سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

تشخیص نژاد گربه

تشخیص نژاد گربه در سایت سایمون کت مورد برسی قرار می گیرد.

شاید تا به حال گربه ای دیدید که ظاهر متفاوتی نسبت به دیگران داشته. خوب مشخصه که نژاد این گربه متفاوت هست. حالا اگر بخواهیم شبیه این گربه را پیدا کنیم چی؟ باید بریمو سرچ کنیم نژاد گربه ای که دیدم؟ جواب اینه که نه. نژاد های انواع گربه خیلی زیاد هستند و خیلی از آن ها با هم شبیه هستند ولی نژاد متفاوت دارند. دیگه وقتشه که خودت یک جور نژاد شناس باشی. البته در حد متوسط . خوب سوال اصلی این جاست که چجوری تشخیص نژاد گربه ها رو بدم؟ جوابش هم چند تا فرمول سادست. مثل تشخیص رنگ آبی از سبزه. حالا اگر آمادگی داری که با هم تشخیص انواع نژاد گربه را یاد بگیریم بزن بریم. با ما در این مقاله در سایت سایمون کت همراه باشید. بعد از این مقاله می تونید حداقل نژاد سه تا گربه مهم امروز رو یاد بگیرید.

تشخیص نژاد گربه
تشخیص نژاد گربه

تشخیص اصالت و نژاد

گربه ها با ظاهر زیبایی که دارند خیلی ها رو جذب خودشون کرده. به طوری که این موجودات کوچک جزو بهترین و محبوب ترین حیوانات خانگی هستند. به ویژه در مورد طرفداران این گربه. اکثر کسانی گربه خانگی دارند این سوال برایشان پیش می آید؛ آیا گربه من اصیل است؟ گربه من از چه نژادی است؟ خوب بهترین راه برای این سوالات در این مقاله هست. مثل تمامی بیماری ها اول باید تشخیص ما درست باشد. یعنی چی؟ یعنی باید اول بفهمیم این گربه از چه نژادی است؟ یا به اصتلاحی تشخیص نژاد گربه ها را انجام دهیم.

خوب حالا برای این کار لازمه که خیلی دقت کنیم. چون ما دسترسی به انجام آزمایش دی ان ای نداریم و اگر هم باشه خیلی هزینه داره و زمان بره. از این کار استفاده نمی کنیم. پس چی کار کنیم؟ باید به ظاهرش نگاه کنیم. یعنی از طریق خصوصیات ظاهری گربه تشخیص دهیم این گربه چه نژادی دارد و آیا اصالت دارد یا خیر.

اگر هم دوست ندارید می تونید بقیه مطلب رو نخونی و کار رو بدی دست سایت سایمون کت. بیشتر بخوانید

شخیص نژاد گربه ها
تشخیص نژاد گربه

گربه پرشین

تشخیص نژاد گربه های ایرانی یا گربه پرشین هم باید از طریق راه نگاه کردن و دقت به دست آورد. این تشخیص نسبتا راحتی نسبتا به دیگر گربه ها دارد. برای همین هم ما چندتا گربه را در اینجا معرفی کردیم که شما عزیزان بتوانید به راحتی هر چه راحت تر این گربه را تشخیص دهید. این گربه با این که خیلی معروفه ولی خیلی نژاد داره. یعنی فقط گربه پرشین نداریم؛ گربه پرشین نژاد فلان هم چند تایی داریم. در این موضوعی که گفتم باز هم گربه های پر شین دارای اخلاق های متفاوتی هستند. خوب بیاید باهم به تشخیض گربه پرشین بپردازیم.

این گربه دارای زیبایی چشم گیریه که شما با دیدن این گربه سریع متوجه این میشوید که این گربه پرشین است. پوشش این گربه بسیار بلند است و دارای مو های بلندی است. چشم های زیبای این گربه به هم نزدیک هستند که این ها همه ویژگی ها منحصر به فرد این گربه است. از دیگر نشانه های این گربه به گوش ها و پا ها و چهره منتهی می شود. پا های این گربه پشمالو و با حالند. این گربه گردن کلفت است ( از لحاظ ظاهری). صورت گرد دارند و گوش های گرد کوچک. بینی و دهان این گربه کوچک است. بهترین راه برای تشخیص نژاد گربه ها دیدن عکس و خواندن مطالب مرتبط با اون می باشد.

نژاد اسکاتیش
تشخیص نژاد گربه

گربه بریتیش یا اسکاتیش

تشخیص یکی از گربه های محبوب گربه ها از مهم ترین امتیاز برای کسی است گه دوست دار گربه هاست. نشناختن این نوع از گربه مثل اینه که طرفدار فوتبال باشی و تیم های رئال مادرید و بارسلونا را نشناسی. خوب بیا از گربه پر طرفدار جهان بازدید کنیم ببنیم چه ویژگی هایی این گربه را خاص کرده است. این گربه ها داری گردن کوتاه و محکمی هستند. این نژاد از گربه دارای دم بلندی است. چشم های این گربه بزرگ و دوست داشتنی استو پوشش بدن این گربه معمولا بصورت کوتاه دیده می شود و تعداد کمی هستند از ان گربه که موی بلند داردند. بدن این گربه تپل و مخروطی است. این گربه شباهتی زیادی به بریتانیای های ۱۹۶۰ دارد.

  • رنگ های این گربه عبارتند از:
  • رنگ های یک دست: سفید، آبی، سیاه، نارنجی، کرمی
  • رنگ های دارای خال: نارنجی، نقره ای، قهوه ای، آبی
  • رنگ های ترکیبی( یعنی هر تار مو ترکیبی از چند رنگ است): سیاه و آبی، نقره ای و طلایی، صوتی کم رنگ، سیاه و سفید.

برای اطلاعات بیشتر عکس های این گربه را در سایت سایمون کت مشاهده کنید. این به تشخیص نژاد های گربه کمک می کنه.

خرید گربه
تشخیص نژاد گربه

گربه اصیل چیه؟

هر گربه ای در جهان دارای اصالت است و حتما ریشه ای دارد. مشه گفت تشخیص نژاد های گربه همان تشخیص اصالت است. زیرا با تشخیص نژاد ریشه این گربه هم معلوم میشود. البته تشخیص درست. تمامی گربه ها زادگاه و یا خواستگاهی داشته اند. تشخیص نژاد گربه ها در بعضی نژاد ها راحت و بعضی سخته. تشخص نژاد گربه هایی  که میکس شده نیستند راحت است. و تشخیص نژاد اون هایی که میکس هستند دشوار تر. به گفته برخی از پرورش دهندگان گربه های میکس شده اصلا اصالت مشخصی ندارند و طی زمان مدام درحال تغییر ژنتیکی بوده اند.

برای تشخسص کافیه به استاندارد های معتبر اطمینان کرد. این استاندارد ها معمولا شامل:

  • نوع پوشش
  • رنگ مو و بدن
  • رنگ چشم
  • حالت بدن
  • انداره

و …

این نشانه هارا می توان با مشاهده دقق فیزیک تشخیص داد. البته دباره تا کید می کنم با دقت. در ضمن عکس هم فراموش نشه. پس یه نکته هست. این تشخیص نژاد گربه ها یه نکته ریز داره. نکته ای که با توجه کردن به اون میشه کار رو راحت کرد.

نکتش اینجاست که این کار مثل بازی پیدا کردت تفاوت بین دو عکسه. حالا چجور؟ به راحتی؛ اول برید و نشانه های کلی گربه خود را ثبت کنید. یک عکس از نژاد اصیل این گبره حتما در اینترنت پیدا میشه. گربه خود را با عکس مقایسه کنید. معیار شما باید حال صورت و بدن باشد بعر رنگ چشم و بدن. اگر تفاوتی نبود حدش شما درست است. شما موفق شده اید گربه خود را درست تشخیس دهید. اگر هم نه تفاوت هایی بود؛ برید و در مورد گربه های شبیه حدس خود تحقیق کنید.

در مقاله های مختلف سایت سایمون کت گربه های زیادی معرفی شده اند. ویژگی های این گربه ها بیان شده. در این باره بیشتر بخوانید.

آشنایی با گربه های مو کوتاه خیابانی
تشخیص نژاد گربه

گربه های خیابانی

گربه های خیابانی اصل و نسب مشخصی ندارند. برای همین هم خیلی از آدم ها به طرف این گربه ها نمیروند. گربه های دی اس اچ در ط زمان بار ها با گربه های نژاد مختلف میکس شده اند. یکی از نژاد های این گربه، نژاد سیامی حدسش زده شده است. امید واریم با پیشرفت بیشتر علم بتوان با آزمایش های مکرر اصالت این گربه را هم به دست آورد.

بیشتر بخوانید، خرید و فروش گربه های اصل در سایت سایمون کت.

وقتشه برید و کلی عکس گربه ببینید تا با تصویر انواع گربه ها آشنا بشید. همان طور که گفته شد. دیدن عکس نژاد های مختلف گربه بسیار به شما کمک می کند.

پا نوشت:حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش ، خرید بچه گربه معمولی ارزان ، پانسیون گربه در شمال تهران ،خرید بچه گربه آپارتمانی، ماساژ گربه ، عقیم سازی گربه ، خرید غذای گربه، گربه اشرافی ، آرایشگاه گربه در شهران ، خدمات شستشو گربه ، واگذاری گربه ، قیمت گربه ، اتاق بازی گربه ، پانسیون گربه ، بهترین پانسیون گربه ، خرید گربه هیمالین ، خرید گربه اسکاتیش ، فروش گربه اسکاتیش ، قیمت گربه اسکاتیش ، حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش، خرید گربه ، فروش گربه.

 

 

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

12 دیدگاه دربارهٔ «تشخیص نژاد گربه»

  1. Ghazale_-_ehdaei

    یکب از بهترین مقاله هایی بود که در زمینه تشخیص نژاد گربه خوندم،عالی و کاربردی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.