سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

پانسیون سگ بعد از جراحی

پانسیون سگ بعد از جراحی پزشکی

یکی از بزرگ‌ترین چالشی که سرپرستان سگ با آن سرکار دارند، نگهداری آنها بعد جراحی و با عقیم سازی است. این نگرانی و چالش را می‌توان با سپردن سگ به مراکز تخصصی همچون پانسیون سگ بعد از جراحی سپرد. مدت زمان بهبودی سگ بعد از جراحی تا حد زیادی به خلق و خوی سگ، نوع جراحی، مراقبت و نگهداری از سگ بعد از جراحی بستگی دارد. در برخی موقع سرپرستان سگ وقت و امكانات لازم برای نگهداری از آنها بعد از جراحی را ندارند، لذا پانسیون سگ بعد از جراحی می‌تواند برای آنها گزینه مناسبی باشد. اگر به هر دلیلی توانایی نگهداری از سگ مورد سرپرستی خود را بعد از جراحی را ندارید، بهتر است این وظیفه را به پانسیون‌ها و مراکز نگهداری از آنها بسپارید. مراکزی چون پانسیون سگ سایمون قادر به نگهداری سگ‌ها بعد از عقیم سازی و جراحی است. در ادامه با ما همراه باشید تا به ویژگی پانسیون سگ بعد از جراحی، انواع جراحی در سگ ها، نگهداری سگ بعد از جراحی، معرفی پانسیون سگ سایمون و ویژگی خاص پانسیون سگ سایمون بیشتر بپردازیم.

پانسیون سگ بعد از جراحی
پانسیون سگ بعد از جراحی

در مطالب دیگری در این حوزه داخل سایت سایمون کت به مسائلی چون پانسیون سگ بعد از عقیم سازی و پانسیون سگ در غرب تهران می‌پردازیم.

ویژگی پانسیون سگ بعد از جراحی

در طول زندگی حیوانات خانگی مانند سگ‌ها و گربه‌ها، عمل جراحی امری رایج است. زیرا این حیوانات با نوع زندگی خانگی و آپارتمانی رشد و ادامه زندگی خواهند داد. یکی از این جراحی‌ها می‌توان به عقیم‌سازی اشاره کرد. هرگونه جراحی می‌تواند برای سگ یا گربه یکی از تجربیات سخت زندگی‌اش باشد. پس نگهداری از سگ بعد از جراحی و یا گربه یک کار بسیار مهم در روند بهبودی این حیوانات است. این کار را می توانید هم خودتان انجام دهید و یا به پانسیون سگ بعد از جراحی بسپارید. اما باید به ویژگی پانسیون سگ بعد از جراحی دقت کنید.

پانسیون سگ بعد از عمل جراحی
پانسیون سگ بعد از عمل جراحی

در مورد ویژگی پانسیون سگ بعد از جراحی نکات بسیاری وجود دارد که باید آنها را مد نظر قرار دارد. این ویژگی‌ها همانند پانسیون سگ بعد از عقیم سازی خواهد بود. در این بخش به منظور نگهداری بهتر از این حیوانات به آنها اشاره می‌کنیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها کادر درمان و نیروهایی هستند که نگهداری سگ به عهده آنها است. این افراد باید در مورد نژاد سگ شما و نحوه نگهداری از سگ بعد از جراحی آگاهی داشته باشند. در کنار آگاهی باید به حیوانات علاقه داشته باشند.

آن مرکز باید دارای اتاق ایزوله و محیطی مناسب برای نگهداری از پت باشد. پانسیون سگ بعد از جراحی باید تحربه کافی در این مورد را داشته باشد. به شما توصیه می‌کنم پانسیونی را برای جراحی انتخاب کنید که بتواند از سگ بعد از جراحی نگهداری کند. برخی از مراکز مانند پانسیون سگ سایمون این امکان و ویژگی را دارند که بتوانند حیوانات را بعد از جراحی و عقیم سازی نگهداری کنند.

انواع جراحی در سگ ها

قبل از هرکاری باید در مورد انواع جراحی در سگ ها بیشتر اطلاع داشته باشید. برخی از جراحی‌ها مانند عقیم سازی و جراحی دندان ازجمله جراحی‌های رایج در سگ ها هستند. این نوع عمل‌ها اگر در پانسیون‌های مجربی چون پانسیون سگ سایمون انجام شود، خطر جانی ندارد. بعد از این نوع جراحی‌ها بهتر است نگهداری از پت به عهده سرپرست باشد. زیرا خطر حیاتی نحواهد داشت. و از نگهداری  در پانسیون سگ بعد از جراحی بهتر است خود داری شود. زیرا سگ به توجه سرپرست خویش برای بهبودی نیازمند است.

جراحی سگ
جراحی سگ

برخی از جراحی‌ها در دسته عمل‌های اورژانسی برای حیات سگ انجام می‌شود. این نوع جراحی‌ها شامل خونریزی داخلی، پارگی رباط صلیبی، برداشتن تومور پوست، از بین بردن سنگ مثانه یا انسداد مجرای ادرار و سرطان طحال هستند. در این مواقع بهتر است نگهداری از حیوان را به پانسیون سگ بعد از جراحی سپرد. شما به عنوان سرپرست موظف هستید که پانسیون‌های باتجربه و با امکاناتی همچون پانسیون سگ سایمون را برای نگهداری از سگ بعد از جراحی انتخاب کنید.

پانسیون سگ بعد از جراحی عقیم سازی

عقیم کردن سگ یکی از عمل‌های اختیاری و تا حد زیادی یکی از رایج‌ترین جراحی‌ها است. بنابراین یک روش معمول و نسبتاً ایمن در نظر گرفته می‌شود. بهبودی پس از عقیم سازی در سگ‌ها سریع است و بیشتر آنها در عرض ۱۴ روز بهبود می‌یابند. اما این بدین معنا نیست که به نگهداری بعد از عقیم سازی نیازمند نباشد. او در این دوران نیاز به تیمار و توجه دارد، اگر به هر دلیلی توانایی نگهداری و کنترل او را ندارید، بهتر است او را به پانسیون سگ بعد از جراحی و عقیم سازی بسپارید.

عقیم سازی سگ نر
عقیم سازی سگ نر

معمولاً بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت عوارض بیهوشی در بدن سگ مشاهده می‌شود. بیشتر اوقات پس از دو روز سگ به حالت عادی بر می‌گردد. در مدت ۷ تا ۱۰ روز پس از جراحی بایستی مطمئن شد در زخم عوارضی بوجود نیامده باشد. در این مدت شما باید با دامپزشک کلینیکی که در آن عمل عقیم سازی را انجام داده‌اید در ارتباط باشید. و در واقع شما نباید با پانسیون سگ بعد از جراحی قطع ارتباط کنید. دامپزشک داروهای مسکن را برای چند روز پس از جراحی تجویز می‌کند. مهم است که طبق دستورالعمل‌های دامپزشک، استفاده شود تا سگ درد نكشد. برای محافظت از جای برش جراحی، از گردنبند الیزابت استفاده کنید تا از لیسیدن یا گاز گرفتن زخم  توسط سگ جلوگیری شد. عموما این گردنبند را می توانید از پانسیون سگ بعد از جراحی عقیم سازی تهیه کنید. برای مثال پانسیون سگ سایمون تمام خدمات پس از عمل عقیم سازی را به بیمار خود ارائه می‌دهد.

نگهداری سگ بعد از جراحی دندان

جراحی دندان در موارد شکستگی دندان، ضربه به حفره دهان، دندان پوسيده، تومور یا ناهنجاری دهان انجام می‌شود. تقریباً ۷۲ ساعت طول می‌کشد تا سگ‌ها به سطح فعالیت و اشتهای طبیعی خودشان برگردند. تا زمانی که برش بهبود نیافته و بخیه‌ها جذب نشوند، سگ کاملاً بهبود نیافته است. بهبودی کامل پس از کشیدن دندان، تقریباً دو هفته طول می‌کشد. در طول نگهداری سگ بعد از جراحی دندان، ارائه غذای نرم، محدودیت فعالیت و مسواک نکردن دندان‌ها بایستی صورت بگیرد. اگر برای شما نگهداری از سگ در این دوران سخت است، او را به پانسیون سگ بعد از جراحی دندان بسپارید. عوارض بيهوشي دو روز در سگ ها باقي مي‌ماند.

پانسیون سگ پس از برداشتن تومور خوش خیم

بهبودی پس از برداشتن توده‌های خوش خیم می‌تواند بسته به اندازه و محل توده بسیار متفاوت باشد. اما به طور کلی بین ۱۰ تا ۱۴ روز طول میکشد. برداشتن توده‌های بزرگ‌تر ممکن است نیاز به تخلیه داشته باشد تا از تجمع مایع  پس از عمل جلوگیری شود. توجه به این نکته مهم است که زخم‌های بزرگتر یا در نواحی خاص، در مدت زمان بیشتری التیام مي‌يابند. اگر در مورد مراقبت از سگ دچار مشکل هستید، پانسیون سگ بعد از جراحی می‌تواند به شما كمك كند. پانسیون سگ سایمون یکی از باتجربه‌ترین‌ها در مورد مراقبت از سگ بعد از جراحی است.

نگهداری سگ بعد از جراحی فوری

بهبودی در جراحی فوری (بسته به مشکل مورد نظر) بسیار متفاوت است. به عنوان مثال زمان بهبودی برای جراحی بر روی بافت‌های نرم، مانند جراحی‌های شکم، کمتر از جراحی‌های روی استخوان و مفاصل می‌باشد. سگ‌هایی که جراحی بافت نرم داشته‌اند، معمولاً پس از ۲ تا ۳ هفته تقریباً به طور کامل بهبود می‌یابند. بهبودی کامل حدود ۶ هفته طول می‌کشد. در این مدت با دامپزشک در پانسیون سگ بعد از جراحی در ارتباط باشید. اینگونه بهتر از روند بهبودی سگ مطلع می‌شوید.

نگهداری سگ بعد از عمل جراحی
نگهداری سگ بعد از عمل جراحی

جراحی استخوان و رباط بسیار ظریف‌تر هستند. بنابراین دوره نقاهت و نگهداری سگ بعد از جراحی طولانی‌تر خواهد بود. بسته به نوع جراحی، نگهداری سگ بعد از جراحی می‌تواند بین ۸ تا ۱۲ هفته باشد. اما جراحی بر روی پارگی رباط صلیبی، تا ۶ ماه بهبودی می‌تواند طول بكشد. این مدت برای کسانی که کارمند هستند بسیار طولانی خواهد بود. بهتر است او را به پانسیون سگ بعد از جراحی بسپارید. پانسیون سایمون دارای امکاناتی همچون اتاق ایزوله سگ است و برای نگهداری از پت شما مناسب خواهد بود.

پانسیون سگ بعد از جراحی ارتوپدی

پس از جراحی ارتوپدی، سگ نیاز دارد که برای مدت طولانی‌تری بدون ورزش، حرکت کند و حتی ممکن است نیاز به استراحت کامل در جعبه داشته باشد. شما بایستی سگتان را بیرون بیاورید تا بتواند به طور مرتب کارش را انجام دهد، اما در صورتی که نمی‌تواند این کار را انجام دهد، در جعبه روزنامه بگذارید و به طور مرتب ملافه‌های او را عوض کنید تا قفس مکانی دلپذیر و خنک و مساعد برای استراحت باقی بماند.

نگهداری از سگ بیمار
نگهداری از سگ بیمار

همیشه یک کاسه آب تمیز در لانه بگذارید و مرتب چک کنید، نریخته باشد. استراحت در جعبه می‌تواند برای او سخت باشد، اما هرچه بیشتر بتوانید حرکت سگتان را محدود کنید، بهبودی سریعتر و خطر آسیب کمتر خواهد بود. سگتان را تا زمانی که دامپزشک توصیه کرده است در جعبه نگه دارید، حتی اگر به نظر می‌رسد که او بهتر است. همانطور می بینید در جراحی ارتوپدی سگ، مراقبت و توجه به او بایستی بیشتر باشد، اگر نمی توانید از او به طور مناسب و شایسته مراقبت کنید، پانسیون سگ بعد از جراحی می‌تواند كمك حال شما باشد.

غذا پس از جراحی

رژیم غذایی سگ پس از جراحی احتمالاً با برنامه معمول او متفاوت خواهد بود. سگ‌ها نیز مانند انسان‌ها ممکن است پس از بیهوشی حالت تهوع داشته باشند. بعد از عمل، به او یک وعده غذایی سبک برای شب بدهید. دامپزشک در همان کلینیک سگ بعد از جراحی می‌تواند نوع خاص غذا را به شما معرفی نماید که مخصوص سگ‌ها پس از جراحی است. آن غذاها را برای اولین وعده‌های غذایی یا تا زمانی که دامپزشک توصیه کرده است به او بدهید. اما در اسرع وقت به او غذای با کیفیت همیشگی‌اش بدهید تا بهبودی او را تسریع شود.

بعد از جراحی مطمئن شوید که سگ همیشه آب تمیز و تازه در دسترس داشته باشد. فعالیت بدنی روال معمول او تا بهبودی کامل نیز بایستی تغییر کند. دامپزشک بسته به نوع جراحی که انجام داده است، به شما خواهد گفت که سگ چه نوع تمرینی را می‌تواند از سر بگیرد و چه زمانی باید شروع کند. تمام این نکات را باید از پانسیون سگ بعد از جراحی بپرسید.

همانطور كه اشاره شده است مراقبت و نگهداري از سگتان بعد از جراحي نيازمند توجه، وقت، حوصله و دقت است، اگر از عهده نگهداري از سگ بعد از جراحي نيستيد، به دنبال بهترين پانسیون سگ بعد از جراحی باشيد.  پانسیون سگ سایمون یکی از بهترین مراکز نگهداری سگ بعد از جراحی است. اين مراكز با دامپزشكان و مراقبان مجرب و باتجربه مي‌توانند به شما كمك كنند تا بهبودي سگ حاصل شود.

پانسیون سگ سایمون

بهتر است برای اینکه از روند جراحی سگ خود اطمینان داشته باشید به دنبال یک پاسیون سگ معتبر و با تجربه باشید. زیرا آنها به دلیل اخلاق حرفه‌ای که در کار دارند شما را در نگهداری بعد از جراحی تنها نمی‌گدارند. پانسیون سگ سایمون یکی از این مراکز با تجربه و حرفه‌ای است که با کادر درمان مجرب خود، شما را در تمام طول دوره بهبودی پت شما همراهی می‌کند. حتی اگر بعد از عمل قادر به نگهداری سگ در دوره بهبودش نبودید، سایمون یک پانسیون سگ بعد از عمل جراحی جهت نگهداری از سگ شما خواهد بود.

عکس پانسیون سگ سایمون
عکس پانسیون سگ سایمون

در پانسیون سگ سایمون به دلیل داشتن اتاق ایزوله ومحل‌های تخصصی و ایمن برای نگهداری از سگ بعد از جراحی، بهترین گزینه برای پت شما خواهد بود. سایمون نه تنها پانسیون سگ بعد از جراحی، بلکه در صورت نیاز از سگ و یا گربه شما در طول سفر شما نیز نگهداری می‌کند. کلینیک سایمون در کنار نگهداری و درمان سگ و گربه دارای پت شاپ بسیار کاملی است که در آن می‌توانید تمام نیازهای گربه و سگ خویش را در آن تامین کنید.

ویژگی خاص پانسیون سگ سایمون

اگر بخواهیم ویژگی خاص پانسیون سگ سایمون را برشماریم، باید به بسیاری از نکات آن ازجمله کادر درمان، کارکنان حرفه‌ای و با تجربه، محیط مجهز برای نگهداری از سگ و گربه، ارائه خدمات درمانی و محیط مجهز برای نگهداری از پت بیمارمهم‌ترین ویژگی‌های این پانسیون است. پانسیون سگ سایمون، خدمات درمانی و بهداشتی ویژه‌ای در كنار نگهداری سگ‌ها به عنوان پانسیون سگ بعد از جراحی به شما ارائه می‌دهد.

اتاق پانسیون سگ سایمون
اتاق پانسیون سگ سایمون

از جمله بارزترین این خدمات می‌توان به واکسیناسیون، عقیم سازی، چکاپ و معاینه سگ اشاره کرد. در این مرکز که به عنوان یکی از بهترین پانسیون سگ بعد از جراحی یاد می‌شود، برای سگ‌های بیمار پانسیون ایزوله سگ و اتاق قرنطینه نیز وجود دارد. مجموعه ما در کنار سگ در حوزه پانسیون گربه نیز مشغول به فعالیت است.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.