سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

اختلالات پوستی حیوانات و درمان آن

اختلالات پوستی حیوانات

اکنون این پایان ماجرا نمی باشد. حتی شروع پایان نیز نمی باشد. اما ممکن است پایان یک آغاز باشد.

” وینستون چرچیل”

پوست بزرگترین ارگان بدن می باشد. پوست ۱۲-۲۴ درصد از وزن بدن حیوانات را تشکیل می دهد. پوست دارای وظایف زیادی می باشد، از جمله سدی در برابر محیط می باشد، تنظیم دمای بدن، تولید رنگدانه، تولید ویتامین D، به عنوان ارگان  سنسور عمل می نماید، رشد مو، ایجاد کشش و انقباض. پوست ارگانیست که به راحتی آسیب می بیند، اما دارای قابلیتی عجیب و غریب  برای بهبود و ترمیم خود در برابر انواع مختلفی از آسیب ها می باشد. گهگاه، پوست نیاز به کمک جهت التیام دارد و این کمک را بایستی شما برای ترمیم پوست حیوانتان فراهم نمایید.

__________________________________

بیشتر بدانید:

حمام گربه

خرید گربه بریتیش

فروش گربه بریتیش

__________________________________

اختلالات پوستی در گربه

من به تازگی سوختگی شدیدی را در قسمت پشت سگی ترمیم کرده ام، به طوری که به علت قابلیت بازسازی منحصر به فرد  پوست بدون هیچ زخمی و تازه به نظر می رسد. این ارگان دارای مو می باشد و به حیوان رنگ می دهد. متاسفانه، عدم توجه زیاد به پوست منجر به مشکلات عدیده ی پوستی می گرد. در این فصل، ما مشکلات پوستی زیادی و همچنین مشکلاتی را که به راحتی می توان از وقوعشان پیگشیری کرد از قبیل پوسته پوسته شدن، گره خوردن، ریزش مو، زخم هایی که بهبود نمی یابند، خارش بیش از حد در پوست، و مشکلات دیگری که می تواند در بزرگترین ارگان حیوانات یعنی پوست رخ دهد، را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

__________________________________

مطالعه بیشتر:

خرید گربه اسکاتیش

فروش گربه اسکاتیش

قیمت گربه اسکاتیش

__________________________________

حیوان خانگیتان، کودکانتان، شما و MRSA

MRSA چیست؟ استافیلوکوک اورئوس مقاوم به متسییلین هست که به اختصار MRSA نامیده می شود و به اختصار murr- sir”” یا  Staph نیز نامیده می شود. متسییلین یک نمک پنی سیلین است که برای درمان عفونت های باکتریایی استفاده می شود. استافیلوکوک ها نیز بر روی پوست، در غدد پوست، بینی، و سایر غشاهای مخاطی حیوانات خونگرم و در انواع محصولات غذایی یافت می شود.

__________________________________

حتما بخوانید :

پانسیون گربه

بهترین پانسیون گربه

خرید گربه هیمالین

__________________________________

MRSA عمدتا در بینی و منافظ بینی و مقعد سگ ها و گربه ها پیدا می شود. با این حال، در قسمت های دیگری نیز یافت می شود. من در مورد گربه ای مطالعه نمودم که MRSA در انگشتان پایش، گردن و گوش هایش وجود داشت. استافیلوکوک ها می توانند عفونت های سلول های بافتی لثه ها، قلب، ریه ها، استخوان ها و زخم ها و زخم های باز را ایجاد کنند. هر بخش از بدن و بسیاری از موجودات دیگر می توانند توسط این آلوده شوند.

مشکل تنها MRSA نیست؛ ارگانیسم هایی مانند استرپتوکوک pseudintermedius (MRSP)می توانند به باکتری ها مقاوم باشند. حیوانات خانگی معمولا حملات MRSP یا استرپتوکوک را حمل می کنند و انسانها تمایل به حمل MRSA دارند. عفونتهای استرپتوكوكی در زخم های باز و جراحی های اخیر و همچنین بینی و اطراف آن مشاهده می شود. مقاومت اغلب به علت استفاده طولانی مدت از آنتی بیوتیک هایی است که بر روی باکتری های سریع رشد می کنند که مرحله ای برای مقاومت باکتریایی است. تمامی حیوانات دارای باکتری هایی در بدنشان می باشند؛ اغلب مواقع این باکتری در بین گونه های مختلفی که در بدن زندگی می کنند بررسی می شود.  باکتری ها موجوداتی تک سلولی می باشند که به سرعت می توانند تکثیر شوند و در برابر جهش هایی که سریع رخ می دهند می توانند مقاومت کنند. اگر حیوان خانگی شما دارای هرگونه مشکل مقاومتی در برابر آنتی بیوتیک می باشد، آیا این خطری برای شما و فرزندانتان محسوب می شود؟ اغلب گفته می شود سرایت مشکل مقاومتی از حیوان به انسان رایج نمی باشد، اما می تواند اتفاق بیوفتد.

__________________________________

حتما بخوانید:

واگذاری گربه

قیمت گربه

اتاق بازی گربه

__________________________________

بیماری های پوستی گربه

اگر حیوان خانگی شما در بدنش باکتری مقاومت باکتریایی دارد، بایستی با پزشک خانواده مشورت کنید و اجازه دهید پزشکتان به شما و فرزندانتان در این باره کمک کند. مطمئنا اگر عضوی از خانواده عفونت را دریافت کند و شما می دانید که حیوان خانگی / حیوانات خانگی شما دارای عفونت مقاوم در برابر دارو است، شما باید فورا پزشک خانواده خود را از وضعیت مطلع کنید. جوانان به دلیل بازی با حیوانات و بوسیدن آنها و یا لمس قسمت هایی از بدنشان که نباید لمس شوند مثل بینی یا مقعد حیوانات خانگی، به عفونت ناشی از حیوانات مقاوم در برابر باکتری مبتلا می شوند. بسیاری از افراد حیوان خانگیشان را که دارای عفونت ناشی از مقاومت در برابر باکتری هستند را می بوسند در حالیکه تا زمان حل کامل این مشکل بایستی از بوسیدن آنها خودداری نمایند.

__________________________________

گربه اشرافی

آرایشگاه گربه در شهران

خدمات شستشو گربه

__________________________________

درمان:

این نوع از عفونت بایستی به طور مستقیم تحت راهنمایی و طرح درمان دامپزشک حیوانتان قرار گیرد. چرا که آن نوع عفونت دارای پتانسیل سرایت به اعضای خانواده می باشد و برایشان بسیار خطرناک است. با این حال، گفته می شود سرایت این بیماری از حیوانات به انسان ها بسیار نادر است. اما اگر این اتفاق رخ دهد و سرایت کند برای اعضای خانواده تان بسیار خطرناک و حتی کشنده خواهد  بود.

__________________________________

بهتر است بدانید :

ماساژ گربه

عقیم سازی گربه

خرید غذای گربه

__________________________________

پیشگیری:

بهترین راه برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین وضعی استفاده از یک پلن سلامتی خوب و همچنین مراجعه به دامپزشک حداقل سالی دو بار است. اگر علائم بیماری در معاینه دیده شود، یا حیوان بیمار شده باشد یا در مراحل اولیه ی بیماری باشد،  پیشرفت بیشتر بیماری می تواند منجر به تجمع  خاک و گرده در زیر مو شود ، که اغلب به عفونت های پوستی منجر می شود. جلوگیری از عفونت های پوستی با مراقبت از حیوان خانگی خود، که غرور شما را در حیوان خانگی و حیوان خانگی نشان می دهد بسیار بهتر است.

بیشتر بدانید: آرایش و اصلاح حیوانات در تهران

ریزش مو و یا مات شدگی بر روی دم گربه ها و سگ ها:

بسیاری از سگ ها و گربه ها شروع به ریزش مو در بالای دم می کنند. به طور نرمال، این سندرم با ریزش مو در بخش کوچکی از دم در سگها شورع می شود و در گربه ها با مات شدن موی دم شروع می گردد و تجمع مومی و تجمع چربی در موهای دم به وجود می آید. این به خاطر ترشح چربی از غدد سبوس است که در سمت بالا یا پشتی دم متمرکز است. این سندرم در سگ ها متداول می باشد. اغلب با ریز مو در قسمت کوچکی شروع می شود و رفته رفته بیشتر می شود. ریز مو در قسمت کوچک اغلب اولین نشانه در سگ ها می باشد. معمولا ضایعه حدود ۲٫۵ – ۵ سانتی متر پایین تر از سر دم است. منطقه ریزش مو ممکن است پوسته پوسته شود، چرب باشد و دچار تیرگی پوست گردد.

عفونت ثانویه ناشی از ریزش مو در سگ ها چیزی غیر عادی نمی باشد. اما این علامت و نشانه ای نیست که ۱۰۰ درصد اتفاق بیوفتد. اگر عفونت ثانویه رخ بدهد بایستی به دامپزشک حیوان خانگیتان مراجعه کنید تا آنتی بیوتیک دهد.

حتما بخوانید: عقیم سازی گربه

گربه و بیماری های پوستی

در گربه ها، ترشحات چرب باعث ایجاد یک نوار از موی مات با انباشت مومی و چرب می شود. همانند سگها، در گربه ها نیز موهای دم در قسمتی که دچار بیماری شده است تیره گردد. هم در گربه ها و هم در سگ ها، تغییر رنگ متمایل به سیاه یا رنگ تیره می باشد. در گربه ها ، ضایعه به طور معمول به دم بستگی دارد و قسمت های دیگر پوست درگیر نیست. این لزوما در سگ نیست؛ بسیاری از سگ ها ترشحات سبوره در مناطق دیگر بدن نیز دارند. دم گل میخی (رشد بیش از حد غدد سباسه ی پشت دم) یک بیماری زیبایی است و کیفیت زندگی حیوان خانگی را تحت تاثیر قرار نمی دهد. به طور معمول پیش آگاهی برای این سندرم مفید است. خوشبختانه این بیماری در گربه ها رایج نمی باشد.  با این حال، این بیماری در تمامی سگ ها و تمامی سایزهای آن رایج می باشد.

بیشتر بدانید: گربه ایرانی

درمان:

درمان انتخاب برای سگ ها و یا گربه ها اختگی یا ناپایداری در جراحی می باشد. در سگ ها، اختگی ممکن است رگرسیون ضایعات جزئی را کامل کند یا مانع پیشرفت بیشتر سندرم شود.

دوره بهبود دو ماه طول می کشد.

 بسیاری از مردم در این دنیای مدرن تصور می کنند عمل موجب بهبود فوری می شود ولی در واقع این چنین نیست. در گربه ها ممکن است عمل منجر به حل این مشکل نگردد، اما می تواند از پیشرفت بیماری جلوگیری کند. از بین بردن ضایعه با جراحی و برش قسمت ناحیه ی بیمار، امتحان گردیده است اما از آنجایی که ضایعه در طی چهار سال مجددا بازگشته است، موثر نبوده است. به دلیل نیاز به تکرار عمل این گزینه امکانپذیر نمی باشد.

__________________________________

حتما بخوانید:

خرید بچه گربه معمولی ارزان

پانسیون گربه در شمال تهران

خرید بچه گربه آپارتمانی

__________________________________

در هنگام مواجه با این مشکل تصمیم به عمل کردن مسئله ای کاملا شخصی می باشد. در گربه ها، تیمار منظم موهای مات شده و شانه کردن ضروری می باشد، به ویژی برای گربه ها این کار الزامیست. من برای تیمار موی دم فورمیناتور را پیشنهاد می کنم. گرچه فورمیناتور گران می باشد اما به لحاظ استفاده آسان و موثر می باشد. قاطعانه می توانم بگویم هیچ ابزار تیماری که به خوبی فورمیناتور کار کند را ندیده ام.

اسیدهای چرب امگا-۳ دارای منافع زیادی می باشند؛ بسته به سایز حیوانات؛ از دوز در محدوده ی ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی گرم می توان استفاده نمود. من ۱۸۰ میلی گرم EPA از اسیدهای چرب امگا-۳ به ازای ۱۰ پوند از وزن بدن را پیشنهاد می نمایم. می توانید در مورد میزان تاثیر استفاده از دوزی از روغن ماهی قضاوت کنید اما به خاطر داشته باشید که هیچ درمانی فورا تاثیر نمی گذارد. مدتی زمان می برد تا اثر کند. استفاده ازشامپوی seborrhea دو روز در هفته یا هفت روز هفته تجمع چربی را از بین می برد و به از بین رفتن بو در قسمت بیمار پوست کمک می کند. به جدول ۱٫۱ توجه کنید.

بهتر است بدانید: فروش گربه پرشین

مقدار دوزی که بایستی نسبت به وزن حیوان داده شود در جدول مشخص گردیده است. همچنین می توانید از روغن ماهی استفاده نمایید. روغن را داخل یک ظرف کوچک قرار دهید و با توجه به نمودارهای زیر دوز تعیین شده را بدهید. استفاده از کپسول های روغن ماهی نیز روشی آسان می باشد. این یک روش کثیف برای به دست آوردن اسیدهای امگا ۳ است، و Nordic Naturals  را می توان از فروشگاه های ویتامین و آنلاین خریداری کرد. کلمه ی Nordic Naturals را در نوار جستجو تایپ کنید، موتور جستجو کلیه ی سایت هایی را که این محصول را می فروشند را برای شما نشان خواهد داد. محصولات با دوز از پیش محاسبه شده ارائه می گردد که این امر استفاده از آن ها را آسان می نماید. یکی از این سایت هاwww.omega-direct.com می باشد. بر روی محصولات و سپس بر روی گزینه ی محصولات حیوانات کلیک نمایید. و یا با شمار تلفن رایگان ۱-۸۰۰-۵۹۵-۲۷۱۴ تماس بگیرید.

حتما بخوانید: بهترین پانسیون گربه

پیشگیری:

این شرایط به اصطلاح آیدیوپاتیک است، به این معنی که ما نمیدانیم که این شرایط چیست. به صراحت می توان گفت کار زیادی از دست شما برای جلوگیری از این شرایط بر نمی آید. اگر قرار باشد این وضعیت اتفاق بیوفتد حتما رخ خواهد داد. اما بایستی بدانید این بیماری چیست و در هنگام وقوع چه کنید. اگر از پلن سلامتی استفاده می کنید، تشخیص آن آسان خواهد بود. پلن از پیشرفت بیشتر بیماری دم گل میخی ممانعت می کند.

حتما بخوانید: خرید گربه هیمالین

مشکل کپسول ها این است که در هنگام استفاده دست ها روغنی می شوند و کمتر جذب حیوان می گردد. می توانید مواد داخل کپسول ها را در ظرفی الی کنید و سپس با توجه به دوز مصرفی Nordic Naturals  که در جدول آمده است به حیوانتان بدهید. Nordic Naturals مشکل دوز مصرفی را حل کرده و راهی آسان برای دریافت دوز صحیح بدون هیچ مشکلی است.

مقدار دوزها برای اسیدهای چرب امگا-۳ مقدار متواضعی از Nordic Naturals می باشند.

مقدار دوز توصیه شده برای سگ ها یک قاشق چایخوری برابر با ۵ میلی لیتر (۴۶۰۰ میلی گرم) است.

در سایت سایمون کت خرید گربه و فروش گربه انجام می پذیرد.

پانوشت: حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش ، خرید بچه گربه معمولی ارزان ، پانسیون گربه در شمال تهران ،خرید بچه گربه آپارتمانی، ماساژ گربه ، عقیم سازی گربه ، خرید غذای گربه، گربه اشرافی ، آرایشگاه گربه در شهران ، خدمات شستشو گربه ، واگذاری گربه ، قیمت گربه ، اتاق بازی گربه ، پانسیون گربه ، بهترین پانسیون گربه ، خرید گربه هیمالین ، خرید گربه اسکاتیش ، فروش گربه اسکاتیش ، قیمت گربه اسکاتیش ، حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش، خرید گربه ، فروش گربه.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.