سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

لوازم ضروری برای نگهداری گربه در منزل

لوازم ضروری برای نگهداری گربه در منزل را از کلینیک سایمون کت بپرسید. قبل از اینکه گربه‌ای که انتخاب کرده‌اید را به منزل خود بیاورید، باید لوازم مورد نیاز نگهداری گربه را فراهم کنید تا گربه شما در راحتی و آرامش در کنار شما زندگی کند. در این مطلب از سایمون کت با مهم ترین لوازم نگهداری گربه آشنا خواهید شد.

در دیگر مطالب سایمون کت به مباحثی چون لوازم مورد نیاز گربه، انواع مدل تونل بازی گربه، راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه، چگونه جای خواب گربه درست کنیم، ۵ نکته قبل از ورود گربه به خانه، اسکرچر گربه چیست و لیست وسایل گربه پرداختیم.

 

محل استراحت گربه

گربه‌ها همیشه خودشان به دنبال جای گرم و نرمی برای دراز کشیدن و خمیازه کشیدن در منزل هستند و بر روی دسته مبل و یا بالشت و حتی به تخت خواب شما علاقه نشانه می‌دهند. برای اینکه گربه شما آزادانه و به‌دلخواه خود هرجایی از خانه دراز نکشـد و استـراحت نکند. شمـا می‌توانید مکانی برای او تعبیه کنید. در بازار تشـک‌های خواب، گهواره و … در تنوع زیادی وجود دارد. شما باید در انتخاب تشک برای گربه دقت کنید که هم قابل شستشو و زیبا و هم نرم و راحت باشد.

ظرف غذای گربه

ظرف غذا و آب گربه

شما باید طرف جداگانه‌ای برای آب و غذا در نظر بگیرید و اگر تعداد گربه‌ها زیاد است، باید هرکدام  از گربه ها ظرف آب و غذای جداگانه‌ای داشته باشند.

جنس ظروف می‌تواند پلاستیکی و یا فلزی باشد و باید کف پهنی داشته باشد. ظرفی خریـداری کنید که ارتفاع دیـواره‌های طرف کـم باشد، زیـرا گربه‌ها دوست نـدارند به هنگـام غـذا و آب خوردن سبیـل‌هایشـان به غذا و یا آب برخورد کند. اگر بیشتـر اوقات در خارج منزل هستیــد بهتر است از غذا دهنـده‌های خودکار استفاده کنید. این دستگاه‌ها در زمان مشخص دربشان به‌طور خودکار بازشده و مقدار مشخصی از غذا در اختیـار گربه قرار می‌دهند.

اگر از طرفداران نگهداری از گربه باشید، لوازم مورد نیاز نگهداری گربه و خرید آن برای شما حائز اهمیت است.  با ما در کلینیک سایمون کت همراه باشید.

جعبه حمل گربـه‌ها

از این وسیلـه برای حمـل گربه در هنگـام مسـافرت و یا مراجـعه به کلینیـک‌های دامپزشکی استفاده می‌شود. اگر گربه شما به بوی جعبه خود عادت کند کمتر دچار استرس خواهد شد. قبل از اینکه حیوان خود را بیرون ببرید اجازه دهید تا گربه شما چندین بار به داخل جعبه برود

و بیرون بیاید تا متوجه شود که این جعبه نیز بخشی از محل زندگی اوست. این جعبه ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شونـد که شامل سبدی، پلاستیـک سخت، فلزی و پارچه‌ای می‌باشند. اکثر گربه ها محدودیت را دوست ندارند به همین دلیل نیز باید از جعبه‌هایی که ورودی آن از نرده‌های مشبـک پهن ساختـه شده است استفاده کنیم تا گربه بتواند بیـرون از جعبه و شما را ببیند.

سایز جعبه حمـل نیز بسـیار مهم است و باید در اندازه‌ای باشـد که گربه به‌راحتی بتواند در داخـل آن بچرخد. کف جعبـه حمل گربـه را با پتـوهای مورد استفاده برای گربه بپوشانید تا سطحی نرم برای حیوان فراهم شود.

باید بدانید:

خرید بچه گربه معمولی ارزان

پانسیون گربه در شمال تهران

خرید بچه گربه آپارتمانی

وسایل بازی گربه

از دیگر لوازم ضروری برای نگهداری گربه در منزل می‌توان به اسباب بازی مخصوص اشاره کرد. درست است که وسایل بازی جزو وسـایل ضرروی محسـوب نمـی‌شود ولی برای سرگـرم نگه‌داشتن گربه در داخـل منزل بسیـار مناسب‌انـد. گربه‌ها ذاتـاً دوست دارند که بازی کننـد؛ البتـه برخی از نژادها که روحیه آرامی دارند بعد از چنـد دقیقه بازی کردن خسته می‌شوند.

ظرف مدفوع و ادرار کردن گربه

دو نوع ظرف برای مدفوع کردن گربه وجود دارد؛ سر باز و سرپوشیده. اگر گربه شما به ظرف‌های سر باز عادت کند، نمی‌توانید او را به ظرف‌های سر بسته ببرید، زیرا حیوان دچار استرس می‌شود. ظرف مدفـوع و ادرار حیـوان را در گوشه‌ای آرام، دور از ظـرف غـذا و آب گربه قرار دهید. روزانه بستـر حیوان را تمیز کنید.

بهتر است بدانید :

ماساژ گربه

عقیم سازی گربه

وسایل پیرایش گربه

بیشتر گربه ها از شانه زدن موهایشان لذت می‌برند. به‌طورکلی شانه کردن منظم برای گربه‌های مو بلند بسیار حیاتی و مهم است، زیرا از در هم تنیدگی موها جلوگیری می‌کند. مهم‌ترین لوازم مورد نیاز نگهداری گربه شامل شانه، بورس نرم و مسواک و ناخن‌گیر می‌باشد. گربه خود را به گرفتن ناخن و مسواک زدن عادت دهید. برای کوتاه کردن ناخن کافی است. به‌آرامی پنجه گربه را فشـار دهید تا ناخـن‌های در معرض دیـد قرار گیرند.  سپس با استفـاده از ناخن‌گیر مخصـوص گربـه، بخـش سفید نـوک ناخن را کوتـاه کنید. مراقب باشد که بیـش‌ازاندازه ناخن‌ها را کوتاه نکنید چراکه باعـث خون‌ریزی و عفونت ناخن خواهـد شد.

اسکرچر برای گربه

وسیله خراش دادن یا اسکرچر گربه (cat scratcher)

این وسیله به گربه اجازه میدهد که عـلاوه برتعیین محـدوده خود، ناخن‌های خود را تیز نگه‌دارند و از خراش دادن بی‌رویه وسایل منزل نیز جلوگیری می‌کند. برخی از اسکرچرها علاوه بر استفاده برای خراش دادن، جایی برای خوابیدن و وصل کردن وسیله بازی حیوان نیز دارند.

برای هرگونه خرید گربه ، فروش گربه با سایمون کت همراه باشید.

پانوشت:

حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، خرید بچه گربه معمولی ارزان ، پانسیون گربه در شمال تهران ،خرید بچه گربه آپارتمانی، خرید غذای گربه، گربه اشرافی ، آرایشگاه گربه در شهران ، خدمات شستشو گربه ، واگذاری گربه ، قیمت گربه ، اتاق بازی گربه ، پانسیون گربه ، بهترین پانسیون گربه ، خرید گربه هیمالین ، خرید گربه اسکاتیش

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.