سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

گربه های سیامی

گربه سیامی در سایت سایمون کت تحلیل می شود

گربه سیامی

گربه های سیامی یکی دیگر از نژاد گربه های خانگی هستند که در جا های مختلف دنیا حضور دارند. این گربه نسبت به دیگر گربه ها عجیب بنظر می رسند. این گربه ها شخصیتی جالب دارند که بسیار مورد توجه انسان ها قار گرفته است. این گربه بهترین گزینه برای کسانی است که عاشق گربه ها هستند. بهتره که در مورد گربه سیامی بیشتر بدانیم تا بهتر با او آشنا شویم. در مقاله یکسری از خصوصیات این گربه بامزه و فوق با حال گفته شده. اگر شما هم از آن دسته آدم هایی هستید که علاقه دارند از این گربه نگهداری کنند. بهتره که این مقاله تا آخر بخونید تا بیشتر در مورد این گربه بدانید. پس بیاید تا تهش باهم توی سایت سایمون کت بخونیم.

جدوا محتوا

در صورتی که از گربه به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنید می بایست شایع ترین بیماری های گربه  را بشناسید .گربه‌ها موجودات بامزه یی هستند که در برابر بیماری‌های مختلف مقاومت خوبی دارند، اما در صورت بروز بیماری نیاز به رسیدگی و درمان پیدا می‌کنند. اگر دوستدار گربه‌ هستید با ما همراه باشید.

__________________________________

بیشتر بدانید:

حمام گربه

خرید گربه بریتیش

فروش گربه بریتیش

__________________________________

مقدمه

معمولا بهترین گربه های خانگی آنهایی هستند که که آرامند؛ بی سر و صدا هستند و خیلی کم تحرک. اما همیشه همیشه همه جا یک استثناء وجود دارد. خوب استثنا امروز ما گربه سیامی می باشد. این گربه، گربه ای خاص و ویژه است. ما در سایت سایمون کت به موارد ویژه بیشتر توجه می کنیم. کلا یک مقاله را به آنها اختصاص می دهیم. مثل موارد گربه آنگورا و گربه بنگال که در یک مقاله جدا به آن پرداختیم. این بار نوبت گربه سیامی است.

گربه ها سیامی

حتما بخوانید :

پانسیون گربه

بهترین پانسیون گربه

خرید گربه هیمالین

__________________________________

این گربه ها اندازه مختلف زیادی ندارند. معمولا در اندازه ها کوچک و متوسط دیده می شوند. درسته که بدن آن ها در طی سالیان سال کوچک تر شده؛ ولی گربه های سیامی هنوز بدن مقاوم و عضلانی دارند. بارز ترین ویژگی این گربه ها که آنها را جدا می کند؛ وجود لکه های تیره رنگ در قسمت های خورجی بدن اوست. مانند بینی و گوش و پنجه ها  و نوک دم آنها. اگر دقت کنید این قسمت از بدن گربه سرد تر از دیگر مناطق بدن اوست. علت این کاملا ژنیتیکی است و به دلیل وجود یکسری مواد در بدن گربه های سیامی می باشد.

این گربه در بین کسانی که علاقه مند به خرید گربه سیامی و یا فروش گربه سیامی هستند. کمی با دیگر گربه ها فرق دارد. این گربه دارای دست کاری ژنتیکی نیست. بلکه دارای تغیرات ژنتیکی و یا به عبارتی تکامل است.

نگاه کلی به گربه سیامی

گربه سیامی دارای ظاهر خاصی نسبت به دیگر گربه های خانگی دارند. وزن این گربه های خانگی نسبتا کم است. نر ها حدود ۴تا ۵ کیلوگرم و ماده ها زیر ۴ کیلوهستند. گربه های سیامی ارتفاعی حدود ۳۰ تا ۳۸ سانتی متر دارند ( در ماده ۲ الی ۳ سانت کمتر است.). گربه های سیامی حدود ۸ تا ۱۲ سال عمر می کنند.

تاریخچه گربه سیامی

گربه سیامی از تایلند آمده و در واقع، گربه جنوب شرق آسیا است. این گربه در گذشته سیام نام داشته است. انتشار این گربه در سال ۱۸۸۰ در بنکوک اتفاق می افتد. در سال ۱۸۸۰ پادشاه سیام این گربه را به کنسولگری انگلستان می دهد. او گربه را به انگلستان برد. در نتیجه با ابراز علاقه مردم آنجا و محبوبیت گربه سیامی بین مردم انگلسان رو به رو شد.

_________________________________

مطالعه بیشتر:

خرید گربه اسکاتیش

فروش گربه اسکاتیش

قیمت گربه اسکاتیش

__________________________________

لاغر شدن گربه های سیامی

با گذشت زمان بنا به دلایلی که اصلا مشخص نیست این گربه روز به روز لاغر تر شد. برای همین هم سر گربه سیامی بیشتر شکل مثلث شد. این موضوع سبب شده که گربه های سیامی امروزی بیشتر شبیه گربه اصیل مصری می با شد. برای همین هم گروهی با جمعی از  پرورش دهنده های گربه به وجود آمد. این پرورش دهنده ها این گروه را انجمن بین المللی گربه های کلاسیک و سنتی می نامند.  این کار آنها موجب شد که گربه های سیامی کلاسیک در سال های ۱۹۴۵ تا ۱۹۷۰ مد روز و رایج باشند.

از جمله مثال هایی ک همیشه برای این گربه زد، انیمیشن بانو و واگرد است. در این انیمشن دو گربه از نژاد سیامی آواز می خواندند. آواز آن ها ما گربه سیامی هستیم بود. نام این دو گربه ام و سی بود.

دیگر مثال برای گربه های سیامی حضور آنها در فیلم گربه جاسوس بود. این واقعا یک ستاره است.

گربه ها سیامی

نحوه مراقبت و نگهداری

از آنجایی که این گربه مو های بلندی ندارد؛ این گربه نیاز به نظافت خاصی ندارد. شانه کردن مو های این گربه هفته یک یا دو بار کافی است. آن هم برای جلو گرفتن از ایجاد مو هایی مانند گلوله که عواقب چندان جالبی نداره. ژن های مغلوب در بدن آنها باعث شده که لکه هایی در بدن این گربه بوجود بیاید. علت این لکه ها ماده ای به نام ملاتونین است. این ماده در نقاط سرد بدن اثر می کند. مانند گوش و بینی و پنجه و … به همین دلیل است که این نقاط تیره را روی پاها، گوش‌ها و صورت مشاهده می‌کنید چرا که این موارد نسبت به قسمت‌های دیگر دمای پایین‌تری دارند..

__________________________________

حتما بخوانید:

واگذاری گربه

قیمت گربه

اتاق بازی گربه

__________________________________

نظافت گربه

پنجه های گربه سیامی هر چند وقت یک بار باید نظافت شود. مثال هر ۱۰ یا ۱۴ ساعت. گربه های سیامی علاقه زیادی به اماکن مرتفع دارند. مانند درخت. همچنین این گربه ها خیلی دوست دارند که پنجه های خود را تیز نگه دارند. برای اینکه برای تیز کردن ناخون های خود به وسایل شما آسیب نزنند؛ یک کنده چوبی راه حل عاقلانه ای می باشد. در ضمن باید آنه را از سنین کودکی با مسواک آشنا کنید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در سایت سایمون کت یا با دامپزشکی ها مشورت کنید.

سرگرمی گربه

گربه های سیامی بسیار بازی گوش هستند و به راحتی آموزش می بینند. این گربه ها دوست ندارند که حوصله شان سر برود. بهتر همیشه چیزی برای سرگرمی آن ها وجود داشته باشد. داشتن درخت گربه و دیگر اسباب بازی ها ممکن است به شما کمک کند تا هنگامی خانه نیستید خیالتان از خانه راحت باشد. اگر وسیله سرگرمه نباشد خانه تبدیل به سر گرمی می شود. شما که دوست ندارید گربه در خانه شما آشوب بپا کند؟ برا یپیدا کردن اسباب بازی می توانید به سایت سایمون کت مراجعه کنید.

محبت گربه سیامی

نژاد سیامی جنب و جوش زیادی دارند رفتار آن‌ها مانند سگ ها می باشد. هر جا که شما بروید دنبالتان خواهند کرد. گربه های سیامی به دنبال جلب توجه صاحب خود هستند. خود را د آغوش تا ن پرتاب می کنند در هنگامی که جایی بنشینید. گربه های سیامی نیازمند توجه دائم از جانب صاحب خود می‌باشند. اگر گربه های سیامی را در خانه تنها بزارید و به او عشق نورزید؛ دچار افسردگی می شوند. این گربه برای افرادی است که بیشتر اوغات در خانه هستند.

این گربه ها از نژاد های پر صدا هستند. این گربه در هنگامی که به آنها توجه نکنید شروع به جلب توجه با صدا می کنند. به نظر من به گربه های سیامی توجه کنید و گرنه تا آخر شب غر می زنند.

گربه اشرافی

آرایشگاه گربه در شهران

خدمات شستشو گربه

__________________________________

گربه های سیامی، گربه های سازگار و اجتماعی هستند. این گربه با سگ و کودکان به خوبی رفتار می کنند. البته اگر سگ شما با گربه کنار بیاید باهم خوب هستند. به کودکان هم نحوه رفتار با گربه را آموزش دهید تا گربه را مجبور به استفاده از گارد دفاعی نکنند.

گربه فروشی

حرف آخر

مخلص کلام. گربه بامزه خواستید بیاید اینجا. از خرید گربه تا فروش گربه کاری داشتی کافیه بری به سایت سایمون کت. بهترین جایی که میشناسم برای خدمات گربه. مواظب خودتون باشید. از خونه ها بیرون نرید. امیدوارم همشیشه سلامت باشید. خدا یار و نگهدار تا یک مقاله ملوس دیگه.

پانوشت:
خرید گربه -فروش گربه – پانسیون گربه – خرید گربه پرشین -فروش گربه پرشین -خرید گربه اسکاتیش -فروش گربه اسکاتیش خرید گربه بریتیشفروش گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران بهترین پانسیون گربه قیمت گربه پرشینقیمت گربه اسکاتیشخرید گربه هیمالینفروش گربه هیمالینقیمت گربه هیمالینواگذاری گربه قیمت گربه پانسیون سگهزینه پانسیون سگپانسیون سگ در تهرانقیمت پانسیون سگ در تهرانپانسیون سگ کرجبهترین پانسیون سگ تهرانپانسیون حیواناتپانسیون حیوانات در تهران لیست قیمت پانسیون حیواناتپانسیون نگهداری سگ ارزانپانسیون سگ ارزان در تهرانپانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

2 دیدگاه دربارهٔ «گربه های سیامی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.