سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

سگ باست هوند

سگ basset hound

سگ باست هوند (Basset Hound) را در سایت سایمون کت بهتر و دقیق تر بشناسیم. سگ باست هوند  از نسل سگ های سنت هوبر هوند هستند، که اصالتا فرانسوی می‌باشند. و در اثر یک جهش ژنتیکی که باعث به وجود آمدن سگ های کوتوله شد، متولد شدند. در ادامه به ظواهر سگ باست هوند، بیماری ها، ویژگی ها، تغذیه، خرید سگ باست هوند، ویژگی ها و قیمت سگ بایست هوند می‌پردازیم.

در سایمون کت در مطالبی دیگر به نژادههای مختلف و پرطرفدار سگ پرداختیم. از این مطالب می‌توان از سگ نژاد ویزلا، سگ سرابی، سگ تازی، سگ پامرانین و سگ بریارد نام برد.

ظواهر سگ باست هوند

از جمله مشخصات ظاهری این سگ ها می توان به قد کوتاه و حس بویایی عالی شون اشاره کرد. رکورد دار دراز ترین گوش ها در سگ ها هستند.

سگ باست هوند
سگ باست هوند

وقتی بویی را تعقیب می کنند، این گوش ها بو را پیدا کرده و سگ را تحریک می کند که به دنبال آن بو برود. به همین علت برای شکار حیوانات کوچکی مثل خرگوش گزینه مناسبی هستند و در حقیقت آن ها برای شکار زاده شده اند. می توانید آن ها را به دنبال بویی بفرستید تا خودتان مشاهده کنید که این سگ به یک دستگاه ردیاب بی نقص تبدیل می شود.

بینی یک سگ باست ابزاری دقیق با حدود ۲۰ میلیون گیرنده بوست درحالی که انسان فقط ۵ میلیون گیرنده بو دارد. بینی های این نوع سگ ها می توانند حجم زیادی از بوهای ضعیف را به خاطر بسپارد و به دنبالش برود. در واقع این سگ ها برای به خاطر سپردن همه بوها طراحی شده اند.

سگ باست هوند

پوست چروکیده، آویزان و دوست داشتنی آن ها ابزار دیگری برای حفظ کردن بو است. رنگ نژاد این نوع از سگ ها به صورت ترکیبی از رنگ های قهوه ای روشن، سفید، قهوه ای تیره یا مشکی است. مقدار وزن آنها بین ۲۳ تا ۳۰ کیلوگرم، قد آنها ۳۳ تا ۳۵ سانتی متر و طول عمر آنها بین ۱۰ تا ۱۲سال  می باشد.

بیماری های سگ باست هوند

باست ها سگ های سالم و پر طاقتی هستند. اما به خاطر فرم بدنی خاصی که دارند، نیازمند به مراقبت های ویژه ای هستند.

  • بیماری ولولوس (GDV)

یک بیماری گوارشی می باشد که باعث نفخ شکم آنها شده و با گاز یا هوای معده و روده همراه است . در صورت مشاهده باید حتما به یک دامپزشک مراجعه کنید تا بیماری دچار وضعیت حادی نشود. این بیماری ممکن است کشنده باشد که احتمالا در نتیجه خوردن یک وعده غذای مفصل و سنگین در طول روز، آشامیدن آب زیاد بلافاصله بعد از غذا و یا مصرف وعده غذایی مربوطه با عجله و سرعت بالا پیش می آید. پس به یک سری علائم هچون بی حالی، ریزش شدید آب دهان و باد معده اهمیت بدهید.

  • بیماریگلوکوم

گلوکوم نیز بیماری دیگری است که درواقع با افزایش زیاد فشار خون چشم سگ، رنگ قرمز به خود می گیرد و اگراقدامی به موقع صورت نگیرد، ممکن است کور شود.

تغذیه سگ باست هوند

میزان غذای این سگ ها بسته به سن، اندازه و فعالیت آن ها متفاوت می باشد. ولی به طور کلی یک باست هوند بالغ با وزن ۱۸ تا ۳۰ کیلوگرم، باید روزانه به اندازه ۹۸۳ تا ۱۴۱۸ کالری غذا بخورد. اما برای تعیین مقدار دقیق تر آن باید از یک دامپزشک حاذق کمک بگیرید. غذای مخصوص آن ها ترکیبی از گوشت بوقلمون چرخ کرده، برنج و نخود است.سیر در غذاهای آن ها زیاد پیدا میشود زیرا هم باعث لذت آن ها و نیز سبب دور شدن کک ها می شود.

مراقبت و آراستگی

این سگ ها بیشتر از نژادهای دیگر به مراقبت احتیاج دارند.چراکه به علت فرم گوش های بلندی که دارند، گردش هوا داخل آنها کمتر واحتمال عفونتش نیز بیشتر می باشد و همچنین نزدیک بودن گوش هایشان به زمین مستعد آلودگی بیشتر هستند.

سگ باست هوند
سگ باست هوند

حداقل هفته ای ۲ الی ۳ بار مسواک کردن دندان هایشان، مانع از بوی بد دهان و تجمع باکتری ها می شود که این کار برای سلامت و نظافت لازم است. شانه کردن هفتگی، پوشش این نژاد را در وضعیت مطلوب نگه می دارد.

برای خرید سگ لازم است، قبل از اقدام به خرید مقاله تفاوت انسان های دوست دار سگ و دوست دارگربه را مطالعه فرمایید. این مطلب یک تیپ شناسی شخصیت را به شما ارائه خواهد داد.

پانسیون سگ

سایمون کت افتخار همراهی شما عزیزان برای نگهداری از سگ های شما را در زمان هایی که نگهداری برای شما مقدور نیست را دارد. این زمان ها شامل سفر، بیماری، عمل جراحی و زمان های خاص می‌شود. تمام تلاش ما این است، که استرس بچه شما به حداقل برسد. و با بهترین کیفیت ممکن از سگ شما در مجموعه ما نگهداری شود. مطلب سوالات رایج مرتبط با پانسیون سگ سایمون را مطالعه بفرمایید. با این حال اگر سوالی باز داشتید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی شما خواهند بود.

ویژگی ها سگ بست هوند

این سگ ها معمولا مهربان، مطیع، دوست داشتنی و وابسته هستند و همچنین دیر خشمگین می شوند. با نژادهای دیگر سگ ها هم می توانند ارتباط خوبی برقرار کنند.

سگ باست هوند
سگ باست هوند

باست هوند ها باهوش هستند و به سرعت آموزش می‌بینند. اما حتما باید خلاقیت، صبر و حوصله زیادی حین آموزش به خرج داد و در کنار همه آموزش‌هایتان ازخوراکی‌های متنوع، جایزه و تشویقی هم استفاده کنید. چرا که بسیار لجباز هستند و وقتی تصمیم به انجام کاری بگیرند، هیچ کس نمی‌تواند جلوی آن ها را بگیرد.

سگ باست هوند
سگ باست هوند

اما بدون نگرانی با تداوم و پشتکار می‌توان نتیجه مطلوبی گرفت. باست هوند ها برعکس ظاهرشان اصلا تنبل به نظر نمی‌رسند و به ورزش روزانه به طور منظم نیاز دارند. همچنین از بازی کردن لذت می‌برند، اما کاملا بصورت ایمن و دور از هرگونه خطر باید انجام شود. پیاده‌روی‌های طولانی مدت باعث می‌شود، فشار زیادی به مفاصل و استخوان‌های در حال رشد آن‌ها وارد آید، که می تواند بعدا به مشکلات جدی منجر شود. بیست دقیقه بازی در فضای باز و هوای نسبتا خوب تمام نیازهای آنها را رفع می‌شود. سگ‌ های بست هوند بسیار عاشق طبیعت هستند.

سگ باست هوند
سگ باست هوند

قیمت این سگ ها باتوجه به سن، وزن و حتی جنسیت آن ها متفاوت می باشد. می توانید با تحقیق در سایت های مختلف قیمت دقیق آن را دریابید.

به طور خلاصه سگ باست هوند می تواند یک حیوان خانگی فوق العاده باشد و با خیلی از شرایط و سبک های زندگی کنار بیاید. به شرطی که خودتان حوصله پیاده روی های آرام  را داشته باشید و هیچ وقت آن ها را تنها نگذارید. همچنین به  جلوگیری از بیماری ها و خوراک شان اهمیت بدهید.

پانوشت: 
خرید گربه – پانسیون گربه – خرید گربه اسکاتیش – خرید گربه بریتیش– خرید گربه هیمالین – واگذاری گربهپانسیون سگ –  قیمت پانسیون سگ در تهران – پانسیون سگ کرج – بهترین پانسیون سگ تهران – پانسیون حیوانات – پانسیون حیوانات در تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

1 دیدگاه دربارهٔ «سگ باست هوند»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.