سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

گربه برمه ای

گربه برمه ای در سایت سایمون کت مورد تحلیل قرار می گیرد

گربه برمه ای یکی از نژاد های پر طرفدار کسانی است که علاقه مند به نگهداری از گربه دارند. علت های زیادی ان گربه را خاص کرده است. این ویژگی ها از ویژگی های منحصر به فرد این گربه است. معمولا گربه هایی که اصیل هستند ویژگی های طبیعی و غریزی خود رارند. ولی گربه های چند نژادی این ویژگی در آنها کمتر است. حالا بزار بهت بگم این گربه چقدر باحاله. کسایی که بین سگ و گربه موندن کدومرو انتخاب کنند؛ این مقاله را تا آخر بخونید. چند دقیقه مطالعه شما برابر میشه با یک تصمیم درست. همیشه قبل هر کاری باید در مورد اون تمامی اطلاعات رو کسب کرد. اینجا در سایت سایمون کت بهترین تجربه خود رو کسب کنید. هرچیزی که لازمه از گربه ها بدونی اینجا هست. از هر نژادی از هر کشوری و از هر دسته از گربه ها. همه چیز در مورد گربه اینجاست.

گربه برمه ای
گربه برمه ای

مشخصات

گربه های برمه ای یکسری وژگی خاص دارند که اون هارو از دیگر گربه ها جدا می کنه. مشخصات کلی این گبه به این صورته که از نام شروع و تا آخر ادامه داره. خوب نام این گربه در زبان شرین فارس گربه برمه ای و یا گربه بورمس نام دارد. نام انگلیسی این گربه به صورت زیر نوشته میشه:

Burmese cat

همزیستی با دیگر موجودات این گربه عالیه. یعنی به راحتی با هر جک و جونوری دوست میشه. این ویژگی برای کسانی بچه دارند و یا حیوان خانگی دیگری در خانه دارند بسیار مهمه. میزان سر و صدای این گربه میشه گفت زیاده؛ این گربه پر سر و صداست(اگه نمیتونید تحمل کنید بهش محبت کنید آروم میشه). ریزش موی این گربه کمه و از این بابت اصلا نگران نباشید. بقیه ویژگی هارو در ادامه این مطلب میگم چون خیلی زیاده. نگران نباشید مهم هاشو میگم.

در مورد دیگر گربه در سایت سایمون کت بیشتر بدانید.

گربه برمه ای
گربه برمه ای

تاریخچه

گربه های برمه ای دوست دارند مدام کنار صاحب خود باشند. به عبارتی وفادارند. این ویژگی آنها باعث شده که به آنها گربه سگ سان هم بگویند. این ویژگی این گربه باعث شده محبوبیت چمگیری داشته باشد. این ویژگی به علت داشتن تغیرات ژنتیکی در سال های گذشته است. نژاد این گربه بر می گردد به سال های ۱۹۳۰٫ در سال ۱۹۳۰ گربه ماده قهوه ای رنگی به نام وانگ مائو به سانفرانسیسکو فراستاده شد. این شروع یک نسل وفادار است. در آنجا وانگ مائو به یک گربه دیگر از نوع سیامی آبی با اسم تای مائو گربه های هیبرید شبیه سیامی بوجود آمد. در نتیجه تکثیر هیبرید ها گربه ای تیره رنگ با شمایل سیامی بوجود آمد.

انججمن گربه سانان این گربه را در ۱۹۳۶ به رسمیت شناختند. این نژاد همان گربه های برمه ای امروزی هستند. اما این رسمیت خیلی دوامی نداشت و بعد چند سال این گربه در سال ۱۹۴۶ به تعلیق افتاد. علت هم این بود که گربه های برمه ای با تکثیر زیاد وادار به جفت گیری با سیامی ها شدند و به همین دلیل این نژاد اصالتش به خطر افتاد. این اتفاق خوش بختانه بعد از چند سال پروش دهندگان این موضوع را حل کردند.

ویژگی های ظاهری

ویژگی های ظاهری گربه برمه ای در کشود های آمریکا و انگلیس کمی تفاوت دارند. این دو نژاد به دلایل از هم جدا دشدند. یعنی نژاد امریکن و اوروپایی. طبق استاندارد های انگلیس این گربه باید رنگی در حدود شکلاتی، آبی، قهوه ای، یاسی، قرمز و کرم هستند. بر طبق استاندارد های آمریکا این گربه باید در رنگ های : سیاه، آبی و شکلاتی و یاسی باشد. این ها همه کمی باهم تفاوت دارند. این یک اختلاف نظر جالب است. اما اتفاق نظر جالب اینجاست که هر دو آنها گفته اند که :

گربه برمه ای باید پوشش موی کوتاه و ابریشمی داشته باشد. پوشش بدن برمه ای باید براق درخشان و صاف باشد. اگر گربه شما هر یک از این نشانه ها را به خودی خود نداشت مطابق استانداردهای این دو کشور نیست و اعتبار آن در حد یک گربه با استاندارد کافی نیست.

نمی خوام خیلی از تفاوت انگلیسی و امریکای صحبت کنم. ویژگی های مشترک رو میگم خیالتون راحت. این گربه شباهت زیادی به گربه سیامی دارد. وزن این گربه ۳تا ۶ کیلوگرم است. قد برمه ای ها بین ۲۳ تا ۳۳ می باشد. عمر آنها هم بین ۱۰ تا ۱۷ سال است.

گربه برمه ای
گربه برمه ای

نگهداری

نگهداری این گربه خیلی سخت نیست. این گربه ها باید در خانه نگهداری شوند. محیط بیرون از خانه اصلا برای آنها امن نیست. بهترین مکان برای نگهداری آنها در خانه شماست.

ای گربه دوست دارد همیشه کنار صاحب خود باشد. درحال نوازش توسط صاحب خود باشد. خلاصه این که گربه های برمه ای وابستگی شدید به صاحب دارند. مدام دنبال شما هستند تا با شما وقت بگذرانند.

گربه های برمه ای پر انژی و فعال هستند. این گربه ها از بچگی تا بزرک سالی این خاصیت را حفظ می کنند. این گربه ها عاشق تماشای مناظر بیرون از خانه هستند. مخصوصا اگر از یک پنجره با دید عالی باشد.

در مورد نگهداری گربه در سایت سایمون کت بیشتر بدانید

تربیت و آموزش

گربه های برمه ای بسیار باهوش هستند. ولی نه در حد حل مساءل ریاضی. مغز برمه ای ها قابلیت یاد گیری زیادی دارد. برای آموزش آنها کافیه بعد از هر جواب درست به آن ها جایزه داد. گربه های برمه ای عاشق بازی های چالش بر انگیز هستند. مثل پازل و یا یادگیری انواع ترفند ها. این موضوع باعث شاد شدن هرجه بیشتر زندگی آنها می شود. این گربه ها دوست دارند که با شما بازی کنند. ان گربه اگر زیاد بازی کنند به راحتی ترفند ها و نکات بازی هایی مثل قایم باشک و تگ را یاد می گیرند. این گربه علاقه زیادی به جلب توجه دارد. اگر اطرافیان در خانه به او توجه کنند و برای او تشویق قائل باشند این گربه خلی شاد میشود.

گربه برمه ای
گربه برمه ای

رفتار

گربه های برمه ای بسیار اجتماعی هستند. این رفتار را از معاشرت با انسان یاد گرفته اند. برمه ای ها از برقراری ارتباز با انسان و دیگر حیوانات خانگی لذت میبرند. این گربه ها با کودکان رفتار خوبی دارند. برمه ای ها با دیگر حیوانات خانگی هم خوب هستند ورفتار دوستانه دارند. اگر چه این گربه اجتماعی است ولی با یک گربه برمه ای دیگر بیشتر سازگار است.

این گربه ها اصلا آرام نیستتند. درسته که از نژاد سیامی هستند ولی خیلی پر حرف هستند. مدام در حال حرف زدن هستند. البته صدای دلنشینی هم داند که موجب آرامش شما هم هست. این گربه ها با حرف زدن احساسات خود را بیان می کنند. این احساسات در تن صدای این گربه مشخص است. این بیان احساسات ممکن است با صاحب خود باشد؛ یا دیگر حیوانات؛ یا حتی در خلوت خود.

این گربه ها رو در خانه تنها نگذارید تا بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. این گربه ها اگر با یک یا چند حوان خانگی دیگر با شند ممکن است کمی آنها را سرگرم کند.

ایستگاه آخر

خوب رسیدیم به ته این مقاله. امیدیوارم از این مقاله لذت برده باشید و بهره کافی. برای دیدن اطلاعات بیشتر از دیگر گربه ها به سایت سایمون کت مراجعه کنید. همیشه یادتون باشه که گربه هارو شاد نگه دارین مخصوص این برمه ایه، این اگر شاد نباشه غر میزنه ها.

امیدوارم سلامت باشید و بدور از بیماری. ماسک بزنید. خدا یار و نگهدار تا یک مقاله ملوس دیگه.

پانوشت:
خرید گربه -فروش گربه – پانسیون گربه – خرید گربه پرشین -فروش گربه پرشین -خرید گربه اسکاتیش -فروش گربه اسکاتیش خرید گربه بریتیشفروش گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران بهترین پانسیون گربه قیمت گربه پرشینقیمت گربه اسکاتیشخرید گربه هیمالینفروش گربه هیمالینقیمت گربه هیمالینواگذاری گربه قیمت گربه پانسیون سگهزینه پانسیون سگپانسیون سگ در تهرانقیمت پانسیون سگ در تهرانپانسیون سگ کرجبهترین پانسیون سگ تهرانپانسیون حیواناتپانسیون حیوانات در تهران لیست قیمت پانسیون حیواناتپانسیون نگهداری سگ ارزانپانسیون سگ ارزان در تهرانپانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.