سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

اجتماعی کردن گربه های بالغ

اجتماعی کردن گربه های بالغ در سات سایمون کت به تحلیل آن می پردازیم.

مقدمه

گربه‌ها حیواناتی مستقل هستند. آموزش و برقراری ارتباط با گربه ها به راحتی آموزش سگ ها نخواهد بود.

اگر تصمیم دارید گربه ای به سرپرستی بگیرید. به غیر از رابطه گربه و مادرش در هشت هفته اول ، گذشته گربه نیز اهمیت دارد. برای اجتماعی کردن گربه های بالغ باید دقت داشته باشید که قبل از شما چه کسی مسئول نگه‌داری از او بوده است و چه رفتاری با گربه شده است. اگر رفتار سرپرست قبلی خشن یا مشکل‌دار بوده باشد ، باز هم جلب اعتماد و اجتماعی کردن گربه بالغ سخت خواهد بود.

همه چیز از جمله خرید گربه ، فروش گربه ، خرید غذای گربه ، واگذاری گربه و عقیم سازی گربه تان را با پانسیون سایمون کت و با مشورت دامپزشکتان انجام دهید.

__________________________________

حتما بخوانید:

واگذاری گربه

قیمت گربه

اتاق بازی گربه

__________________________________

رفتار اجتماعی قابل قبول، که به دوستی در برابر غریبه‌ ها موسوم است، تصادفی نیست. برای آن که به دست آید، نیاز است که برای آن تلاش کنیم. در این راستا می توانید از نکات این مطلب استفاده کنید.

گربه بالغ
اجتماعی کردن گربه های بالغ

شروع آموزش

احتمالا شروع آموزش سخت ترین قسمت آن است. گربه شما به شما اعتماد کامل ندارد. فرمانبرداری او کم است و ممکن است شما را خسته کند.

صبور باشید! کمک کردن مداوم به یک گربه خجالتی، می تواند کاری بسیار خسته کننده باشد. ممکن است حتی به این فکر کنید که او را به جایی که خریده بودید، برگردانید. اما لطفا این کار را نکنید.

شاید خودتان هم در موقعیت هایی بوده باشید که ترسیده یا اذیت شده باشید. آن زمان را به یاد بیاورید . به این فکر کنید که چگونه توانسته اید به آن وضعیت، غلبه کنید. صبر و مهربانی شما، می تواند کمک قابل توجهی به گربه تان بکند.

اگر تازه گربه را به سرپرستی گرفتید . برای وفق‌دادن او با فضای جدید، یک فضای مناسب و نسبتا کوچک را به او اختصاص دهید. برای او، جای خواب، غذا، آب، ظرف خاک و اسباب بازی قرار دهید. گربه های خجالتی، خیلی راحت می توانند خودشان را با اتاق های کوچک، وفق دهند.

سعی کنید در ابتدای ورود گربه از برگزاری مهمانی ، ایجاد سر و صداهای بلند و…. خودداری کنید. گربه ها حس شنوایی بالایی دارند و این سر و صداها، موجب ترسیدن گربه های خجالتی می شود.

برای اطلاع از قیمت گربه بریتیش، قیمت گربه هیمالین، قیمت گربه اسکاتیش، قیمت گربه پرشین و خرید غذای گربه با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

__________________________________

مطالعه بیشتر:

خرید گربه اسکاتیش

فروش گربه اسکاتیش

قیمت گربه اسکاتیش

__________________________________

جلب اعتماد گربه

برای اجتماعی کردن گربه های بالغ بعد از وفق دادن گربه به فضا قدم بعدی جلب اعتماد او است. سعی کنید با او به آرامی صحبت  کنید. صدایتان باید بسیار آرام و آهسته باشد، به گربه بگویید که چه کاری انجام می دهید و اسم او را تکرار کنید. تصور کنید که با بچه ای صحبت می کنید که نیاز به آرامش دارد. حتی گاهی می توانید برای او یک لالایی آرام بخوانید.

غذا، شیوه ای بسیار مناسب برای برقراری دوستی با گربه است . تاثیرگذاری بر او با دادن خوراکی های خوشمزه، حتی با خجالتی ترین گربه ها هم می توان دوست شد. برای او، غذاهای خوش طعم بخرید تا سریعتر با شما دوست شود.

اجتماعی کردن گربه های بالغ

شروع اجتماعی کردن گربه های بالغ

بعد از ایجاد ارتباط و اعتماد بین شما و گربه حال می توان به اجتماعی کردن گربه های بالغ پرداخت. برای این کار سعی کنید از تربیت تشویقی استفاده کنید. فریادزدن بر سر گربه و دعواکردن او، راه مناسبی برای آموزش بچه گربه‌ها نمی‌باشد. تربیت تشویقی به معنی استفاده از جایزه و خوراکی‌های مورد علاقه گربه، برای تکرار رفتار دلخواه شماست. به این وسیله گربه سرانجام رفتار قبلی خود را ترک کرده و به سمت رفتار مورد نظر شما خواهد آمد. این ساده ترین روش برای تغییر رفتار نامناسب بچه گربه می‌باشد.

اگر گربه کاری را که شما دوست ندارید انجام می‌دهد، به او بی توجهی کنید. معمولا ناله کردن در کنار در یا چنگ زدن به اشیا برای جلب توجه شماست. اگر شما به او بی توجهی کنید، به زودی رفتارهای نامناسب را ترک خواهد کرد.

جایزه باید خوراکی خوشمزه‌ای باشد. اگر جایزه شما توجه گربه را جلب نمی‌کند، می‌توانید خوراکی‌های متنوع را امتحان کنید و ببینید که کدام یک گربه را به هیجان می‌آورد.

هماهنگی هرگونه خرید گربه، فروش گربه، واگذاری گربه، عقیم سازی گربه، خرید گربه اسکاتیش، گربه های پرشین، خرید گربه های هیمالین و خرید گربه بریتیش با پانسیون سایمون کت .

__________________________________

بهتر است بدانید :

ماساژ گربه

عقیم سازی گربه

خرید غذای گربه

__________________________________

تنبیه و تشویق

از مجازات گربه پرهیز کنید ! مجازات گربه ممکن است تاثیر مصنوعی داشته باشد ولی تنها باعث لجوج‌تر شدن گربه خواهد شد. برای مثال فرض کنید که گربه به جای استفاده از جعبه خاک، خود را در وسط اتاق خالی کند. اگر شما او را مجازات کنید و بترسانید، گربه مجازات را به شما، و نه به خالی کردن خود در اتاق، ربط خواهد داد. بنابر این این موضوع روی رفتار او، تنها در جلوی شما، تاثیر خواهد گذاشت. این موضوع عواقب دیگری نیز دارد. با این کار شما، گربه سعی می‌کند مکان‌های مخفی را پیدا کرده و در این مکان‌ها خود را خالی کند. همچنین ممکن است در جلوی شما دیگر از جعبه خاک نیز استفاده نکند.

برای اجتماعی کردن گربه های بالغ سعی کنید گربه را دعوا نکنید. بیشتر بی توجه باشید. اگر کاری گربه شما انجام می دهد که بر اساس سلیقه شما نیست . چنانچه باعث آسیب رسیدن به خود نمی شود او را رها بگذارید . نسبت به کارش بی توجه باشید. اگر شما نسبت به کار های که او می کند بی توجهه باشید بزودی او این کار ها را ترک می کند.

تنبیه و تشویق
اجتماعی کردن گربه های بالغ

تشویق

آموزش گربه با استفاده از علف گربه می‌تواند تاثیر فوق‌العاده زیادی داشته باشد. استفاده از  این جایزه‌ها تاثیر بهتری از فریاد بر سر گربه دارد. این یک راه مناسب برای جلب توجه گربه به سمت اسباب بازی‌های مناسب و مشخص کردن جایگاه‌های خواب گربه است. مقدار کمی علف گربه در یک کیسه می‌تواند حیوان شما را برای ساعت‌های متوالی سرگرم کند.

همه گربه‌ها به علف گربه تمایل نشان نمی‌دهند که این موضوع کار را کمی دشوار می‌کند. اگر گربه بی علاقه به نظر می‌رسد، سعی کنید موارد مختلف را امتحان کرده و علایق او را درک کنید.

اگر بچه گربه شما از کابینت‌های آشپزخانه بالا می‌رود. یا وارد فضاهایی شده که برای او مناسب نیستند. ترساندن او فایده‌ای نخواهد داشت . تنها ترس از شما را به او آموزش می‌دهد. در عوض سعی کنید به وسیله قرار دادن وسایل گربه در موقعیت‌های مکانی ماسب و استفاده از علف گربه و جایزه، او را تشویق به استفاده از آن‌ها کنید.

__________________________________

بهتر است بدانید :

ماساژ گربه

عقیم سازی گربه

خرید غذای گربه

__________________________________


برای هرگونه 
خرید گربه ، فروش گربه با سایمون کت همراه باشید.

پانوشت: حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش ، خرید بچه گربه معمولی ارزان ، پانسیون گربه در شمال تهران ،خرید بچه گربه آپارتمانی، ماساژ گربه ، عقیم سازی گربه ، خرید غذای گربه، گربه اشرافی ، آرایشگاه گربه در شهران ، خدمات شستشو گربه ، واگذاری گربه ، قیمت گربه ، اتاق بازی گربه ، پانسیون گربه ، بهترین پانسیون گربه ، خرید گربه هیمالین ، خرید گربه اسکاتیش ، فروش گربه اسکاتیش ، قیمت گربه اسکاتیش ، حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش، خرید گربه ، فروش گربه.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

3 دیدگاه دربارهٔ «اجتماعی کردن گربه های بالغ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.