سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

سگ نژاد ویزلا

سگ نژاد ویزلا

سگ نژاد ویزلا در سایت سایمون کت به تحلیل آن می‌پردازیم. امروزه نژاد های زیادی از سگ ها وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های به خصوص خود را دارند. به همین دلیل انسان‌ها در انتخاب نژاد سگ خود دچار سر در گرمی می‌شوند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم، سگ نژاد ویزلا را به شما معرفی کنیم، که یکی از نژاد های سگ پر طرفدار و باهوش می‌باشد.

عکس سگ نژاد ویزلا
عکس سگ نژاد ویزلا

در سایمون کت در مطالبی دیگر به نژادهای مختلف و پرطرفدار سگ پرداختیم. از این مطالب می‌توان از سگ سرابی، سگ باست هوند، سگ تازی، سگ پامرانین و سگ بریارد نام برد.

سگ ویزلا

سگ ها حیواناتی بامزه، انسان دوست و همچنین با وفا می‌باشند، که هزاران سال پیش با انسان ها زندگی می‌کنند. این حیوانات از همان ابتدا بسیار به انسان‌ها کمک کرده‌اند. برای مثال انسان‌ها از آنها برای محافظت از خانه و اموالشان استفاده می‌کردند. امروزه پزشکان هم برای از بین رفتن افسردگی به شما پیشنهاد می‌دهند تا از سگ ها نگهداری کنید. و از آنها برای نجات یابی انسان‌ها در زمان وقوع بلاهای طبیعی استفاده می‌کنند.

سگ نژاد ویزلا بسیار سگ مهربانی می‌باشد و همچنین این نژاد سگ همدم خوبی برای خانواده‌ها نیز به حساب می‌آید. آنها دارای انرژی بالایی می‌باشد، که باید این انرژی را با بازی و ورزش کردن تخلیه کند. سگ نژاد ویزلا بسیار برای شکار مناسب می‌باشد. همچنین از این سگ برای کار ها استفاده می‌کنند.

سازگاری سگ نژاد ویزلا

این نژاد از سگ اصلا یرای نگهداری در ساختمان‌ها مناسب نیستند و با محیط‌هایی همانند آپارتمان سازگار نیستند. سگ های نژاد ویزلا در برابر محیط اطراف خود بسیار حساس هستند و همچنین تحمل تنهایی و هوای سرد را نیز ندارند. ولی در برابر هوای گرم بسیار مقاوم هستند و به راحتی میتوانند در محیط‌های گرم زندگی کنند. اما دقت کنید که این گرما نباید بسیار زیاد باشد.

سلامت و بهداشت سگ ویزلا

از نظر سلامتی و بهداشت سگ های نژاد ویزلا ریزش موی متعادل و معمولی دارند، که این نوع ریزش در تمام نژاد های سگ معمولی است. و دهانشان زیاد کف نمی‌کند که بخواهد از کناره‌های دهانشان بیرون بریزید. این نژاد از سگ ها هنگام آرایش و اصلاح بسیار آرام هستند و شما را اذیت نخواهند کرد. سگ های نژاد ویزلا در برابر بیماری‌ها بسیار مقاوم می‌باشند و خیلی کم مریض می‌شوند. اما نباید از رسیدگی و نظافت به آنها چشم پوشی کنید.

سگ نژاد ویزلا

سگ نژاد ویزلا از نظر آموزش و هوش چگونه سگی است؟

این سگ‌ها دارای هوش بسیار بالایی هستند به طوری که آموزش های شما را به سادگی یاد میگیرند. سگ های ویزلا علاقه زیادی به پارس کردن و زوزه کشیدن دارند. و همچنین پتانسیل بالایی در ولگردی دارند. همچنین آنها همانند نژاد های دیگر سگ ها گاز زدن را نیز دوست دارند.

سگ نژاد ویزلا از نظر دوستی چه ویژگی ای دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، سگ های نژاد ویزلا بسیار انسان دوست می‌باشند به طوری که با آشنایان، سگ ها، بچه ها و غریبه‌ها رفتار دوستانه‌ای دارند.

نیاز های ورزشی سگ نژاد ویزلا

این سگ ها انرژی و قدرت بسیار بالایی دارند، به همین دلیل نیاز به ورزش و فعالیت زیاد در طول روز دارند. آنها بسیار بازیگوش هستند و از بازی کردند بسیار لذت می‌برند. پس اگر زمان زیادی برای بازی کردند با سگ خود ندارید. بهتر است سگ نژاد ویزلا را خریداری نکنید.

طول عمر سگ ویزلا

طول عمر سگ ها حدودا بین یازده تا پانزده سال می‌باشد. اما طول عمر آنها می‌تواند به خاطر تغذیه و نحوه نگهداری متفاوت باشد. پس با سگ خود به خوبی رفتار کنید و غذای مناسب برایشان تهیه کنید.

تاریخچه

سگ ویزلا اصالتی دیرینه در مجارستان دارد. و به عنوان نجات دهنده‌ی مجارستانی شناخته شده است. در زمان‌های قدیم انسان‌ها از آنها برای شکار پرندگان و خرگوش ها استفاده می‌کردند. در طول جنگ جهانی اول از این سگ ها برای پیام رساندن استفاده می‌کردند. از آنها در جنگ جهانی دوم هم استفاده‌های فراوانی کردند و پس از اتمام این جنگ‌ها اولین سگ ویزلا وارد آمریکا شد.

اندازه سگ ویزلا

سگ های ویزلا در طبقه بندی حیوانات از نظر اندازه جزو سگ های با اندازه متوسط هستند. وزن و قد آنها در ماده و نر متفاوت است به طوری که طول نرها بین ۵۵ نا ۶۰ است و طول ماده ها حدود  ۵۰ تا ۵۶ سانتی‌متر است. وزن نر ها بین ۲۰ تا ۳۰ کیلو گرم میب‌اشد و وزن ماده‌ها بین ۱۶ تا ۲۵ کیلوگرم است.

سگ نژاد ویزلا

رنگ

سگ های نژاد ویزلا در سه رنگ red golden, golden, golden rust یافت می‌شوند.

تغذیه سگ ویزلا

توصیه ما به شما در خصوص غذا دادن این است. که در طول روز دو وعده غذایی برای سگ خود در نظر بگیربد که هر وعده باید حاوی سه الی چهار پیمانه غذای با کیفیت سگ باشد. توجه داشته باشید که میزان اشتها در نژاد های سگ ها متفاوت است و این تفاوت ها به عوامل مختلفی مانند سن، میزان سوخت و ساز بدن و میزان فعالیت روزانه آنها بستگی دارد.

پانسیون سگ

مجموعه ما افتخار خدمات مربوط به پانسیون و هتلینگ گربه و سگ را دارد. هرچند که پت شما در بهترین شرایط هم در زمان دورزی از شما دچار استرس می‌شود. اما ما تلاش می‌کنیم تا این روند و پروسه به بهترین شکل و بالاترین کیفیت ممکن انجام شود. با کارشناسان مجموعه پانسیون سگ سایمون تماس بگیرید و اطلاعات کامل و بیشتر را کسب نمایید. همراه شما هستیم. در مطلب سوالات رایج برای پانسیون سگ اطلاعات بیشتر را نیز می‌توانید مطالعه بفرمایید.

راهنمای خرید سگ ویزلا

در نتیجه اگر شما قصد خرید سگ با نژاد ویزلا را دارید، باید به این نکات توجه کنید:

  • حیوانات خانگی به خصوص سگ ها، کالا نیستند که آنها را خرید و فروش کنید. زیرا آنها به صاحبان خود وابسته می‌شوند و هنگام جدایی دچار افسردگی می‌شوند.
  • قبل از خرید سگ خود در مورد نژاد های سگ ها تحقیق کنید و نژادی را خریداری کنید، که با خصوصیات شما همخوانی داشته باشد.
  • برای سگ خود زمان بگذارید و با آن بازی کنید. به خصوص اگر سگی مانند سگ های نژاد ویزلا دارید.
  • بهترین تغذیه را برای آنها فراهم کنید. زیرا تغذیه سالم به معنای طول عمر زیاد است.
  • معاینات پزشکی را بسیار جدی بگیری و تمام واکسناسیون های آنها را تکمیل کنید.

ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم که مقاله مفیدی برای شما تهیه کرده باشیم. در سایت سایمون کت همچنین شما می توانید به خرید گربه یا فروش گربه خرید گربه در تهران بپردازید

 
پانوشت: 
خرید گربه – پانسیون گربه – خرید گربه اسکاتیش – خرید گربه بریتیش – بهترین پانسیون گربه – خرید گربه هیمالینواگذاری گربه – پانسیون سگ – قیمت پانسیون سگ در تهران – پانسیون سگ کرج – بهترین پانسیون سگ تهران – پانسیون حیوانات

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

2 دیدگاه دربارهٔ «سگ نژاد ویزلا»

    1. سلام.من یک پسر خوب و زرنگ نژاد ویزلا رو دارم که به دلیل نداشتن جای مناسب مجبورم بدم بر.شما شرایطش ودارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.