سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

پانسیون سگ بعد از عقیم سازی

پانسیون سگ بعد از عقیم سازی

یکی از دغدغه‌های کسانی که حیوان خانگی دارند، عقیم سازی انها و مراقت‌های بعد از عقیم سازی است. جراحی در زندگی سگ تجربه ناخوشایند است. در این ایام او نیاز به محبت شما دارد. پانسیون سگ بعد از عقیم سازی، آخرین گزینه برای نگهداری سگ می‌باشد. با این وجود، اگر به هر دلیلی امکان مراقبت آن بعد از عقیم سازی وجود نداشته باشد. مراكز و هتل‌هایی مانند پانسیون سگ سایمون کار نگهداری و مراقبت از را آنها انجام می‌دهند. نگهداری و مراقبت از سگ‌ها مستلزم رعایت و دانستن نکات مهم بعد از عقیم سازی سگ و دانستن شرایط نگهداری سگ بعد از عقیم سازی است. در ادامه بیشتر به این موضوعات و معرفی پانسیون سگ سایمون و ویژگی خاص پانسیون سگ سایمون پرداخته ایم.

عقیم سازی سگ
عقیم سازی سگ

در مطالب دیگری در این حوزه داخل سایت سایمون کت به مسائلی چون پانسیون سگ بعد از جراحی و پانسیون سگ در غرب تهران می‌پردازیم.

نگهداری سگ بعد از عقیم سازی

عمل عقیم سازی نوعی از جراحی است که به نوع نژاد سگ، سن و اندازه آن بستگی دارد. چگونگی انجام عمل، به نظر و تشخیص دامپزشک وابسته است. اصولا هرگونه جراحی مانند عقیم سازی به سگ شوک وارد می‌کند. درواقع اتفاق خوش آیندی برای این حیوان نخواهد بود. پس از عمل عقیم سازی، سگ نیاز به مراقبت و توجه بسیار بیشتری از حد معمول دارد. نگهداری سگ بعد از عقیم سازی از اهمیت بسیار زیادی در زندگی سگ برخوردار است. اگر امکان نگهداری از سگ را ندارید و یا نگران سلامتی او هستید، می‌توانید مراقبت از او را به مراکز تخصصی چون پانسیون سگ بعد از عقیم سازی محول کنید.

مهم‌ترین نکته در نگهداری سگ بعد از عقیم سازی و بازگشت به خانه این است که او را در محیط آرام قرار دهید. پس از انجام این کار، غذای مورد علاقه اش را تهیه کنید. كاسه آب او پر باشد (مگر اینکه از طرف دامپزشکتان غذای خاصی مشخص شده باشد). اگر سگ غذا نمی‌خورد، نگران نباشید. اما اگر او بعد از ۲۴ ساعت پس از عمل غذا نخورده باشد، ضروری است با کلینیک تماس بگیرید. بهتر است سگ را بعد از عقیم سازی خودتان نگهداری کنید. اما اگر مراقبت از او برای شما مشکل بود می‌توانید او را به هتل‌ها و پانسیون سگ بعد از عقیم سازی بسپارید.

بهتر است سگتان را در جایی که او معمولاً می‌خوابد، قرار دهید و به او اجازه دهید استراحت کند. هیچ چیز مانند خواب شبانه برای بهبودی از بیهوشی مناسب نیست. مکان خواب او بایستی در تابستان خنك و در زمستان گرم باشد. این موضوع بسیار مهم است چرا كه پس از بیهوشی، بدن او برای چند ساعت درجه حرارت را تنظیم نمی‌کند. سگتان نسبت به معمول به دما حساس‌تر خواهد بود. نگهداری سگ بعد از عقیم سازی معمولا چهارده روز طول می‌كشد.

پانسیون کردن سگ بعد از عقیم سازی
پانسیون کردن سگ بعد از عقیم سازی

نکات مهم بعد از عقیم سازی سگ

لازمه نگهداری از سگ بعد از عقیم سازی رعایت و دانستن نکات کلیدی است. زیرا او در یکی از مراحل حساس زندگی خود قرار دارد. اگر توانایی نگهداری از سگ را ندارید، بهتر است انجام این مهم را به مراکز معتبر همچون پانسیون سگ بعد از عقیم سازی بسپارید. به برخی از نکات مهم در زیر به آنها اشاره شده است.

عقیم سازی سگ ماده
عقیم سازی سگ ماده

برای چند روز ( طبق نظر دامپزشك) سگ را در خانه نگه دارید تا بهبودی زخم جراحی حاصل شود. در این مدت او نبایستی بپرد یا بدود تا از باز شدن زخم‌ها جلوگیری شود. زیرا در عمل عقیم‌سازی مخصوصا برای سگ ماده به دلیل برش عظلات شکمی، عدم رعایت این نکته ممکن است به روده و مثانه او صدمه وارد کند. این نکته را دامپزشک پانسیون سگ بعد از عقیم سازی حتما متذکر خواهد شد.

توجه به سگ در پانسیون نگهداری

 برای عدم لیسیدن یا خراشیدن جای زخم، دامپزشک پانسیون سگ بعد از عقیم سازی حتما به شما پیشنهاد استفاده از گردنبند الیزابت را خواهد داد. اکثر سگ‌ها در ۲۴ تا ۴۸ ساعت به خوبی به آن عادت می‌کنند. در صورت بستن یقه دقت نمایید، سگتان آب و غذایش را بخورد. اگر او با یقه در خوردن مشكل دارد، می‌توانید چندین بار در روز به او تحت نظارت دقیق غذا دهید. به محض اتمام غذا، یقه را ببندید. راه حل دیگری که بسیار موثر و کمتر آزاردهنده است، پوشیدن جلیقه محافظ است. سگ با آن می‌تواند راحت غذا بخورد.

عقیم سازی سگ نر
عقیم سازی سگ نر

جلیقه محافظ در مقایسه با الیزابت ش استرس و اضطراب کمتری به سگ می‌دهد. یکی از نکات مهم بعد از عقیم سازی سگ این است كه تا هفت روز، هر روز محل عمل را از نظر قرمزی، تورم یا ترشح بررسی کنید. در صورت مشاهده موارد اشاره شده، سریعا به دامپزشك در پانسیون سگ بعد از عقیم سازی مراجعه کنید. یکی از بهترین پانسیون ها در غرب تهران پانسیون سگ سایمون است. این مرکز با پشتیبانی ویژه خود خیال شما را در مراقبت از سگ راحت می‌کند.

داروی سگ بعد از عقیم سازی

دامپزشک دارویی برای تسکین درد سگتان در طول دوره پس از عمل تجویز می‌کند. حتماً دستورالعمل‌های دوز مصرفی او را که در پانسیون سگ بعد از عقیم سازی تجویز کرده را دنبال کنید و طبق دستور داروها را مصرف کنید. بهتر است برای این جراحی به مراکز تخصصی معبتر مراجعه فرمایید. زیرا مراقبت‌های پس از عقیم سازی به اندازه خود عمل مهم است. پانسیون سگ سایمون یکی از این مراکز است که با کادر مجرب و مسئولیت پذیری که دارد شما را در طول دوره همراهی می‌کند.

مدت زمان نگهداری سگ بعد از عقیم سازی

مدت زمان دقیق نگهداری سگ بعد از عقیم سازی بسته به سرعت بهبودی سگتان و توصیه‌های دامپزشک متفاوت است. با مراقبت خوب از سگتان پس از عقیم کردن، می‌توانید به کاهش ناراحتی، جلوگیری از عوارض و اطمینان از بهبودی بدون دردسر کمک کنید. اگر به هر دلیلی توانایی نگهداری از این حیوان باوفا را ندارید، می‌توانید او را به پانسیون سگ بعد از عقیم سازی بسپارید.

در این مراکز تمامی امکانات نگهداری از او فراهم است. یکی از این پانسیون های سگ در غرب تهران، پانسیون سگ سایمون است. این مرکز دارای امکانات ویژه مانند پانسیون ایزوله سگ و هتل آپارتمان برای نگهداری از این حیوانات خانگی زیبا هستند.

نگهداری سگ بعد از عقیم کردن، گردنبند الیزابت
نگهداری سگ بعد از عقیم کردن، گردنبند الیزابت

پانسیون سگ سایمون

یکی از مواردی که سرپرستان پت به آن نیاز خواهد داشت، مشاوره در مورد نگهداری حیوان خانگی‌اش است. زیرا حیوانات همچون نوزادان نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. این مهم در مورد سگ‌ها بیشتر اهمیت دارد. زیرا این حیوانات بسیار اجتماعی هستند. همین اخلاق آنها را بیشتر در معرض چالش و بیماری قرار می‌دهد. در این مواقع سرپرست باید پانسیون و یا کلینیک معتبری را برای پت خود برگزیند تا در همه موارد به آنجا مراجعه کند. یکی از باتجربه‌ترین پانسیون‌ها، پانسیون سگ سایمون است که با خدمات و پشتیبانی کارآمدی که دارد شما را در تمامی مراحل همراهی می‌کند.

اتاق پانسیون سگ سایمون
اتاق پانسیون سگ سایمون

در پانسیون سگ سایمون خدمات بسیاری از جمله واکسیناسیون حیوانات، نگهداری پت، عقیم سازی حیوانات و درمان بسیاری از بیماری‌ها ارائه می‌شود. اگر بعد از عقیم سازی قادر به نگهداری از سگ در دوره بهبودی او نداشتید و به دنبال پانسیون سگ بعد از عقیم سازی بودید، به شما پانسیون سگ سایمون را معرفی می‌کنیم. کلینیک سایمون با کادر مجربی که دارد شما را در نگهداری از سگ مورد سرپرستی شما کمک می‌کند.

ویژگی خاص پانسیون سگ سایمون

اگر بخواهیم ویژگی خاص پانسیون سگ سایمون را برشماریم، باید به بسیاری از نکات آن ازجمله کادر درمان، کارکنان حرفه‌ای و با تجربه، محیط مجهز برای نگهداری از سگ و گربه، ارائه خدمات درمانی مانند خدمات دندان پزشکی و جرم گیری دندان و محیط مجهز برای نگهداری از پت بیمارمهم‌ترین ویژگی‌های این پانسیون است. پانسیون سگ سایمون، خدمات درمانی و بهداشتی ویژه‌ای در كنار نگهداری سگ‌ها به عنوان پانسیون سگ بعد از عقیم سازی به شما ارائه می‌دهد.

عکس پانسیون سگ سایمون
عکس پانسیون سگ سایمون

از جمله بارزترین این خدمات می‌توان به واکسیناسیون، عقیم سازی، چکاپ و معاینه سگ اشاره کرد. در این مرکز که به عنوان یکی از بهترین پانسیون سگ بعد از عقیم سازی یاد می‌شود، برای سگ‌های بیمار پانسیون ایزوله سگ و اتاق قرنطینه نیز وجود دارد. مجموعه ما در کنار سگ در حوزه پانسیون گربه نیز مشغول به فعالیت است.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.