سایمون کت، خرید و فروش گربه، پانسیون و پت شاپ

انواع مدل تونل بازی گربه

گربه ها حیوونای شیطون و بازیگوشی هستن و در کنار این دو ویژگی بسیار کنجکاون. این موضوع اصلا به سن اونا بستگی نداره. یعنی یه گربه میتونه از بچگی تا بزرگسالیش همونطور بازیگوش و کنجکاو باقی بمونه.

اما یه نکته مهم اینه که این موجودات دوست داشتنی برای شکوفایی حس کنجکاویشون و تخلیه انژری بالاشون، به بازی و سرگرمی و فعالیت های سرگرم کننده نیاز دارند.

اینجا قراره یه سرگرمی جذاب و دوست داشتنی رو برای گربه دوست داشتنی شما معرفی کنیم.  چه بچه باشه چه بزرگسال و عاقل؛ فرقی نداره چون قطعا از این سرگرمی لذت می بره. خدارو چه دیدی شاید حتی خودتون هم باهاش سرگرم شدین.

خلاصه که سرتونو درد نیارم؛ قراره راجع به تونل گربه که یکی از محبوب ترین سرگرمی های این حیوونای دوست داشتنیه صحبت کنیم. می خوایم انواع مدل تونل بازی گربه و یه سری از روش های ساختش رو باهم بخونیم. پس تا آخر این سفر با سایمون کت همراه باشین.

در دیگر مطالب سایمون کت به مباحثی چون لوازم ضروری برای نگهداری گربه در منزل، لوازم مورد نیاز گربه، راهنمای کامل خرید اسباب بازی گربه، چگونه جای خواب گربه درست کنیم، ۵ نکته قبل از ورود گربه به خانه، اسکرچر گربه چیست و لیست وسایل گربه پرداختیم.

اصلا چرا بازی کردن گربه اینقدر مهمه؟!

شاید با خودتون فکر کنین که همین وسایل مورد نیاز اولیه ای که برای گربه تون خریدین براش کافیه و اون کاملا تامین شده. اما این موضوع رو هم به یاد داشته باشین که گربه تون قرار در طول روز یه مقدار خیلی زیادی انرژی رو تخلیه کنه. پس سعی کنین برای دلبندتون اسباب بازی و وسایل سرگرم کننده تهیه کنین. اونا اسباب بازی های کوچیک(مثل توپ) رو دوست دارن و معمولا اونارو دنبال میکنن. بالاخره اوناهم برای خودشون یه پا شکارچین و دوس دارن به دنبال طعمه برن.

این اسباب بازی ها قراره هم به شما و هم به گربه تون کمک کنه. اما شاید براتون سوال باشه که چجوری قراره به شما کمک کنه!؟ در واقع این پیشولی های شیطون به هر نحوی که بشه خودشون رو سرگرم می کنن؛ حالا چه با اسباب بازی، چه با وسایل شما. بله درست شنیدین؛ اگه بهشون کم توجهی کنین وسرگرمشون نکنین، اونا هم از خجالت وسایل خونه در میان. مطمئنم که دوست ندارین توی خونتون خرابکاری کنن و یا روی مبل و کاناپه چنگ بندازن یا ظرفی رو بشکونن.

پس بهتره برای گربه تون اسباب بازی های مورد علاقشو تهیه کنین تا هم دردسر خودتون کمتر شه و هم گربه تون رو شاد کنین.

یکی از جذاب ترین اسباب بازی هایی که می تونین برای گربه تون تهیه کنین، تونل بازی گربه ست. تونل بازی گربه به دلایل زیادی، برای گربه شما جذابیت خاصی داره و می تونه محبوب دله گربه تون بشه.

تونل گربه

چرا گربه ها به تونل بازی گربه علاقه مند میشن؟!

درسته که گربه تون رو توی خونه نگه می دارین و غذای آماده جلوش می ذارین، اما فراموش نکنین که اون همچنان یه شکارچیه و این غریزه رو توی وجودش داره.

گربه ها با شکار موش ها و پرنده ها شکم خودشونو سیر می کنن؛ اما گربه های خونگی نیازی به شکار این حیوونا ندارن. اما از شکار بدشون نمیاد؛ برای همین حتما دیدین که گربه تون برای توپ و یا عروسک کوچیک چطور کمین می کنه. در واقع اونا از بازی هایی که حس شکارشون رو تحریک می کنه خوششن میاد و لذت می برن. تونل بازی گربه هم دقیقا از همون دسته از بازییه که حس شکار اونارو تحریک می کنه. به همین دلیله که گربه ها اینقد به تونل بازی علاقه مند هستن.

برخی از دلایل جذابیت تونل بازی گربه:

  • گربه ها کمین کردن ودنبال کردن و شکار رو دوست دارن. فضای مارپیچ تونل دقیقا همان حس شکار خاموش اونارو تحریک می کنه. اگه خودتون هم باهاشون بازی کنین که خیلی بهتر میشه. همچنین گربه تون می تونه با یه همبازی گربه مثل خودش، بازی کنه و همدیگه رو توی تونل دنبال کنن.
  • گربه ها دوس دارن مکان های ناشناخته اطرافشون رو کشف کنن و اونا رو بشناسن. اونا زمانی که توی تونل بازی هستن، دقیقا همین احساس مکتشف بودن رو دارن.
  • شاید دیده باشین گربه تون به فضا های تنگ و تاریک مثل کابینت ها یا زیر تخت رفته باشه. اونا فضاهای تنگ و تاریک رو خیلی دوس دارن و می تونه براشون یه فضای دنج برای خواب و استراحت باشه.

برای اطلاع از قیمت گربه بریتیش، قیمت گربه هیمالین، قیمت گربه اسکاتیش، قیمت گربه پرشین و خرید غذای گربه با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

__________________________________

مطالعه بیشتر:

خرید گربه اسکاتیش

فروش گربه اسکاتیش

قیمت گربه اسکاتیش

__________________________________

مزیت های تونل بازی گربه

برای گربه ها جذاب و شادی آوره: این اسباب بازی گربه رو سر ذوق میاره و براش جذابه. حتی اگه گربه تون کسل  و بی حال باشه، تونل بازی می تونه اون رو به وجد بیاره.

یه جور فعالیت بدنی برای گربه هاست: از اونجایی که گربه های خونگی فعالیت زیادی ندارن، میتونن توی تونل فعالیت هایی مثل کمین کردن، پریدن، سینه خیز رفتن و … رو انجام بدن و فعالیت بدنی شون رو بیشتر کنن.

یه محیط دنج برای استراحت: گربه ها فضای تنگ و تاریک رو دوست دارن. مخصوصا اگه این فضا گرم و نرم مخملی هم باشه. اونا اونجا احساس امنیت می کنن و برای استراحت شون محیط کاملا مناسبی هست.

ایجاد اعتماد به نفس: بعضی گربه ممکنه خجالتی و کم رو باشن. بازی در تونل باعث میشه حس شکار و دفاع از قلمرو در اونها بیدار بشه. این باعث میشه که اجتماعی تر از قبل بشن.

سبک و قابل حمل بودن: یکی از مزیت های خوب تونل سبک و قابل حمل بودنه اونه. شما به راحتی می تونید اون رو جابجا کنین و برای تنوع، برای بازی کردن گربه تون اون روی توی فضای باز و خارج از خونه بذارین.

تونل گربه

انواع مدل تونل بازی گربه

تونل بازی گربه انواع مختلفی داره که تفاوتشون در قیمت، جنس تونل، سایز و دوام تونل هست. اینکه قیمت تونل بازی گربه شما چقدر باشه، بستگی به جنس اون و برندش داره.

همونطور که قبلا گفتیم تونل بازی می تونه جای خواب گربه هم باشه. اما تونل های مخملی همیشه بهترین گزینه برای جای خواب هستن همچنین قیمت بالاتری هم دارن. تونل های پلاستیکی هم در بین بقیه پایین ترین قیمت رو دارن و ارزون تر هستن.

تونل رو سعی کنید با شناختی که از گربه تون دارین بخرین. مثلا اگه گربه تون خیلی بازیگوش و خرابکاره سعی کنین یه تونل بازی با دوام بیشتری بخرین که بتونه در مقابله گربه تون دووم بیاره، یا اگه گربه تون چاقه تونلی با دهانه بزرگ بخرین تا برای گربه تون کوچیک یا تنگ نباشه.

شما می تونین برای یه انتخاب عالی و اطلاع از انواع مدل تونل بازی گربه، به سایت سایمون کت مراجعه کنین.

درخت گربه و تونل اسکرچر گربه

در واقع این درخت طبقات مختلفی داره. طبقاته این درخت می تونه شامل اسکرچر گربه، فضایی برای بالا پریدن، مکانه خوابیدن و یه تونل کوچولو برای بازی باشه. اگه گربه تون به تونل بازی علاقه زیادی نشون می ده، می تونین موقع خرید این درخت مدلی رو انتخاب کنین که یک یا چندتا تونل بازی جذاب هم داشته باشه.

اسکرچر و اسباب بازی شهر فرنگ

۳ روش برای ساخت تونل بازی گربه

درسته که تهیه تونل های بازی آماده، کار ساده تریه؛ اما ممکنه توی خونه نشسته باشین و یهو خلاقیتتون گل کنه و تصمیم بگیرین به گربه تون یه هدیه بدین.

هر چند ممنوعیت ورود محصولات حیوان خانگی و گرون شدن ارز هم می تونه توی شکوفا شدن خلاقیتتون تاثیر گذار باشه.

در ادامه ۳ روش رو آوردیم که با کمی خلاقیت و ابزار ساده می تونین تونل های بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای رو برای گربه دلبندتون درست کنین. با سایمون کت همراه باشین.

ساخت تونل بازی گربه با لوله PVC

لوله های PVC اندازه های مختلفی دارن. شما می تونین یه لوله مناسب گربه با قطر حدودا ۴۰-۵۰ سانتی متر رو برای گربه تون خریداری کنین.

سطح داخلی و خارجی تونل رو با موکت یا پارچه مخملی بپوشونین.

تبریک میگم، تونل تون آمادست.

تنها بدی این تونل اینه که جمع نمیشه و یه فضای ثابت رو اشغال می کنه.

ساخت تونل بازی گربه با کارتن

حتما از عشق و علاقه گربه تون نسبت به کارتن ها خبر دارین. حالا فکرش رو کنین که اون کارتن ها، علاوه بر کارتن بودن، یه تونل بازی جذاب هم برای گربه تون باشن.

برای اینکار یه کارتن مستطیلی و با دوام رو انتخاب کنین و در اون رو با چسب ببندین. یک سمت کارتن یه دایره به قطر ۴۰ سانتی متر بکشید و اونو ببرید تا یه سوراخ ایجاد بشه.

حالا تونل شما آمادست. برای جذابیت بیشتر می تونین چندتا از این کارتن ها رو به هم بچسبونین و یه تونل طولانی تر رو درست کنین. البته از این تونل توقع ماندگاری رو نداشته باشین. همینکه اون رو بدونه هزینه می سازین، به صرفست و به امتحان کردنش می ارزه.

همچنین اگر دیگر قادر به نگهداری گربه نیستید، سرپرستی گربه اشرافی و واگذاری گربه و یا خرید گربه اسکاتیش، گربه های پرشین، خرید گربه های هیمالین و خرید گربه بریتیش را به پناهگاه و کلینیک سایمون کت بسپارید.

ساخت تونل گربه با فرش و موکت

مطمئنا تا حالا دیدین که گربه تون چقدر به فرش و موکت علاقه داره. اگه یه تیکه فرش فرسوده یا موکت با طول مورد نظر رو در اختیار داشته باشین، به راحتی می تونین یه تونل بازی گربه بسازین.

برای اینکار فرش یا موکت رو لوله کنین.

محل اتصال رو با چسب موکت به هم بچسبونین.(می تونین از طناب هم استفاده کنین)

مبارک باشه، تونل تون آمادست. از اونجایی که تونل از جنس فرش یا موکته، برای اسکرچ کردن گربه تون هم مناسبه.

 

امیدواریم خوندنه این مطلب برای شما همراهان عزیز و دوست داشتنیه سایمون کت مفید بوده باشه. همچنین شما می تونین سوالاتتون رو در رابطه با انواع مدل تونل بازی گربه، با کارشناسان سایمون کت در میون بذارین.

__________________________________

بهتر است بدانید :

ماساژ گربه

عقیم سازی گربه

خرید غذای گربه

__________________________________


برای هرگونه 
خرید گربه ، فروش گربه با سایمون کت همراه باشید.

پانوشت: حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش ، خرید بچه گربه معمولی ارزان ، پانسیون گربه در شمال تهران ،خرید بچه گربه آپارتمانی، ماساژ گربه ، عقیم سازی گربه ، خرید غذای گربه، گربه اشرافی ، آرایشگاه گربه در شهران ، خدمات شستشو گربه ، واگذاری گربه ، قیمت گربه ، اتاق بازی گربه ، پانسیون گربه ، بهترین پانسیون گربه ، خرید گربه هیمالین ، خرید گربه اسکاتیش ، فروش گربه اسکاتیش ، قیمت گربه اسکاتیش ، حمام گربه ، خرید گربه بریتیش ، فروش گربه بریتیش، خرید گربه ، فروش گربه.

اتاق های پانسیون گربه وسگ سایمون کت

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی

اتاق اختصاصی مناسب گربه های راحت و باحال فضایی ۱٫۵ در ۱٫۵ نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل براساس نیاز گربه اسکرچر

بیشتر بدانید »
اتاق سوپر اختصاصی

اتاق کلاس C

ویژگی اتاقهای کلاس C ویژگی اتاقهای کلاس C مناسب گربه های راحت و باحال فضایی متوسط نور کافی و مناسب دارای تخت و جای خواب ظرف غذا و دستشویی براساس نیاز پت اسباب بازی پرتابل

بیشتر بدانید »
اتاق چهار فصل برنچ 2

اتاق چهار فصل برنچ ۲

اتاق چهار فصل برنچ ۲ مناسب هاپو های باحال مناسب برای نگهداری از یک تا ۳ سگ فضایی بزرگ و وسیع ابعاد اتاق ۲٫۵ در ۲ ارتفاع ۱۳۰ نور کافی و مناسب ویو فضای بازی

بیشتر بدانید »
اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس

اتاق گربه و سگ پلاس مناسب سگ و گربه های لوکس مناسب خانواده هایی که هم سگ و هم گربه دارند مناسب سگهایی که از ارتفاع کوتاه می‌پرند ابعاد ۲٫۵ در ۲٫۵ با ارتفاع ۳

بیشتر بدانید »
اتاق پانسیون سگ سایمون

اتاق های پانسیون سگ

اتاق های پانسیون سگ قراره چقدر به سگت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق سگت را

بیشتر بدانید »
اتاق بیزنس کلاس سایمون کت

اتاق های گربه

اتاق های پانسیون گربه قراره چقدر به گربت خوش بگذره بیا تا یه کم برات توضیح بدم تا بهترین اتاق و برای کوچولوت انتخاب کنی اول زمان اقامت را تعیین کن دوم سلایق گربت را

بیشتر بدانید »

10 دیدگاه دربارهٔ «انواع مدل تونل بازی گربه»

  1. سلام مطلبتون درباره انواع مدل تونل بازی گربه خیلی به من کمک کرد و بهترینشو انتخاب کردم.

  2. برای بازی گربه ها وسایل زیادی وجود داره و این انواع مدل تونل بازی گربه خیلی بامزه بود

  3. اره واقعا این چرا که گفته شد در سایت سایمون کت شفاف سازی میشه در ذهن مخاطب و چیز جدید کاربرا یاد میگیرن

  4. سارا آتش پوش

    درود بر شما
    آیا مجموعه سایمون کت فروش ملزومات حیوانات (سگ و گربه) رو هم دارد ؟ بیشتر بابت فروش تونل بازی گربه و سگ میپرسم از خدمتتون!
    آخه طوری در سایت نوشته شده که برای خرید تونل بازی به سایمون کت مراجعه کنید ؟!؛ اما متاسفانه بنده موفق به یافتن محصول موجود در این سایت و مجموعه نشدم!
    بسیار سپاسگزار خواهم شد اگر بنده رو راهنمایی بفرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.

سوالی دارید؟

با کارشناسان سایمون کت در ارتباط باشید.