سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

اسپری ضد کک برای گربه

اسپری ضد کک برای گربه

اسپری ضد کک برای گربه یکی از راه های خلاص شدن از شر کک است. در واقع کک ها موجودات انگلی کوجک هستند که از خون موجودات دیگر تغذیه می کنند. کک ها بیشتر در سگ و گربه ها یافت می شوند و از همین رو برای افرادی که در خانه خود حیوانات خانگی دارند آَشنایی با اسپری ضد کک می تواند مفید باشد. در این مقاله به معرفی کک گربه، نحوه استفاده اسپری ضد کنه گربه، داروی ضد کک گربه، اسپری ضد کک برای منزل، اسپری ضد کک برای رختخواب، اسپری ضد کک رزماری و آمپول برای درمان کک و کنه گربه بیشتر صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

اسپری ضد کک و کنه برای گربه
اسپری ضد کک و کنه برای گربه

در دیگر مطالب سایمون کت به موضوعاتی چون کک گربه چه شکلیه و انتقال کک گربه به انسان پرداختیم.

نحوه استفاده اسپری ضد کنه گربه

نحوه استفاده اسپری ضد کنه گربه ساده است. شما می توانید با خیال راحت از اسپری ضد کک برای گربه استفاده کنید. به طور معمول روی بسته بندی این اسپری ها یک دستورالعمل کامل ارائه شده است که به شما کمک می کند به درستی از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که ابتدا باید تست حساسیت انجام دهید. برای این کار فقط کافیست که اسپری را ابتدا روی ناحیه کوچکی از خز حیوان امتحان کنید تا مطمئن شوید که به آن واکنشی نشان نمی دهد.

بهتر است قبل از استفاده از اسپری ضد کک برای گربه مطمئن شوید که خز گربه تمیز و خشک است. یک لایه نازک اسپری کنید ولی مطمئن شوید که تمام قسمت های بدن گربه را می پوشاند. بعد از استافده از این اسپری باید چند دقیقه صبر کنید تا خز کربه خشک شود پیش از اینکه آژادانه بچرخد. اسپری ضد کک برای گربه نباید برای گربه های باردار یا شیرده و بچه گربه های زیر ۸ هفته استفاده شود. به علاوه در صورتی که گربه شما بیماری خاصی دارد، ابتدا با پزشک مشورت کنید.

خرید اسپری ضد کک برای گربه

برای خرید اسپری ضد کک برای گربه می‌توانید به پت شاپ گربه سایمون کت مراجعه نمایید. در ادامه چندین محصول در این حیطه را مشاهده می‌کنید.

 داروی ضد کک گربه

داروی ضد کک گربه انواع مختلفی دارد. به عبارت دیگر شما می توانید درمان های کک و کنه برای حیوانات خانگی را در اشکال مختلف در بازار پیدا کنید. پودر های موضعی، اسپری ها و کرم های مختلفی برای درمان کک گربه ها وجود دارد. هر کدام از این محصولات به روش مختلفی می توانند عمل کنند. به علاوه نخوه استفاده از این دارو ها نیز متفاوت است. شما باید نیاز های خاص دوست پشمالوی خود را در نظر بگیرید و سپس درمان مناسب را انتخاب کنید.

اسپری ضد کک برای رختخواب

علاوه بر استفاده از اسپری ضد کک گربه، استفاده از اسپری ضد کک برای رختخواب و اطراف خانه نیز مهم است. این اسپری ها می توانند از هجوم آتی این انگل ها جلوگیری کنند. و اسپری های ضد کک که برای سطوح طراحی شده اند می توانند به قطع چرخه زندگی این حشرات کمک کنند و تخم و لارو آن ها را به طور کامل از خانه شما حذف کنند.

اسپری ضد کک برای استفاده گربه ها
اسپری ضد کک برای استفاده گربه ها

اسپری ضد کک برای منزل

درواقع اسپری ضد کک برای منزل یکی از راه های دور کردن کک ها از خانه است. شما می توانید مطابق دستورالعمل این محصول از آن برای سطوح مختلف خانه خود استفاده کنید. بنابراین در هنگام استفاده از اسپری های ضد کک در خانه خود باید حتما دستورالعمل های روی بسته بندی را به دقت دنبال کنید. به یاد داشته باشید که باید حیوانات خانگی را از سطوح اسپری شده دور نگهدارید تا زمانی که سطح به طور کامل خشک شود. همچنین بهتر است مناطقی که در آن ها از اسپری استفاده می کنید را پس از خشک شدن جارو کرده و به دقت تمیز کنید. به این ترتیب می توانید زا هجوم کک ها در آینده نیز جلوگیری کنید.

ضد کک
ضد کک

 اسپری ضد کک رزماری

اسپری ضد کک رزماری یکی از محبوب ترین محصولات برای درمان کک است. در واقع رزماری کیاه معطری است که خاصیت حشره کشی خوبی دارد. از همین رو از این ماده در محصولات حشره کش و ضد کک استفاده می شود. مواد فعال رزماری می تواند در سیستم عصبی کک ها اختلال یجاد کند. بنابراین اسپری های ضد کک حاوی رزماری می توانند با اختلال در تغذیه این انگل ها به کنترل آلودگی کمک کنند.

اسپری های ضد کک رزماری در برند های مختلف موجود هستند و می توانند درجات مختلفی از اثربخشی داشته باشند. به یاد داشته باشید که حتما پیش از استفاده از محصول، برچسب آن را به طور کامل مطالعه کنید. باید پیش از استفاده مطمئن شوید که گربه شما به این نوع اسپری حساسیت ندارد و واکنش منفی نخواهد داشت.

 آمپول برای درمان کک و کنه گربه

آمپول برای درمان کک و کنه گربه می تواند یکی از راه های کنترل موثر این مشکل باشد. کک ها و کنه ها برای حیوانات خانگی و انسان ها آزار دهنده هستند و می توانند باعث آزار شما شوند. با این حال برخی نکات وجود دارد که باید قیل از استفاده از آمپول های درمان کک بدانید. شرایط سلامت گربه ها با هم متفاوت است و باید پیش از تصمیم گیری برای استفاده از این راه حل حتما با یک دامپزشک مشورت کنید.

دامپزشک می تواند در محیط بهداشتی از دور مناسب آمپول برای حیوان خانگی شما استفاده کند. بنابراین مهم است که به دامپزشک اعتماد کنید. علاوه بر آمپول، درمان هایی مانند اسپری و کرم نیز وجود دارد. هر کدام از این روش ها ممکن است بسته به نیاز حیوان خانگی شما موثر باشند. حتما پس از درمان اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی را در نظر داشته باشید تا دوست پشمالوی شما از خطر کک و کنه در امان بماند

اسپری کک چیست؟

اسپری های ضد کک در واقع نوعی حشره کش هستند که به طور خاص بر روی کک های موثر اند. درواقع اسپری ضد کک برای گربه می تواند روی خز گربه استفاده شود تا کک های روی پوست آن ها را از بین ببرد. نوع خاصی از اسپری ضد کک نیز وجود دارد که برای از بین بردن کک های محیط استفاده می شود. در این اسپری ها ها نوعی ماده شیمیایی استفاده شده است که می تواند بر روی سیستم عصبی کک ها موثر باشد. این ماده فعال می تواند به سرعت باعث مرگ کک ها  شود.

عکس یک اسپری ضد کک برای گربه
عکس یک اسپری ضد کک برای گربه

در حقیقت دو نوع کلی از اسپری های ضد کک وجحود دارد. نوع اول اسپری های هستند که مستقیما روی پوست حیوان استفاده می شوند تا کک های خز آن ها را از بین ببرند. نوع دوم برای فرش و مبلمان استفاده می شوند و می توانند کک های پنهان شده در این قسمت ها را به طور کامل از بین ببرند.

نحوه کار اسپری های ضد کک

زمانی که اسپری ضد کک را بر روی خز خیوان خانگی خود استفاده کنید، اسپری در عرض چند دقیقه می تواند کک ها را فلج کرده و باعث مرگ آن ها شود. اسپری ضد کک برای گربه حتی می تواند تخم کک یا لارو آن ها را نیز به خوبی از بین ببرد. برخی از اسپری های ضد کک می توانند یک سد محافظتی روی خز گربه شما ایجاد کنند. بنابراین تا چندین هفته پس از استفاده از این اسپری ها، از خمله مجدد کک ها جلوگیری خواهد شد. در این مدت حتی اگر حیوان خانگی شما با مناطق آلوده به کک در تماس باشد همچنان ایمن خواهد بود.

اسپری ارگانیک ضد کک برای گربه
اسپری ارگانیک ضد کک برای گربه

کلام آخر

در نهایت باید به خاطر داشته باشید که استفاده ترکیبی از اسپری ضد کک گربه و اسپری ضد کک برای خانه می تواند به حل مشکل کمک کند. محصولات درمانی موثر و ایمن تهیه کنید و حتما از دستورالعمل های ارائه شده پیروی کنید. در این صورت می توانید گربه و خانه خود را عاری از کک نگهدارید.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.