سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

خرید گربه ارزان قیمت

این مقاله خرید گربه ارزان قیمت در سایت سایمون کت تحلیل می کند.

خرید گربه ارزان قیمت

فروش و خرید گربه ارزان قیمت در سایمون کت. خرید گربه های آپارتمانی با بهترین قیمت و کیفیت. اگر شما هم به دنبال خرید گربه های آپارتمانی و ناز هستید ولی علاقه ای به این که بخواهید هزینه زیادی رو صرف خریدشون کنید ندارید، بهترین انتخاب خرید گربه ارزان قیمت است. البته مراقب باشید که از کجا گربه آپارتمانی خود را تهیه می کنید، پیشنهاد ما یک جای معتبر و قابل اعتماد می باشد. جایی که بدون هیچ نگرانی گربه بخرید. یکی از این جا های قابل اعتماد فروشگاه سایمون کت است. سایمون کت فروشنده انواع گربه و ارائه دهنده انواع خدمات برای گربه های آپارتمانی است.

خرید و فروش گربه های آپارتمانی خود را به سیات و فروشگاه سایمون کت بسپارید. خرید انواع گربه آپارتمانی با بهترین قیمت ممکن را در سایمون کت پیدا کنید. اگر شما هم دوست دارید که بیشتر در باره خرید گربه ارزان قیمت بدانید، با ما تا آخر این پست همراه باشید.

نحوه خرید گربه ارزان قیمت

اگر شما جزء ان دسته از افرادی هستید که دوست دارید یک گربه زیبا با قیمت ارزان داشته باشید ما در اینجا برخی از گربه های زیبا که ارزان قیمت هستند را به شما معرفی می کنیم . شما با شناخت این نوع از گربه ها می توانید در خانه خود یک گربه زیبا و با قیمت مناسب داشته باشید

امروز میخواهیم در باره خرید گربه های ارزان قیمت صحبت کنیم. همان طور که از اسم این مو ضوع پیداست، این مربوط به گربه های آپارتمانی می شود که قیمت کمی دارند. ما در بخش به این سوالات جواب خواهیم داد.

  • چگونه گربه ارزان قیمت پیدا کنیم؟
  • چه نژادی ارزان تر است؟
  • چه نژادی از گربه بهتر است؟

چگونه گربه ارزان قیمت پیدا کنیم؟

خرید بچه گربه معمولی ارزان
خرید گربه ارزان قیمت

بهترین مکان برای پیدا کردن گربه ارزان قیمت را نمی توان مشخص کرد، چون قیمت گربه مربوط به محل فروش آن نمی شود. قیمت گربه ها معمولا بستگی به سن، نوع و نژاد و میزان سلامتی و قابلیت های خاص مثل آرام بودن و رنگ پوست و غیره است.

اگر شما به دنبال خرید گربه ارزان قیمت هستید، بهتر است به سراغ بچه گربه ها بروید. بچه گربه ها هم سن و سال کم تری دارند و هم خرج کمتری نسبت گربه های بالغ داشتند. و نکته جالب این جاست که گربه ها در سنین کودکی قابلیت خاصی ندارند و در حال آموزش هستند.

پس تا این جای کار با حذف شدن یک سری معیار برای قیمت گزاری در بچه گربه ها، قیمت بچه گربه کمتر از گربه های بالغ آپارتمانی است. پیشنهاد ما مراجعه به یک فروشگاه معتبر و خرید بچه گربه ارزان قیمت است. سایمون کت بهترین محل برای خرید انواع گربه و بچه گربه های آپارتمانی.

چه نژادی ارزان تر است؟

معمولا هر نوع وسیله ای که وارداتی باشد قیمت بالا تری دارد، در خرید گربه، ارزان ترین نژاد بستگی به منطقه زندگی شما دارد، معمولا گربه های محلی قیمت کمتری دارند. اما در شرایطی قیمت گربه شما زیاد میشود که شهرت پیدا کند یا تعداد آنها کم شود.

چه نژادی بهتر است؟

خوب بودن نژاد یا ایده آل بودن هر گربه بستگی به سلیقه و انتخاب صاحب آن دارد. گاهی خرید گربه ارزان قیمت به سود شما نیست، چون گربه سازگار با شما ممکن است گران بوده و به همین دلیل از انتخاب شما حذف شود. همیشه قبل از خرید گربه ارزان قیمت، حتما با مشاورین و راهنما های سایت سایمون کت مشورت کنید.

در زیر ما نمونه ای از انواع گربه ها را مثال زدیم. در متن زیر نوع گربه، ویژگی های اخلاقی و جسمانی نام برده شده. با مطالعه کردن متن زیر راحت می توانید گربه سازگار با خود را انتخاب کنید.

نکات قبل از خرید گربه

با توجه این نکات، بهترین گربه آپارتمانی که در گربه فروشی ها انتخاب می کنید، باید دارای ویژگی های زیر باشد:

۱٫ سازگار و آسان گیر باشد.

۲٫ به فعالیت زیادی برای شادی نیاز نداشته باشد.

۳٫ کم صدا و کم صحبت باشد.

۴٫ بتواند تنها تا ۸ ساعت یا بیشتر را تحمل کند. مخصوصا برای افراد شاغل یا کسانی که مجبورند چند ساعتی در خارج از منزل باشند.

۵٫ اجتماعی باشد و رفتار دوستانه از خود نشان دهد

۶٫ نیازمند قلمرو زیادی نباشد

همچین باید توجه داشت که اگر تمایل به نگهداری از گربه های آپارتمانی دارید، باید برنامه های خود را متناسب با نگهداری یک یا چند گربه آپاتمانی تنظیم کرده اید. مانند کسی که برنامه دارد که آخر هفته ها مهمان های زیادی دعوت کند، این شخص باید مطمئن شود که گربه آپاتمانی ایشان می تواند سر و صدا و شلوغی و اشخاص ناشناس را تحمل می کند.

در گربه فروشی تعداد زیادی گربه با نژاد مختلف وجود دارد. شاید تشخیص گونه و نوع رفتار گربه برای افرادی که علاقه دارند برای اولین بار اقدام به خرید گربه می کنند کمی سخت و دشوار باشد. ولی با داشتن آگاهی و دانش کافی این موضوع مانند آب خوردن می شود.

زمان انتخاب گربه

 در لیستی که ما در این جا تهیه کرده ایم بهترین و مناسب ترین گربه آپارتمانی قرار دارد. البته بعضی از گربه های آپارتمانی در شرایط خاصی پرورش یا شد کرده اند، این موضوع باعث ایجاد تفاوت های درون نژادی شده. مانند ما انسان ها که با داشتن یک نژاد، صفت های اخلاقی متفاوتی داریم. بنابر این حتما با گربه فروشی مورد نظر هماهنگ کنید که شرایط گربه آپارتمانی شما چه چیزی باشه، مثل آرام بودم بودن، بی قراری نکردن و وابستگی بیش از اندازه. دقت در انتخاب خیلی مهمه و باید در انخابمون کمی وسواس به خرج داد.

انواع گربه

خرید بچه گربه معمولی ارزان
خرید گربه ارزان قیمت

گربه مو کوتاه بریتانیایی

این نوع گربه اصالتی همچون اسم خود دارد. گربه ای از بریتانیا که در سال ۱۸۸۹ در کوچه و بازار این کشور پیدا شده و توسط سی اف ای رسما معرفی شد. گربه بریتانیایی از زمان خود تا به الان در حال جذب محبوبیت از طرف مردم سراسر جهان است. شهرت این گربه جهانی است. به علت محبوبیت و طرفداری بالا از این گربه، می توان آن را به راحتی پیدا کرد.

گربه مو کوتاه بریتانیایی از لحاظ جثه متوسط تا بزرگ دیده شده. همچنین دارای پا های نسبتا کوتاه و قوی است. ویژگی های منحصر به فرد این گربه شامل پنجه های گرد، دم ضخیم، گونه ای گرد که به آنها ظاهر لبخند همیشگی می دهد، چانه گرد و بزرگ، چشم های درشت و بینی گسترده است. رایج ترین این نژاد به رنگ آبی است. این نژاد بسیار آرام، مطیع و سازگار با محیط اطراف خود است. عاشق نوازش و خرخر هنگام خواب. آنها عاشق بچه ها و سگ ها هستند. خلاصه مناسب بای افراد شاغل.

خرید بچه گربه معمولی ارزان
خرید گربه ارزان قیمت

گربه ایرانی(پرشین)

گربه پرشین از قدیمی ترین و اصیل ترین گربه هاست. این گربه در سال هایی نزدیک به قرون ۱۶ میلادی در کشور ایران(وطن همیشه عزیزم) دیده شده. این گربه بعد ها توسط پیترو دلا ول به کشور هایی نظیر ایتالیا و فرانسه و انگلیس وارد شده.

بر چسب اصالت این گربه مو های بلند و پرپشت، پا هایی کوتاه، یک سر بزرگ و پهن به همراه گوش ها و چشم هایی جدا و با فاصله زیاد و دهانی کوچک است. این گربه ها چشم های حساسی دارند. رنگ چشمانش آبی،نارنجی و یا دو رنگ است. نوع زال یا آلبینو این گونه شنوایی بهتری دارد. این گونه از گربه پرشین حدود ۱۰ تا ۱۹ سال عمر دارد. گربه ای متین و آسان گیر اما محتاج محبت و توجه است. این گربه نیازمند نزافت روزانه موهایش است. آیا شما از موهای پرشین رازی نیستید؟ پس نژاد اگزاتیک این گربه را امتحان کنید.

خرید بچه گربه معمولی ارزان
خرید گربه ارزان قیمت

گربه جاوه

این گربه اهل منطقه جنوب شرق آسیاست. نام جاوه به رسم از استفاده نام کشورها و جزیره های مختلف جنوب شرق آسیا برای نژاد های گربه مشتق شده است. این اصطلاح در سالا ۱۹۵۰ ابداع شده است. این گربه از لحاظ ظاهری به گربه های عادی شباهت دارند اما از نظر رفتاری بسیار متفاوتند.

 این ها از نژاد گربه های آوازه خوان هستند. بازیگوش و مهربان و صبر در برابر تنهای، ویژگی های اخلاقی این گربه است. البته برا داشتن گربه ای شاد بهتر است که تایمی از روز را با صاحب خود بگذراند. این گربه یکی از بهتین گزینه ها برای کسانی است که برای اولین بار گربه دارند. یا برای بازنشستگان سرپرست خانواده.

خرید بچه گربه معمولی ارزان
خرید گربه ارزان قیمت

گربه آبی رنگ روسی

خوب، رسیدیم به یک گربه ناز از مناطق سرد سیر روسیه. این گربه ناز از قدیمی ترین گربه های جهانه. این گربه ها به گفته بعضی ها در بندر روسیه دیده شده. بعد ها توسط دریا نوردان بریتانیایی به انگلیس برده شده اند. دریا نوردان انگلیسی به دلایلی اسم این گربه را گربه فرشته گذاشتند.

گربه روسی یک سری ویژگی های خاص جسمانی داره. مثلا: آنها بدنی عضلانی و کشیده دارند. اغلب بع رنگ آبی دیده میشوند( ولی اگه از من بپرسین میگم خاکستری هسنتد). دلیل متغیر بودن رنگ بدنشان وجود سیستم پوست دو لایه است. یعنی این گربه ها برای تحمل بیشتر سرما بدنی با دو لایه پوست دارند که یک لاه به رنگ آبی و دیگری نقره ای است.

این گربه آرام، خجالتی و بی صدا است. مکان های ساکت را دوست دارند. وابستگی شدید به صاحب خود پیدا میکنند. با وجود سر گرمی در خانه مشکلی با در خانه ماندن ندارند.

خرید گربه ارزان قیمت
خرید گربه ارزان قیمت

گربه رگدال

این به دست آمده از تحقیقات پرورش دهنده گربه ایرانی به دست آمده. ” آن بیکر” در بازه زمانی خاصی تبلیغ پروش گربه رگدال را که خود ساخته بود میکرد. این نژاد از ترکیب یک گربه سفید مو بلند همسایه بیکر و گربه سیامی نر و گربه ایرانی خودش به دست آمده. در نتیجه گربه ای ناز و فریبنده ایجاد شد.

این گربه ها مو هایی نیمه بلند دارند. گربه های رگدال دارای دو سلاح قدرتمند چشم هستند. چشم های زیبا و فریبنده آنها به رنگ آبی میباشد. گربه های رگدال دارای پوشش خاصی نیستند. معمولا به رنگ های ساده و یک دست، خال خالی، تکه هایی از رنگ در سر و یا تنها پا های سفید رنگ چکمه مانند. آنها در بهترین شرایط در دوسالگی ۷ تا ۹ کیلوگرم وزن دارند. این گربه برای لم دادن روی پای شماست. توجه داشته باشید که این گربه فقط باید در خانه شما پرورش داده شود.

گربه نژاد Manx 

گربه نژاد مانکس یکی از دوست داشتنی ترین نژاد گربه های جهان است این نژاد دارای دم چهن و کوتاه و پاهای عقب ان نسبت به پاهای جلوش درازتر است .

این نوع گربه به گره خرگوشی نیز مشهور است وزن این گربه بین ۵/۳ تا ۵/۶ کیلو گرم است.

این حیوان در رنگ های مختلفی وجود دارد و این گربه بسیار باهوش، اجتماعی و زود جوش است و هم بازی خوبی برای بچه ها می باشد.

گربه نژاد وان ترکیه ای (Turkish Van ) 

نژاد گربه وان ترکیه ای که به گربه شناگر نیز معروف است نسبت به بقیه نژاد های گربه درشت و بزرگ است وزن این گربه تا ۱۰ کیلوگرم نیز می رسد.

این گربه در رنگ های مختلفی وجود دارد و دارای موهای بلند می باشد .

رنگ چشمان این گربه به رنگ های ابی یا کهربایی دیده می شود و گاهی رنگ چشمان انها متفاوت است.

این گربه بسیار باهوش، کنجکاو و فعال است و عاشق بازی کردن با اب است و این گربه به صاحب خود وابسته می شود.

گربه نژاد هاوانای قهوه ای (Havana Brown)

در گربه دارای اندازه متوسط است و وزنی بین ۳ تا ۵/۵ گیلوگرم دارد این گربه از ترکیب دو نژاد سیامی و گربه های سیاه بومی در اگلیس به وجود امد.

هاوانا دارای چشمانی درخشان به رنگ سبزاست و بسیار بازیگوش ، کنجکاو و مهربان است.

همچنین دارای موهای کوتاه و به رنگ های قهوه ای و بلوطی است این گربه علاقه زیادی به ارتباط برقرار کردن با صاحب خود دارد و از بقیه گربه های کوتاه مو بازیگوش ترند.

گربه نژاد اورینتال  (The Oriental)

این گربه شباهت زیادی به گربه های نژاد سیامی از نظر رفتاری و ظاهری دارند.

گربه اورینتال همانند گربه های سیامی دارای بدنی باریک و بلند و چهره ای مثلثی منحصر به فرد و گوش هایی بزرگ و چشمانی بادامی بزرگ که به رنگ سبز است .

همچنین گربه ها نیز بسیار پر تحرک و بازیکوش و عاشق بازی با اسباب بازی هستند .

گربه نژاد کرنیش رکس

این گربه از جمله نژادهای کوچک است که وزنی بین ۵/۲ تا ۵/۴ کیلوگرم دارند.

این گربه دارای موهایی فر و کوتاه و بسیار نرم هستند این گربه به خاطر پوشش بدنش شهرت بسیار دارد زیرا برای افرادی که دارای حساسیت هستند مناسب می باشند.

ریزش مو در این گربه در مقایسه با سایر گربه ها کم است و موهای انها به راحتی قابل شانه زدن است و یک حیوان خانگی بسیار سالم می باشد.

این گربه ها بسیار سازگار با محیط هستند و در رنگ های مختلفی دیده می شوند و به راحتی با سایر حیوانات و بچه ها ارتباط برقرار می کنند.

گربه نژاد هیمالین

از جمله معروف ترین گربه های موبلند گربه هیمالین می باشد که دارای چشمانی براق و خوشرنگ است.

این گربه از نظر ظاهری شباهت زیادی به گربه های پرشین دارند و از نظر رنگ بندی شبیه گربه های سیامی هستند.

این گربه بسیار شیرین ، ارام و مهربان و پرجنب و جوش است و علاقه زیادی به جلب توجه صاحب خود دارد .

و از رفتن دنبال اسباب بازی و اوردن ان بسیار لذت می برند این گربه دارای اندازه ای متوسط رو به بزرگ است .

وزن این گربه بین ۵/۳ تا ۷ کیلوگرم است و در رنگ های متفاوتی وجود دارد .

حرف آخر

به نظر ما اگر به دنبال خرید گربه ارزان قیمت هستید، اول با افراد با تجربه در این موضوع مشورت کنید. اگر هم فرد با تجربه ای هم پیدا نکردید، می توانید از ما در سایت سایمون کت مشورت بگیرید. با تشکر از این که صحبت های ما رو تا آخر دنبال کردین.

پانوشت:  حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش ، خرید بچه گربه معمولی ارزان ، پانسیون گربه در شمال تهران ،خرید بچه گربه آپارتمانی، ماساژ گربه ، عقیم سازی گربه ، خرید غذای گربه، گربه اشرافی ، آرایشگاه گربه در شهران ، خدمات شستشو گربه ، واگذاری گربه ، قیمت گربه ، اتاق بازی گربه ، پانسیون گربه ، بهترین پانسیون گربه ، خرید گربه هیمالین ، خرید گربه اسکاتیش ، فروش گربه اسکاتیش ، قیمت گربه اسکاتیش ، حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش، خرید گربه ، فروش گربه

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

5 دیدگاه دربارهٔ «خرید گربه ارزان قیمت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.