سایمون کت، خرید و فروش گربه، مرجع اطلاعات

خرید گربه خانگی

خرید گربه خانگی در سایت سایمون کت به تحلیل آن می پردازیم.

از گذشته تا به امروز انسان‌ها علاقه به نگه داری از حیوانات اهلی داشتند. یکی از پر طرفدارترین این حیوانات ، گربه ها هستند. گربه‌ خانگی می‌تواند همراه و دوستی مناسب برای صاحب خود باشد. در سال ۲۰۱۷، گربه خانگی با ۹۵ میلیون جمعیت، دومین حیوان خانگی محبوب در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رفت.

در بریتانیا، ۲۶ درصد از بزرگسالان گربه دارند که جمعیت این گربه‌ها تا سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۰٫۹ میلیون بوده ‌است.  طبق آمار در  سال ۲۰۲۱ میلادی، ۲۲۰ میلیون گربه دارای صاحب و ۴۸۰ میلیون گربه ولگرد در جهان وجود دارد. در ایران نیز تخمین زده می‌شود که تعداد گربه‌ها بین ۱ تا ۲ عدد میلیون باشد.

همه چیز از جمله خرید گربه ، فروش گربه ، خرید غذای گربه ، واگذاری گربه و عقیم سازی گربه تان را با پانسیون سایمون کت و با مشورت دامپزشکتان انجام دهید.

__________________________________

حتما بخوانید:

واگذاری گربه

قیمت گربه

اتاق بازی گربه

__________________________________

گربه خانگی

نگهداری از گربه

خرید گربه خانگی علاوه بر زیباتر کردن زندگی شما ، مسئولیت‌های متفاوتی را نیز به همراه خواهد داشت. شما قبل از به سرپرستی گرفتن گربه‌ها باید محیط زندگی آن‌ها را آماده کنید. پس از به سرپرستی آن‌ها نیز لازم است محیطی مناسب برای رشد و زندگی آن‌ها را فراهم کنید.

وسایل اولیه مورد نیاز

پيش‌ از خرید گربه‌ خانگی به‌ منزل‌ بهتر است‌ وسايل‌ زير تهيه‌ شده‌ باشد.

محل‌ خواب‌

گربه‌ نسبت‌ به‌ سگ‌ به‌ جاي‌ راحت‌تري‌ نياز دارد كه‌ از سرما و رطوبت‌ زياد مصون‌ باشد.

كنده‌ كوچك‌ جهت‌ پنجه‌ كشيدن

گربه‌ خانگی براي‌ تيز كردن‌ پنجه‌هاي‌ خود عادت‌ به‌ پنجه‌ كشيدن‌ دارد. بهتر است‌ يك‌ وسيله‌ برايش‌ فراهم‌ كنيد در غير اينصورت‌ به‌ مبلمان‌ و فرش‌ شما ممكن‌ است‌ آسيب‌ وارد نمايد.

علف گربه

اگر گربه‌ هميشه‌ داخل‌ خانه‌ است‌ براي‌ جويدن‌ بايد علف گربه  در دسترس‌ داشته‌ باشد. علف‌ منبع‌ فيبرخوب‌ براي‌ گربه‌ است‌. ضمنا براي‌ گربه‌هاي‌ مو بلند كه‌ ممكن‌ است‌ كلاف‌ مو در معده‌شان‌ تشكيل‌ شود مي‌تواند بعنوان ‌قي‌آور عمل‌ كند.

برای اطلاع از قیمت گربه بریتیش، قیمت گربه هیمالین، قیمت گربه اسکاتیش، قیمت گربه پرشین و خرید غذای گربه با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

__________________________________

مطالعه بیشتر:

خرید گربه اسکاتیش

فروش گربه اسکاتیش

قیمت گربه اسکاتیش

__________________________________

خاک و جعبه خاک گربه

انتخاب ظرف مناسب برای خاک گربه اهمیت دارد چون باعث می شود که خاک بو نگیرد و به خوبی هوا بخورد و از طرفی وقتی حیوان مشغول کندن خاک است به بیرون پاچیده نشود. خاک گربه باید هر روز تمیز شود. این کار باید هر روز انجام شود. در صورتی که حیوان ببیند خاک کثیف است ممکن است عمل دفع را جای دیگری مثلا در گلدان و یا روی فرش انجام دهد!

غذای گربه

غذاهای آماده ی گربه که در بازار وجود دارد غذاهای مطلوب و مناسبی برای گربه ی شماست و همچنین به صرفه است. این غذاها علاوه بر رفع گرسنگی حاوی ویتامین ها و املاح معدنی است که به طور طبیعی باید به بدن حیوان برسد و همچنین گوارش و دفع ئگربه خانگی را  نیز تنظیم میکند.

وسایل مربوط به بهداشت

وسایل مناسب برای کوتاه کردن مرتب ناخن‌های گربه و وسایلی برای تمیز کردن گربه حین ورود به منزل

خرید گربه خانگی

بزرگ کردن و نگه داری گربه خانگی مسئولیت های مختلفی دارد. این عمل به نژاد و خلق و خوی گربه شما بسیار بستگی دارد. برای مثال شانه کردن موهای یک گربه از نژاد چین جیلا خیلی مهم تر از شانه زدن موهای نژاد بریتیش شورت هیر می‌باشد.

در کل نکات زیر می‌تواند به نگهداری شما پس از خر گربه خانگی کمک‌دهنده باشد:

  • غذا دادن به گربه باید در زمان و مکان خاصی صورت گیرد و همیشه برای غذا دادن به گربه از ظرف های تمیز استفاده کنید زیرا گربه حیوان مشکل پسندی است.
  • آب تمیز و تازه همیشه در دسترس گربه باشد شیر ضروری نیست.
  • به گربه خود توجه کنید. گربه خانگی با وجود اینکه ممکن است مانند سگ ها به شما توجه نشان ندهند و یا جلب توجه نکنند. باز هم حیوانات نیاز دارند تا از طرف صاحب خود مورد توجه و ابراز علاقه قرار بگیرند. در این مورد توجه داشته باشید که توجه و ناز و نوازش گربتون باید با توجه به نژاد و خلق و خوی او باشد تا مورد اذیت قرار نگیرد.
  • جای خواب راحت و گرمی برای گربه مهیا کنید و ترجیحا به وسیله روزنامه بپوشانید و آنرا روزانه عوض کنید.
  • اگر گربه شما بیشتر وقتش را در خانه سپری می کند یک بستر خاکی برایش فراهم نمائید تا در آن ادرار یا مدفوع نماید و روزانه آنرا تمیز کنید.
  • موهای گربه را حداقل روزی یکبار تمیز کنید در مورد موی گربه های مو بلند این عمل را دو بار در روز انجام دهید.
  • بعد از خرید گربه خانگی ، آن  را اخته کنید و بطور منظم در برابر بیماری های روده ای کشنده واکسینه کنید.
  • به غیر موارد لزوم ، گربه خود را مرتب برای چک آپ نزد دامپزشک ببرید تا معاینه شده و از بیماری‌های انگلی به دور باشد.

هماهنگی هرگونه خرید گربه، فروش گربه، واگذاری گربه، عقیم سازی گربه، خرید گربه اسکاتیش، گربه های پرشین، خرید گربه های هیمالین و خرید گربه بریتیش با پانسیون سایمون کت .

__________________________________

گربه اشرافی

آرایشگاه گربه در شهران

خدمات شستشو گربه

__________________________________

فروش گربه خانگی
گربه خانگی

پر طرفدار ترین نژادها

پر طرفدار ترین نژادها در خرید گربه خانگی به شرح زیر است:

گربه اسکاتیش فولد « Scottish Fold»

بـه این خاطر کـه اغلب گوش‌هایش را تا می کند، بـه آن Fold  می‌گویند این گربه ۱۱ تا ۱۴ سال عمر مفید دارد.  مو هاي تن گربه خانگی فولد اسکاتلندی را باید هر هفته شانه بزنید. لازم اسـت دندان‌هاي این حیوان خانگی را هرروز مسواک بزنید تا از بیماری‌هاي پریودنتال جلوگیري شود. 

گربه پرشین اگزاتیک «Exotic Persian»

این نژاد گربه در رنگ‌هاي مختلفی وجوددارد. این گربه‌ها طبق معمول گربه‌هایي آرام و بی سر و صدا هستند کـه بیشتر دوست دارند با نگاه کردن با صاحب خود ارتباط برقرار کنند. رفتار این گربه با بچه‌ها و حیوانات دیگر خیلی خوب اسـت. شـما باید هفته‌اي یک بار مو هاي این گربه را شانه بزنید تا مو هاي کوتاه او کنده نشوند و همینطور دور چشمانش رابا دستمال یا پارچه خیس تمیز کنید تا چرک نکنند.

گربه هیمالین «Himalayan»

این گربه خانگی در واقع یک گربه پرشین در ظاهر گربه سیامی اسـت. از نشستن روی پای صاحب خود لذت میبرند. باید هرروز مو هاي این گربه را شانه بزنید. هرماه یک بار حمامش کنید. دندان‌هایش را مسواک بزنید.  محیط‌هاي شلوغ مناسب این نژاد نیست.

گربه مو کوتاه بریتانیایی «British Shorthair»

گربه مو کوتاه بریتانیایی دوست دارد در بغل شـما مورد نوازش قرار بگیرد. نگه داری از این گربه بسیار راحت اسـت. هفته‌اي یک بار موهایش را شانه بزنید و دو ماه یک بار حمامش کنید. البته برای جلوگیري از بیماری‌هاي پریودنتال لازم اسـت هرروز دندان‌هایش را مسواک بزنید. دوهفته یک بار ناخن‌هایش را کوتاه کنید. 

خرید گربه
گربه خانگی

مین‌کون «Maine Coon»

جثه این گربه خانگی بـه قدری زیاد اسـت کـه میتواند بـه اندازه یک سگ رشد کند.  بدانید وزن مین کون نر حدود ۶ تا ۸ کیلو گرم و ماده بین ۵ تا ۷ کیلو گرم است .   دوبار در هفته مو هاي گربه را شانه کنید.

گربه مانچکین «Munchkin»

این نژاد گربه برعکس مینکون‌ها بسیار کوچک اسـت و پاهای کوتاهی دارد.  طول عمر این نژاد ۱۲ تا ۱۵ سال اسـت. باید هرروز مو هاي این گربه را شانه بزنید. هرماه یک بار حمامش کنید. دندان‌هایش را مسواک بزنید. 

گربه مو بلند بریتانیایی «British Longhair»

مو هاي بلند بدن انها نرم اسـت. البته بـه نگه داری و مراقب زیادی هم نیاز دارند. بدلیل بلند بودن موها باید هرروز انها را شانه بزنید تا در هم گره نخورند. هم چنین خوب اسـت کـه ماهی یک بار قد موهای شان را کوتاه کنید. دندان‌هایشان را هرروز مسواک بزنید و ناخن‌هایشان را دوهفته یک بار کوتاه کنید.

گربه سیبرین «Siberian»

 این گربه‌ها بشدت بغلی، فعال و بازیگوش هستند.  مو هاي گربه خانگی سیبرین بـه‌طور فصلی در بهار و پاییز می‌ریزد ودر این زمان لازم اسـت موها را بیشتر شانه بزنید. هرروز دندان‌هایش را مسواک بزنید و ناخن‌ها را دوهفته یک بار کوتاه کنید.

رگدال «Ragdoll»

توجه داشته باشید کـه تغییرات فصلی و هم چنین نوسانات هورمونی در گربه میتواند در اندازه پوشش تاثیر بگذارد. پوشش در زمستان بلند اسـت اگر وی را عقیم کنید اندازه پوشش در طول سال تغییر نمی کند. هر چند هفته تا چند ماه یک بار لازم اسـت وی را حمام کنید. دم نژاد راگدل را بررسی کنید تا مدفوع بـه آن نچسبیده باشد. هم چنین مراقب اضافه وزن این گربه هم باید باشید.

گربه خانگی
گربه خانگی

همچنین اگر دیگر قادر به نگهداری گربه نیستید، سرپرستی گربه اشرافی و واگذاری گربه و یا خرید گربه اسکاتیش، گربه های پرشین، خرید گربه های هیمالین و خرید گربه بریتیش را به پناهگاه و کلینیک سایمون کت بسپارید.

__________________________________

بهتر است بدانید :

ماساژ گربه

عقیم سازی گربه

خرید غذای گربه

__________________________________


برای هرگونه 
خرید گربه ، فروش گربه با سایمون کت همراه باشید.

پانوشت:
خرید گربه -فروش گربه – پانسیون گربه – خرید گربه پرشین -فروش گربه پرشین -خرید گربه اسکاتیش -فروش گربه اسکاتیش خرید گربه بریتیشفروش گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران بهترین پانسیون گربه قیمت گربه پرشینقیمت گربه اسکاتیشخرید گربه هیمالینفروش گربه هیمالینقیمت گربه هیمالینواگذاری گربه قیمت گربه پانسیون سگهزینه پانسیون سگپانسیون سگ در تهرانقیمت پانسیون سگ در تهرانپانسیون سگ کرجبهترین پانسیون سگ تهرانپانسیون حیواناتپانسیون حیوانات در تهران لیست قیمت پانسیون حیواناتپانسیون نگهداری سگ ارزانپانسیون سگ ارزان در تهرانپانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

14 دیدگاه دربارهٔ «خرید گربه خانگی»

  1. کاش همه به گربه ها به این شکل نگاه میکردند و نسبت به خرید گربه خانگی اقدام میکردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.