سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

گربه اسکاتیش ny11

گربه اسکاتیش ny11

گربه اسکاتیش ny11 از آن گربه‌هایی هست که در نگاه اول شما عاشقشان می‌شوید. صورت گرد و چشمان درشت همراه با گوش‌های خمیده هرکسی را به حیرت می‌آورد. شناخت انواع گربه برای انتخاب خوب برای شما جذاب است. گربه اسکاتیش ny11 دارای جثه‌ای متوسط است که رفتاری بسیار دوستانه و صمیمی دارد. گربه نژاد اسکاتیش به سرعت با افراد خانواده صمیمی می‌شود و علاقه زیادی به بازی کردن دارد. این گربه معروف به گوش‌های خمیده به سمت جلو است، بطوری که هرگاه اسمی از این گربه برده می‌شود اولین ویژگی که به ذهن می‌آید همین گوش‌های بانمک است. و این گربه جذاب این حق را دارد که این مقاله را کامل در اختیارش قرار دهیم و بیشتر با او آشنا شویم. در ادامه راجع به مشخصات گربه اسکاتیش ny11، غذای گربه اسکاتیش ny11، کد رنگی ny11 چیست؟ و گربه اسکاتیش گلد ny11 صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تصویر گربه اسکاتیش ny 11
تصویر گربه اسکاتیش ny 11

در دیگر مطالب سایمون به معرفی گربه بریتیش NY24، گربه پرشین طوسی و گربه اسکاتیش ny25 نیز پرداختیم.

مشخصات گربه اسکاتیش ny11

حال که نگاهی کوتاه و کلی به گربه اسکاتیش گلد ny 11 داشتیم وقت آن است که بیشتر درمورد مشخصات گربه اسکاتیش ny11 صحبت کنیم. همانطور که در قسمت بالاهم اشاره کردیم، این گربه دارای یک ویژگی‌ ظاهری بارز است که آن هم گوش‌های خمیده بانمکش است. این گربه اندازه‌ای متوسط دارد و با صورت گرد و چشمان درشتش هرکسی را عاشق خودش می‌کند. گربه‌های اسکاتیش دارای رنگ‌های متنوعی هستند که همین موضوع به جذابیتشان می‌افزاید. این گربه‌ها ۱۱ تا ۱۵ سال عمر می‌کنند و وزنی بین ۲٫۵ تا ۶ کیلوگرم دارند. ny11 به رنگ گربه اشاره دارد که ترکیبی از رنگ طلایی و سیاه است که بسیار جذاب است.

عکس گربه اسکاتیش گلد ny 11
عکس گربه اسکاتیش گلد ny 11

اگر بخواهیم درباره ویژگی‌های شخصیتی گربه اسکاتیش ny11 صحبت کنیم باید گفت که این گربه دوست داشتنی رفتاری دوستانه و صمیمی دارد. این گربه رابطه خوبی با افراد خانواده دارد و معمولا صدای زیادی از خودش ایجاد نمی‌کند. گربه اسکاتیش ny11 بسیار باهوش و کنجکاو است و عاشق بازی کردن و فعالیت داشتن در خانه است. این گربه‌ها معمولا با شرایط مختلف کنار می‌آیند و وفق پیدا می‌کنند. همچنین برای کسانی که تا به حال از گربه نگهداری نکرده‌اند نیز مناسب است. درصورتی که زیاد از خانه بیرون می‌روید، این گربه‌ها می‌توانند چندین ساعت را بدون صاحبشان تحمل کنند و مشکلی ندارند. البته که باید دقت داشت در این کار زیاده روی نشود.

گربه اسکاتیش ny 11
گربه اسکاتیش ny 11

این گربه‌ها علاقه زیادی به بازی کردن در حیاط یا محیط بیرون از خانه دارند. البته باید در نظر داشت که این محیط کاملا امن باشد. همچنین این گربه‌ها به لطف موهای کوتاهشان نیازی به نظافت زیاد و ویژه‌ای ندارند. باید دقت داشت که این گربه‌ها به علت گوش‌های خمیده‌ای که دارند قادر نیستند که گوش‌هایشان را به درستی تمیز کنند. پس صاحب گربه باید دقت زیادی روی این موضوع داشته باشد.

غذای گربه اسکاتیش ny11

هر گربه غذای موردعلاقه خودش را دارد و این موضوع برای هر گربه‌ای متفاوت است. اما موضوعی که مهم می‌باشد این است که هر گربه باید ۴۱ ماده‌مغذی مختلف و ویژه را از غذای خود دریافت کند. این قضیه شامل گربه اسکاتیش ny11 نیز می‌باشد. غذای گربه اسکاتیش گلد ny 11 باید متناسب با سن و وضعیت بدنی گربه باشد. بطور کلی این گربه‌ها تحرک کمتری نسبت به دیگر گربه‌ها دارند که اگر به این موضوع دقت نشود ممکن است آنها دچار اضافه وزن ‌شوند. پس واضح است که غذای آنها باید متناسب با نیازشان فراهم شود. غذای گربه اسکاتیش ny11 باید شامل پروتئین حیوانی، چربی‌های سالم، کربوهیدرات و مواد معدنی باشد. عذاهایی مثل گوشت، مرغ، ماهی و گوشت گوساله شامل منابع پروتئین مناسبی برای گربه است.

تصویر گربه اسکاتیش گلد ny 11
تصویر گربه اسکاتیش گلد ny 11

دقت داشته باشید که مشاوره با پزشک مخصوص در زمینه غذای گربه می‌تواند نقش بزرگی در سلامت گربه شما ایفا کند. دامپزشک با بررسی ویژگی‌های گربه مثل سن و وضعیت سلامت گربه می‌تواند نیاز‌های گربه را تشخیص دهد و یک رژیم‌غذایی مناسب برای گربه شما را پیشنهاد دهد. در انتخاب غذای گربه علاوه بر علاقه گربه، باید به موادمغذی که گربه نیاز دارد نیز توجه کرد. دامپزشک می‌تواند در این مورد کمک بسزایی به شما بکند. برای مثال رژیم غذایی گربه‌ای که سن کمی دارد با رژیم‌غذایی یک گربه که سن بیشتری دارد و معمولا تحرک کمتری هم دارد متفاوت است.

کد رنگی ny11 چیست؟

حال کد رنگی ny11 چیست؟ گربه‌های اسکاتیش تنوع رنگی زیادی دارند. کد رنگی ny11 به این اشاره دارد که رنگ اصلی گربه سیاه است که دارای سایه‌های طلایی نیز می‌باشد. یکی از مواردی که گربه اسکاتیش ny11 را به شدت جذاب می‌کند همین رنگ زیبای او است. همانطور که گفتیم این گربه‌ها تنوع رنگی زیادی دارند که هرکدام جذابیت‌های خودش را دارد. برای تشخیص رنگ آنها از کد رنگی استفاده می‌شود. حرف n اشاره به رنگ سیاه و حرف y اشاره به رنگ طلایی دارد. همچنین عدد ۱۱ به این معنا است که رنگ پوست گربه سایه دارد که گربه اسکاتیش ny11 دارای سایه‌های طلایی رنگ است که خیلی جذاب می‌باشد.

گربه اسکاتیش گلد ny 11
گربه اسکاتیش گلد ny 11

گربه اسکاتیش گلد ny11

در قسمت بالا درمورد رنگ گربه اسکاتیش گلد ny 11 صحبت کردیم. همانطور که گفتیم این رنگ از جذابیت خاصی برخوردار است. گربه اسکاتیش گلد ny 11 شامل ترکیبی از رنگ سیاه و طلایی است و سبب می‌شود ویژگی‌های جذاب این گربه بیشتر در چشم ما دیده شوند. رنگ گربه اسکاتیش گلد ny 11 چشمان درشت این گربه را زیباتر می‌کند و صورت گرد و دوست داشتنی این گربه را بانمک‌تر می‌کند. می‌توان گفت یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های این گربه همین رنگ است که از محبوبیت بالایی برخودار است.

در این مقاله راجع به گربه اسکاتیش ny 11 صحبت کردیم و به ویژگی‌های شخصیتی و ظاهری این گربه جذاب پرداختیم و نکاتی درمورد آنهارا ذکر کردیم. گربه اسکاتیش ny11 دارای شخصیتی آرام و شیرین است که می‌تواند در بسیاری از شرایط زندگی کند و می‌تواند به خوبی در کنار خانواده باشد. این گربه رفتاری بسیار دوستانه وصمیمی دارد و برای کسانی که تجربه‌ای در مراقبت از گربه‌ها نداشته‌اند مناسب می‌باشد. از ویژگی‌های ظاهری بارز این پت دوست داشتنی باید به گوش‌های خمیده آنها اشاره کرد. همچنین صورت گرد و چشمان درشتشان را نباید نادیده گرفت. در ادامه این مقاله راجعه به موضوعاتی از جمله مشخصات گربه اسکاتیش ny11، غذای گربه اسکاتیش ny11 ،کد رنگی ny11 چیست؟ و گربه اسکاتیش گلد ny 11 صحبت کردیم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید واقع شده باشد.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.