سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

گربه بریتیش شورت هیر

قیمت گربه بریتیش شورت هیر ، گربه بریتیش شورت هیر در سایت سایمون کت به تحلیل آن می پردازیم.

اگر  تصمیم دارید برای به سرپرستی گرفتن یک گربه آرام و موقر اقدام کنید ، گربه بریتیش شورت هیر گزینه‌ای مناسب است. گربه بریتیش شورت هیر گربه ای کم توقع ، آرام و شخصیتی مانند انگلیسی‌ها می‌باشد.

دهان گربه
دهان گربه

در مطالب قبلی سایمون کت به موضوعاتی چون قیمت گربه بریتیش گلد، گربه بریتیش NY24 و خرید گربه بریتیش پرداختیم.

تاریخچه

در قرن ۱۹ انگلیسی ها تصمیم گرفتند یک نژاد خاص از گربه را به عنوان نژاد رسمی کشور شان انتخاب و معرفی کنند.

استخوان بندی را کمی درشت کردند. تراکم موها بیشتر، سر بزرگ تر. در سال ۱۸۷۱ نژاد بچه گربه بریتیش به عنوان نژاد رسمی بریتانیا انتخاب و معرفی شد. اولین بار در قرن ۱۹ H. Weir کتابی برای این نژاد تالیف کرد و آن را رسما معرفی کرد. کتاب تحت عنوان گربه های ما و همه چیز درباره آن ها. پس از جنگ جهانی این نژاد با نژاد پرشین میکس شد و تکامل یافت. ازین جهت شباهت های رفتاری بیشتری بین بریتیش و پرشین وجود دارد.

گربه بریتیش شورت هیر دارای سابقه ای کاملاً مستند وشفاف هستند. این نژاد از همان ابتدا در اولین نمایشگاه رسمی گربه در بریتانیا ، در سال ۱۸۷۱ ، به نمایش گذاشته شدند.

دو جنگ جهانی، این نژاد را ویران کرد و پس از جنگ جهانی دوم تعداد کمی بریتیش شورت هیر باقی مانده بود. با کمک نژادهای دیگر، شورت هیر، همانطور که در انگلیس نامیده می شود، احیا شد.

همه چیز از جمله خرید گربه ، فروش گربه ، خرید غذای گربه ، واگذاری گربه و عقیم سازی گربه تان را با پانسیون سایمون کت و با مشورت دامپزشکتان انجام دهید.

__________________________________

حتما بخوانید:

واگذاری گربه

قیمت گربه

اتاق بازی گربه

__________________________________

خصوصیات ظاهری

گربه بریتیش شورت هیر  سریع رشد نمی‌کند. در واقع باید گفت که پنج سال طول می‌کشد تا بریتیش شورت هیر به وزن و اندازه کامل خود برسد. به طور کلی، بریتیش شورت هیر مادّه بین ۳٫۲ تا ۵٫۴ کیلوگرم و بریتیش شورت هیر نر بین ۴٫۱ تا ۷٫۷ کیلوگرم وزن دارد. قد بریتیش شورت هیر بالغ از پاها تا شانه‌ها ۳۵٫۵ سانتی‌متر است.

موی گربه

موهای کوتاه و متراکم از ویژگی های اصلی موهای آنهاست. موهایشان در چند ماه اول زندگی به سرعت رشد میکند. جنس موهای آنها معمولی است و نه ضخیم و نه نازک است. درواقع جنس موی گربه باید متعادل باشد.

تمامی گربه ها ریزش مو دارند و این طور نیست که گربه های مو کوتاه از این قاعده مستثنی باشند. گربه ها در طول روز بدلیل اینکه پوشش تن آنها از مو میباشد، ریزش مو دارند اما این ریزش باید بطور طبیعی و طی یک سیکل منظم اتفاق بیفتد. هنگام شانه زدن گربه های مو کوتاه ، موی کمتری به شانه مینشیند و در کل موی کمتری بعلت تراکم و طول کمتر موها به چشم شما خواهد آمد.

رنگبندی

بریتیش شورت هیر طیف رنگ‌های مختلفی دارد. یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های گربه‌های این نژاد بریتیش بلو (British Blue) است که رنگ موهای آن آبی طوسی خاصی است. اما این نژاد رنگ‌های طوسی سفید، تابی (خاکستری راه راه)، کرم یک‌دست، کالیکو (مشکی نارنجی)، خال خالی طوسی، سیاه و سفید و سفید یکدست هم دارد.

رنگ چشم ها باید شفاف باشد و زمینه ای به رنگ طلایی- مسی داشته باشد. در مورد بریتیش های سفید استثنائاتی وجود دارد و چشم ها آبی یا طلایی هستند.

گربه بریتیش شورت هیر

خصوصیات رفتاری

گربه بریتیش شورت هیر به خوش‌اخلاقی و خلق و خوی گرم مشهور است. این گربه به طور کلی آرام، راحت و بی سر و صدا است اما گاهی ممکن است آن روی خوی خود را نیز نشان دهد. بریتیش شورت هیر از زندگی کردن و آسایش داشتن کنار شما و دیدن چند سریال تلویزیونی همراه شما شاد خواهد بود. بریتیش شورت هیرهای بالغ با کودکان نیز رابطه خارق‌العاده‌ای دارند و صبوری و عشق به آن‌ها می‌بخشند. فقط باید بر آن‌ها نظارت داشته باشید. گربه‌های این نژاد زیاد اهل سر و صدا نیستند.

گربه‌های این نژاد مهربان هستند اما معمولاً دوست ندارند کسی آن‌ها را بغل کند یا از زمین بلند کند. البته آن‌ها دوست دارند که دور و برتان باشند و در کارهایی روزانه‌یتان شرکت داشته باشند.  سطح فعالیت این گربه متوسط است. او در دوران بچه گربه ای پرانرژی است، اما معمولاً از یک سالگی شروع به یکجا نشستن می کند.

برای اطلاع از قیمت گربه بریتیش، قیمت گربه هیمالین، قیمت گربه اسکاتیش، قیمت گربه پرشین و خرید غذای گربه با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

__________________________________

مطالعه بیشتر:

خرید گربه اسکاتیش

فروش گربه اسکاتیش

قیمت گربه اسکاتیش

__________________________________

رابطه با دیگر حیوانات

این گربه خوش اخلاق کاملا برای زندگی در خانواده های دارای فرزند و سگ های دوستدار گربه، مناسب است.  گربه‌های بریتیش شورت هیر رابطه خوبی با دیگر حیوانات خانگی از جمله سگ‌ها دارند اما زمانی که هر حیوان خانگی دیگری را وارد خانه می‌کنید، باید نظارت داشته باشید. برای بهترین نتیجه، همیشه حیوانات خانگی، حتی گربه های دیگر را به آرامی و در یک محیط کنترل شده به هم معرفی کنید.

سلامت و نگهداری

گربه های بیریتیش شورت هیر به طور کلی سالم هستند، اما در معرض ابتلا به کاردیومیوپاتی هایپرتروفی (HCM) و هموفیلی B و اختلال خونی ارثی می باشند. کاردیومیوپاتی هایپرتروفیک شایع ترین نوع بیماری قلب در گربه ها است که باعث ضخیم شدن بیش از حد ماهیچه ی قلب می شود.

همان طور که اشاره کردیم، این نژاد مستعد چاقی است که می‌تواند باعث بروز دیابت در او شود؛ در نتیجه باید گربه‌یتان را در سلامت وزنی نگه دارید. همچنین باید در نظر داشته باشید که مشکلاتی مانند بیماری‌های لثه و التهاب لثه در گربه‌های بریتیش شورت هیر بیش از سایر گربه‌ها است – قرمزی لثه‌ها و بوی بد دهان گربه‌یتان را بررسی کنید.

گربه های بریتیش
گربه بریتیش شورت هیر

طول عمر

این نژاد نسبتاً مقاوم است و میانگین طول عمر او حدود ۱۵ سال است. اما بعضی از گربه‌های بریتیش شورت هیر هم بوده‌اند که ۲۰ سال عمر کرده‌اند. گربه‌های این نژاد به شما این امکان را می‌دهند که مدت طولانی به آن‌ها عشق بورزید. حتماً به آن‌ها ورزش و تحرک زیادی بدهید، غذای خوب در اختیار آن‌ها بگذارید و مرتب آن‌ها را به دامپزشکی ببرید.

هماهنگی هرگونه خرید گربه، فروش گربه، واگذاری گربه، عقیم سازی گربه، خرید گربه اسکاتیش، گربه های پرشین، خرید گربه های هیمالین و خرید گربه بریتیش با پانسیون سایمون کت .

__________________________________

گربه اشرافی

آرایشگاه گربه در شهران

خدمات شستشو گربه

__________________________________

لوازم گربه بیریتیش شورت هیر

  • خاک مخصوص
  • شانه و برس مخصوص
  •   قلاده
  • جای خواب
  •   ظرف غذا و آب
  •   شامپو مخصوص
  •   تمیز کننده‌ های آنزیمی

پا نوشت:حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش ، خرید بچه گربه معمولی ارزان ، پانسیون گربه در شما

همچنین اگر دیگر قادر به نگهداری گربه نیستید، سرپرستی گربه اشرافی و واگذاری گربه و یا خرید گربه اسکاتیش، گربه های پرشین، خرید گربه های هیمالین و خرید گربه بریتیش را به پناهگاه و کلینیک سایمون کت بسپارید.

__________________________________

بهتر است بدانید :

ماساژ گربه

عقیم سازی گربه

خرید غذای گربه

__________________________________


برای هرگونه 
خرید گربه ، فروش گربه با سایمون کت همراه باشید.

پانوشت:
خرید گربه -فروش گربه – پانسیون گربه – خرید گربه پرشین -فروش گربه پرشین -خرید گربه اسکاتیش -فروش گربه اسکاتیش خرید گربه بریتیشفروش گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران بهترین پانسیون گربه قیمت گربه پرشینقیمت گربه اسکاتیشخرید گربه هیمالینفروش گربه هیمالینقیمت گربه هیمالینواگذاری گربه قیمت گربه پانسیون سگهزینه پانسیون سگپانسیون سگ در تهرانقیمت پانسیون سگ در تهرانپانسیون سگ کرجبهترین پانسیون سگ تهرانپانسیون حیواناتپانسیون حیوانات در تهران لیست قیمت پانسیون حیواناتپانسیون نگهداری سگ ارزانپانسیون سگ ارزان در تهرانپانسیون سگ تهران

 

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

7 دیدگاه دربارهٔ «گربه بریتیش شورت هیر»

  1. من از خدمات کلینک سایت سایمون کت بسیار راًضی هستم محتوای بسیار عالی داشت و من دیدگاهم نسبت به گربه بریتیش عوض شد

  2. من از خدمات کلینیک سایت کت کمال تشکر را دارم من گربه ام رو چند روز در پانسیون آنجا گذاشتم کلیه نکات بهداشتی و غذایی در آنجا به صورت صحیح انجام میشه و میشه به عنوان یک کلینک عالی در نگهداری حیوانات خانگی به آن تکیه کرد

  3. من از خدمات کلینیک سایت کت کمال تشکر را دارم من گربه ام رو چند روز در پانسیون آنجا گذاشتم بسیار عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.