سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

اسکرچر گربه چیست

اسکرچر گربه چیست؟

اسکرچر گربه چیست و تحلیل آن در سایت سایمون کت. اسکرچر یک وسیله و ابزار بسیار مفید است، که گربه ها به واسطه آن می‌توانند پنجه ها و ناخن های خود را تیز کنند. این مقاله در دسته راهنمای خرید اسکرچر گربه منتشر شده است. گربه ها به صورت غریزی نیاز به پنجه انداختن دارند، که با این کار برای نگهداری از آنها در محیط منزل می‌تواند مشکلاتی را برای صاحبان خود به وجود بیاورد. از این رو با وجود اسکرچرها می‌تواند از صدمه زدن به وسایل داخل منزل جلوگیری کند و نیاز آنها را برطرف کند. در ادامه به معرفی و خرید اسکرچر گربه می‌پردازیم.

در دیگر مطالب سایمون کت به مباحثی چون لوازم ضروری برای نگهداری گربه در منزل، لوازم مورد نیاز گربه، انواع مدل تونل بازی گربه، راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه، چگونه جای خواب گربه درست کنیم، ۵ نکته قبل از ورود گربه به خانه و لیست وسایل گربه پرداختیم.

خرید درخت گربه

شما می‌توانید در پت شاپ گربه سایمون انواع درخت گربه را خرید نمایید.

چرا باید برای گربه خود اسکرچر تهیه کنید؟

اگر گربه ای دارید که دوست دارد مبلمان و پرده های شما را خراش دهد، اسکرچر گربه می‌تواند به او کمک کند تا ناخن های خود را تیز کند تا از صدمه زدن به وسایل منزلتان جلوگیری شود. گربه ها معمولاً قصد تخریب مبلمان شما را ندارند. آنها باید این نیاز اساسی را برآورده کنند و در صورت ارائه یک اسکرچر، ابتدا به آنجا می روند و مبلمان و پرده ها را نادیده می‌گیرند. اسکرچر ها دارای انواع مختلفی هستند و ممکن است سوالاتی در مورد اینکه کدام یک برای حیوان خانگی شما مناسب است ذهن شما را مشغول کرده باشد، پس با ما همراه باشید تا در مورد انواع اسکرچر بیشتر بدانید.

اسکرچرها باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

از آن جایی که اسکرچرها محبوب‌ترین وسیله برای گربه‌ها هستند و احتمالاً همان چیزی است که اکثر مردم وقتی با خراش این حیوانات مواجه میشوند به آن فکر می‌کنند. اسکرچرها دارای یک پایه پهن هستند که گربه در بالا و پایین آمدن از آن دچار مشکل نشود، اسکرچرها معمولاً دارای یک میله از جنس چوب یا پلاستیک هستند. که توسط یک طناب از جنس کنف یا پارچه پوشیده می‌شوند و در صورت خرابی می‌توان آن را تعویض کرد.

لازم به ذکر است که در جنس طناب باید دقت کنید، زیرا که در صورت گیر کردن پنچه‌های گربه میتواند آسیب جدی به ناخن‌های گربه وارد کند. اسکرچر گربه دارای انواع مختلفی می‌باشند، که پیشنهاد ما استفاده و تهیه چند نوع از آن است. زیرا علاوه بر اینکه گربه شما اسکرچ میکند ی وسیله بازی هم محسوب می‌شود. در ادامه با انواع اسکرچر ها آشنا می‌شوید.

اسکرچر گربه عمودی

از انجایی که گربه ها در طبیعت عادت به بالا رفتن از اشیاعی مثل درختان دارند، اسکرچرهای عمودی یکی از بهترین گزینه‌ها برای حیوان خانگی شما محسوب می‌شد و می‌تواند تا حدودی نیازهای گربه شما را براورده کند.

اسکرچر گربه چیست

 

گربه ها به صورت غریری دوست دارند که برای خودشان یک محدوده یا قلمرو را تصاحب کنند. از همین رو پس از بالا رفتن از اسکرچر عمودی روی آن می‌نشینند و محدوده خود را تماشا می‌کنند.

اسکرچر گربه تخت

اسکرچر های تخت یا افقی داری یک تخته شیب دار می‌باشد که با پارچه کنفی پوشیده شده. از انجایی که گربه ها در راه رفتن هم عادت به اسکرچ دارند بهتر است برای در امان ماندن موکت و فرش حتما یک اسکرچر عمودی در منزل داشته باشید.

اسکرچر گربه چیست

 

اسکرچر گربه اویز

اسکچر های اویز از جنسی شبیه به پارچه کنفی درست می‌شوند و دارای یک دسته است که بتوان توسط آن در ارتفاع مناسب و دلخواه نصب شود. اسکرچر های اویز معمولا روی دسته مبل یا روی دیوار نصب می‌شود تا گربه بتواند به راحتی اسکرچ کند و از لحاظ هزینه و قیمت از همه نوع ارزانتر می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

خرید گربه هیمالین 

 خرید گربه اسکاتیش 

درخت اسکرچر گربه

درخت اسکرچر دارای تمام ویژگی های اسکرچر های قبلی می‌باشد و از محبوبیت زیادی در بین صاحبین گربه های خانگی می‌باشد. درختچه اسکرچر دارای یک ستون با چند طبقه و پوشیده شده از پارچه‌های الیافی می‌باشد و در تمام سطح آن گربه می‌تواند اسکرچ کند. که گربه ها با بالا رفتن از آن همانند نیازی که در بالا و پایین رفتن از درختان به صورت غریزی دارند را تا حدودی برآورده می‌کنند.

اسکرچر گربه چیست

 

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

 فروش گربه بریتیش

فروش گربه

درخت اسکرچر علاوه بر طبقات دارای یک خانه است، که گربه می‌تواند در آن استراحت کند

از کدام نوع اسکرچر گربه استفاده کنم؟

توصیه می کنیم چندین اسکرچر گربه تهیه کنید و آنها را در اطراف منزل خود قرار دهید تا اگر گربه شما نیاز به اسکرچ داشد بتواند به راحتی این کار را انجام دهد

بهتر است بدانید :

عقیم سازی گربه 

خرید غذای گربه

گربه اشرافی

چگونه گربه خود را وادار به اسکرچ کنم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با وجود تهیه چند نوع اسکرچر و حتی درخت اسکرچر گربه شما تمایلی به اسکرچ کردن نداشته باشد و همواره تمایل دارد تا با استفاده از لوازم داخل منزل این کار را انجام دهد. شما می‌توانید با استفاده از گیاه کت نیپ که دارای بوی خاصی برای گربه است را روی اسکرچر بمالید. تا گربه شما با استشمام بوی این گیاه کم کم به اسکرچ کردن تمایل بیشتری نشان دهد.

اسکرچر گربه چیست

 

و همچنین میتوانید با تشویق کردن به استفاده از اسکرچر گربه را عادت به استفاده از آن کنید. و هر وقت که گربه تان عمل اسکرچ را انجام داد یک جایزه به صورت تشویقی به آن بدهید تا عادت به اسکرچ روی اسکرچر گربه را در آن تقویت کنید.

پانوشت: 
خرید گربهپانسیون گربهخرید گربه بریتیشپانسیون گربه در تهران – بهترین پانسیون گربهقیمت گربه اسکاتیشواگذاری گربه – پانسیون سگ – هزینه پانسیون سگ – پانسیون سگ در تهران – قیمت پانسیون سگ در تهران – پانسیون سگ کرج – بهترین پانسیون سگ تهران – پانسیون حیوانات – پانسیون حیوانات در تهران – لیست قیمت پانسیون حیوانات – پانسیون نگهداری سگ ارزان – پانسیون سگ ارزان در تهران – پانسیون سگ تهران

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

3 دیدگاه دربارهٔ «اسکرچر گربه چیست»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.