سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

غذای گربه اسکاتیش

غذای گربه اسکاتیش موضوع با اهمیتی برای صاحبان این پت زیبا و دوست داشتنی است. گربه اسکاتیش یک نژاد منحصر به فرد هر کسی که گربه اسکاتیش  را می شناسد، با رفتار شیرین و شخصیت مهربان آنها آشنا است. آنها وفادار هستند، سریع با صاحبان خود ارتباط برقرار می کنند، آرام هستند و به راحتی با آنها کنار می آیند. غذا گربه اسکاتیش را در سایت سایمون کت ارزیابی می‌کنیم.

شخصیت جذاب آنها احتمالاً دلیل اصلی این است، که آنها یکی از پرطرفدارترین گربه های جهان هستند. اما ظاهر منحصر به فرد و غیرقابل انکار آنها مطمئناً به محبوبیت آنها نزد بسیاری از گربه سانان لطمه‌ای وارد نمی‌کند. در مطلبی دیگر به معرفی گربه پرشین اسکاتیش پرداختیم.

غذا گربه اسکاتیش

همه گربه های اسکاتیش امروزی نسب خود را به یک اجداد مجرد گربه سفید انباری به نام سوزی برمی‌گردانند. در نتیجه، سازگاری قابل توجهی نه تنها در رفتار و ظاهر نوادگان سوزی، بلکه در نیازها و ترجیحات آنها نیز وجود دارد. طبیعت لطیف اسکاتلندی فولدز آنها را در قلب افراد بی‌شماری محبوب کرده است، اما جنبه دیگری دارد که صاحبان اسکاتلندی فولد باید از آن آگاه باشند.

طبیعت ملایم و شیرین آنها همچنین به این معنی است که آنها اغلب نسبت به سایر گربه‌ها فعالیت کمتری دارند. بنابراین صاحبان آنها باید مراقب تغذیه بیش از حد آنها باشند.

زیرا گربه اسکاتیش می‌تواند بیش از سایر نژادها در معرض اضافه وزن باشند. اگر در نهایت دچار اضافه وزن شوند، بازگشت به وزن مناسب برای آنها بسیار دشوار است. بنابراین مهم است که غذای گربه اسکاتیش ترکیبی از ورزش و یک رژیم غذایی سالم و متعادل از افزایش وزن بیش از حد جلوگیری کنید. برای سرپرستی گرفتن یا خرید گربه اسکاتیش فولد می‌توانید اطلاعات خوبی دراین باره کسب نمایید. همینطور مطلب فرق گربه پرشین با گربه اسکاتیش برایتان شاید مناسب باشد.

نحوه تغذیه گربه های اسکاتلندی

در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید در زمان تهیه غذای گربه اسکاتیش خود بدانید. غذای گربه اسکاتیش به پروتئین نیاز دارد. بهترین غذای گربه برای اسکاتیش عمدتاً از گوشت تشکیل خواهد شد. مانند اجداد گربه وحشی خود، آنها بسیار شکارچی هستند و فیزیولوژی آنها با این واقعیت سازگار است. 

رژیم غذایی طبیعی آنها شامل گوشت خام است. گوشت گاو، گوشت گوسفند، بوقلمون، مرغ و البته ماهی همگی انتخاب های عالی هستند. دادن گوشت خام به گربه‌ها نه تنها برای نیازهای تغذیه‌ای آنها بهتر است.

بلکه بی‌خطرتر است. دادن استخوان‌های پخته شده به گربه‌ها می‌تواند خطر خفگی کمی را به همراه داشته باشد. استخوان‌ها پس از پخته شدن احتمال بیشتری دارد که خرد شوند. گوشت بهترین پایه برای رژیم گربه اسکاتیش است.  به دلایل زیادی، اما به ویژه به این دلیل که آنها به پروتئین و چربی زیادی در رژیم غذایی خود نیاز دارند. 

همانطور که در مورد گربه های آرام تر همانند اسکاتیش وجود دارد، آنها به رژیم غذایی سبک‌تر از کربوهیدرات ها نسبت به نژادهای فعال تر نیاز دارند. سعی کنید از تمایل به تغذیه آنها با غذای انسانی مانند نان یا غلات یا غذاهایی با درصد بالایی از غلات پر کربوهیدرات مانند برنج، گندم، ذرت یا جو بپرهیزید. رژیم غذایی پر کربوهیدرات نه تنها می‌تواند منجر به اضافه وزن یا چاق شدن اسکاتیش شود.

بلکه حتی می‌تواند آنها را در معرض خطر ابتلا به دیابت گربه‌ها قرار دهد. بچه گربه های اسکاتیش چه می خورند؟ با افزایش سن به چه چیزی نیاز دارند؟

عادات غذای گربه اسکاتیش

در حالت ایده‌آل، بچه گربه‌های اسکاتیش باید تا حداقل ۴ تا ۸ هفتگی در کنار مادر بمانند و در درجه اول شیر گربه بخورند. تا هفته ۱۰، آنها باید کاملاً از یک غذای گوشتی و ترجیحاً مرطوب استفاده کنند. 

با شکم کوچک خود، در این سن نیاز به خوردن وعده های غذایی بیشتر – ۴ بار در روز دارند. بچه گربه‌ها سریع رشد می‌کنند، بنابراین نسبت به بزرگسالان به غذای بیشتری از نظر وزن نیاز دارند. 

مقدار آن می‌تواند بر اساس نوع غذا متفاوت باشد، بنابراین بهتر است یک شیر خشک برای بچه گربه تهیه کنید و دستورالعمل های ذکر شده روی برچسب را دنبال کنید. بچه گربه‌های نر وزن بدن بالاتری نسبت به ماده دارند، بنابراین ممکن است به غذای بیشتری نیاز داشته باشند.

به عنوان یک دستورالعمل کلی، یک بچه گربه جوان ممکن است به ۲۸ تا ۴۶ گرم غذا در روز نیاز داشته باشد که این مقدار در بزرگسالی به تدریج ۱۱۵ تا ۱۷۰ گرم افزایش می‌یابد. هنگام خرید غذای گربه، یک منبع پروتئین حیوانی با کیفیت بالا همیشه باید اولین عنصر باشد.

مکمل های گربه اسکاتیش

 در حالت ایده آل، حداقل دو ماده از سه ماده اصلی باید گوشت، مرغ یا ماهی باشد. گربه های مسن (بیشتر از ۷ سال) معمولاً فعالیت کمتری دارند و ممکن است کمی کمتر از بزرگسالان به غذا نیاز داشته باشند. احتمال بیشتری وجود دارد که گربه‌های پیر به مکمل‌ها نیاز داشته باشند.

اما به طور کلی بهتر است به بچه گربه ها مکمل ندهید، مگر اینکه دامپزشک شما چیز دیگری به شما بگوید. از دادن غذای خشک به عنوان غذای گربه اسکاتیش خودداری کنید! به هر دلیلی، محققان رژیم غذایی منحصراً خشک را با مجموعه‌ای از مشکلات سلامتی در حیوانات خانگی مرتبط دانسته اند.

اکثر غذاهای خشک دارای کربوهیدرات بالایی هستند، که یکی از دلایل ترجیح غذای مرطوب است. گذشته از این، هضم غذای خشک دشوارتر است. اگر فکر می‌کنید که دادن غذای منحصراً مرطوب به گربه اسکاتیش بسیار گران است. اگر وقت دارید، همیشه می‌توانید غذای خود را از ابتدا تهیه کنید.

 بهتر است روی غذای باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید و یک گربه شاد و سالم داشته باشید تا اینکه غذای ارزان بخرید و بعداً قبض‌های بزرگ دامپزشکی بگیرید. البته رژیم غذایی مرطوب نسبت به غذای خشک گران‌تر و راحت‌تر است.

 اما اگر غذای خشک اسکاتلندی فولد خود را تغذیه می‌کنید، بهتر است در صورت امکان آن را با غذای مرطوب مخلوط کنید یا حداقل آن را با آب مرطوب کنید.

پانوشت:
خرید گربه -فروش گربه – پانسیون گربه – خرید گربه پرشین -فروش گربه پرشین -خرید گربه اسکاتیش -فروش گربه اسکاتیش خرید گربه بریتیشفروش گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران بهترین پانسیون گربه قیمت گربه پرشینقیمت گربه اسکاتیشخرید گربه هیمالینفروش گربه هیمالینقیمت گربه هیمالینواگذاری گربه قیمت گربه پانسیون سگهزینه پانسیون سگپانسیون سگ در تهرانقیمت پانسیون سگ در تهرانپانسیون سگ کرجبهترین پانسیون سگ تهرانپانسیون حیواناتپانسیون حیوانات در تهران لیست قیمت پانسیون حیواناتپانسیون نگهداری سگ ارزانپانسیون سگ ارزان در تهرانپانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

6 دیدگاه دربارهٔ «غذای گربه اسکاتیش»

  1. سلام واقعا خوب بود ممنون از مقاله ی خوبتون دوستان سایت سایمون کت محتواهای خوبی در مورد گربه ها میزاره من گربمو از همین سایت خریدم خیلی راضی ام.

  2. بابت محتوا و سایت خوبتون ممنونم ، دو تا از دوستام گربه هاشون رو از سایت شما خریدن و راضی هستند منم اگر کارام کمتر شد و خواستم گربه بخرم ، حنما از سایت شما میخرم

  3. من واقعا متوجه نشدم ، گوشت خام یا پخته شده ؟؟؟؟ یه جا عنوان شده گوشت خام و یه جا هم عنوان شده گوشت خام ضرر داره !!!
    الف ) گربه ها دوست دارند که در رژیم غذایی آنها از گوشت مرغ گنجانده شود ولی باید توجه داشته باشید که گوشت را به صورت پخته شده باید استفاده کرد
    ب)دادن گوشت خام به گربه‌ها نه تنها برای نیازهای تغذیه‌ای آنها بهتر است.
    بلکه بی‌خطرتر است
    یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.