه‌ها چه خصوصیاتی دارند که باعث شده تا قیمت آنها افزایش پیدا کند؟ در این بخش قصد داریم توضیحات کاملی را درباره مشخصات گربه بریتیش به شما ارائه دهیم. در جدول زیر می‌توانید تمامی اطلاعات موردنیاز درباره آنها را به دست بیاورید.

مشخصات گربه بریتیش

گربه‌های بریتیش دارای اندازه متوسطی هستند. یک نکته مهم درباره این نژاد از گربه‌های خانگی این است که آنها معمولا خیلی کند رشد می‌کنند. معمولا بزرگ‌ترین اندازه این گربه‌ها زمانی است که آنها کاملا بالغ شده باشند. این بدان معناست که شما تا قبل از ۵ سالگی نمی‌توانید اندازه واقعی آنها را حدس بزنید.

طول عمر گربه بریتیش

معمولا گربه‌های بریتیش بین ۱۲ تا ۱۷ سال عمر می‌کنند. البته باید دقت داشته باشید که طول عمر آنها کاملا به نحوه نگهداری از این گربه‌ها بستگی خواهد داشت. برای مثال اگر شما اصول رژیم غذایی و وضعیت سلامت آنها را رعایت کنید می‌توانید طول عمر این گربه‌ها را افزایش دهید

موهای گربه‌های بریتیش

به طور کلی گربه‌های بریتیش در دو نوع موبلند و مو کوتاه وجود دارند. گربه‌های بریتیش موبلند معمولا کمی متفاوت‌تر بوده و البته زیبایی ظاهری خاصی نیز دارند. با این حال گربه‌های بریتیش مو کوتاه معمولا جذابیت بیشتری نسبت به سایر نژادها دارند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا طرفداران بیشتری در مقایسه با سایر نژادها داشته باشند.

طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت

ویژگی کلیدی و بسیار مهم دیگر گربه‌های بریتیش این است که آنها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در دسترس هستند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا بتوانید خیلی ساده و راحت از میان آنها انتخاب کنید. نکته مهمی که نباید فراموش کنید این است که رنگ این گربه‌ها روی قیمت گربه بریتیش نیز تاثیرگذار است.

رفتار گربه بریتیش
رفتار گربه بریتیش

تغذیه گربه‌های بریتیش

گربه‌های بریتیش معمولا نیازمند رژیم‌های غذایی چندان خاصی نیستند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید خیلی راحت از ترکیب غذاهای خشک و تر برای آنها استفاده کنید. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که شما می‌توانید از غذاهای خانگی نیز برای آنها استفاده کنید. فراموشنکنید که مقدار غذایی که در هر وعده به آنها می‌دهید باید به اندازه کافی باشد. در بسیاری از موارد این گربه‌ها معمولا غذای زیادی می‌خورند. همین موضوع نیز باعث می‌شود تا با مشکلاتی مانند افزایش وزن یا دیابت درگیر شوند.

مراقبت‌های بهداشتی

گربه‌های بریتیش به میزان زیادی نیازمند مراقبت‌های بهداشتی خاصی هستند. پس اگر شما هم علاقه‌مند به نگهداری از آنها هستید حتما باید به نکات مربوط به این نوع مراقبت‌ها دقت کنید. برای مثال تمیزکردن گوش‌ها، مسواک زدن برای آنها، مرتب کردن و کوتاه کردن ناخن‌ها، تمیزکردن ترشحات چشم گربه‌ها و … از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید در این زمینه انجام دهید.

زیبایی گربه بریتیش
زیبایی گربه بریتیش

مراقبت‌های پزشکی

گربه‌های بریتیش در بسیاری از موارد در معرض بیماری‌های مختلف قرار می‌گیرد. زمانی که قصد دارید از آنها نگهداری کنید حتما باید به طور مرتب آنها را برای چکاپ به دامپزشک ببرید. به این ترتیب می‌توانید انتظار بهترین وضعیت سلامتی را از آنها داشته باشید.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.